Jump to content

Bateriile Rombat o tzeapa pentru romani ?


cezarsv
 Share

Postare recomandată

Rombat este o baterie super, 5 loganuri, 2004x2,2006x2,2009, au picat 2 anu asta, una pe 2004 una pe 2006, deci au tinut mult, celalalte 3 nu dau semne de oboseala, una are 10 ani... Si vb de baterie de fabrica, cyclon...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bateria originala e in alta categorie... nu e acelasi lucru cu rombat de la magazin....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus si premier, dar dupa 1.5 ani am vandut masina... Iar la tata tot premier am pus, sa vedem cat tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm si eu ca bateriile ROMBAT PREMIER sunt de calitate.testat pe masina personala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect, a mea(ROMBAT PREMIER) in decembrie face 5 ani si are in continuare ochiul verde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

varta blue 74ah,din 2005,si inca isi face treaba:) deocamdata:D,precizez ca nu a fost abuzata niciodata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un Rombat Pilot de 77Ah din octombrie 2012 si, la o luna dupa ce a iesit din garantie, a inceput sa-mi faca probleme...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

recomand si bateriile banner,sunt fabricate in austria si sunt bune! isi mertia fiecare banut:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

eu am luat Premier de 75Ah in Oct 2011 si pana acum nu au fost probleme

...pana azi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un Rombat Pilot de 77Ah din octombrie 2012 si, la o luna dupa ce a iesit din garantie, a inceput sa-mi faca probleme...

 

Ai dreqului, ce stiu frate sa le "potriveasca" din fabrica...

Sunt si generatii de dinainte de criza care au prins 7 ani, pe logan-urile vandute in 2005.

Acum totul tine cat garantia si la gunoi.

Modificat de 120 L
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incercati bateiile Mol.Au garantie 40 de luni si sunt made in Germany,cv mai scumpe dar cred k isi merita banii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Logan cu 44oookm si 9 spre 10 ani, bateria rombat rezista. Masina tinuta in garaj, neincalzit. Usa din plasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și a mea VARTA SILVER  a ținut până azi......la -18 grade nu a mai făcut față!!!!!! bateria e din 11 ianuarie 2012.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Logan cu 44oookm si 9 spre 10 ani, bateria rombat rezista. Masina tinuta in garaj, neincalzit. Usa din plasa.

 

da,da,da colegul Cycloanele alea au fost de exceptie. Tot ce au livrat bistritenii catre dacia in 2004-2005 au fost exceptionale. De fapt se pot face oricand si in Romania acumulatori de calitate foarte buna, DAR NU SE VREA....ce-s fraieri sa moara de foame dupa ?

SI NU SE CER PE PIATA...se cere low-cost, unica folosinta, saracie, criza.......

Cam asta e politica tuturor producatorilor azi, TOTI.

 

Baterii MOLL...am vz ca unele sunt cu 30 de luni garantie low cost....si cele cu 40 de luni sunt cu vreo 60% mai scumpe decat primele, la aceasi capacitate !

Concluzie: o baterie sa te tina 10 ani costa cam 1000 de lei la 50 Ah...in loc de 200 de lei pentru 2 ani......voi ce credeti ca se vinde ?

Cine ar da 10 milioane pe o baterie de logan azi ?

Modificat de 120 L
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu cred ca mai exista baterii care sa tina 7-8 ani acum (10 nici nu mai zic), indiferent de marca lor. Ma refer la bateriile cumparate dupa ce "mor" cele de fabrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cauza cicloanelor de pe primlele logane, eu pe toate masinile am pus rombat! + ca dau banii in tara, nu la straini.

Cumparand produse romanesti incurajati productia interna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mumus. , se vede dupa masina LOL. 

 

un amic din domeniu imi spune ca rombat livreaza bateriile (pt dacia) cand masina e gata, asta e un mare avantaj, nu are viata in "standing by"

conteaza enorm consumatorii. daca avem istalatii audio care "sug" din baterie la greu....poate sa fie mama bateriei. 

Modificat de AB-33-WOB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si logan luat de nou, dupa care am avut o corsa si un megane2, acu voiam mcv nou, dar am negociat zdravan la seat, si am luat seat la bani de logan, e drept, cu mai putine dotari, dar va avea valoare de revanzare mult mai mare peste 5-6 ani.

 

Daca nu beleau astia tabla la logan, (ca rugineste dupa prima luna in cel mai nefericit caz, si in maxim un an in cazul cel mai bun) luam logan 0.9  tce.

 

Cine stie poate peste 5-6 ani iau dacie noua, daca isi revin astia.

Modificat de Mumus.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumim ca ne-ai informat. Dar totusi ce legatura are cu subiectul topicului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer scuze, ai dreptate, trebuia sa ii raspund prin pm la cel ce ma intrebat, vezi postul anterior celui scris de mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cauza cicloanelor de pe primlele logane, eu pe toate masinile am pus rombat! + ca dau banii in tara, nu la straini.

Cumparand produse romanesti incurajati productia interna.

 

Si eu am luat tot Rombat ultima, sa tina 2 ani cat garantia si basta....nici nu ma astept la mai mult.

Figura cu incurajatul productiei interne e dusa.....ce sa mai incurajezi cand toata industria a fost facuta praf dupa 90, iar ce mai e azi e toata pe mana exploatatorilor straini care platesc salarii minime pe economie la sclavi....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe mine m-a tinut 8 ani un rombat,acum am luat alta tot rombat.om vedea cat a tine

Modificat de arhivistu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oameni buni, contează cum o exploatați. Tine mult sau puțin în funcție de asta. Sunt sigur ca și o baterie de 5mil poate sa tina mai puțin ca una de 2mil dacă sunt folosite diferit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da si ba...bateriile de dinaintea crizei erau facute intr-un fel, astea de azi sunt facute ieftine si proaste.

Se scutura placile si nu mai ai ce sa-i mai faci. Special sunt facute sa tina pasta pe ele cat garantia.

DACA mergi numai pe drumuri bune fara gropi si faci putini km, ai sanse sa te tina dublu, triplu cat garantia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!