Jump to content

Injectoare PD 2.0TDI distruse


alexabv
 Share

Postare recomandată

Sper ca nu trebuie sa le schimb pe toate.

Am inteles ca se pot verifica injectoarele cu VAG COM-ul . O fi vreunul infundat. Tot sper ca nu am intrat intr-un carusel al schimbarii injectoarelor... ca o vand

John, daca ai problema cu arsul injectoarelor acestea nu se pot verifica cu VAG-COm decat... cand e prea tarziu. Adica dupa ce s-au ars.

Nu ne-ai spus ce cod motor ai...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

John, daca ai problema cu arsul injectoarelor acestea nu se pot verifica cu VAG-COm decat... cand e prea tarziu. Adica dupa ce s-au ars.

Nu ne-ai spus ce cod motor ai...

BKP evident!

Stai sa ma adaug la lista:

1. D@ny - 2.0 BKP 2006 masina nr 195.000 - 1 injector la 66.000 km acum am 90.000 km si nu am mai avut probleme .

2.antrax - 2.0 BKP 2006 1 injector la 60.000 km , al doilea la 60.500 km iar al treilea 93.000 km.

3.euurs - 2.0 BKP 2006 NICI UN INJECTOR PICAT, 50.000 km !

4. floto - 2.o bkp 3 injectoare 52348 km

5.ivooo - 2.0 BKP 4 injectoare 112000 km

6. iuly1209 - 2.0 BKP - 110.000 km , nici un injector schimbat

7. Andrei2000 - 2.0 BKP 2007 - niciun injector schimbat, 58.000 km

8. pronet - 2,0 BKP 2006 - 150.000 - nici un injector schimbat

9. lukety_peter - 2.0 BKP 2006 - 52000 km - un injector schimbat

10. Ottoflo - 2.0 BKP 2006 - 119.000 - 3 injectoare schimbate (al 4-lea da erori pe VagCom)

11. Michi - 2.0 BKP 2006 - 131000 km - 2 injectoare schimbate in ultima mie de km (si probabil 2 in Franta)

12. John78 - 2.0 BKP 2006 - 53000km - 1 injector

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am trecut pe la service cu masina. Acelasi service care mi-a schimbat acum 4 zile injectorul. A pus VAG COM-ul pe ea. @pronet imi recomandase in prealabil sa ii pun sa masoare MVB in grupul Engine.

A facut-o mecanicul fara sa ii mai spun eu.

Rog pe cineva care stie VAG COM sa ma ajute cu o parere.

Valorile masurate pentru injectoare erau negative pentru trei dintre ele, de ordinul -0.xx si la al patrulea era constant 1.6 - 1.7. Inteleg ca e "buba".

Acum nu stiu daca e injectorul 1 pe care mi l-au schimbat vineri, sau injectorul 4.

In interfata VAG COM era primul de la stanga la dreapta. E injectorul 4 sau 1?

Nu am fost foarte atent la interfata, poate scria dar nu am vazut eu.

Mecanicul zice ca e 4 si ca trage sa moara si ca singura solutie este sa il schimb. Vreau sa imi dau seama daca ma abureste sau e de incredere.

Nu prea imi vine sa stau cu el asa pentru ca mai am drumuri de facut si nu vreau sa ma lase cine stie pe unde.

Am citit niste posturi din topicul asta de mi s-a ridicat parul. Aproape ca imi e frica sa mai fac drumuri lungi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@John78

Injectorul nr.1 este primul de la stanga la dreapta. Cel care are valoare "+" e infundat.

Compensarile trebuie sa fie intre -2.8/ +2.8. Intradevar cel cu 1.6 nu e chiar OK, dar nici dus de tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vineri mi-au spus ca au schimbat injectorul 1.

Cu alte cuvinte, chiar injectorul schimbat nu e OK. Mama lor....!

Nu am mai gasit pe forum patzania asta. Poate mi-au pus unu second-hand. De-aia mi l-au dat mai ieftin. Mi se pare ieftin pentru ca mi l-au dat si pe cel vechi inapoi si cu toate acestea mi-au luat 1800RON pe injector.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-as mira sa se riste in asa hal sa-ti puna un injector deja aproape pe duca. Verifica inca odata valorile lor. Sub fiecare scrie ce valori trebuie sa aiba compensarile, precum si nr. lui. Eu asa stiu - primul din stanga este nr.1. Sper sa nu ma insel si sa te induc in eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie sa recunosc ca ti l-au dat ieftin pentru un injector nou fara unul nou la schimb insa fiecare cu "dealurile" lui .

Eu cand am cumparat masina asta primul lucru a fost sa vad de unde pot face rost de un injector cat mai repede si la un pret cat mai bun .

Din aproape 5-7 oferte mai jos de 450 nu am gasit , aduc pe comanda de cineva care face germania , nu magazin !

Vezi ca sunt colegi care fac diagnoze pe la intalnirile de joi seara , roaga sa mai primesti o opinie !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vineri mi-au spus ca au schimbat injectorul 1.

Cu alte cuvinte, chiar injectorul schimbat nu e OK. Mama lor....!

Nu am mai gasit pe forum patzania asta. Poate mi-au pus unu second-hand. De-aia mi l-au dat mai ieftin. Mi se pare ieftin pentru ca mi l-au dat si pe cel vechi inapoi si cu toate acestea mi-au luat 1800RON pe injector.

La reprezentanta mi-au dat garantie 2 ani la injectorul schimbat. Avand in vedere si pretul piesei (cu injector la schimb) cred ca in cazul injectoarelor solutia cea mai buna este sa le schimbi la reprezentanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. D@ny - 2.0 BKP 2006 masina nr 195.000 - 1 injector la 66.000 km acum am 90.000 km si nu am mai avut probleme .

2.antrax - 2.0 BKP 2006 1 injector la 60.000 km , al doilea la 60.500 km iar al treilea 93.000 km.

3.euurs - 2.0 BKP 2006 NICI UN INJECTOR PICAT, 50.000 km !

4. floto - 2.o bkp 3 injectoare 52348 km

5.ivooo - 2.0 BKP 4 injectoare 112000 km

6. iuly1209 - 2.0 BKP - 110.000 km , nici un injector schimbat

7. Andrei2000 - 2.0 BKP 2007 - niciun injector schimbat, 58.000 km

8. pronet - 2,0 BKP 2006 - 150.000 - nici un injector schimbat

9. lukety_peter - 2.0 BKP 2006 - 52000 km - un injector schimbat

10. Ottoflo - 2.0 BKP 2006 - 119.000 - 3 injectoare schimbate (al 4-lea da erori pe VagCom)

11. Michi - 2.0 BKP 2006 - 131000 km - 2 injectoare schimbate in ultima mie de km (si probabil 2 in Franta)

12. John78 - 2.0 BKP 2006 - 53000km - 1 injector

12 bis (hehe!) Mama Omide 2.0 BKP 2006. 4 injectoare schimbate in 1 an. Adica de la 75k la 100k. Ultimele 3 in decurs de 3 luni si 10k km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valorile masurate pentru injectoare erau negative pentru trei dintre ele, de ordinul -0.xx si la al patrulea era constant 1.6 - 1.7. Inteleg ca e "buba".

Acum nu stiu daca e injectorul 1 pe care mi l-au schimbat vineri, sau injectorul 4.

Zic si eu, poate ajut cumva. Nu a incercat nimeni nu injectoarele cat de cat "infundate" vreo solutie de curatat injectoarele? Fie de introdus in rezervor fie in filtrul de motorina? Cel putin la B5.5-ul meu a dat rezultate destul de bune! Nu stiu daca tinand cont ca sunt alt tip de injectoare, functioneaza la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu asta este MAREA PROBLEMA a injectoarelor , ele cand se stica se arde partea electrica , nu se infunda deci ..... nu cred ca ajuta .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu, dar daca mecanicul care i-a consultat masina lui john78 a tras concluzia dupa VAG-COM ca daca are 1,78 la un injector "e pe duca" atunci poate si aspectul asta nu trebuie neglijat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca la dezmembrari sau in magazine gasesc injectoare cum stiu daca sunt model vechi sau nou?

Modificat de alexabv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate sa imi spuna si mie cineva motoarele de tip BMP in ce categorie se incadreaza. Am vazut ca cele mai multe probleme sunt la motare de tip BKP.

Eu am 123000km si inca nu am schimbat injectoare si nici nu as vrea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

esti un caz fericit

motoarele cod BMP au injectoare Bosch, si nu am auzit pe nimeni sa se planga cu vreo problema.Nu sunt probleme cu acele injectoare.Ai scapat! :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu pompa de motorina am avut probleme, s-a ars ceva la partea electrica. Sper sa nu am probleme si cu injectoarele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa serie afli data fabricatiei

La ultimul injector schimbat am notat datele de pe el:

001068

090504

Sa inteleg ca randul de sus reprezinta seria iar randul de jos data fabricatiei? Adica 04 mai 2009?

Modificat de Ottoflo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am Etca dar l-am folosit doar pentru aflarea codului de piesa.

Care este procedura pentru aflarea datei de fabricatie?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal,

As vrea sa intreb si eu care e treaba cu acele valori ala injectoarelor aratate in VAG-COM -2,8 si +2,8 .

Cand VAG COM-UL arata -2,8 ce reprezinta ?

Iar cand arata +2,8 ce reprezinta ?

Intreb pentru un prieten care vrea sa ia un Passat 3C si a auzit despre aceste probleme de injectoare .

Multumesc .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum pot sa imi verific si eu injectoarele? Am Vag com dar nu stiu procedura. Ma poate ajuta cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ @DRI@N - din cate stiu eu valoarea "+" inseamna ca e infundat ("plange") ->cantitate motorina injectata mare, valoarea "-" cantitatea injectata este prea mica; ele se compenseaza unul pe altul (cel cu + pe cel cu -), iar injectorul 3 este cel de referinta

@ Seby19 - intri pe grupul "01-engine" apoi te duci la MVB (measure value blocks) si cauti canalul corespunzator injectoarelor (nu mai stiu exact care e, parca 11 sau 13)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am Etca dar l-am folosit doar pentru aflarea codului de piesa.

Care este procedura pentru aflarea datei de fabricatie?

Multumesc.

ai nevoie de o etka care sa se logheze online, se baga seria sasiu si apoi in info vezi.

@ @DRI@N - din cate stiu eu valoarea "+" inseamna ca e infundat ("plange") ->cantitate motorina injectata mare, valoarea "-" cantitatea injectata este prea mica; ele se compenseaza unul pe altul (cel cu + pe cel cu -), iar injectorul 3 este cel de referinta

cand e cu "+" inseamna ca e infundat, sau curge mai prost decat injectorul de referinta(de obicei nr. 3), cu valoarea afisata in mg. La valoarea "+0,5" inseamna ca injectorul respectiv e mai infundat decat injectorul 3 si este compensat sa injecteze cu +0,5 mg de motorina fata de inj 3. La minus e invers, deci la o valoare de "-0,5" afisata inseamna ca injectorul respectiv injecteaza mai bine decat injectorul de referinta, sau injectorul de referinta e infundat, astfel ca se compenseaza pe minus injectorul la care ne referim cu...-0,5mg :Driver:

Modificat de vicius_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai nevoie de o etka care sa se logheze online, se baga seria sasiu si apoi in info vezi.

Cred ca intreba de data de fabricatie a injectoarelor, nu a masinii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!