Jump to content

Probleme ralanti, motoras pas cu pas, injector


SyncMaster
 Share

Postare recomandată

a fost schimbata clapeta..pentru ca fostul dobitoc care a avut-o,i-a pus instalatie de gaz...neomologata...si i-a dat gaura in corpul de la carburator..acolo unde e lamela aia care se deschide...si am schimbat-o dar acum merge prost..adica...merge mai bine decat inainte...nu se mai ingatuie,dar acum,se ingatuie cand bag piciorul in ea...da sa moara...inainte fugea si imediat imi dadea capul in tetiera..aacum sunt pensionar...vreo parere ceva?clapeta este tot sh si tot mi-o da pe eroare la vag.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si nu ai rupta nici o flansa sau o tubulatura pe acolo?

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o intrebare (cred ca am nimerit bine postul) ... clapeta din filtru de aer trebuie sa aleaga una din cele doua optiuni : aer cald sau aer rece , da? ... acum intrebarea este are voie sa stea la mijlocul celor 2 gauri de aer cald si aer rece ?

ps: nu prea stiu sa explic in limba mecanica...dar poate ma intelege cineva , multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am scos clapeta aia si am bagat-o in frigider prima data sa vad daca inchide. Incearca sa o cureti si sa vezi daca ceva pe acolo nu o blocheaza. Pozitia ei este in functie de temperatura exterioara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzorul de aer care masoara temperatura ce intra in admisie da comanda acelei clapete.In functie de temperatura exterioara, motorul trage aer de pe galeria de evacuare(cand este foarte fri, iarna) sau direct de afara( cand este cald, vara).Daca motorul ajunge la temperatura optima de functionare motorul va trage aer de afara indiferent vara/iarna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ma refeream la modelul de clapeta pasiva, care nu este actionata electric, ci are un bimetal care o inchide sau o deschide in functie de temperatura aerului care trece prin carcasa filtrului de aer ( depinde acum ce motorizare are), oricum, banuiesc ca acea clapeta are axul blocat de ceva si nu ii mai da voie sa faca cursa completa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare. Am si eu o problema cu relantiul si am fost la un mecanic care mi-a facut o diagnoza si mi-a zis ca a aparut o eroare .

transductor hall puteti sa-mi spuneti unde se afla ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe delco, intra o mufa in el

Eroarea asta apare daca faci testarea cu motorul oprit. Daca a fost facuta testarea cu motorul pornit si apare eroarea atunci aici este o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

E normal sa imi scada relantiul la vreo 750 cu aeroterma pe a doua treapta, cass, pozitie ? Zilele aastea oscila intre 500 si 1200 cand stateam in trafic si cand am dat sa plec s-a oprit. A mers normal dupa ce am pornit-o. Acum uneori sta la 750 800 cand e cald motorul. E posibil sa ma lase ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Face asa datorita umezelii (condensului). Relantiul e bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pauil, unde mai exact se face condensul? Pot elimina acest simptom? Sau e din cauza vremii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, am observat ca oscileaza asa pana se incalzeste motorul mai bine. pe urma numai e problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

post-100353-0-45032700-1324297168_thumb.post-100353-0-86987000-1324297178_thumb.Salut! Am si eu o problema cu un Golf4 1.4, 16 valve, motor AKQ. Cand porneste motorul, porneste foarte subturat (400 turatii). Din cate am citit in acest topic, cauza ar fi motorasul pas cu pas din interiorul clapetei de acceleratie. Stiti cumva daca pentru acest model de clapeta se poate desface motorasul si curata, ca eu am incercat si nu am reusit sa ajung la el? Nu stiu care e metoda prin care pot sa ajung la el sa il curat. Multumesc anticipat! Modificat de marioo_0_16
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu umbli pe acolo cu nimic ca omori clapeta, doar ia un spray de curatat ferodouri si da cu incredere miscand in acelasi timp de ax sa se curete bine cele doua benzi de grafit de pe placa.

Incearca sa pornesti cu mufa de la senzorul de temperatura al lichidului de racire scoasa. Si sa faci o readaptare cu vag com al clapetyei de acceleratie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, citesc pe forum de cateva luni bune si acum mi-am facut curaj sa va cer ajutorul am un golf 3 din 97 multipunct motor de 1.6 AEE, problema mea este urmatoare la relanti cu apa la 90 imi sta la 640-650 ture cand dau sa plec dupa loc imi da sa moara se sting putin si farurile etc. daca am motorul rece imi pleaca la 1200 dupa care oscileaza ba 1100 ba 1000 apoi 1200, cand am apa pe la 80grade imi sta la 750. Am descafut fltrul de aer sa ma uit la clapeta cu motorul cald si oscileaza cand sta la relantiu si se aude si un tiut. Am bagat testarul si nu stiu ce am facut dar am facuto sa stea la relanti cu apa la 90 la 800 ture dar a inceput sa consume si mai mult. UN SFAT PLS ca nu mai pot de nervi.

Sarbatori Fericite!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A pierdut clapeta pozitia de relanti. Trebuie sa ii faci o readaptare cu vag com. Sa te uiti bine si la toate furtunasele care intra in clapeta sa nu fie vreunul crapat si sa traga aer fals pe undeva. Turatia de relanti la motoarele AEE este 640 rpm la cald si 1100-1200rpm la rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai atat imi sta, deci inseamna ca sta bine la relanti cand apa este la 90. acum imi sta la 650-660 ture cu aeroterma pornita, casul, statia si becurile aprinse. Singurul lucru care ma deranjeaza este in momentul cand vreu sa plec dupa loc si daca nu o accelerez putin mi se sting putin becurile ca si cum ar muri. tu ai golf 3 cu motor aee de 1.6 multi punct?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Explicam mai in susul topicului cum ca relantiul meu fluctueaza. Am dat vina pe condens dar din pacate m-am convins ca nu se poate forma condens in conditiile create. In concluzie, am pornit masina si am parcurs aproximativ 10 km. Am ajuns la destinatie si cand sa plec dupa vreo 2 - 3 sute de metrii a inceput sa dea in nas si sa imi scada relantiul la 400 de ture. Am tras pe dreapta, i-am aplicat metoda cu sprayul in capacul delcoului, am pornit si am plecat. Bun. Am mers ce am mers...si iar a inceput sa scada relantiul. Am turat-o mai mult si s-a urcat la 1000 (apa era la 90, ceva ce nu e normal ca trebuia sa stea la 800 de rotatii) am mai mers 2 metrii si iar a scazut , dart de data asta la 200 si s-a si oprit. A pornit la a doua cheie. Am mai mers si iar a inceput sa dea in nas. Cand am ajuns acasa am verificat un pic aprinderea si mi s-a parut in regula. Am batut un pic cu patentul in motorasul pas-cu-pas si i-am dat cheie. Acesta este punctul culminant deoarece statea relantiul la 850 si urca spre 1000. Mentionez ca apa era la 90 de grade. Eu tind sa cred ca motorasul pas-cu-pas ar fi buba dar ma duc maine la tester si poate imi arata exact ce are.

Parerea voastra care este???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar putea fi si senzorul de pozitie al clapetei....cred.

Sa zicem ca motorasul pas cu pas (presupun ca este ceea ce a notat cineva mai sus pe desen potentiometrul regulatorului clapetei de acceleratie) din diverse cauze nu mai aduce clapeta intr-o pozitie corespunzatoare unui ralanti OK, dar daca ECU primeste informatii aiurea de la senzorul de pozite al clapetei (asta cred ca este ceea ce in desenul de mai sus este potentiometrul clapetei de acceleratie) atunci si comenzile lui catre motorasul pas cu pas vor fi aiurea.

Este doar o presupunere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am gandit si la senzorul clapetei. Astazi ma duc la un test cu ea, ca am promis de ieri. Dar poate am surpriza sa nu imi arate nici o eroare si sa nu mearga totusi cum trebuie...va anunt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot fi si probleme cu bobina, daca este fisurata la umezeala poate face probleme, dar pe asta nu o vei putea vedea pe calculator daca este cu probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost azi la tester si mi-a dat urmatoarele erori:

00282 Throttle valve positioner - V60 => Implausible signal (stearsa)

00523 Intake air temperature sender G42 => Open short circuit to positive

00516 Idling switch F60 (stearsa)

A ramas senzorul presiune galerie admisie. Am intrebat la piese auto si mi-a spus vanzatorul ca nu am asa ceva la masina si ca de vina ar fi motorasul pas-cu-pas (0132 008 601). Senzorul costa 174 lei, iar motorasul 548 lei. Omul nu mi le baga pe gat dar m-a facut sa cred ca de vina ar fi motorasul. Eu totusi tind sa cred ca acel test nu minte. Deci am probleme cu senzorul de presiune galerie admisie? I-am scos mufa de la motorasul pas cu pas si nu a avut nici o reactie la pornire. De la senzor nu mi-a dat prin cap sa o scot. Parerea voastra care este?

A, si inca ceva...mi-a zis omul cu testerul si ceva de clapeta de acceleratie? Ar trebui sa ii fac manevra cu deconectarea bateriei si bla bla?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!