Jump to content

Intrebari tehnice despre Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

stiu ca vrei sa ajuti, dar ce observi la o masina nu se aplica intotdeauna la toate.

 

la 74 de grade temp reala, acul din bord nu sta la 90 grade. 

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Am o octavia 2 cu senzori de lumina si ploaie. De aprox 1 an merg numai pe switchul de la lumini AUTO, la care am observat de cateva zile, ceva in neregula CRED. 


Din ce imi aduc aminte si stiu, cand deschid masina, daca e pe AUTO, si e lumina afara, nu trebuie sa se aprinda farurile, sau se aprind la deschiderea masinii din cheie, indiferent pe orice pozitie ?!? Acum, se aprind!


Alta observatie, fiind pe modul AUTO, nu se mai stinge la lumina, farurile ramanand aprinse.. ca si cum as fi pe ON cu swtichul. 


Care ar putea fi problema? p.s am o pozitie arsa pe far, dar asta nu cred ca ar influenta senzorul de lumina nu? 

p.s2 senzorul de ploaie nu l-am incercat sa vad daca merge in continuare


Astept raspunsuri multumesc..

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe intuneric, pune o lanterna  pe senzor. Farurile trebuie sa se stinga in cateva secunde.

Daca nu se sting, trebuie o diagnoza.

 

sau pe lumina, acopera senzorul cu ceva. Dar e mai greu sa observi daca se aprind farurile. cel mai usor e pe intuneric.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU se sting farurile , nu reactioneaza senzorul  la lumina unei lanterne.

FA o diagnoza si vezi ce problema apare pe centrala electrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

100% reactioneaza... incercat pe masina mea cu LED-ul de la telefon

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat , nu se sting , senzorul e cel de la piciorul oglinzii centrale nu?

N'are treaba de la becul ars nu? De pozitie

Ciudat e ca am observar de curand, nu cred ca de mult face asa. Am sa fac o diagnoza. Poate sa fie de la comutator?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate sa fie din mai multe cauze.

Trebuie facut un test cu VCDS pe 09-centrala electrica

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in cele mai multe cazuri se rezolva cu stergerea erorilor stocate pe centrala electrica.  O sa gasesti eroare de comunicatie, cu senzorul de lumina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am nevoie de ajutor pentru ce-mi sta pe cap momentan: xenon (ma enerveaza deja lumina H7 care nu vede prea bine mai ales pe ploaie)

Am nevoie de cunostintele voastre:

1. cate tipuri de far Xenon sunt? eu am gasit 2, xenon faza scurta si Bixenon plus alternative cu Kurvenlicht.

2. cum se leaga la masina? din pozele de pe ebay pare ca se potrivesc pe mufa de far halogen si apoi doar se codeaza farul.

3. e nevoie de senzor de inclinatie? unde se monteaza?

4. spalator faruri, e clar ca am nevoie, e complicat sa montezi asa ceva? in afara de motoras si legaturi la centrala electrica mai ar fi stres la altceva?

5. alt modul comanda am nevoie in bord sub ceasuri langa butonul de pornit faruri? ala de reglezi inaltimea ma refer, sau poate sa ramana ala fara nici o functie?

 

Am incercat sa caut pe forum, ori nu stiu sa caut ori nu este info legat de acest subiect. Am sa fac un DIY daca mi se renteaza sa-mi pun xenon.

 

Multumesc frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca sa faci un retrofit la farurile cu xenon, plus instalatia de leveling si spalatoare de faruri - da, este destul de complicat - 

 

ai nevoie de faruri, conectori, calculator de leveling/xenon, senzor pt leveling, alt vas de stropitor, pompa, spalatoarele de la faruri plus furtunele cu cuplele adiacente.

 

aia cu butonul de reglaj... ala dispare din ecuatie.... 

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi pe zi, am realizat, ca s-au stins, in mers, fiind pe AUTO, insa.. dupa cateva minute a repornit , din senin, netrecand printr-un loc inchis..  

 

P.s e posibil, ca zilele trecute am ramas fara baterie, si sa fi intampinat erori/pb senzorul de lumina, si sa se rezolve cu stergerea erorilor? Pana acum a mers foarte bine, nu mi-a facut niciodata figuri.

Se poate sa se fi bulit senzorul deodata nefacandu-i nimic? 

 

Multumesc Florin, am sa incerc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai rar, daca nu ai xenon aftermarket instalat pe masina.... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te referi la buleala nu? Deci cel mai probabil sa sterg erorile.. Pe centrala electrica 09 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine ma poate ajuta cu o carcasa cutie viteze 5+1 1.6 benzina motor bse skoda octavia tour 2 2011 aau o cutie intreaga?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

1. cate tipuri de far Xenon sunt? eu am gasit 2, xenon faza scurta si Bixenon plus alternative cu Kurvenlicht.

xenon simplu si xenon adaptiv, nu exista bi-xenon la O2 FL

 

2. cum se leaga la masina? din pozele de pe ebay pare ca se potrivesc pe mufa de far halogen si apoi doar se codeaza farul.

 se schimba mufele de la faruri, se trag fire conform instalatiei electrice pentru tipul de xenon ales, 

 

3. e nevoie de senzor de inclinatie? unde se monteaza?

sunt 2 senzori care se monteaza pe bascula fata respectiv bascula spate, senzorii se leaga in calc central de xenon

 

4. spalator faruri, e clar ca am nevoie, e complicat sa montezi asa ceva? in afara de motoras si legaturi la centrala electrica mai ar fi stres la altceva?

e nevoie, vas mai mare de 5.5 litri. motoras, un releu si legarea la centrala, spalatoarele si furtunele

 

5. alt modul comanda am nevoie in bord sub ceasuri langa butonul de pornit faruri? ala de reglezi inaltimea ma refer, sau poate sa ramana ala fara nici o functie?

Ala ramane fara functie, inaltimea se regleaza automat.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:( , merci Cristi si Florin. Ca sa-mi pun faruri ar trebui sa desfac toata masina sa trag fire. Oare de ce nu se putea mai simplu? Pe ebay scria ala ca se monteaza si se codeaza, clar ca nu l-am crezut 100% ca-ti mai trebuiau senzori de inclinatie, dar ma gandeam ca poate scap doar cu senzorii si cu spalatoarele.... era mult mai simplu. Poate-i pun un aftermarket de 4300k ala e cam 90% spre lumina de halogen, numai cand se aprind se vede ca sunt xenoane, mai trebuie sa studiez legistlatia ca daca ma prind cu ele ma tund astia aici. Alte solutii in afara de a pune becuri H7 cu 200% lumina care se ard in maxim jumatate de an nu ar mai fi? :D

 

Multumesc inca odata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probabil se referea ca se codeaza sa nu dea eroare de bec ars. Functionalitatea completa nu se poate face doar din codare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi puteti recomanda un producator bun de bielete antiruliu si unul pentru protectii praf amortizoare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bielete OEM

kit protectie amortizoare SACHS, MOnroe, KYB

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot suntem la intrebari, hai sa pun una mai ciudata. Ce fac eu gresit oare?

Am 5000 de km cu noul ambreiaj si dimineata deja incepe sa-mi cante pe la urechi, nu tine mult doar 1-2 Minute si apoi tace. Aceleasi simptome ce le-am avut cand am schimbat ambreajul (zgomot, calc pedala 10% si tace), nu se aude foarte tare insa cum am urechea formata deja-l aud (fara muzica), deci pe silent :). In schimb cutia cred ca s-a mai "lasat" uleiul in ea ca nu-mi mai agata. 

E ceva SF sau eu ma plictisesc dimineata si caut tot felul de hibe la masina ca n-am ce face probabil.

 

Profilul meu de conducator:

- vara pornesc motorul si in 10 secunde am plecat, iarna-l las pana scade ralantiul si apoi plec (30-50 de secunde)

- merg foarte mult cu frana de motor pentru ca pastrez distanta deci nu am nevoie sa franez si pentru ca am observat ca frana de motor scade consumul (de aia ma laud cu consumuri de producator)

- schimb vitezele aproape dupa ceas cum s-ar spune (adica pe la 2000 - 2200 cand merg normal)

- in oras daca am drum liber merg cu a 5-a la aprox 60 la ora si vreo 1400 - 1450 de ture (torque incepe la 1500 la mine) insa nu accelerez nici nu decelerez, daca e nevoie de accelerare schimb, nu accelerez cu a 5-a.

- pe autostrada ma duc normal cu tempomat, rar ii mai dau in gusa sa mai curat turbina

- nu accelerez in trepte inferioare (ca sa zic ca din cauza aia fortez volant)

- nu fac raliu cu masina, mai am momente de nebunie dar alea sunt in parametrii, adica pe autostrada o calc si cam atat.

 

Piesele toate sunt complet noi (volant, disc ambreiaj, placa presiune, rulment presiune, ghidaj si furca)

Altceva nu stiu sa va mai zic doar ca dupa 5000 de km condusi cum am descris mai sus aud iar zgomote. Ce parere aveti, sfaturi? Cutia oricum nu o mai dau jos nici mort, o sa vand masina daca e sa ajung la desfacut iar cutia.

 

Merci

 

LE: stiti daca la codul asta de volant LUK - 06J 105 266 K s-a facut ceva revision? sau a ramas la fel? Eu nu stiu cum si unde sa caut informatii din astea.

Modificat de Aerofan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam la 3 saptamini dupa ce ai schimbat tu kit-ul de ambreiaj am fost in service sa-l schimb si eu.Pe masina a fost Sachs DMF,acum am Valeo SMF, nu am schimbat ca tine rulment priza,furca,nuca,siguranta doar volant,disc,placa,rulment.Cind au fost frigurile alea din decembrie intra greu schimbatorul si agata tr1-2-3 dar dupa ce ajungea apa la 90 cam 25min nu mai aveam probleme.

La relanti are un zanganit ca si cum rulmentul de presiune ar sta pe placa daca apas pedala dispare,daca debreiz apare iar pe final de cursa am si un clank.Cam de o saptamina am si un soi de vibratie in caroserie care pina acum nu l-am sesizat dar apare si dispare aleator.Cam asta este experienta mea cu noul kit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci de feedback rayn.

Daca si tu la SMF ai zgomote nu mai stiu ce sa zic. Ma gandeam ca am indoit ceva pe la ambreiaj (placa, disc sau chiar volant) cand m-am chinuit sa pun cutia la loc. Au fost momente cand axul central din cutie statea atarnat de ambreiaj si clopotul sprijinit de volant. In fine, o las asa, nu cred ca mai are rost sa investec bani din nou pe ambreiaj (ar trebui sa fiu nebun sa schimb iar ambreajul).

Acum am alte zgomote de la placutele spate stanga, la viteza mica cand pun frana se aude zvac, zvac, precum se invarte roata si atinge in zona "afectata". Habar nu am ce e insa schimb placutele in orice caz cand schimb lichidul. De la inceput cand puneam frana se auzea cum freaca dar freca constant acum are pauze (am placute ECO - ce o fii insemnand si aia habar nu am). Vizual nu pare a fi nimic in neregula insa am vazut deja ca am adancituri pe discuri deci clar ceva e intre placute si disc (pietricica, bucata din placuta). Examinez intr-o zi in canal cum se prezinta pe partea cealalta si in cel mai rau caz schimb discurile si placutele spate.

Concluzia mea: nu se mai fac masini cum se faceau, mai putin si le cumparam unifolosibile. Societatea asta de consum....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

- schimb vitezele aproape dupa ceas cum s-ar spune (adica pe la 2000 - 2200 cand merg normal)

- in oras daca am drum liber merg cu a 5-a la aprox 60 la ora si vreo 1400 - 1450 de ture (torque incepe la 1500 la mine) insa nu accelerez nici nu decelerez, daca e nevoie de accelerare schimb, nu accelerez cu a 5-a.

 

Asa lucreaza si dsg-ul in D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu era sa o pun de o volant . Comandasem tot kitul  dar cand m-am dus la mecanic sa duc masina a desfacut un furtun de la admisie si si-a dat seama ca e axa cu came.Acum sa vad maine cand desface sa vad ce zice. A aparut dintr-o data o bataie in zona motorului stiind ca sunt probleme cu volant la ele am zis ca gata .... dar se para ca e cealalta buba a lor cum am descoperit pe un topic de aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am placute ECO - ce o fii insemnand si aia habar nu am).

Placutele economice originale, conform celor comunicate mie de dealer sunt piese mai ieftine la achiziție dar cu durata de viata cam la jumatate fata de cele normale originale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!