Jump to content

Injectoare PD 2.0TDI distruse


alexabv
 Share

Postare recomandată

@nel34: BMR e un caz izolat... din cate se poate observa.

@TVS: Un site cu o petitie ar fi o idee buna si mai usor de folosit.

Sau o actiune de strangere de semnaturi sub forma unui tabel si trims impreuna cu o scrioase in care sunt expuse clar probleme si ceva articole din Legi/Constituie privind dreptul la siguranta in trafic, dreptul la libera circulatie, dreptul la viata, dreptul la propietate, etc. trimisa catre Porsche Romania, VW AG si altor institutii fie ele si internationale.

Poate colegi cu experienta/studii juridice ne pot ajuta pe acest domeniu.

Eu sunt dispus sa-mi ofer ajutorul impreuna cu alti colegi daca exista in crearea unei site tip "petitie" unde utilizatori de BKP isi pot lasa datele de identificare si intr-un fel sustin si semneaza virtual petitia.

@omydee: Colegu', imi pare sincer rau. Te-am ajutat si duminica seara, daca vrei te voi ajuta si in continuare daca vei mai avea nevoie, dar incearca sa tii cont si de sfatu' care ti l-am dat la telefon azi :blah_:

Poate, poate ai noroc si o rezolvi mai usor :rolleyes:

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@nel34: BMR e un caz izolat... din cate se poate observa Nu cred ca e un caz izolat,eu am luat masina de la un prieten care a luat-o de noua si care a reparat-o doar la reprezentanta. In lista lunga cu piesele schimbate pana la 90000 de km se gaseste si un injector (la 76000 km) in afara de injector sau mai schimbat volant ,amortizoarele spate coloana directie, pompa rezervor si alte maruntisuri.. :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hai sa ne strangem sa facem o coloana ceva cu stikere, hartii scris ceva legat de injectoare si odata la 2 luni sa mergem la cate o reprezentanta clanxoane , galagie, zarva.... si tot asa ..asta daca ne pasa..

O sa va luptati cu morile de vant, nu o sa va bage nimeni in seama. Sau mai rau, poate o sa cheme si politia sa va imprastie de pe acolo.

On-topic, a patit-o si un amic zilele astea in timp ce astepta sa se faca verde la semafor. Sa oprit motorul brusc si nu a mai pornit. A venit platforma si la dus la reprezentanta unde a schimbat un injector si ceva mufe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Am putea sa revenim ON Topic!?

Suntem pe o arie tehnica in niciun caz una sociala sau off.

Modificat de R_a_z_v_a_n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@nel34: BMR e un caz izolat... din cate se poate observa Nu cred ca e un caz izolat,eu am luat masina de la un prieten care a luat-o de noua si care a reparat-o doar la reprezentanta. In lista lunga cu piesele schimbate pana la 90000 de km se gaseste si un injector (la 76000 km) in afara de injector sau mai schimbat volant ,amortizoarele spate coloana directie, pompa rezervor si alte maruntisuri.. :D

Ce an de fabricatie este ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cocomic avand in vedere ca ai motorul de 170 cai, ce cod motor ai? BMR cumva?

Eu deja nu mai am mare incredere sa plec cu masina asta din tara.

Da, BMR este, MY 2008, masina fabricata in iulie 2007. Beleaua (prima si sper ultima) s-a intamplat undeva la 50000 km, asta dupa ce o perioada de cateva luni bune (poate peste 1 an, nu imi dau seama) sesizam usoara gatuire cand turometru trecea peste 2000. Partea cea mai rea a fost ca totul s-a intamplat pe autostrada dupa Budapesta spre Slovenia, sambata dupa-masa, si bineinteles ca am ramas agatat 2 zile la Balaton - noroc ca macar timpul a fost frumos, de inceput de mai :beerchug:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce an de fabricatie este ?

Masina este 2006 luna a 8-a cod motor bmr.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare, referitor la aceasta lista:

1. D@ny - 2.0 BKP 2006 masina nr 195.000 - 1 injector la 66.000 km acum am 90.000 km si nu am mai avut probleme .

2.antrax - 2.0 BKP 2006 1 injector la 60.000 km , al doilea la 60.500 km iar al treilea 93.000 km.

3.euurs - 2.0 BKP 2006 NICI UN INJECTOR PICAT, 50.000 km !

4. floto - 2.o bkp 3 injectoare 52348 km

5.ivooo - 2.0 BKP 4 injectoare 112000 km

6. iuly1209 - 2.0 BKP - 110.000 km , nici un injector schimbat

7. Andrei2000 - 2.0 BKP 2007 - niciun injector schimbat, 58.000 km

8. pronet - 2,0 BKP 2006 - 150.000 - nici un injector schimbat

9. lukety_peter - 2.0 BKP 2006 - 52000 km - un injector schimbat

10. Ottoflo - 2.0 BKP 2006 - 119.000 - 3 injectoare schimbate (al 4-lea da erori pe VagCom)

11. Michi - 2.0 BKP 2006 - 131000 km - 2 injectoare schimbate in ultima mie de km (si probabil 2 in Franta)

12. John78 - 2.0 BKP 2006 - 53000km - 1 injector

12 bis (hehe!) Mama Omide 2.0 BKP 2006. 4 injectoare schimbate in 1 an. Adica de la 75k la 100k. Ultimele 3 in decurs de 3 luni si 10k km.

14.Alexabv BKP 2006. 7 injectoare schimbate 1+4+1+1. Mai am de schimbat 2 din vechea generatie

15. Calin. BKP 2005 - 60000 km - 3 injectoare schimbate (26000, 34000, respectiv acum, 60000 km)

16. EL_TORO BKP 2005 - 103.000 - 4 injectoare schimbate (cazut doar unul dar spre siguranta schimbat tot) => Factura 8.000 RON

17. fantozzi007-2.0 TDI BKP 2006 132.000 km - 2 zile consecutive-2 injectoare Simens - pt siguranta a schimbat tot (4 injectoare, rampa injectoare, pompa carburant) => factura aprox. 8000 Ron

18.taipan_ro 2,0 BKP 2006 - 97000Km 1 bucata injector sper sa fie primul si ultimul....

19. 2.0 BMA 2006-120.000 Km.-2 injectoare(cu al treilea "rezerva" si setul de chei aferente,in portbagaj

cati dintre voi aveti masina cumparata din tara si cine din afara? (s-a spus ca defectele apar numai pentru piata de est a Europei)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

confirm, acum 2 luni pe autostrada in ungaria, bineinteles injector dus, 950 de euro cost de inlocuire in Siofok, pe malul Balatonului :( (injector + cabluri rampa).

motor 2.0 TDI 170 CP, aceleasi semnalmente de 'gatuire' in jurul a 2000 de ture...

de cand a fost schimbat n-am mai avut probleme, cu toate ca imi sta inima in loc la fiecare acceleratie cand trec prin acea plaja de turatie... :icon_thumright:

asta ma face pe mine norocos, masina e MY2008, fabricatie 07.2007... repet, motorul de 170cp DPF, cel care teoretic nu ar fi trebuit sa aiba problemele celui de 140... :D

cand te gandesti ca alti producatori au facut recall pentru probleme ce nu duceau neaparat la shutdown de motor ce se poate intampla, de exemplu, in depasire...

Am si eu aceleasi simptome de "gatuire" aproape de 2000 de ture (apare numai la accelerare lenta progresiva) , asta cam de 1 an, masina are 98 mii km, am luat-o la 90mii. La 98 mii a picat primul injector (pentru mine), injectorul nr 2, fara nici un fel de erroare pe vag. L-am schimbat dar chestia cu "gatuirea" a ramas. De atunci am mai facut 500km, deocamdata nu a mai picat nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gatuirea de care zici tu nu cred ca are legatura cu injectoarele.

Si la mine se mai intampla, dar eu am DSG si e parca nu ar sti daca sa ramana in treapta inferioara sau sa treaca la cea superioara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gatuirea poate fi de la pompa de motorina din rezervor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gatuirea poate fi de la pompa de motorina din rezervor

Pompa de motorina este actionata electric, impingand din rezervor acelasi debit de combustibil. Ca urmare, nu are legatura cu turatia mototrului, deci nu poate fi cauza intreruperilor din plaja de turatie 1750 - 2000.

Tind sa cred ca este o problema de aprindere a combustibilului din cilindru si dat fiind ca este un motor diesel la care aprinderea se face datorita compresiei inseamna ca in cilindrul respectiv nu intra decat aer, nefiind injectata cantitatea de combustibil necesara. Practic, acea intrerupere inseamna ca apare datorita blocarii injectorului. Este putin probabil ca injectorul sa nu lucreze din cauza unei erori pe partea electrica, ci cred ca partea mecanica se blocheaza. Intreruperea se simte din ce in ce mai tare cu cat ne apropiem de "decesul" injectorului, ceea ce inseamna ca perioada de blocare a acestuia creste din ce in ce mai mult. Partea electrica cedeaza in final cand se creaza acel scurt-circuit despre care se vorbeste si este normal sa apara. Este ca si cum as bloca un motoras electric in functiune. El fuctioneaza inca o perioada dupa ce il blochezi... apoi se supraincalzeste si apare scurtcircuitul (arederea motorului propriu-zisa).

Concluzia (dupa confirmarea voastra a simptomului de intrerupere) este ca aceste injectoare se blocheaza mecanic, iar asta conduce mai departe la scurtcircuitarea partii electrice.

Un al doilea aspect este legat de turatia motorului in momentul cedarii injectorului si constat iar ca la toti a picat intr-o plaja de turatii peste 1700 si pana in 2500. Nu e nimeni care sa reclame faptul ca la lasat la peste 3.000 rot/min. Este interesant daca este o coincidenta ca "decesul" apare in zona de cuplu maxim, si nu de putere maxima sau regim de relanti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gatuirea de care zici tu nu cred ca are legatura cu injectoarele.

Si la mine se mai intampla, dar eu am DSG si e parca nu ar sti daca sa ramana in treapta inferioara sau sa treaca la cea superioara.

Si eu am DSG si se manifesta la fel, dar numai cand pornesc de pe loc. Cand pornesc si apar intreruperile turez puternic cateva secunde si nu mai am probleme pana ziua urmatoare.

Tu ai intuit cauza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare, referitor la aceasta lista:

1. D@ny - 2.0 BKP 2006 masina nr 195.000 - 1 injector la 66.000 km acum am 90.000 km si nu am mai avut probleme .

2.antrax - 2.0 BKP 2006 1 injector la 60.000 km , al doilea la 60.500 km iar al treilea 93.000 km.

3.euurs - 2.0 BKP 2006 NICI UN INJECTOR PICAT, 50.000 km !

4. floto - 2.o bkp 3 injectoare 52348 km

5.ivooo - 2.0 BKP 4 injectoare 112000 km

6. iuly1209 - 2.0 BKP - 110.000 km , nici un injector schimbat

7. Andrei2000 - 2.0 BKP 2007 - niciun injector schimbat, 58.000 km

8. pronet - 2,0 BKP 2006 - 150.000 - nici un injector schimbat

9. lukety_peter - 2.0 BKP 2006 - 52000 km - un injector schimbat

10. Ottoflo - 2.0 BKP 2006 - 119.000 - 3 injectoare schimbate (al 4-lea da erori pe VagCom)

11. Michi - 2.0 BKP 2006 - 131000 km - 2 injectoare schimbate in ultima mie de km (si probabil 2 in Franta)

12. John78 - 2.0 BKP 2006 - 53000km - 1 injector

12 bis (hehe!) Mama Omide 2.0 BKP 2006. 4 injectoare schimbate in 1 an. Adica de la 75k la 100k. Ultimele 3 in decurs de 3 luni si 10k km.

14.Alexabv BKP 2006. 7 injectoare schimbate 1+4+1+1. Mai am de schimbat 2 din vechea generatie

15. Calin. BKP 2005 - 60000 km - 3 injectoare schimbate (26000, 34000, respectiv acum, 60000 km)

16. EL_TORO BKP 2005 - 103.000 - 4 injectoare schimbate (cazut doar unul dar spre siguranta schimbat tot) => Factura 8.000 RON

17. fantozzi007-2.0 TDI BKP 2006 132.000 km - 2 zile consecutive-2 injectoare Simens - pt siguranta a schimbat tot (4 injectoare, rampa injectoare, pompa carburant) => factura aprox. 8000 Ron

18.taipan_ro 2,0 BKP 2006 - 97000Km 1 bucata injector sper sa fie primul si ultimul....

19. 2.0 BMA 2006-120.000 Km.-2 injectoare(cu al treilea "rezerva" si setul de chei aferente,in portbagaj

20. Andrei_Tdi . Credeam ca nu mi se va intampla si mie. 2.0 tdi bkp noiembrie 2007. Mi-a picat injectorul Nr.3 acum 3 zile la 65mii km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare, referitor la aceasta lista:

1. D@ny - 2.0 BKP 2006 masina nr 195.000 - 1 injector la 66.000 km acum am 90.000 km si nu am mai avut probleme .

2.antrax - 2.0 BKP 2006 1 injector la 60.000 km , al doilea la 60.500 km iar al treilea 93.000 km.

3.euurs - 2.0 BKP 2006 NICI UN INJECTOR PICAT, 50.000 km !

4. floto - 2.o bkp 3 injectoare 52348 km

5.ivooo - 2.0 BKP 4 injectoare 112000 km

6. iuly1209 - 2.0 BKP - 110.000 km , nici un injector schimbat

7. Andrei2000 - 2.0 BKP 2007 - niciun injector schimbat, 58.000 km

8. pronet - 2,0 BKP 2006 - 150.000 - nici un injector schimbat

9. lukety_peter - 2.0 BKP 2006 - 52000 km - un injector schimbat

10. Ottoflo - 2.0 BKP 2006 - 119.000 - 3 injectoare schimbate (al 4-lea da erori pe VagCom)

11. Michi - 2.0 BKP 2006 - 131000 km - 2 injectoare schimbate in ultima mie de km (si probabil 2 in Franta)

12. John78 - 2.0 BKP 2006 - 53000km - 1 injector

12 bis (hehe!) Mama Omide 2.0 BKP 2006. 4 injectoare schimbate in 1 an. Adica de la 75k la 100k. Ultimele 3 in decurs de 3 luni si 10k km.

14.Alexabv BKP 2006. 7 injectoare schimbate 1+4+1+1. Mai am de schimbat 2 din vechea generatie

15. Calin. BKP 2005 - 60000 km - 3 injectoare schimbate (26000, 34000, respectiv acum, 60000 km)

16. EL_TORO BKP 2005 - 103.000 - 4 injectoare schimbate (cazut doar unul dar spre siguranta schimbat tot) => Factura 8.000 RON

17. fantozzi007-2.0 TDI BKP 2006 132.000 km - 2 zile consecutive-2 injectoare Simens - pt siguranta a schimbat tot (4 injectoare, rampa injectoare, pompa carburant) => factura aprox. 8000 Ron

18.taipan_ro 2,0 BKP 2006 - 97000Km 1 bucata injector sper sa fie primul si ultimul....

19. 2.0 BMA 2006-120.000 Km.-2 injectoare(cu al treilea "rezerva" si setul de chei aferente,in portbagaj

20. Andrei_Tdi . Credeam ca nu mi se va intampla si mie. 2.0 tdi bkp noiembrie 2007. Mi-a picat injectorul Nr.3 acum 3 zile la 65mii km.

21. Emi78 - BKP 2006 primul injector cazut la 59.000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am 110 mii de km. și nu am schimbat dec

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-normal nu prea ai cum sa iti dai seama...mai ales ca spui ca masina merge identic ca inainte.

-si pe tester acuma iti spune ca e perfect si in 5 min poate sa nu mai functioneze .....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ei eu spus da pe tester ca este naspa injectorul...astept sa vad daca si cand cade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum am vazut ca ai motorul de 105 CP , slabe sanse sa fie inj stricat.... dar nu se stie niciodata .....mai mergi si in alta parte vezi ce zic si altii ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate subscriu si eu la aceasta lunga lista a celor cu injectoare stricate. Nmai ca eu am BMR de 170 HP...raritate conform celor de la MIDOCAR.

1. D@ny - 2.0 BKP 2006 masina nr 195.000 - 1 injector la 66.000 km acum am 90.000 km si nu am mai avut probleme .

2.antrax - 2.0 BKP 2006 1 injector la 60.000 km , al doilea la 60.500 km iar al treilea 93.000 km.

3.euurs - 2.0 BKP 2006 NICI UN INJECTOR PICAT, 50.000 km !

4. floto - 2.o bkp 3 injectoare 52348 km

5.ivooo - 2.0 BKP 4 injectoare 112000 km

6. iuly1209 - 2.0 BKP - 110.000 km , nici un injector schimbat

7. Andrei2000 - 2.0 BKP 2007 - niciun injector schimbat, 58.000 km

8. pronet - 2,0 BKP 2006 - 150.000 - nici un injector schimbat

9. lukety_peter - 2.0 BKP 2006 - 52000 km - un injector schimbat

10. Ottoflo - 2.0 BKP 2006 - 119.000 - 3 injectoare schimbate (al 4-lea da erori pe VagCom)

11. Michi - 2.0 BKP 2006 - 131000 km - 2 injectoare schimbate in ultima mie de km (si probabil 2 in Franta)

12. John78 - 2.0 BKP 2006 - 53000km - 1 injector

12 bis (hehe!) Mama Omide 2.0 BKP 2006. 4 injectoare schimbate in 1 an. Adica de la 75k la 100k. Ultimele 3 in decurs de 3 luni si 10k km.

14.Alexabv BKP 2006. 7 injectoare schimbate 1+4+1+1. Mai am de schimbat 2 din vechea generatie

15. Calin. BKP 2005 - 60000 km - 3 injectoare schimbate (26000, 34000, respectiv acum, 60000 km)

16. EL_TORO BKP 2005 - 103.000 - 4 injectoare schimbate (cazut doar unul dar spre siguranta schimbat tot) => Factura 8.000 RON

17. fantozzi007-2.0 TDI BKP 2006 132.000 km - 2 zile consecutive-2 injectoare Simens - pt siguranta a schimbat tot (4 injectoare, rampa injectoare, pompa carburant) => factura aprox. 8000 Ron

18.taipan_ro 2,0 BKP 2006 - 97000Km 1 bucata injector sper sa fie primul si ultimul....

19. 2.0 BMA 2006-120.000 Km.-2 injectoare(cu al treilea "rezerva" si setul de chei aferente,in portbagaj

20. Andrei_Tdi . Credeam ca nu mi se va intampla si mie. 2.0 tdi bkp noiembrie 2007. Mi-a picat injectorul Nr.3 acum 3 zile la 65mii km.

21. Emi78 - BKP 2006 primul injector cazut la 59.000

22. Vwalin - 2.0 BMR 2006 - 67232 km - 1 injector cilindrul nr 2. Sper sa fie primul si ultimul...naspa senzatie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutare, referitor la aceasta lista:

1. D@ny - 2.0 BKP 2006 masina nr 195.000 - 1 injector la 66.000 km acum am 90.000 km si nu am mai avut probleme .

2.antrax - 2.0 BKP 2006 1 injector la 60.000 km , al doilea la 60.500 km iar al treilea 93.000 km.

3.euurs - 2.0 BKP 2006 NICI UN INJECTOR PICAT, 50.000 km !

4. floto - 2.o bkp 3 injectoare 52348 km

5.ivooo - 2.0 BKP 4 injectoare 112000 km

6. iuly1209 - 2.0 BKP - 110.000 km , nici un injector schimbat

7. Andrei2000 - 2.0 BKP 2007 - niciun injector schimbat, 58.000 km

8. pronet - 2,0 BKP 2006 - 150.000 - nici un injector schimbat

9. lukety_peter - 2.0 BKP 2006 - 52000 km - un injector schimbat

10. Ottoflo - 2.0 BKP 2006 - 119.000 - 3 injectoare schimbate (al 4-lea da erori pe VagCom)

11. Michi - 2.0 BKP 2006 - 131000 km - 2 injectoare schimbate in ultima mie de km (si probabil 2 in Franta)

12. John78 - 2.0 BKP 2006 - 53000km - 1 injector

12 bis (hehe!) Mama Omide 2.0 BKP 2006. 4 injectoare schimbate in 1 an. Adica de la 75k la 100k. Ultimele 3 in decurs de 3 luni si 10k km.

14.Alexabv BKP 2006. 7 injectoare schimbate 1+4+1+1. Mai am de schimbat 2 din vechea generatie

15. Calin. BKP 2005 - 60000 km - 3 injectoare schimbate (26000, 34000, respectiv acum, 60000 km)

16. EL_TORO BKP 2005 - 103.000 - 4 injectoare schimbate (cazut doar unul dar spre siguranta schimbat tot) => Factura 8.000 RON

17. fantozzi007-2.0 TDI BKP 2006 132.000 km - 2 zile consecutive-2 injectoare Simens - pt siguranta a schimbat tot (4 injectoare, rampa injectoare, pompa carburant) => factura aprox. 8000 Ron

18.taipan_ro 2,0 BKP 2006 - 97000Km 1 bucata injector sper sa fie primul si ultimul....

19. 2.0 BMA 2006-120.000 Km.-2 injectoare(cu al treilea "rezerva" si setul de chei aferente,in portbagaj

20. Andrei_Tdi . Credeam ca nu mi se va intampla si mie. 2.0 tdi bkp noiembrie 2007. Mi-a picat injectorul Nr.3 acum 3 zile la 65mii km.

21. Emi78 - BKP 2006 primul injector cazut la 59.000

22. lukety_peter - 2.0 BKP 2006 - 60000 km - inca un injector schimbat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
RAzvan Dumitru

salutare

2.0 TDI BKP 2005 - 180.000 km ( cumparata de la un cunoscut din Germania la 150.000km)

primul injector picat la 165.000km, al doilea la 170.000 km -aproximativ 1900 lei bucata cu tot cu schimbat.

Am citit pe aici despre o chemare, defect din fabricatie....

Cand am fost lovit prima data de belea am luat netu la puricat si spre surprinderea mea in afara de site-urile romanesti care vuiau de aceasta problema, pe cele straineze (din Nemtia, Uk si SUA) nu am prea citit de asa ceva, nu se prea plangeau ca ar fi o probleama generala.

Atunci am inceput sa ii cred pe cei de la dealer care mi-au spus din prima - motorina este de vina ( prima data am crezut ca este o vrajeala tipica de a lor).

Ulterior acest lucru mi-a fost confirmat in doua situatii:

1. Am un vecin care vine doar in august din Italia (lucreaza acolo de vreo 10 ani) si care are o masina identica cu a mea doar ca are vreo 250.000 km (omu munceste nu gluma) si atunci cand l-am intrebat despre faza cu injectoarele s-a mirat, mi-a spus ca nu i-a cazut nici unul si nici nu a auzit vorbindu-se de asa ceva.

2. O vara de-a unui prieten care locuieste de in Portugalia (maritata acolo de vreo 15 ani ) a venit acum ceva timp cu portughezul pe la rudele din Romania. Avea acelasi tip de masina (2.0 TDI doar 2006, iar tipul motorului nu il stia omul si nici nu il interesa). Nu am deschis vorba despre defectul cu injectoarele dar dupa vreo luna de stat prin Romania, am auzit ca cu o zi inainte de plecare i-a cazut un injector.

De aceea eu v-as intreba daca stiti cumva daca supozitiile mele sunt adevarate si numai la noi in Romania este boala asta generalizata. Stiu de la niste colegi chimisti ca este diferenta intre comustibilul din Romania si cel din occident datorita tehnologiilor diferite de obtinere

cu stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Concluzia (dupa confirmarea voastra a simptomului de intrerupere) este ca aceste injectoare se blocheaza mecanic, iar asta conduce mai departe la scurtcircuitarea partii electrice.

Hmm...sa fie oare motorina din Romania sursa defectarii acestor injectoare? Mai sus se tragea concluzia ca injectoarele se blocheaza mecanic urmand apoi defectarea electrica a lor. E greu de crezut.

Oricum, ca o consolare, si alte modele mai scumpe si mai pretentioase au probleme cu injectoarele. Recent unui var de-al meu i s-a oprit in mers motorul unui Mercedes E270 CDI 2002 (model W211-adica modelul anterior pentru cei neinitiati). Nu a mai pornit si pace, s-a dus masina la reprezentanta iar verdictul a fost: 2 (!) injectoare cazute. Cost total inlocuire 4400 lei.

Eu mi-am exprimat rezerva asupra faptului ca au putut cadea doua injectoare simultan si cred ca de fapt s-a stricat unul dar foamea de bani cauzata de lipsa clientilor in service-ul de marca i-a facut pe acei profesionisti Mercedes sa dubleze nota. Mai ales ca injectoarele defecte nu s-au returnat proprietarului. La o cautare pe net s-a constatat ca aceasta a fost o "boala" a Mercedes-urilor W211 CDI in primii 2 ani de fabricatie.

Inclin si eu sa cred ca injectoarele de pe BKP au fost slabe din start insa producatorul nu a vrut sa admita public acest lucru bazandu-se pe faptul ca ele au picat aleator in timp ca ani de utilizare si rulaj de km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu contest ca ar fi mai bun combustibilul din strainatate, doar am simtit asta fiecare, dar problema cu injectoarele sigur nu e numai la noi.

Am mai vazut pe un site (strain) o discutie despre injectoare de Passat B6.

In mod normal combustibilul de la noi, cel de top, este importat din Austria, deci ar trebui sa nu existe probleme daca ar fi strict vorba despre combustibil.

Sunt multi colegi carora le-au picat injectoarele in strainatate, deci cu o motorina buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu siguranta este si defect de fabricatie care in tari civilizate nu prea apare, deoarece calitatea motorinei este net superioara si modul de utilizare unul corespunzator (mers frecvent pe autostrazi la turatii ridicate). Am stat de vb cu un mecanic din reteaua VW si mi-a confirmat ca mersul subturat toata ziua in oras duce la cedarea injectoarelor. Nu este o scuza, dar aceste lucruri contribuie intr-o proportie ridicata la arderea injectoarelor.

Personal am avut timp de 3 ani Passat 2.0 TDI BKP (ce e drept an fabricatie 2007) si nu am avut nicio problema cu masina, dar este perfect adevarat faptul ca masina "simtea" de cel putin 2 ori pe zi accelerari violente pana la 4500 rpm.

Modificat de Andrei2000
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!