Jump to content

Injectoare PD 2.0TDI distruse


alexabv
 Share

Postare recomandată

Intru si eu in randul celor cu motorul BKP 2005 la care injectoarele sunt o problema GRAVA .De cativa ani am renuntat la a mai repara Oltcituri si Dacii ,dar acum de cand am luat aceasta masina care m-a lasat la semafor, la relanti ,fara sa mai porneasca ,a trebuit sa revin la trusa de scule si sa remediez singur problema, asta cu ajutorul acestui forum si a oamenilor ce posteaza aici carora le multumesc pe aceasta cale .Bineinteles ca folosindu-ma si de experientele de pe vremea cand reparam la vechiturile de dacii si de faptul ca totusi facultatea de Mecanica absolvita ,pentru mine sa umblu la injectoare nu a fost o mare problema .Am constata ca aveam un injector deja schimbat ,cel de la cilindrul 3, iar acum a picat injectorul 1 .Am gasit injector la second hand din decembrie 2007 care functioneaza bine pe masina .Mai am doua din 2005 ,acum ma gandesc oare cand ma vor lasa si in ce mod .Nu-mi vine sa mai calc acceleratia si ma gandesc de 2 ori inainte sa fac orice miscare .Mare prostie sa moara motorul cand cade un injector .Ce faci daca esti intr-o depasire sau intr-o curba ?O sa schimb si pe celelalte foarte curand .Am deja un injector de rezerva la mine , lada de scule si laptopul in portbagaj ,mai am nevoie de inca un injector si poate si bujii ca sa ma apuc sa umblu inca o data sub capacul de la culbutori .

Puteti sa ma adaugati in lista celor patiti .Primul injector a picat la ceilalti 2 proprietari ,o sa ma interesez la cati km ,iar al doilea la 76000 km la mine .O sa mai revin cu amanunte .

Acum am eroarile 17055,17056,17057,17058 si din cand in cand mi se aprinde senzorul de motor galben ,nu am verificat bujiile dar intai vreau sa ma documentez ,la ce preturi se cere prin service cred ca mai bine cumpar piesele si le pun eu ,bujii releu ,cablaj -e o reparatie abordabila pentru mine ideea e sa diagnostichezi bine eroarea.

Sa dai 1700 ron pe un injector la Midocar sau la Porsche in ideea in care este o eroare de fabricatie rezolvata dupa 2007 mi se pare de neacceptat ,iar VW pierde mult prin acest mod de a nu schimba gratis piesa ,cu scuzele de rigoare .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa si informatii despre locul de unde ai cumparat injector SH si la ce pret!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna!

stie cineva codul la injectoare continental?

merci

cod injector pt motor bkp (continental) 03G130073D cod cablaj electric 03G971033 cod surub injector 03G103385

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai reclam calitatea slaba a acestor injectoare. Ok, exista posibilitatea ca sa fie un bug de proiectare, ori de fabricatie.

VW m-a dezamagit prin atitudinea lor vis-a-vis de rezolvarea acestei probleme. Nu este normal sa te temi sa pleci la drum cu o masina de 30.000 EUR.

Puteau sa rezolve simplu printr-un simplu recall aceste injectoare si sa nu puna vietile noastre in pericol. Costul real al unui injector nu poate fi mai mare de 20-30 EUR, ceea ce insemna un cost de aproximativ 120 EUR / autovehicul si ieseau onorabil din aceasta situatie.

Consider ca Dacia Logan isi merita pe deplin locul 2 in topul satisfactiei din Germania si sunt incantat ca au reusit sa ajunga acolo.

Desi credeam ca am scapat (dupa primul injector inlocuit), azi se pare ca cedat altul (masina are 67.000 km). Totusi exista anumite semne care prevestesc ceea ce urmeaza a se intampla. In ultima perioada, in jurul turatiei 1750 - 2000 ture, se simte din ce in ce mai accentuat o intrerupere in regimul de functionare al motorului, care se simte destul de bine in acceleratie foarte usoara. Exact inainte de a se opri cu mesajul Engine Foult, am identificat 2 asemenea rateuri. Apoi, binecunoscuta liniste...

Concluzia: felicitari celor care au Logan si isi pot permite sa "rada" de "destepti ca noi" care stam cu masinile pe avarii din "motive tehnice" si in care "bagam" anual un sfert din pretul unui Logan in service-ul pentru "bijuteriile" nostre false!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Concluzia: felicitari celor care au Logan si isi pot permite sa "rada" de "destepti ca noi" care stam cu masinile pe avarii din "motive tehnice" si in care "bagam" anual un sfert din pretul unui Logan in service-ul pentru "bijuteriile" nostre false!

Bravo! Asa este, detinem niste bijuterii false! Acelesi sentiment de frustrare l-am avut si eu atunci cand stateam in mijlocul drumului pe avarii asteptatnd platforma, uitandu-ma crispat la Logan-urile care zburdau pe langa mine...

Modificat de fantozzi007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De pe net am luat injectorul de la cineva care a schimbat toate cele 4 injectoare dupa ce l-a lasat unul .Le-am luat la un pret de 1600 ron doua bucati in conditiile in care la aproape toate parcurile de dezmembrari din Bucuresti se vand cu 1000 ron bucata ,daca ar exista, ca e o cerere mai mare decat oferta si in acest caz nu gasesti .Mi-a spus la un parc in Popesti :''daca aveam o sacosa de injectoare le dadeam pe toate ,ca au mai venit 10 ca tine azi '' aproape ca sunt uluit in ce m-am bagat achizitionand aceasta frumoasa masina vai de mama ei si vai de mine ....macar ca mie imi place sa surubaresc si astfel rezolv mai ieftin deranjul cauzat de nepriceperea altora si parsivenia unei firme care decade prin astfel de situatii pe zi ce trece .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De pe net am luat injectorul de la cineva care a schimbat toate cele 4 injectoare dupa ce l-a lasat unul .Le-am luat la un pret de 1600 ron doua bucati in conditiile in care la aproape toate parcurile de dezmembrari din Bucuresti se vand cu 1000 ron bucata ,daca ar exista, ca e o cerere mai mare decat oferta si in acest caz nu gasesti .Mi-a spus la un parc in Popesti :''daca aveam o sacosa de injectoare le dadeam pe toate ,ca au mai venit 10 ca tine azi '' aproape ca sunt uluit in ce m-am bagat achizitionand aceasta frumoasa masina vai de mama ei si vai de mine ....macar ca mie imi place sa surubaresc si astfel rezolv mai ieftin deranjul cauzat de nepriceperea altora si parsivenia unei firme care decade prin astfel de situatii pe zi ce trece .

Apreciez faptul ca iti place / stii sa surubaresti la masina... Nu de mult eram si eu ca tine, insa acum nu mai am rabdare. Insa cred ca nu poti gasi injectoare SH care sa iti garanteze buna functionare a masinii. Exista si posibilitate de a pleca cu punga de injectoare dupa tine (am citit aici ca un "coleg" a ramas in drum cu 4 injectoare arse simultan).

Daca asta inseamna sa ai masina... ?!

In alta ordine de idei, se poate intampla sa te lase in depasire... unii chiar au patit-o. Ceea ce este echivalent cu a-ti risca viata ta si a celorlalti din masina conducand aceasta masina. Crezi ca merita...?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut....sunt si eu interesat sa imi cumpar un vw passat model 2006-2007...si sincer sunt putin speriat de ceea ce aud de la voi. Intre motorul de 2.0 Tdi BMP si injector Bosch si motorul d 1.9 tdi ce recomadare imi puteti da? am inteles ca cele de 2.0 au probleme destul de mari cu injectoarele, in schimb nu prea vad lume cu probleme la motoarele de 1.9.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2.0 TDI BMP nu au probleme la injectoare ci doar motoarele 2.0 TDI BKP, personal detin un Passat cu motor 2.0TDI BMP si nu am avut probleme la injectoare cu el. In rest problemele ce pot aprea la 1.9 cred ca pot aparea si la 2.0, asa ca dupa parerea mea 2.0TDI BMP ar fi .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-a sunat un prieten, i-a murit motorul la passat 2007 2.0 140 cp 87000 km.

Am pus vagcom si astea sunt erorile:

Address 01: Engine

Control Module Part Number: 03G 906 018 FG

Component and/or Version: R4 2.0l PPD1.5 G 0907

Software Coding: 0000072

Work Shop Code: WSC 00028

2 Faults Found:

004160 - Supply Voltage A for Injectors: Circuit Malfunction

P1040 - 006 - Short to Plus - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100001

Fault Priority: 4

Fault Frequency: 2

Reset counter: 40

Mileage: 82825 km

Time Indication: 0

Date: 2010.07.09

Time: 17:18:40

Freeze Frame:

RPM: 1408 /min

Torque: 208.0 Nm

Speed: 0.0 km/h

Battery Volts: 57.8 V

Battery Volts: 60.8 V

Battery Volts: 53.8 V

Battery Volts: 58.8 V

008518 - Supply Voltage for Fuel Injector Group A: Open Circuit

P2146 - 009 - Open or Short to Ground

Freeze Frame:

Fault Status: 01000100

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 9

Reset counter: 40

Mileage: 82825 km

Time Indication: 0

Date: 2010.07.09

Time: 17:30:11

Freeze Frame:

RPM: 0 /min

Torque: 96.0 Nm

Speed: 0.0 km/h

Voltage: 12.20 V

Temperature: 39.0

Modificat de astratc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil cei de la service nu stiu ce vorbesc. Eu am schimbat toate injectoarele in ultimele 2-3 luni. Pe toate cele care erau pe masina scrie Siemens VDO iar pe toate cele noi (care erau sigilate) scrie Continental. Dar din cate stiu Continental a cumparat Siemens VDO (sau invers, in fine) acum vreo 2-3 ani.

Ciudat insa ca problema a aparut la modelul din 2007

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Piesele de dupa jumatatea lui 2007 sunt revizuite, majoritatea, injectoarele fiind Continental, firma care a achizitionat Siemens din cate imi aduc aminte. Eu am schimbat toate injectoarele dupa ianuarie 2008 si toate sunt Continental.

Intr-adevar, ciudat ca au picat pe un model din 2007, dar poate e numai in talon 2007 si masina este fabricatie late 2006, sau chiar inceputul lui 2007, ma refer maxim martie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi exista anumite semne care prevestesc ceea ce urmeaza a se intampla. In ultima perioada, in jurul turatiei 1750 - 2000 ture, se simte din ce in ce mai accentuat o intrerupere in regimul de functionare al motorului, care se simte destul de bine in acceleratie foarte usoara. Exact inainte de a se opri cu mesajul Engine Foult, am identificat 2 asemenea rateuri. Apoi, binecunoscuta liniste...

Confirm cele spuse de colegul de suferinta. De vreo cateva zile incoace am simtit aceleasi simptome ca cele descrise mai sus, iar azi am intrat si eu in randul suferinzilor, cu un injector ars. Mie mi-a crapat la ralanti, s-a oprit motorul brusc. Am pus contactul si mi-a aparut, dar doar pentru o singura data "engine fault" dupa care mesajul nu a mai aparut, dar nici motorul nu porneste. Si uite asa m-am intors pe jos acasa, eu, mandru posesor de passat b6 bkp.

Un lucru e cert, dupa ce o-i avea bani sa schimb injectorul, primul drum este in targul de masini. "MA VINDE" scrie pe ea. Sper sa mai gasesc un fraier asa ca mine care s-o cumpere ... desi sincer, nu cred.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Piesele de dupa jumatatea lui 2007 sunt revizuite, majoritatea, injectoarele fiind Continental, firma care a achizitionat Siemens din cate imi aduc aminte. Eu am schimbat toate injectoarele dupa ianuarie 2008 si toate sunt Continental.

Intr-adevar, ciudat ca au picat pe un model din 2007, dar poate e numai in talon 2007 si masina este fabricatie late 2006, sau chiar inceputul lui 2007, ma refer maxim martie...

Dupa cum mi-a luat mie VagCom, 09-07, nu cred ca e model 2006:

Address 01: Engine

Control Module Part Number: 03G 906 018 FG

Component and/or Version: R4 2.0l PPD1.5 G 0907

Ce m-a uimit este ca i-au pus tot Siemens, cu toate ca i-am zis ca pe forum se vehiculeaza idea ca noile injectoare sunt Continental. Ei cica nu au auzit, si este service VW din Bucuresti.

Prietenul meu o sa incerce sa vanda masina acum, a spus ca nu mai are incredere sa plece la drum cu ea. Ar cumpara un A4 sau A6 pe benzina, intrucat din 2007 pana acum a facut doar 80000 de km.

O sa ma documentez putin despre fiabilitatea motoarelor de audi pe benzina.

Modificat de astratc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva, se pot repara injectoarele? Aveti cunostinta de asa ceva?

Daca da, merita facuta operatia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am cautat pe cineva sa repare, dar n-am gasit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se pare ca nu exista... am vb cu colegul omydee mai devreme si se pare ca nu se pot repara in nici un fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bateria, placutele de frana, kitul de distributie, ulei la cutia de viteze, anvelopele, amortizoare si arcuri nu cred ca sunt defect de fabricatie, sunt doar piese consumabile normale

Este evident acest lucru. Ideea era ca aceasta investitie suplimentara nu o mai faceam daca stiam ca in scurt timp de la achizitie voi mai plati aprox 2000 E pe injectoare, cablaj injectoare, pompa alimentare motorina. Eventual schimbam cele 2 injectoare care m-au lasat in drum si pompa de motorina si apoi o revindeam, insa pt mine era prea tarziu pt ca eu deja apucasem sa-i schimb majoritatea consumabilelor, iar o eventuala revanzare nu-si mai avea rostul. Atunci cand mi-am cumparat masina am zis sa fie cum trebuie, asa ca i-am cumparat anvelope noi, acumulator Bosch nou, i-am schimbat placutele de frana fata-spate, kit-ul de distributie si accesorii, uleiul +filtrul de la DSG, suspensia sport am inlocuit-o cu una confort, iar dupa toata aceasta investitie m-a lasat pompa de motorina si imediat si injectoarele...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectoarele se pot repara.Cred ca stiti bine (majoritatea dintre noi am invatat mecanica cu ajutorul "masinilor" astora) injectoarele de pe bkp nu sunt injectoare clasice cu bobina. Ele au un cristalin tip piezzo.Intra cumva in scurt si la revedere partea electrica!

Un electrician care mi-a descoperit prima data problema cu injectoarele mi-a spus ca ele se pot reconditiona intr-un fel,dar carpeala asta nu tine mai mult de 6 luni.

Acum nu stiu ce sa cred,bineinteles ca am ales sa cumpar injectoare noi.

Este o problema foarte grava ce se intampla cu aceste motoare!Poti sa mori din cauza lor. Iar voi stimati colegi care nu impartasiti aceasta suferinta,nu judecati pentru ca este grav. Eu nu mai spun cate am patit cu aceasta masina. Sa ti se opreasca masina in panta,intr-o depasire,ramai fara frana,fara nimic! Sau cu coloana de volan.. sa ti se blocheze volanul.. in fine,asta-i alta treaba.

:Driver:

Imoral este ce fac cei de la vw,de la vw romania pentru ca suntem printre singurele tari din ue unde noi, "fraierii" care am dat 32.000 de euro pe o masina noua nu suntem chemati la o actiune cu aceste injectoare,coloana de volan,pompa de motorina,calculator de confort etc!

Eu stau cu o trusa in portbagaj si un aparat de masura. :rolleyes: Pica injectorul,scoti mufa la cel cu pricina si mergem mai departe! :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi exista anumite semne care prevestesc ceea ce urmeaza a se intampla. In ultima perioada, in jurul turatiei 1750 - 2000 ture, se simte din ce in ce mai accentuat o intrerupere in regimul de functionare al motorului, care se simte destul de bine in acceleratie foarte usoara. Exact inainte de a se opri cu mesajul Engine Foult, am identificat 2 asemenea rateuri. Apoi, binecunoscuta liniste...

confirm, acum 2 luni pe autostrada in ungaria, bineinteles injector dus, 950 de euro cost de inlocuire in Siofok, pe malul Balatonului :( (injector + cabluri rampa).

motor 2.0 TDI 170 CP, aceleasi semnalmente de 'gatuire' in jurul a 2000 de ture...

de cand a fost schimbat n-am mai avut probleme, cu toate ca imi sta inima in loc la fiecare acceleratie cand trec prin acea plaja de turatie... :offtopic:

Passat-ul 2.0 TDI fab > 01.2007 nu mai are nicio problema cu injectoarele. Probleme cu injectoarele sunt la Passat-urile fab <01.2007 cu seria motor BKP :(

asta ma face pe mine norocos, masina e MY2008, fabricatie 07.2007... repet, motorul de 170cp DPF, cel care teoretic nu ar fi trebuit sa aiba problemele celui de 140... :blink:

cand te gandesti ca alti producatori au facut recall pentru probleme ce nu duceau neaparat la shutdown de motor ce se poate intampla, de exemplu, in depasire...

Modificat de cocomic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate ca si VW asteapta un sut in fund ca si Toyota ca sa demareze recall-ul. La Toyota au avut loc cateva incidente in care cei implicati in accidente din cauza pedalei defecte au fost ridiculizati de politie cand au spus ca masina a accelerat singura si de aceea s-au intamplat accidentele. Dupa ce s-au dat in judecati si s-a aflat magaria, Toyota nu au mai avut ce sa faca. Probabil asta asteapta si VW.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este doar o chestiune de timp, pana va fi un accident din aceasta cauza.

Cocomic, cati km aveai cand a picat injectorul? Si a mea, tot 07.2007 este, asa ca m-ai pus pe ganduri. :))

Sper sa nu am probleme !

Modificat de FlorinC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cocomic avand in vedere ca ai motorul de 170 cai, ce cod motor ai? BMR cumva?

Eu deja nu mai am mare incredere sa plec cu masina asta din tara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca are BMN. Astea sunt cu mari probleme. Am citit si pe seatcupra.net si pe briskoda de motoare BMN cu injectoare stricate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi exista anumite semne care prevestesc ceea ce urmeaza a se intampla. In ultima perioada, in jurul turatiei 1750 - 2000 ture, se simte din ce in ce mai accentuat o intrerupere in regimul de functionare al motorului, care se simte destul de bine in acceleratie foarte usoara. Exact inainte de a se opri cu mesajul Engine Foult, am identificat 2 asemenea rateuri. Apoi, binecunoscuta liniste...

Confirm problema cu intrerupoerile. Inainte sa inlocuiesc ultimul injector (am inlocuit 2 pana acum) am avut aceleasi intreruperi la motor, in special la rece la pornirea de pe loc. Dupa cateva sute de metri dispareau. Defectiunea la injector a aparut si pe VAGCOM, dar a mai mers o vreme. Dupa inlocuirea pe rand a celor 2 (vara trecuta), intreruperile au incetat. Din primavara asta au aparut iarasi. Ma astept sa ma lase alt injector.

Poate confirma cineva care are intreruperi ca apare defectiunea pe VAGCOM.

O sa merg si eu la test (daca apuc inainte sa pice vreun injector) si va comunic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!