Jump to content

Injectoare PD 2.0TDI distruse


alexabv
 Share

Postare recomandată

@vicius_the_one Incepand cu postul 388 se discuta despre aflarea datei de fabricatie a injectoarelor. @Mama Omide spune ca pentru asta trebuie sa stii seria injectorului. In postul 393 am dat si o serie de injector, la care @Mama _Omide ma rasuceste spunand ca trebuie sa ai Etka. Am spus ca am si Etka dar @Mama _Omide este scump la vorba (scris) si da doar raspunsuri evazive.

Asa ca daca este cineva care stie cum se poate afla data de fabricatie a unui injector, il rog in numele tuturor nefericitilor care au probleme cu injectoarele, sa spuna daca cu Etka sau cu orice alt program, putem sa rezolvam aceasta problema.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din experienta mea (la motoare de 2 litri n-am desfacut), data productiei injectorului e trecuta pe carcasa lui. La motoarele de 1.9 se putea vedea printr-o simpla demontare a capacului de la culbutori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu etka poti vedea maxim data la care s-a scos din productie injectorul si cu ce data e inlocuit cu alt cod

Cosmine 03-04-07 pe injector ce inseamna, Zi-luna-an sau an-luna-zi ?

Modificat de vicius_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca dupa ce schimbam majoritatea pieselor cu care a venit masina din fabrica, vom avea o masina foarte buna si sigura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveti idee ce tip de injectoare sunt pe modelele 2008 (cumparat iulie 2007) 2.0tdi de 170cp? Nu am facut niciodata un vag-com, avand in vedere ca pana la 45.000km nu am avut nici o problema sa sper ca am Bosch? :)

oricum puneti-ma si pe mine in lista, motor 170cp, 45.000km nici un injector picat. (nu stiu ce tip de motor, ce injectoare etc)

Modificat de geovadim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmine 03-04-07 pe injector ce inseamna, Zi-luna-an sau an-luna-zi ?

an-luna-zi. In cazul tau 2003-04-07. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si mie mi s a ars un injector, la motorul de 170 cp, cod motor BMR. si dc imi mai este frica e ca, uneori in bord mi se aprinde spirala aia. daca opresc si repornesc motorul nu mai apare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Speram sa nu vina niciodata un astfel de mesaj, ca si motoarele BMR au probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si mie mi s a ars un injector, la motorul de 170 cp, cod motor BMR. si dc imi mai este frica e ca, uneori in bord mi se aprinde spirala aia. daca opresc si repornesc motorul nu mai apare.

Spirala poate fi si de la turbo (blocat, murdar), cel putin la mine asa a fost: se aprindea (clipea) si nu se mai tura motorul peste 1800-2000 de ture/s.

Am curatat turbo si am scapat de problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveti idee ce tip de injectoare sunt pe modelele 2008 (cumparat iulie 2007) 2.0tdi de 170cp? Nu am facut niciodata un vag-com, avand in vedere ca pana la 45.000km nu am avut nici o problema sa sper ca am Bosch? :)

Pe 170 CP sunt numai Siemens

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar daca am aprins acel senzor(spirala) masina merge normal, deci nu cred ca e de la turbina. ai alta idee, de la ce s ar aprinde senzorul ala??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare baieti si fete(daca sunteti) :)

Sunt proapspat inregistrat pe acest forum, am un VW passat 2.0tdi, echiparea highline. Masina este impecabila, are aproape toate optiunile, mai putin senzori parcare si navigatie, in rest full, alcantara bej, trapa, cam tot.

Am in schimb aceeasi problema din acest topic: injectoarele cad cand ti-e lumea mai draga si costa al naibii de scump.

Pana acum am schimbat 3 injectoare in 110000.

Masina a fost la revizii la fix 15,30,45,60,75,90,105 mii km si fara rabat la nicio piesa, totul original si schimbat la timp.

Am vazut pe aici ca este frecventa problema..., totusi, refuz sa cred ca VW poate accepta asa ceva...a incercat careva sa scrie in Germania? A gasit cineva leacul pt aceasta problema? In rest masina este super design, ergonomicitate, optiuni.

Multumesc anticipat pentru un raspuns competent.

Modificat de dm76ro
Nu mai da QUOTE la mesajul anterior. Foloseste ADD REPLY sau FAST REPLY. Multumesc.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sambata am fost la PBN pt a studia mai amanuntit Passatul CC. Am vb si cu un consilier de vanzari, cu care am configurat un CC, iar la final am adus in discutie problema injectoarelor si a pompei de motorina. Ma aratam destul de indignat asupra acestui fapt si ca nu se iau masuri. Acesta mi-a spus ca este o problema la nivel mondial si ca producatorul nu a luat decizia de a face un recall. Consider ca nu a mintit cand mi-a spus ca e problema peste tot, deoarece finii mei stau in Anglia, au Passat 3C din 2005, 2.0 TDI 140 CP, si pana acum au avut exact aceleasi probleme (pompa de motorina si injectoare).

Dupa cum am mai spus si in topicul rezervat service-ului, de cand mi-a iesit masina din garantie, nu ma mai duc la reprezentanta pt a face revizia. Mecanicul la care merg, are un service cu 10 locuri, cu elevatoare, tot ce ii trebuie. Merge lunar in Germania la perfectionare. Acesta mi-a zis ca problema injectoarelor la modelele 2005-2006, nu se datoreaza calitatii precare a injectoarelor, ci a computerului care le controleaza, care transmite impuls prea puternic si duce la arderea lor. Eu unul il cred, pt ca la el merg de mai bine de 10 ani, merg si o parte din prieteni si de fiecare data cand a fost o problema s dat diagnosticul corect.

Si ca un mic off-topic, vreau sa precizez faptul ca de cand am facut revizia la acesta, au trecut 5000 km si surpriza, masina nu a mai consumat ulei aproape deloc. Care este explicatia? Pai ar fi una: la reviziile de la reprezentanta nu imi schimbau uleiul, ci doar mi-l completau, astfel fiind ulei ars se consuma repede. Ca idee inainte, cam pe la 5000 km, trebuia sa completez cam cu 300-400 ml, acum de abia a scazut nivelul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astazi, unui prieten i-au cazut 2 injectoare.

radea de mine acum o saptamana cand am ramas prin Iasi cu masina.

parerea mea este ca e inacceptabil acest fapt...nemtii au pierdut mult.

pacat, aveam tot respectul pt VW pana la aceasta masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cati km ai cu masina ?

Ti-au picat doua in acelasi timp ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In postul precedent vb de masina unui prieten, aceeasi motorizare 2,0tdi. Masina lui are 30.000 km nu mai mult. si, da, i-au picat doua simultan, plus cablajul. La mine au cazut pe rand: primul la 50.000, pompa de motorina pe la 80.000, alt injector la 95000 si ultimul acum la 110000. Aceleasi probleme ca ale tuturor utilizatorilor de Passat cu motorul asta. Rusine nemtilor...ar trebui sa faca un recall rapid.

Modificat de dm76ro
Nu mai da QUOTE la mesajul anterior. Foloseste ADD REPLY sau FAST REPLY. Multumesc.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Andrei2000@

-pe aici pe forum am citit ca exista persoane care au schimbat si acel computer si tot degeaba Post #375

@adi zamfirache@

-asta cu 2 simultan + cablajul cine a spus-o? domnii de la service ? de la care service?

-posibil sa ii fii cazut doar 1 si acei "domni" sa fii spus si restul ca sa ia niste bani nemunciti de la prietenul tau, daca are doar 30.000 km presupun ca mai e in garantie...

-cat despre cablaj and company nu cred ca are nimic....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@OviDU

Este posibil sa fi schimbat acel calculator, dar daca au schimbat tot cu unul din vechea generatie, la ce folos? Asta la fel ca si cu pompa de motorina. Cei care le-au schimbat, dar cu una tot din generatia cu probleme, este de asteptat sa revina problema.

Oricum, pot spune ca pana acum am simtit pe propria piele ca din 2007 s-au rezolvat bubele. Sper sa nu ma loveasca si pe mine ceva, dar pana acum am 65000 km cu masina si nu am avut nicio problema cu ea. Majoritatea persoanelor cu aceasta problema, le-au avut pana in 50000 km.

E pacat ca se ajunge in astfel de situatii, dar nu ai ce face cand totul devine computerizat. Si eu daca as avea probleme, m-as impaca cu gandul ca asta este. Sunt probleme la "case" mai mari, unde chiar poti comenta dinadins ca la o masina de 80-100 mii euro sa-ti moara motorul in intersectie si multe alte belele cauzate de electronica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Andrei2000@

-sunt de acord cu tine si eu ma gandesc daca am schimbat injectoarele cu unele de generatei noua sau cu cele vechi .... daca sunt tot alea vechi ce folos...

-ideea este; din punctul meu de vedere ni se arunca niste gogosi pt a masca de fapt problema.

-la inceput s-a spus ca e motorina varza, de parca numai passaturile 2.0 BKP an fabricatie 05-06 merg pe motorina si restul nu.... ( sunt deacord ca e motorina varza dar nu asa de varza incat sa strice 1 injector, la celelalte diesel-uri de ce nu s-a stricat?)

-apoi au dat vina pe pompa de motorina , unii dintre noi au schimbat pompa cu una de generatie noua si tot au cazut injectoarele ( ma numar printre ei ,la mai putin de o luna dupa ce am schimbat pompa motorina + filtru motorina s-a mai ars un injector)

-apoi treaba cu cablajul , suntem multi care am schimbat cablajul si tot degeaba , la astea nu am auzit sa fie de generatie noua sau veche , asta cu cablajul a fost de fatada....

-apoi pt o scurta perioada a aparut treaba cu suruburile :) , asta a fost prea de tot, oricum se ardea de fiecare data alt injector nu vad ce treaba aveau suruburile, iar cand se ardea acelasi injector se ardea ca era de generatie veche .

-eu cred ca totusi au niste specialisti si daca vroiau sa spuna care este problema o comunicau exact de la bun inceput asa insa vor sa o ascunda , sa nu imi spuneti ca specialistii de la vw o iau pe "bajbaite" si spun ba e de la cablaj , ba nu e , e de la popmpa de motoria , ba nu e nici de acolo , e de la calculator, ba nu e nici de acolo sac v-am pacaliit e de la suruburile injectorului.....sa fim serios .... se stie clar problema este numai si numai de la injector si mai exact de la bobina injectorului.

Asta este un punct de vedere si o parere personala dupa cum am mai spus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cum identific cauza ca s-o pot elimina?

M-am gandit la un posibil contact imperfect... la injector sau pe traseul pana la computer, dar acum nu pot sa stiu (mecanicu zice ca nu).

Mecanicul a gasit in compiuter si o alta posibila defectiune la un senzor de presiune din turbo.

Aceeasi defectiune la injectorul 4 a mai fost depistata cu vreo 3 luni in urma (atunci am simtit la pornire ca si cum ar fi pornit in 3 pistoane, dar si-a revenit imediat - desi defectiunea a fost inregistrată in computer). Acelasi simptom l-am mai avut inca de doua ori inainte de a cadea de tot. La computer, dupa ce stergea defectiunea, la verificarea cu motorul mers in gol totul era ok. O perioada masina mergea impecabil. Defectiunea (senzor spirala clipind si intrare in limpmode) aparea de obicei in sarcina (la depasire sau in panta, in general la un demaraj mai brusc).

Imediat, inainte de a se defecta de tot injectorul, am simtit ca motorul pierde putere - probabil a intrat in limpmode - si s-a aprins intermitent la bord spirala de la bujii (in manual = defectiune la motor). Am tras pe dreapta, am oprit si am repornit motorul si totul a fost perfect inca 3 km, dupa care, intr-o panta motorul s-a oprit in mers la vreo 70 km/h. Am tras pe dreapta, dar n-am mai reusit sa pornesc. Am dus-o pe platforma la mecanic la Baia Mare (cutie DSG - am inteles ca nu se poate tracta). Dupa investigatii: injectorul 4 defect si posibil acelasi senzor de presiune din turbo). Nu stiu daca tot ce am scris eu aici reprezinta o singura defectiune sau mai multe si daca au vreo legatura cu injectorul defect.

Poate ma ajuta cineva sa elimin cauza

...si sa gasesc un injector 03G130073D (Post: http://vwforum.ro/index.php?s=&amp...&p=1002616)

Merci mult!

niplu

La mine a cazut injectorul 4 de doua ori sau asa o balbaie cei de la service Vw.

Eu zic sa ne orientam spre alti producatori de masini.

Eu cred ca problema injectoarelor nu se refera numai la costurile de reparatii si la disconfortul creat.Ganditi-va ca sunteti in depasire si se opreste brusc motorul su nu mai aveti control asupra masinii.Poate rezulta un accident serios. Eu cred ca cei de la VW sunt de o indiferenta criminala.Pentru felul cum desconsidera atatia cumparatori cred ca si noi ar trebui sa sabotam aceasta firma pentru produsele livrate direct in tara noastra.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la 2000 tdi injectoarele este boala lor si stiftul de la pompa de ulei este eroare de fabric puteti sa mergeti cum vreti voi nu are nici o treaba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Sunt si eu curios......exista vre-un Passat B6 BKP 2.0 TDI care sa nu ii fi cazut injectoarele?Exista oare aceasta sansa?sau mai repede sau mai tarziu tot vor cadea.....eu am 50 000 km si inca nimic dar in schmb au fost altele....egr etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, exista si BKP fara probleme. Al meu. Deocamdata.

Ca o curiozitate am intrat pe diverse forumuri vw din afara in principal americane si engezesti.

Nu tipa nimeni in legatura cu injectoarele care se ard pe aici in draci. Problema cu pompa de motorina o au si ei, diverse alte "maruntisuri" cunoscute si de noi le-am gasit.

In schimb despre injectoare aproape nimic. Doar un tip din Cehia am gasit pe un site ca il contra pe un suedez care urca noul Passat in slavi ca ce masina fiabila este la ei si ii spunea ca au totusi unele probleme cu injectoarele.

Poate nu am sapat suficient dar chiar si asa in mod clar la ei nu e o problema deosebita.

Atunci de ce e la noi? O fi motorina?

Nu trebuie sa-mi postati link-uri cu site-uri straine in care se discuta de injectoare distruse. Sunt sigur ca exista. Doar remarc faptul ca aparent la ei nu e o problema deosebita prin prisma faptului ca nu prea se plang.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!