Jump to content

Valori injectoare


Calatorul
 Share

Postare recomandată

Nu a pornit cum trebuie in sensul ca a invartit cam mult pana a pornit. A pornit la prima cheie dar a invartit cateva secunde. Am lasat link cu filmuletul

Modificat de cosmin_moto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam caldut acum, sa nu porneasca de la bujii. 

verifica si valoarea avansului axei cu came

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unghi avans/oringuri/pompa tandem/dezamorsare instalatie de alimentare.

Cum a spus si Florin bujiile pe vremea asta nu pot fi o cauza!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valoarea avansului este 0.5, oringurile injectoarelor sunt noi, la pompa tandem am pus garnitura noua, totusi la 90 de grade injectorul 2 are cu totul alta valoare fata de celelalte. Am comandat bujii desi nici eu nu cred ca pornirea greoaie este din cauza lor, cu ocazia asta o sa inversez injectorul 1 cu 2.

avans axa came.png

Modificat de cosmin_moto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la motorul tau, trebuie sa fie -1.5 si -2.5. Regleaza-l si vedem cum porneste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cosmin_moto nu am gasit clipul cu pornirea

-pune bujii

-fa log la turatie electromotor

-pune valva de unic sens pe tur motorina, intre filtru si tandem-

-inlocuieste tandem

-inlocuieste carcasa filtru motorina

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Florin  Acum am verificat pe masina tatalui meu care are tot un touran 2.0 bkd si la el are aceeasi valoare la avans -0.5 - 0.0, iar masina porneste la sfert. Am facut prt sc cu valorile dupa masina lui.

 Untitled.png

@EEXCALADE

 

Log turatie la pornire.csv

Modificat de cosmin_moto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E buna turatia electromotorului.

Daca faci tot ce am enumerat si tot asa porneste....se rezolva cu inlocuirea chiuloasei cu una an 2008

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16 hours ago, cosmin_moto said:

@Florin  Acum am verificat pe masina tatalui meu care are tot un touran 2.0 bkd si la el are aceeasi valoare la avans -0.5 - 0.0, iar masina porneste la sfert. Am facut prt sc cu valorile dupa masina lui.

 Untitled.png

@EEXCALADE

 

Log turatie la pornire.csv

din pacate nici la el nu e reglata bine - daca tot greu o sa porneasca la tine, dupa ce o sa ii reglezi avansul, atunci nu-ti ramane decat sa faci ce ti-a zis Excalade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru sfaturi, saptamana viitoare voi face toti pasii enumerati si voi reveni cu rezultatele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Atasez un scan pt. masina de serviciu (un Tiguan din 2015 cu 22.000 km la bord, motor CFFB); mi se par cam mari deviatiile pe cilindrii 1,2 si 3. Prin comparatie, la Passatul personal, cu 257.000 km deviatiile sunt mai mici de 0.18mg/stroke.

Tiguanul este folosit preponderent in oras, pe distante scurte, sub 10 km, motorina de la Petrom (acolo are compania card de combustibil).

Diag_Tiguan.jpg

Modificat de Viorro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt ok, nu au nicio problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
  • 1 year later...

Salutare  .

Am si eu o problema , la relaniti trepideaza toata masina daca am aerul pornit si foarte putin daca il opresc . Anul trecut am scos injectoarele si am pus capetele de jos intr-o solutie , nu pentru foarte mult timp dar efectul a fost cel scontat , adica timp de 1 an de zile aceasta problema a disparut . 

    Mi-a verificat un prieten valorile pe fiecare injector si erorile stocate . Mai jos pozele .

Nu stiu exact care sant valorile apropiate de normal .

 

 

Multumesc anticipat .

IMAG0383.resized.jpg

IMAG0384.resized.jpg

IMAG0385.resized.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai probleme la injectorul cu nr. 1, poti face prima data rocada cu un alt injector si daca ai aceeasi valoare de 2.99 poti sa cauti altul si sa il schimbi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi interpreteaza is mie cineva valorile injectoarelor?

Sunt ok?  E prea mare valoarea de la injectorul 1 ?

 

Friday,24,August,2018,12:32:48:32264
VCDS Version: Release 11.11.3
Data version: 20120401

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
12:32:28
  782 /min   Engine Speed (G28)
  -0.26 mg/str   Injection Quantity Deviation Cyl. 1
  0.19 mg/str   Injection Quantity Deviation Cyl. 2
  0.09 mg/str   Injection Quantity Deviation Cyl. 3
  -0.07 mg/str   Injection Quantity Deviation Cyl. 4
  14.3 l   Fuel Consumption since Regeneration
  240 km   Driven Distance since Regeneration
  150 ml   Particle Filter Oil Ash Volume
  18.6   Particle Filter Carbon Mass (spec.)
  11.4   Particle Filter Carbon Mass (act.)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inseamna ca sunt prea stresat eu.

Am avut numai benzinare si acu m-a mancat sa iau diesel.

Masina merge ok, numai ca am vrut sa verific si eu sa vad cum sunt valorile.

Multumesc

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare,

Am un 2.0 Tdi CFHC pe o Octavia care are un tzacanit, mai pronuntat la rece dar e prezent si dupa un drum de 500km. Masina porneste la juma de rotatie, dar cateodata violent, si dupa ce o opresc din cheie, motorul se mai invarte de vreo 2 ori cu vibratii serioase. Tzacanitul e prezent exclusiv la peste 1500rpm, si devine mai pronuntat in sarcina. Pe primii 3-4km dupa pornirea la rece, motorul accelereaza greu peste 1500rpm, vibreaza tare, dar isi da incet drumul. Indicatorul de schimbare a treptelor a luat-o razna de tot, vrea sa schimb sus si mai devreme decat inainte. Altfel, relanti stabil, putere ca inainte, consum ca inainte. Mai jos is si abaterile de debit pentru injectoare.20181004_155023.thumb.jpg.d1c797d292a84fb73be608156fd42ea8.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

clindrul 4 - acolo ai probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
George Potlogea

Buna seara, am o intrebare si sper sa nu deranje. Am un passat b5 din 2004, 1.9 tdi 13i cp, motorul merge intrerupt la relanti, si are niste trepidatii, gen ca se  misca si motorul dar si vibreaza putin motorul. Am dus.o la service si mi-a zis ca din cauza calculatorului masinii ca eu i-am schimbat motorul iar pe masina de pe care am luat motorul nou nu facea asa, iar mecanicul mi-a zis ca, calculatorul nu accepta injectoarele si de asta sa faca asa, valorile injectoarelor sun: 0.02     0.01        0,1    1.3   ceva de genu, ar putea sa nu fie reglate calumea sau sa fie de la calculator. Va  multumesc anticipat sisper ca nu am deranjat pe nimeni, dar eu sunt incepator fiind prima mea masina si sper sa ii dau de cap cumva. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

44 minutes ago, George Potlogea said:

calculatorul nu accepta injectoarele si de asta sa faca asa

pune injectoarele care au fost inainte...sau macar noile injectoare sa aiba acelasi cod cu vechile

daca codul e ok contoleaza tachetii si axa cu came

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

11 hours ago, George Potlogea said:

mecanicul mi-a zis ca, calculatorul nu accepta injectoarele si de asta sa faca asa

se poate modifica softul motorului, sa lucreze cu aceste injectoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

George Potlogea

Nu pot pune injectoarele vechi ca au probleme ca bagau motorina in baia de ulei, tachetii si axa cu came sunt ok, le-am schimbat, injectoarele noi au acelasi cod cu cele vechi, am facut in jur de 1600 km si are monete doar, inainte facea mai urat ca si trepida tare masina, acum parca si-a mai dat drumul, sa fie doar de la calculator, ca la consum nu pot sa zic ca ia mult, ca la drum intins scoate cam 4.5-5 iar prin oras asa lejer cam 6-7 ceva de  genu, nu se poate modifica si din tester sau sa merg la o reprezentanta?

 

 

Modificat de George Potlogea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • R_a_z_v_a_n changed the title to Valori injectoare

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!