Jump to content

Bateriile Rombat o tzeapa pentru romani ?


cezarsv
 Share

Postare recomandată

Ca am cumparat o baterie de o capacitate prea mica pentru motorul meu. Adica 54 Ah pentru motor 2.0 benzina. Cica bateria merge in suprasolicitare, am intrebat ce e aia? Nu au fost in stare sa imi explice. Faptul ca nu a fost nici o problema cu incarcarea denota faptul ca sunt idioti pe langa faptul ca sunt mincinosi. Aveau un catalag dubios si ma tot duceau cu zaharelul ca asta arata catalogul ceea ce l-am si contestat. Mai ales ca Varta recomanda altceva fata de ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca un facut, dupa ce v-am cerut parerea dimineata, am fost sunat de cumatrul meu sa ma duc sa-i dau curent ca nu-i mai porneste masina. :icon_confused:

Mai mult, nici macar nu-i mai mergea inchiderea centralizata, nimic...bateria moarta total. Il intreb ce si cum, mi-a spus ca aseara a mers cu masina si totul era in regula si astazi dimineata bateria era moarta de tot. :dry:

Cand ajung la el, ce sa vad: avea un Rombat Premier de 75 Ah (masina lui e un Vectra B 2.0 TDI) care murise. Mi-a spus ca acum 3 luni iesise din garantie si ca spera sa-l mai duca si iarna asta, dar cred ca va ramane cu speranta. :D

I-am dat curent, a pornit pana la urma si i-am verificat si incarcarea care era in regula.

Sincer, chestia asta m-a facut sa-mi pun semne serioase de intrebare. Oare merita sa-mi mai iau Rombat sau nu ? Mai ales ca am vazut ca au mai patit-o si alti colegi de forum. :sly:

Modificat de Deadly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am rombat premier 65A de mai bine de 3 ani si sunt foarte multumit . Pot lasa si acum muzica la maxim o jumate de zi in masina ca tot porneste.  Eu recomand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci inseamna ca e cam loterie. E posibil sa nimeresc una buna sau din contra. :dry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari,

 

Sper sa nu supar pe nimeni, insa am vazut ca se dezbate credibilitatea firmei Rombat.

Ei bine, spunea cineva (nu mai tin minte cine) ca i-a fost adus la cunostiinta ca nu si-a cumparat bateria potrivita pentru masina respectiva si bateria nu i-a fost schimbata in garantie.

Sper sa va ajute, dar sa stiti ca toti ar trebui sa cititi manualele masinilor pe care le detineti, deoarece, din cate stiu eu, in toate scrie bateria ce trebuie cumparata: in termeni de dimensiuni baterie, capacitate baterie (in Ah - amperiora) si in termeni de curent de pornire a bateriei (in A - amperi). Ca urmare, daca ati achizitionat bateria corespunzatoare, atunci ei nu pot sa te mai conteste: dimensiunile si caracteristicile de pe baterie au fost in conformitate cu cele date in carte de constructorul masinii, iar ei nu pot sa conteste asta!

 

Cu stima,

Ovidiu B.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am cumparat in noiembrie 2007 un Logan1.4 MPI care avea baterie Rombat. Au trecut peste baterie, ani pana in 2015, cand l-am vandut la 170.000 km, cu aceeasi baterie originala Rombat. A trecut bateria peste 8 ierni, unele cu minus 30 grade , pe unde am stat, si a pornit mereu la prima cheie.

 

Oare urmatoarele baterii la viitoarele masini ce marca vor fi? Nici nu m aindoiesc ca nu ROMBAT.

 

Am avut masina personal, nu am fost influentat de nimeni si nimic in aceasta simpla constatare. Si bujiile tot originale le aveam masina. Tare ma bucur ca nu am asultat de nici un mecanic, care-mi spunea sa le schimb la 25k. Deodata m/am decis ca mecanicii sunt tampiti, si eu destept, si am mers pe mana mea, ceea ce mi-a adus doar castig.

 

Atata pot sa va spun despre Rombat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iar comparam mere cu pere. 

Cand deschizi usa la Logan, consuma plafoniera si atat. La B7 cand deschizi usa, pornesc o gramada de module gurmande. Stresul in baterie nu-i acelasi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in medie o masina de generatie noua (cu multe optionale) pornesc cam 5 module electronice numai la actionarea telecomenzii :))

 

dupa ce deschizi usa, alte 5 module sunt alimentate, si cand pui cheia alte module sunt alimentate,

 

practic pana sa dai din cheie sa pornesti alternatorul, bateria trebuie sa sustina toata electronica masinii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi 8 ierni, nu e de ici de colo indiferent de masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu sunt la a 6-a iarna cu o varta blue de 55Ah pe golf

 

o masina cu care merg zilnic, dar fac maxim 10km si 20-30 minute, inclusiv iarna

 

deci nu e ceva iesit din comun, daca masina nu are probleme si incarca cum trebuie, iar iarna o pornesti zilnic, poti duce o baterie mult si bine

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut premier 65 4 ani pe o masina si acum 2 luni a murit TOTAL,a pornit masina s-a oprit motorul si nici macar bordul sau casetofonul nu mai porneau.Am dat curent si tot drumul mi-a facut bordul ca pomul de craciun...casetofonul nu pornea....probabil a cazut un element din ea sau ceva mai grav pt ca nu mai primea nici curent de la alternator si doar motorul mergea bine.

Am montat un bosch de 60 amperi pe masina in cauza,dupa ce am verificat incarcarea si cablajul de masa si bornele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am vandut masina la un vecin. Bateria e in continuare pe ea. Intra in iarna 9. O sa vad cand o schimba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai zis, 4 loganuri , 4 baterii rombat, pe 2 a tinut 7 ani, una de 6 ani inca e 0k, iar pe cel mai vechi logan, din 2004 bateria inca merge, acu 2 zile am pornit masina, a luat-o la sfert.

Modificat de Mumus.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pune tu rombatul ala care porneste masina la sfert, pe seat-ul tau

 

si revin-o aici cu feedback :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la pornire se consuma cel mai mult din baterie. cat timp trebuie sa mearga motorul pt a incarca la loc?

daca sunt porniri dese si drumuri scurte, in ce mod afecteaza?

ajuta sa o pornim 5-10 min daca masina sta cateva zile parcata (mai ales iarna) ?

 

soila de ce sa revin-a  ;) cu feedback, 1.2 tsi cere mai mult curent la pornire fata de logan (sa zicem 1.4 mpi) ?

Modificat de Muale
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai tsi-ul lui are de 10 ori mai multa electronica decat loganul 2004 :D citeste o pagina in urma ce am scris

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Luna trecuta am inlocuit bateriile la BMW cat si CC.

La BMW am nimerit un Varta blue, garantie 2 ani, cu verificare obligatorie de fiecare 6 luni la sistemul de incarcare pentru pastrarea garantiei.

La CC am ales un Rombat premier, garantie 3 ani, cu doar o verificare dupa montaj.

Sunt curios care o sa tine mai mult. O sa scriu aici cand apar probleme.

Ambele masinii sunt pe benzina, baterie in jur de 60AH.

Pe CC era Varta care era de cand e masina, din 2010. Pe BMW era o Caranda de 9 ani de zile (respect). CC are mult mai multe electronica, BMW are alternator mai slab (45A) si cere mai mult curent la pornire cu motor de 3000cmc pe carburatie.

Modificat de bartro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atentie, daca nu ai pus Rombat potrivit motorizarii tale (asa cum scrie in catalogul lor sa aiba parametri adecvati) nu primesti garantie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Capacitate e cam la fel ca cea originala (Varta original 62AH, Rombat 65AH) si dimensiuniile erau identici, ca si polaritatea bornelor. Si ambele au 12V :D .

Certificat de garantie a fost completat dupa ce incarcarea a fost verificat la sercive unde am cumparat baterie. Cred ca am parcurs corect ca sa ma incadrez in termeni de garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pune tu rombatul ala care porneste masina la sfert, pe seat-ul tau

si revin-o aici cu feedback :D

Nu am de gand sa ma murdaresc degeaba pe maini.

Eu zic ca si daca era pe lastun, 11 ani la o baterie e ceva...

Modificat de Mumus.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Bartro: Nu sunt cam mici bateriile cu 60Ah ? Golful meu de 2.0 TFSI a venit din fabrica cu  380 A (72 Ah) . Ma cam lasa bateria si ma tot uit de baterii...as lua putin mai mare decat cea de pe masina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Nu am de gand sa ma murdaresc degeaba pe maini.

Eu zic ca si daca era pe lastun, 11 ani la o baterie e ceva...

 

 

nu neaparat, bateria originala de pe golf (fabricata de varta in 2001) e si acum pe un tractoras pe care il am cu taicamiu la tara

 

si la fel porneste la sfert, daca sta mai mult de 4 luni trebuie sa o pun pe redresor, dar ulterior merge brici pana cand iar sta mult

 

deci mai bine murdareste-te de maini si apoi zi-ne de baterii, dar in comparatie cu TIPUL de masina pe care il alimenteaza

 

succes :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!