Jump to content

Bateriile Rombat o tzeapa pentru romani ?


cezarsv
 Share

Postare recomandată

eu cred ca daca mai bonul fiscal ti o schimba /incarca pe garantie. Nu au trecut nici 30 de zile de cand ai luat o 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand iti cumperi baterie trebuie sa te duci la un service autorizat sa iti verifice incarcarea ca sa iti dea stampila sa iti fie valida garantia. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur ai un termen sa te prezinti la service.

Adica daca am cumparat o baterie si nu am montat o 20 de zile de cand am cumparat o ( sa zicem) nu mai am garantie sau cum ??

 

Nu au trecut nici  30 de zile de cand a luat o 

Poate sa se duca acum la garantie pe baza bonului fiscal 

 

Eu zic ca inca beneficiaza de garantie

Modificat de radu sarbu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am cum sa o duc inapoi in garantie ca nu am fost cu ea sa o monteze in service. Am montatt-o eu in parcare ca nu aveam cum porni masina altfel.

O tin pe redresor oricat sau in mers cu masina pina la 3 ore neintrerupt dar ochiul ramane negru mereu, nu se mai face verde. E praf de noua,nu?

Eu am luat bateria de la un magazin de piese si mi-a montat-o vanzatorul de acolo! Am fost de doua ori la ei cu bateria descarcata, dupa ce masina sta o zi nepornita porneste f greu, am facut scandal, dar degeaba. Ideea ca  nu m-au intrebat daca am montat-o in service sau nu! Iti spun ca singura sansa ca sa ti-o schimbe e sa o duci la ei sa ti-o puna la incarcat o zi doua, si daca atunci cand ti-o predau, ledul e tot negru, abia atunci ai sanse sa ti-o schimbe. Mie mi-au zis sa o pun pe redresor acasa ca nu o sa mai am probleme, si cand m-am dus la ei cu bateria descarcata, au zis ca nu am eu redresorul bun. Si eu am sa fac la fel, o sa le-o las la incarcat, si daca nu e verde cand mi-o da inapoi, ii dau cu ea in cap pana mi-o schimba. Au un sistem foarte prost de garantii cei de la Rombat, care nu ajuta deloc clientul. Plus ca mai trebuie sa le dai si 15-20 de lei ca sa ti-o puna ei pe redresor si trebuie sa te duci cu ea in brate, ca alta la schimb pe perioada asta nu primesti.

Modificat de flaviusmaff
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact, e o bataie de joc intr-un fel,caci nu poti beneficia de masina doar daca...cumperi alta baterie ,culmea.

Nu am nici amici de la care sa imprumut una pentru a o putea lasa pe asta noua la ei cateva zile in probe.

Masina mea e ok, are 14,38v pornita in relanti si ture indiferent ce consumatori pornesc.conduc  de 20 de ani si stiu bine cum merge lucruile astea. Nu am patit in viata mea asa ceva .

O sa incerc cumva cu aia de le serviceul ""agreat"" sa vad daca imi dau vreo stampila.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Nu ai montat nimic care ar putea descarca bateria cand motorul sta? Alarma, alt radio, etc? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine dracu montează bateria în service autorizat! Doar nu suntem atât de retardați să nu putem schimba singuri o baterie! Poate îți rămân aprinse becuri în portbagaj sau în torpedou! Măsoară consumul mașinii cu motorul oprit, după 30 de secunde după ce ai închis ușile (din telecomandă)!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Du-te la un service autorizat sa-ti puna o stampila, mai stai 2-3 zile si mergi la magazin cu bateria sa rezolve problema.

Nu-ti schimba nimeni pe ochi frumosi. Garantia o dau si ei mai departe si au nevoie de stampila service-ului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Nu mai comparati bateriile  de prima echipare cu cele cumparate ulterior.

importanta este si data  fabricatiei, locul de producer ex. prefer un Banner facut in Austria decit Varta/Bosch made in China.

Sau aici:

http://www.moll-baterii.ro/produse/baterii-auto

Modificat de tool
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am avut o varta blue 4 ani de zile, iarna asta m-a lasat. mi-am cumparat alta, varta dynamic ( ceva de genu ). eu nu inteleg de ce va tot complicati cu alte baterii . rombat si alte chinezarii. . e ca si cum ai compara vw cu dacia . pentru 50/100 de lei economisiti chiar nu merita . varta si bosch. restul e istorie .

Ți-ai dat singur răspunsul de ce ne complicăm, o varta blue te-a ținut doar 4 ani, cum a dat puțin frigul, te-a lăsat cu ochii în soare. Ți se pare o baterie bună? Rombat SIGUR nu e chinezărie, pe când varta nu știi ce are înăuntru. Să nu mai vorbim de bosch, care doar aplică autocolante pe bateriile altora.

 

Adică dacă o baterie varta te lasă în a 4-a iarnă, e o baterie bună, cumperi tot varta. Dacă o baterie rombat te lasă în a 4-a iarnă, e o baterie nasoală, ne plângem peste tot că "am luat tzeapă". Cine să vă mai înțeleagă...

Modificat de reader
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

                                                                                                                               x

Modificat de reader
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mai fost scris aici de nspe mii de ori. Depinde de modul de exploatare a bateriei si de masina. 

O masina cu probleme la electromotor,aprindere,alimentare, etc.... v-a distruge mai repede o baterie. Fie ea Varta sau Rombat.  

Nu mai faceti comparatii intre baterii si intre cati ani au tinut deoarece nu aveti masini la fel, si nu in  aceeasi stare mecanica. 

Cel mai bine o stiti voi, cat va tine o marca sau alta. 

Nu mai faceti comparatii intre voi. Nu poti sa zici " pai pe mine m-a tinut 10 ani rombat", altul zice "pe mine doar 3 ani"...si etc.  pentru ca nu sunt aceleasi masini. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu ARE dreptate  cu PRECIZAREA ca marci ca Varta si Bosch  sunt acum 2013/2014 F slab calitativ adica la limita garantiei si fabricate China/Turcia sau mai rau brend-uite cu etichete .

Incercati si voi marci facute in Europa gen EXIDE (Franta,Italia,Spania) brand SUA; sau cum spuneam mai sus BANNER sau MOLL si hai sa fim patrioti si Rombat.

Daca as alege intre varta/bosch si Rombat SIGUR aleg ROMBAT (si nu sunt din Bistrita). Cu toate ca daca imi amintesc bine erau vremuri cind ACUMULATORUL era de top .

Modificat de tool
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai mi-a cazut o baterie VARTA de pe o masina venita recent din Olanda.Bateria are ca an de fabricatie 2005 :lol: .

Oare mai exista baterie indiferent de fabricant,sa mai tina atata vreme ?

Bateria a fost montata in iulie 2005 si daca nu prindea iarna mai tinea inca minim 1 an,dadea semne de oboseala doar cand masina nu circula 2 zile.

post-64586-0-57098400-1391078395_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banner chiar sunt facute in Austria ? sau acolo sunt numai birourile ? :D

trebuie sa schimb bateria la T5, e de 110Ah, si e cea originala varta, deci are 10 ani acum in toamna

BANNER, TUDOR sau EXIDE ?

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar conteaza tara care gazduieste liniile de productie, roboti, utilaje, etc?

Daca varta/bosch se mutau cu liniile de productie la noi (Ro) erau mai bune? Simplu se duc in china sau tarile bananiere pentru costuri mai mici la utilitati, mana de lucru, ... tehnologia tot aia e

Modificat de czsilviu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si costuri mai mici in depozitarea deseurilor ce rezulta din fabricarea bateriilor + poluarea aferenta.

Oricum deseurile bateriilor moarte sunt foarte cautate,spre exemplu o baterie mare de 100ah merge pe piata neagra la 50-60 lei,una normala la 30 lei.

Am senzatia ca placile de plumb sunt refolosite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar conteaza tara care gazduieste liniile de productie, roboti, utilaje, etc?

Daca varta/bosch se mutau cu liniile de productie la noi (Ro) erau mai bune? Simplu se duc in china sau tarile bananiere pentru costuri mai mici la utilitati, mana de lucru, ... tehnologia tot aia e

da dar fiecare tara are un control de calitate reglementat prin legi si institutii... in afara de costul scazut cu forta de munca si utilitatile in tarile bananiere (romania nu stiu de ce ar fi exclusa din acest club) nu exista quality control, se trece orice rebut ca si produs de calitate.

altfel e in germania, austria, anglia, franta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Controlul de calitate se face in interiorul firmei, nu are nicio treabă legea vreunei țări. Un brand de renume, fie el varta, nokia, samsung, panasonic sau vw... nu își permite să-și pună sigla pe un produs slab calitativ, sub normele proprii de calitate, indiferent de țara în care și-a montat halele și roboții. Teoretic, un produs sub sigla Panasonic trebuie să aibă aceeași calitate și tehnologie în carcasă indiferent dacă s-a fabricat în Japonia sau în Tadjikistan. Brandul în sine reprezintă garanția calității, numai noi românii ne cramponăm de produse fabricate în Germania, de parcă ar fi un loc undeva pe Marte, nu tot în UE.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este diferenta si la controlul calitatii daca sunt destinate pentru piata interna chiar daca sunt sub umbrela unei firme internationale.Sunt o tona de produse( de ex bauturi, detergenti, cafea, cosmetice, electrocasnice etc) care sunt cu totul alta mancare de peste la cei din vest.Stii vorba... practica ne omoara.

Voi sustineti ca varta desi scrie pe ea made in germany nu este asamblata acolo? Rombatul asta a rezistat vreunul 10 ani?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De unde ai inteles tu asa ceva? Poate sa fie asamblata in Germania si destinata pietei romanesti (adica, dupa logica ta, super-naşpa) sau poate fi asamblata in Turcia si destinata pietei din Germania, adica über alles. Si chiar daca prin absurd s-ar fabrica bateriile in Germania, in fabricile respective ar lucra numai romani, albanezi si marocani, doar nu crezi ca ar lucra un neamt in conditii toxice...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este mai important cine si cum supervizeaza nu  cine lucreaza.

Eu vorbeam de produsele fabricate la noi pentru noi..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bai, iar trebuie sa laud Rombatul, imi pare rau...

 

rombat 60 cu 500 si ceva - pe 2.5V6 (din profil) - masina nepornita de 2 saptamani, in care a fost ger, viscol etc. Azi-noapte la -11 grade a a vut viata suficienta incat sa porneasca masina. Si nici macar nu a pronit la prima cheie, ca nu voia sa tina ralantiul.

 

Este a 5-a iarna a bateriei si masina merge mai mult vara, iarna ocazional si porniri de intretinere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu, astazi la -19grade a pornit din prima, Rombat Premier din 2009.

 

Dar eu imi laud si masina, ce sa-i faci, tine cu mine si nu-mi face probleme. :wub:

Modificat de toni d
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!