Jump to content

Probleme ralanti, motoras pas cu pas, injector


SyncMaster
 Share

Postare recomandată

Daca nu ma insel acela este un furtun care incalzeste admisia de aer a motorului. Este folositor iarna. Cu el scos e normal sa nu se simta nici o diferenta acum in perioada asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a ok am inteles deci acela este pt iarna.. mai am o mica intrebare despre un alt furtunas.. tot asa daca il scot nu observ nici o diferenta nu are vacuum nu trage aer nu nimic..

l am pus in poza este acel furtunas subtire l am incercuit cu alb

ms

post-64363-0-35691200-1314821680_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cine imi poate atasa o poza unde sa imi indice unde se gaseste senzorul hall...as vrea sa il deconectez...sa vad daca din cauza lui imi am anumite probleme(oscilatii ale turatiei...si o groaza de fum alb la accelerare) asta numai daca este din cauza lui! multzam anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- acel furtun mare care intra in carcasa filtrului de aer este folositor iarna.In interior filtrului de aer este o clapeta comandata de un senzor.Iarna motorul trage aer cald de pe galeria de evacuare pana in momentul in care ajunge la parametrii optimi de functionare.Acea clapeta din carcasa filtrului de aer comuta circuitul aerului.

- furtunasul incercuit cu alb, daca nu ma insel, este de la valva de vacuum.Are o legatura cu canistra de carbon din care imi amintesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, din ce cauza pierde viteza repede cand masina este in viteza si numai accelerez? Pe liber se duce fara probleme! Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate patineaza ambreajul? Pe liber se duce din inertie dar motorul trebuie sa mentina constanta puterea si deci eventual se pierde pe la ambreiaj daca e bagata in viteza. E o posiilitate.

Pierde si turatie motorul sau doar viteza?

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca nu mai accelerezi luand piciorul de pe pedala atunci intri in frana de motor si e normal sa piarda din viteza.:blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da si in turatie scade repede. De putin timp a inceput sa se intample asta denismoc. Si nu stiu daca in frana de motor scade viteza de exemplu de la 80 la 70 in cateva secunde. Cum as putea sa verific daca este din cauza ambreiajului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trage frana de mana si incearca sa pleci cu masina cu frana trasa. Veiz ce se intampla.

Ar trebui totusi si la accelerare sa castige viteza cu greu mai ales la deal daca patineaza ambreaju.

Daca spui ca scade si turatia motorului odata cu viteza si reusim sa ne intelegem corect ai alta problema. Motorul nu ar mai avea forta in cazul asta dar am senzatia ca undeva cineva se exprima gresit in discutia asta.

Incearca sa te exprimi mai clar ca mi-am alambicat creieru mic.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact asa se intampla la deal urca greu acul. Iar in viteza fara sa accelerez scade atat in turatie cat si in viteza prea repede de parca ar fi infranata. Si se simte brusc dupa ce iau piciorul de pe acceleratie cum scade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva ulei mananca? Fum?

Deci treaba cu ambreajul pica. Etrierele pica. Ai pb la motor. Deci motorul nu mai trage. Filtrele sunt schimbate? Nu ai si tu unde sa faci o diagnoza?

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu filtrul de aer am ceva mai multi km dar restul sunt schimbate recent. O sa caut sa fac o diagnoza. Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curata macar filtrul de praf daca nu-l schimbi poate cine stie...Daca e o o limitare de putere constanta, fara trepidatii, insemna ca e ceva ce nu fluctueaza pe acolo...un filtru, benzina proasta, injectorul, presiunea de combustibil.

Fa ceva cu filtrul si fa o diagnoza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.am achizitionat si eu de curand un golf 3 1.4 abd din 93...la inceput a mers frumos..acum a inceput sa imi faca niste probleme..relantiul variaza(asa am luat-o),cand o pornesc trebuie sa tin putin accelerat ca sa porneasca si uneori,in mers se opreste,iar dupa cateva secunde isi revine...asa imi face si cu pornirea...are momente cand porneste sfert si momente cand o trag cate 10 metrii ca sa porneasca...indiferent la cald sau la rece...ce parere aveti?ajutati-ma si pe mine va rog frumos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica intai senzorul de temperatura al agentului de racire. Scoate mufa din acesta si vezi cum porneste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea am idee unde e situata...da-mi niste puncte de reper...am in portbagaj un carburator cu tot cu un motoras pas cu pas...am tot citit pe aici si am vrut sa elimin si asta...si asa nu m-a costat nimic ca il avea un var de al meu...trebuie sa merg sa cumpar spray sau carburol nu stiu cum se numeste ca sa il curat ca e plin de mizerie..eventual sa dau cu spray si pe mufele care intra in carburator...sper sa o fac...am comandat si mufa 2*2 pentru adaptare la OBD2 pentru ca ma speriasem ca nu am mufa:)) apoi am citit si am cautat mai bine...ajuta-ma te rog frumos>:D<

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In imagine am marcat cu rosu unde este senzorul de temperatura

post-53719-0-86629900-1315301340_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut...am pus testerul pe ea astazi...si mi-a dat : 00516 CONTACT RELANTI F60-CLAPETA INCHISA 30-00 CIRCUIT DESCHIS SAU SCURT LA PLUS SI 00515 TRADUCTOR HALL G40-AXA CU CAMA 03-00 NU ESTE SEMNAL.Ce parere aveti?dati-mi si mie mai multe detalii...ce ar trebui sa schimb...cum as putea remedia...si ce inseamna...stiu ca traductorul hall este pozitionat pe delcou...doar atat..Multumesc frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ignora ultima eroare. Aia a aparut pentru ca motorul nu era pornit.

Trebuie sa vezi ce e cu senzorul ala F60.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F60 din cate tin eu minte este senzorul de la relanti. Ai probleme cu clapeta de acceleratie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce ar trebui sa fac?sa o schimb?puneti-mi si mie poze cu clapeta...nu imi dau seama care este...sa vad ce pot face...multumesc mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie scoasa, curatata, verificate toate mufele care intra in ea si dupa aia sa ii faci o readaptare cu vag-com.

Clapeta este cea din imagine - o identifici dupa furtunul de admisie aer care intra in motor - intra in clapeta si ai filtrul de aer inainte de ea.

post-53719-0-89297600-1315408367_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

clapeta este cea unde este amplasat si injectorul si toate cele?nu prea imi dau seama exact in poza...scuzati-ma daca va enervez...:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!