Jump to content

Valori injectoare


Calatorul
 Share

Postare recomandată

fa-i un test de compresie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Dupa ce am luat la rand mai multe service-uri pentru a face testul de compresie astazi am reusit in sfarsit sa il fac.

Rezultatul este urmatorul:

Cilindrul 1 - 20 Bar

Cilindrul 2 - 18 Bar

Cilindrul 3 - 20 Bar

Cilindrul 4 - 23 Bar

Am ascultat parerea mai multor mecanici si acestea sunt imaprtite de la a repara injectorul 1 si 4  pana la a schimba motorul. Voi ce parere aveti?

Modificat de cosmin_moto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Limita minima 19 bar

Diferenta maxima intre cilindri 5 bar

In functie de uzura blocului decizi daca inlocuiesti motorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cosmin_moto    cati km are masina de ai compresia in halul asta?nu i de mirare de ce porneste greu la rece

daca nu ai uzura mare la blocul motor,iti recomand sa l segmentezi

sh nu stii ce cumperi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Saptamana asta urmeaza sa il desfacem si in functie de ce vom gasi ma voi hotara daca merita sa cumpar unul sh.

De cand s-au schimbat garniturile la injectoare si s-a inversat injectorul 1 cu 2 am capatat si un tremurat puternic care se simte de la 2000 rpm in treptele 3 4 5 si 6.

Ceea ce nu inteleg este de ce da misfire doar pe cilindrul 1, iar pe cilindrul 2 care are cea mai mica compresie nu da nicio eroare probabil ca ma voi lamuri dupa ce vom desface motorul.

@ionut10a    motorul are 254.000 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tremuratul si misefire poate sa vina si de la cablaj...ati incercat sa strangeti cablajul la injectoare?ideal ar fi inlocuierea

cat despre motor,cam mica compresia pt km masinii,eu am 28 de bari la 280kkm.....

in primul rand trebuia gasita cauza care a dus la scaderea compresiei si apoi tratat efectul,,,posibil ungere proasta de asta a scazut compresia,a dus la uzura prematura a segmentilor....trebuie intrebat de cineva care cunoste bine meseria asta

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cablajul a fost strans, injectoarele verificate toate pe banc.

Azi am desfacut motorul si am gasit chiulasa fisurata intre scaunele supapelor pe fiecare cilindru. (voi reveni cu poze)

Cilindrii arata foarte bine, nu au uzura deloc si ma gandesc ca in loc sa cumpar un motor sh, mai bine cumpar chiulasa si un set de segmenti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

categoric repara l pe al tau,eu nu am schimbat segmentii si am 28 de bari compresie,,,poate faci o foto si cu cuzinetii de biela

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, dupa o saptamana de mesterit la motor in limita timpului disponibil, azi am reusit sa pornim masina, dar se pare ca toata munca a fost degeaba. Masina se comporta aproape la fel ca inainte, desi acum porneste mai repede, nu porneste nici pe departe asa cum ar trebui.

Dupa ce am gasit chiulasa fisurata si compresia mica pe cilindrii am inceput prin a ma duce cu chiulasa la un mester care se ocupa numai cu rectificatul acestora (Dl. Popescu pentru cine il cunoaste), acesta a verificat chiulasa si mi-a spus ca lipsa mea de compresie nu este de la chiulasa deoarece aceasta nu pierde compresie prin fisurile gasite de mine si ca acestea sunt normale. Am lasat-o la planat unde i-au fost schimbate si semeringurile de supape si am hotarat ca trebuie sa scoatem pistoanele pentru a schimba segmentii.

Dupa segmentare am mai facut inca un test de compresie si a rezultat 29 bari compresie pe fiecare cilindru.

Pornim motorul, il lasam sa se incalzeasca si surpriza,motorul merge balbait, eroare misfire cylinder 3 si valoarea tuturor injectoarelor este in jur de 3. Am oprit motorul vreo 30 min dupa care l-am pornit din nou, iar de data asta fara sa ii facem nimic a pornit foarte bine si merge foarte bine, injectoarele au valori bune si nu mai am nicio eroare pana cand se incalzeste din nou motorul la 90 de grade si incepe iar sa dea misfire pe cilindrul 3 si sa mearga prost.

Dupa toate astea am scos masina pe strada si am constatat ca motorul merge foarte bine, trage, nu trepideaza, nu scoate fum. M-am oprit sa ma uit daca mai am vreo eroare si de data asta misfire s-a mutat dupa cil.3 pe cil2. si pana acum cand va scriu asa a ramas.

Am observat ca daca merg cu masina, imediat dupa ce ma opresc injectoarele incep sa arate valori cat de cat normale timp de 1-2 minute dupa care incep sa creasca usor pana ajung la 3 cu exceptia injectorului 2 care arata permanent 2.99.

Ca sa intelegeti mai bine cum cresc valorile, am facut un log timp de 4-5 minute imediat dupa ce m-am oprit.

Dupa acest log am oprit masina si am pornit-o din nou dupa 30 min cand aceasta a pornit foarte bine si din nou valorile injectoarelor au aratat bine pana cand s-a incalzit la 90 de grade.

Inainte sa desfacem motorul am verificat injectoarele la Taji care mi-a zis ca sunt bune si ca le pot pune linistit pe masina, acum nu stiu ce sa mai cred, nu stiu daca mai are rost sa le verific si in alta parte sau sa cumpar direct altele.

Va rog sa imi dati o parere cu ce credeti ca ar mai trebui sa verific, sincer nu stiu ce sa ii mai fac si unde sa o mai duc.

@ionut10a am uitat complet sa fac poze la cuzinetii de biela, dar acestia aratau foarte bine, nu a fost nevoie sa ii schimb.

log injectoare.csv

log injectoare 65 grade.csv

Chiulasa 1.jpg

Chiulasa 2.jpg

Chiulasa 3.jpg

Chiulasa 4.jpg

Cuzineti 1.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema nu e de la acele fisuri ,ai pus garnitura cu aceeasi grosime ? Culbutorii au fost verificati ? Distributia a fost pusa cu cale ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La recomandarea celui care mi-a planat chiulasa am pus garnitura cu 2 gauri fata de cea cu o gaura care era pe masina, 0.06mm a fost luat la planat. Culbutorii au fost dezamorsati si verificati, iar distributia a fost pusa cu cale.

Mecanicul mi-a spus ca a mai intalnit o situatie asemanatoare si pana la urma s-a dovedit a fi de la ecu. Pot verifica cumva ecu daca este ok?

 

Modificat de cosmin_moto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu intamplator am manual de reparatii si acolo scrie clar ca grosimea garniturii de chiulasa se pastreaza

si eu ma confrunt cu o situatie asemanatoaresi banuiesc chiulasa,am valoare de 0,1 la relanti si n in mers se duce 0,8-1.0,masina nu trage bine

eu nu as mai fi montat chiulasa veche chiar daca compresia e buna,mai ales ca are fisuri

poti face un video cu motorul cald sa auzim cum torce?cu acceleratii pe loc pana la 3000 de ture

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Nu stiu daca scriu in topicul corect...

De curand mi-am luat un passat B7, 2.0 TDI CFFB, DSG, am schimbat distributia (pompa de apa pierdea antigel), uleiul + filtrele. 

Mi-am achizitionat si un VAG-COM 16.8. Ma poate ajuta cinevan cu interpretarea valorilor de la injectoare si filtrului de particule? Am tot cautat, dar parerile sunt impartite.

IDE00427   Particle filter: difference pressure 12 hPa
  IDE00428   Particle filter: offset for differential press. 1 hPa
  IDE00430-ENG104207   Particle filter: field regeneration request status-Bit 0 0 
  IDE00431-ENG104207   Particle filter: field regeneration lock status-Bit 0 0 
  IDE00432   Particle filter: time since last regeneration 68302 s
  IDE00433   Particle filter: oil ash volume 0.09 l
  IDE00434   Particle filter: soot mass calculated 21.73 g
  IDE00435   Particle filter: soot mass measured 13.76 g
  IDE00436   Particle filter: kilometers since last regeneration 640592 m
  IDE01407   Particle filter: fuel consumption since last regeneration 41.71 l
  IDE03353   Particle filter differential press. sensor: uncond. voltage 1051.6 mV

IDE01387   Injector 1: rail pressure calibration point 1 -22.20 µs
  IDE01388   Injector 1: rail pressure calibration point 2 -13.85 µs
  IDE01389   Injector 1: rail pressure calibration point 3 -12.55 µs
  IDE01390   Injector 2: rail pressure calibration point 1 18.75 µs
  IDE01391   Injector 2: rail pressure calibration point 2 -25.15 µs
  IDE01392   Injector 2: rail pressure calibration point 3 -31.60 µs
  IDE01393   Injector 3: rail pressure calibration point 1 -24.05 µs
  IDE01394   Injector 3: rail pressure calibration point 2 -11.40 µs
  IDE01395   Injector 3: rail pressure calibration point 3 -17.95 µs
  IDE01396   Injector 4: rail pressure calibration point 1 -0.55 µs
  IDE01397   Injector 4: rail pressure calibration point 2 -17.10 µs
  IDE01398   Injector 4: rail pressure calibration point 3 -16.15 µs

IDE00365   Injection amount deviation cylinder 1 -0.44 mg/stroke
  IDE00366   Injection amount deviation cylinder 2 1.23 mg/stroke
  IDE00367   Injection amount deviation cylinder 3 -0.04 mg/stroke
  IDE00368   Injection amount deviation cylinder 4 -0.74 mg/stroke

Cand le-am masurat motorul era la relanti, apa la 90 de grade.

Multumesc!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5 hours ago, ionut10a said:

nu intamplator am manual de reparatii si acolo scrie clar ca grosimea garniturii de chiulasa se pastreaza

si eu ma confrunt cu o situatie asemanatoaresi banuiesc chiulasa,am valoare de 0,1 la relanti si n in mers se duce 0,8-1.0,masina nu trage bine

eu nu as mai fi montat chiulasa veche chiar daca compresia e buna,mai ales ca are fisuri

poti face un video cu motorul cald sa auzim cum torce?cu acceleratii pe loc pana la 3000 de ture

Chiulasa a fost supusa unui test de presiune dupa ce a fost planata si nu pierdea deloc presiune. Mi s-a spus ca toate chiuloasele de tipul acesta au fisuri dupa aproximativ 100k km. Initial am vrut sa cumpar alta sh, dar am sunat la mai multe parcuri de dezmembrari si nu am gasit nici una fara fisuri.

Momentan nu pot face filmulet pentru ca am dat din nou injectoarele jos pentru a le inlocui, daca problema persista voi face si filmulet, dar sper sa nu mai fie cazul :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si s a stabilit cauza compresiei mici,aveai aprx 20 de bari.....sau se considera uzura normala?

eu la 280kkm am 28 de bari cu segmentii de fabrica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 2 ore, cosmin_moto a scris:

 Mi s-a spus ca toate chiuloasele de tipul acesta au fisuri dupa aproximativ 100k km.

Are 389 k, unde vezi tu fisuri??

20160205_163129.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Romy a ta e 8V a lui e 16V, nu se pune :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Octavia/268k!!

 

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut. Pentru ca nu am avut deloc timp liber abia azi am reusit sa schimb injectoarele pe masina. Au fost inlocuite injectoarele 2 si 3 cu unele sh, iar acum masina nu mai are nicio problema, porneste si trage foarte bine. Multumesc mult pentru sfaturi.

Injectoare.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca e o problema cu injectorul/cilindrul 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut ca este valoarea mai mare pe cilindrul 2, dar nu mereu, probabil ca injectorul sh pe care l-am pus nu este si el pe duca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Weekendul viitor probabil ca le voi inversa pentru ca dimineata nu a pornit cum trebuie. Acum nu stiu daca sa dau vina pe bujii sau tot pe injector pentru ca acum imi da pe vcds ca sunt 2 bujii arse. Dupa prima pornire nu am mai avut treaba, a pornit foarte bine.

Aici esti un filmulet cu pornirea de dimineata.

c5abf5bc-9978-489a-b1e8-f44594b9ce46.jpg

Modificat de cosmin_moto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

18 hours ago, cosmin_moto said:

Weekendul viitor probabil ca le voi inversa pentru ca dimineata nu a pornit cum trebuie. Acum nu stiu daca sa dau vina pe bujii sau tot pe injector pentru ca acum imi da pe vcds ca sunt 2 bujii arse. Dupa prima pornire nu am mai avut treaba, a pornit foarte bine.

Aici esti un filmulet cu pornirea de dimineata.

c5abf5bc-9978-489a-b1e8-f44594b9ce46.jpg

ce inseamna nu a pornit cum trebuie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • R_a_z_v_a_n changed the title to Valori injectoare

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!