Jump to content

Intrebari tehnice despre Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

Am incercat sa o scot de acolo si nu pot,se trage sau se desurubeaza sau are o siguranta ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

apesi pe stut in jos si ridici cu tot cu marginea subtire de jos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau sa cumpar placute de frana.In dreptul lor scrie sistem de franate ate sau de care o fi.Ce inseamna si ar fi o problema daca as pune un sistem pe fata si alt sistem pe spate?Scuze de intrebarile idioate,de necunoscator.

Modificat de neo2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai desfacui nimic. Ma dusai pe la 2 jumate la masina si luai un aprinzator de aragaz dela de are flacara de nu o stinge vantul. Ma apucai si il consumai tot pe carcasa filtrului de motorina. In final parea sa fie usor cald la mana, ca mai tinui cu mana pe o parte, cu flacara pe alta. Apoi dadui la demarator, vru sa invarta o data dar nu ajunsa la capat si porni. Avu un tancanit specific pentru temperaturile joase apoi isi reveni. Dupa ce o mai porni o data si relatinul reveni undeva la 800 rpm(ca statea la 1000).

Apoi ma dadui cu masina prin oras si pe langa, ii dadui si o talpa sa se revigoreze, mersai si la peco unde facui oo prostie in sensul ca uitai de aditiv si bagai pana sari pompa apoi turnai aditivul si mai completai pana in buza. Dupa asta incepui si o luai la vreo 40 de km de forja sa se duca ce era prin filtru si sa vina motorina cu aditiv(diesel Kleen dela, zicea ca flaconul este pentru 153 de litri, eu il bagai in rezervor si gata ca sa fie mai concentrat).. Sper sa curete apa sau ce naiba o fi fost...

 

Sa schimb filtrul ala? Daca tin bine minte ar trebui in toamna asta sa il schimb ca se fac 2 ani de la schimbare. Are cam 20000 de km cu motorina bagata de la petrom si mol, si deaia scumpa si deaia ieftina. De scos fum masina nuprea scoate, adica daca o tin pe loc si ii dau o talpa pana la 4500 cum face ala la itp abia ise vede putin si numai daca o turez brusc.

 

Ca o paranteza, acum 3 ani am fost plecat cu o bursa 3 luni si jumatate, timp in care a mers doar tata, A consumat cam doua rezervoare de motorina in timpul asta si ajunsese masina sa scoata atata fum ca daca plecam de la semafor mai tare vedeam dara de fum in retrovizoare :)).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

neo2-Cel mai sigur dai VIN-ul

Modificat de DANIM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt placute de skoda,nu asta e problema,eu nu stiu ce inseamna diferite sisteme de franare care apare in dreptul placutelor.


Sau,pur si simplu,cumpar placute de frana fata si spate fara sa ma mai doara capul de alte amanunte?De Skoda Octavia 2,normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Neo, nu are nici o treaba, poti lua de care vrei. Mare branza nu o sa vezi intre unele placute si altele atata timp cat iei de la marci serioase. Ate, texar sunt foarte ok, daca vrei sa dai mai mult iei brembo, eu am schimbat cu Remsa, au fost 210 lei fata spate cu montaj. De schimbat am schimbat intai pe spate apoi in anul urmator pe fata. De tinut am impresia ca tin fix cat cele din fabrica si in anul ala in care am mers cu placute diferite pe fata si spate tot asa nu s-a simtit nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-ar putea sa am o problema cu termostatul / senzorul de temperatura antigel. Am facut un drum pe ninsoare, la -10 grade, iar temperatura antigelului a urcat la 90 de grade, insa la coborari, cand eram mai mult in frana de motor imi scadea pana la 70 de grade. Daca mergeam constant urca pe la 75 si daca mergeam mai turat (peste 2000 rpm) incepea sa urce catre 90 de grade. A mai intampinat cineva aceasta problema?

 

Dupa vreo 2 zile de la drumul asta, am mai mers prin oras si am reusit sa ajung la 90 de grade, desi erau vreo -8 grade afara. Este posibil sa fi ramas "intepenit" termostatul pe pozitia deschis si apoi sa isi fi revenit miraculos? Nu am verificat nivelul antigelului, insa este posibil sa fie vreo pierdere care nu e semnalata de martorii din bord?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred sa ai vreo problema.

A mea face asa din primul an.

Motorul este prea eficient si nu "dezvolta" suficiente pierderi de caldura incat sa mențină temperatura.

Eu am rezolvat cu o masca heko, altii cu clasicul carton pe radiator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și la mine la fel, de la -10 grade în jos, orice minut sub 2000rpm face sa scadă apa sub 90grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de sfaturi, m-am gandit si eu la combinatia aer rece cu ninsoare si turatie scazuta sa fie de vina. O sa mai tin sub observatie temperatura apei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În București de exemplu, daca stai mai mult la semafoare decât mergi mai scade sub 90 de grade și la temperaturi apropiate de 0 grade..când sunt peste 0 grade afara niciodată nu mi-a scăzut sub 90.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu merge incalzirea pe scaunul de la sofer(nu a mers niciodata de cand am masina).Daca verific mufa ce intra in scaun cu un aparat de masura imi pot da seama daca este rezistenta intrerupta?Ce pini trebuie verificati ca banuiesc ca este o ordine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie masurate ambele rezitente, cea din sezut si cea din spatar.

 

MAsoara si termistorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveti careva idee cat m-ar costa sa-mi schimb usa de pe spate cu alta?,deci asta implica demontat usa veche si tot de pe ea,si montat usa noua pe masina si implicit remontat toate acareturile,macara,geamuri,etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, ma poate ajuta cineva cu indrumari despre cum as putea sa scos grila de aerisire de la pasager ? Este vreo tehnica anume. Mi-am luat si acele scule de desfacut trimuri prin masina dar nu am reusit pana acuma sa scot grila.Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-ar putea sa am o problema cu termostatul / senzorul de temperatura antigel. Am facut un drum pe ninsoare, la -10 grade, iar temperatura antigelului a urcat la 90 de grade, insa la coborari, cand eram mai mult in frana de motor imi scadea pana la 70 de grade. Daca mergeam constant urca pe la 75 si daca mergeam mai turat (peste 2000 rpm) incepea sa urce catre 90 de grade. A mai intampinat cineva aceasta problema?

 

Dupa vreo 2 zile de la drumul asta, am mai mers prin oras si am reusit sa ajung la 90 de grade, desi erau vreo -8 grade afara. Este posibil sa fi ramas "intepenit" termostatul pe pozitia deschis si apoi sa isi fi revenit miraculos? Nu am verificat nivelul antigelului, insa este posibil sa fie vreo pierdere care nu e semnalata de martorii din bord?

Sigur ai o problema cu termostatul! Din experienta, daca acul arata 70 de grade(de fapt, daca pui VCDS-ul ai sa ai aprox. 60 si un pic de grade!!!). Asa am sperat si eu sa fie(motorul bun, etc.). Pune VCDS si cand vezi tu ca ai 90 pe ceas ai sa fi surprins sa vezi(in cazul tau) ca nu ai 80 de grade!

Si schimba-l cu unul OEM. De cand am schimbat termostatul, in momentul cand ajunge la 90(pe VCDS), acolo ramane indiferent ca nu o turez sau e scoasa din viteza si merge din inertie.

Parerea mea.

P.S.- Si cel mai bine o sa vezi la consum!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-a discutat mult pe aici, este o caracteristica a motoarelor diesel. Nu un defect. Pur si simplu un diesel nu pierde destula caldura sa tina apa la 90 de grade in anumite conditii.

Mai ales pe frig, cand merge incalzirea habitaclului si se merge subturat sau in frana de motor. 

faptul ca apa urca la 90 grade, arata destul de clar ca termostatul merge. 

 

temperatura aratata pe VCDS o sa varieze intre 80-110 , insa acul pe bord va sta la 90, este tot o caracteristica a ceasurilor de bord, sa nu oscileze aiurea acul pe o plaja asa larga de temperatura. Acest lucru se intalneste la alte masini, franceze, japoneze, coreene - care deranjeaza pe unii soferi tocmai ca nu sta acul fix la 90 (alea nu aplica corectii de soft la indicator)

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect - se poate modifica eepromul ceasurilor, daca vrei sa arate exact temperatura reala...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce m-am gandit mai bine s-ar putea sa nu fie termostatul de vina pentru ca in prima faza mi-a scazut temperatura la coborare si apoi am tot mers prin sate si am stat la o bariera. Cand am urcat muntele (intre Campulung Moldovenesc si Vatra Dornei) a crescut temperatura, dar la coborare iar a scazut. La fel s-a intamplat si la urmatoare tura de munti prin pasul Tihuta.

 

Prin oras am ajuns la 90 de grade si se comporta normal masina, chiar si cand e frig tare afara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci inseamna ca nu ai nici-o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oscilatia acului nu este o problema, in schimb oscilatia temperaturii este. Din nou, este doar o parere personala. Inainte sa montez termostatul nou, le-am pus pe amandoua la "fiert"(defect profesional deh :D ), mai are rost sa spun care sa deschis primul?! Nu am avut un termometru, dar pentru mine a fost suficient! Si de ce dupa ce l-am schimbat, nu se mai intampla ce se intampla inainte? Doar o coincidenta? Cum spunea andrei_221, sa mai discutat, dar sa mai si incercat?! Fiecare face cum crede cu masina lui, treaba noastra pe aici e sa invatam unii de la altii  :RO flag: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce sa incerci oare? 

a mea a facut asa de noua. SAu vrei sa zici ca era defect din fabrica termostatul? si ale altora la fel... ?

 

E simplu. Am facut si eu destule experimente. Atata timp cat nu pornesti caldura, temostatul isi face treaba exemplar. Chiar nu are niciun defect dupa parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum exista cazuri cu loturi de piesa X defecta, de ce nu ar exista si loturi sau cateva(a se citi multe) termostate care deschid mai devreme?! Sau termostatele sunt piese care nu se strica niciodata? Din contra, cred ca un termostat se strica foarte usor, numai ca din cauza acelei marje a acului nu se baga de seama. Repet, aveam aceleasi simptome, am cumparat o interfata OBD bluetooth(din aceea ieftina), am conectat telefonul prin aplicatia Torque si vedeam temperatura in timp real, pe ac era 90 iar din ECU aveam 74!!! Dupa ce am schimbat termostatul nu scadea pe ECU sub 88. Nu am nici un interes sa mint, asa ca...

Singura situatie in care ar putea sa scada, mai ales cand este mai frig afara, este sa cobori o panta si sa fie scoasa din viteze, asta o sa fac cu primul drum pe Dealu Negru  :icon_thumleft:

P.S.- Nu vreau sa ma contrazic cu nimeni, vreau doar sa ajut, daca se poate.

Modificat de b73bmw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!