Jump to content

Intrebari tehnice despre Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

Nu cred ca am nimerit topicul, dar intreb: unde pot gasi o masca (cea cu simbolurile din jurul butonului de comanda) pentru bloc de lumini O2 FL? Am cumparat un bloc de lumini cu functia auto, dar acea masca este mai mica decat ce aveam eu pe masina si nu arata deloc bine. Pun o poza pentru exemplificare. Deci imi trebuie doar masca e marimea celei din stanga, dar cu simbolurile din dreapta. post-149214-14328740189847_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se gasesc astfel de repere separat . Nici rotita de reductor motoras, nici masca de comutator lumini

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PS .. rotita aceea cu ovalizare este cauza problemelor de la geamul dreapta fata. ( am mai specificat pe undeva cred).   Curios ar fi de ce doar pe dreapta fata. Nu sunt facute in aceeasi fabrica... ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit mult despre aceasta problema, dar nici unde nu am gasit solutia exacta, doar idei generalizate. ( cum ar fi murdarie chedere, chedere prea stranse sau pur si simplu inlocuirea motorului ) Odata ce am desfacut fata usii am vazut exact, adica cred ca rotita ar fi problema, acum trebuie doar sa o gasesc pe undeva.

Modificat de gangs
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu mai inteleg nimic. Am urmatoarea pompa ABS:

 

Address 03: ABS Brakes (-----)       Labels: 1K0-907-379-60EC1F.clb
   Part No SW: 1K0 907 379 AE    HW: 1K0 907 379 AE
   Component: ESP MK60EC1   H35 0106  
   Revision: 00H35001    
   Coding: 113B401C092600FA880B02EA901D00412D00
   Shop #: WSC 73430 790 00000
   VCID: 75E10756DC613BB6B75-8020
 
Vreau sa activez XDS-ul si nu ma lasa, Zice eroare in preluarea codarii. Am inteles ca MK60EC1 suporta functia. Atunci de ce nu-mi merge?
 
LE: dupa o cautare am gasit si codurile de pompa ABS care ce au. Eu am UG1 = HHC installed si UG 4 care inseamna ca ambele sunt instalate. Care ma lumineaza si pe mine va rog ca-s in ceata totala.
 
 
PR-1AT = Electronic Stabilisation Problem (ESP)

PR-UG0 = Hill Hold Control (HHC) OR Comfort Driving Assist NOT installed
PR-UG1 = Hill Hold Control (HHC) installed
PR-UG3 = Comfort Driving Assist installed = XDS
PR-UG4 = Hill Hold Control (HHC) & Comfort Driving Assist installed


1K0-907-37?-AD ; MK60EC1 (PR-1AT, UG0/UG3)
1K0-907-37?-AE ; MK60EC1 (PR-1AT, UG1/UG4)
1K0-907-37?-AF ; MK70M (PR-1AC)
1K0-907-37?-AH ; MK60EC1 (PR-1AT)
1K0-907-37?-AJ ; MK60EC1 (PR-1AT, UG1/UG4)
1K0-907-37?-AK ; MK70M (PR-1AC)
1K0-907-37?-AM ; MK60EC1 (PR-1AT)
1K0-907-37?-AN ; MK60EC1 (PR-1AT, UG0/UG3)
1K0-907-37?-AP ; MK60EC1 (PR-1AT, UG1/UG4)
1K0-907-37?-AQ ; MK70M (PR-1AC)
1K0-907-37?-AS ; MK60EC1 (PR-1AT)
1K0-907-37?-AT ; MK60EC1 (PR-1AT, UG1/UG4)
1K0-907-37?-BA ; MK60EC1 (PR-1AT)
1K0-907-37?-BB ; MK60EC1 (PR-1AT)
1K0-907-37?-BC ; MK60EC1 (PR-1AT, UG1/UG4)
1K0-907-37?-BD ; MK60EC1 (PR-1AT, UG0/UG3)
1K0-907-37?-BE ; MK60EC1 (PR-1AT, UG1/UG4)
1K0-907-37?-BF ; MK60EC1 (PR-1AT)
1K0-907-37?-BG ; MK60EC1 (PR-1AT, UG1/UG4)
1K0-907-37?-BH ; MK60EC1 (PR-1AT, UG0/UG3)
1K0-907-37?-BJ ; MK60EC1 (PR-1AT, UG1/UG4)
1K0-907-37?-BK ; MK60EC1 (PR-1AT, UG0/UG3)
1K0-907-37?-BL ; MK60EC1 (PR-1AT, UG1/UG4)
Modificat de Aerofan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AE este cu  HHC si fara xds.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Cristi. Si din lista care are si xds? :) AN, BD, BH si BK numai?

Modificat de Aerofan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AT,AS BE, AM, cam astea le stiu eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista vreun cod anume pentru acesta rotita ? Este cea din motorul electric al geamului partea dreapta, este foarte uzata si usor avolizata, nu reusesc sa inchid geamul din cauza ei. Mi se tot intrerupe de 3-4 ori pana la inchiderea totala, m-am uitat, verificat si curatat chedere si canale la geam conform troubleshooting-ul unor useri dar in zadar.

Va multumesc

attachicon.gifImageUploadedByTapatalk1432863044.726045.jpg

Salut. Mai ao rotita aia de la motoras geam stanga demontata ? Vreau sa dau comanda de cateva .... Zeci de rotite si am nevoie de una ca model. Iti dau una buna pe una stricata dupa ce le fac :).
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, rotita in cele din urma am lasat-o la locul ei. Am crezut ca sigur gasesc ceva relevant navigand pe net dar din pacate doar intreg motor ar fi solutia si apeland la baieti care demonteaza Skode nu se complica doar pt o rotita, vand motorasul propriu zis.

Modificat de gangs
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa demontez eu la a mea, o las fara motoras cateva zile si sa il dau la "copt" :). Revin pe subiect intr-o saptamana, doua.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai grija la demontat, intalnesti multe clipsuri, achizitioneaza sau fa rost de un clips tool ceva, iti va usura treaba. Sa ne dai de veste.

Modificat de gangs
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca iese proiectul platesc si eu cateva. 

Ne tii la curent.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ref la Octavia 2 FL , 11.2009 , 1,9 TDI , cod motor BXE : cati litri intra la schimb ulei motor , atunci cand se schimba si filtrul ulei ? Ce norma trebuie sa indeplineasca uleiul ?

PS : nu am cartea la mine ... de aia intreb .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Norma 505 01/cantitate 3.8L dar eu pun 4L

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merg 4 litri. nu au ce sa dauneze doar 200 ml in plus.

asa pun si eu de cand am masina , adica de 70.000 km

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Producătorul a specificat pentru motorul BXE 3.8 L . Așa ca regula generala tind sa ii cred pe ingineri de la VAG ca au avut un motiv anume sa dea specificatiile astea. Doar o părere personală.

P.S. masina mea are 310.000 km cod BXE.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fiecare pune cit vrea /crede de cuvinta ,am specificat clar ca atit pun eu si nu este o recomandare.

P.S -daca tot te ''lauzi'' cu acei km (La cit mai multi fara reparatii)-cu ce ulei ai mers?ce ai schimbat pe la ea? injectoare/turbo/egr? etc, ax came/tacheti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am specificat ca este o părere personală. Ulei Castrol 5W 40. Revizii din 15.000 in 15.000 de km. Turbina am schimbat-o la 280.000 km , mergea doar curățată dar am avut ocazia sa pun nouă. In rest consumabilele obișnuite: plăcute , bucși etc etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am BKC , dar dintr-un bidon de 4L mai raman cu ceva pe fund pe care il pastrez in portbagaj pentru completare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fiecare pune cit vrea /crede de cuvinta ,am specificat clar ca atit pun eu si nu este o recomandare.

P.S -daca tot te ''lauzi'' cu acei km (La cit mai multi fara reparatii)-cu ce ulei ai mers?ce ai schimbat pe la ea? injectoare/turbo/egr? etc, ax came/tacheti

Crezi ca neapărat la toate BXE se schimba ax cu came si tacheți? Deja e legenda asta cu BXE, sunt multe motoare bune BXE, mult mai multe decât cele cu probleme.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu va certati :) Indiferent cati litri intra in motor asta e specificatia: la prima cheie dupa schimbarea uleiului (motivul primei chei e sa se umple si filtrul de ulei si sa ajunga la temperatura de functionare tind sa cred ca 90 de grade la apa), se asteapta 10 minute sa coboare uleiul in baie si se vede pe joja cat ulei ai si daca mai e nevoie sa completezi.

post-19648-0-15176700-1433362532_thumb.j

Modificat de Aerofan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și la mine mereu s-au pus 4L la schimb, iar nivelul este exact maxim pe joja. Dacă pui 3,8 nivelul este în zona hasurata, deci este ok, dar nici cu 4L nu este peste maxim, deci tot ok.

@ciolib ma îndoiesc ca nu ai schimbat în atâția km nici măcar EGR. Sau cumva ai mașina de pe la 200 de mii și nu știi tot istoricul?

Modificat de RzzV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am specificat ca este o părere personală. Ulei Castrol 5W 40. Revizii din 15.000 in 15.000 de km. Turbina am schimbat-o la 280.000 km , mergea doar curățată dar am avut ocazia sa pun nouă. In rest consumabilele obișnuite: plăcute , bucși etc etc.

Deci mitul cu ulei Castrol cade.Felicitari si la citi mai multi km fara reparatii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!