Jump to content

Probleme ralanti, motoras pas cu pas, injector


SyncMaster
 Share

Postare recomandată

daca merge bine in continuare, nu cred ca este cazul sa il schimbi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e ideea, ca nu imi merge corect. Merge intrerupt, nu imi trage socul automat, o tin pornita cu acceleratia cand e motorul rece, etc.

Vineri am programare la Skoda in Buzau, sa vad de cati bani ma mai scutura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai incercat sa "resetezi" clapeta? Adica opresti toti consumatorii, inclusiv becul de la plafoniera, scoti ambele borne, faci o legatura intre ele ca sa se descarce tot curentul din instalatia electrica, astepti asa cam un minut, apoi pui bornele, pui contactul, astepti putin, apoi o pornesti fara sa te atingi de pedala de acceleratie.

Incearca si asta, nu ai ce sa pierzi. Te asteptam cu rezultate, la mine a mers, sper sa mearga si la tine

Incearca sa schimbi si bujiile, curata capacul de delco, si noaptea, deschide capota, vezi poate are vreo pierdere de scanteie pe undeva, fise, bobina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper ca am postat unde trebuie, am si eu o problema, motor 1.9 AAZ, in treapta a 5-a nu vrea sa deraca de 4000rpm, am vazut ca sub pedala de accelaratie are ceva ca un fel de opritor, daca il tai trece??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum pot verifica daca senzorul clapeta acceleratie este defect?

am fost la un scan si imi aparea ca acest senzor este defect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzorul clapetei de acceleratie este acel potentiometru de la clapeta? In caz ca s-a stricat potentiometrul iti trebuie altul(alta placuta) sau alt corp injector.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adica alt senzor de acceleratie? cat costa? da ala cu 4 sau 5 pini

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate stiu are doar 4 pini(la motorul meu).Nu este alt senzor, ci este acelasi.Ai incercat o readaptare a clapetei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi v@sy k incerci sa ma ajuti

problema sta in felul urmator am schimbat bujiile, motorasul pas cu pas, filtru benzina, am dat jos clapeta si am curatat-o, am scos mufa de la senzorul de temperatura nici o schimbare, am facut readaptarea clasica a clapei si a mai revenit, inainte fluctuatile erau de la 500 la 1550,

acum sunt de la 1000 la rece la 760 la cald, cand ajuge la 760 trepideaza.

dar trepideaza cand dau drumu la aer cald sau rece si la dezaburire si atunci ajung la 760 rpm

si am fost pe la vreo 4 service........vai de mama lor ce stiu aia pe acolo.

Si asa am intrebat pe unu pe altu si am gasit un electrician auto care zic toti ca ii foarte bun(la pod la ira daca esti din dej sigur ai auzit de el), am fost ieri pe la el si mi-a gasit la diagnoza k acel senzor clapeta acceleratie nu ar fi bun

ideea este k nu as vre sa dau bani in vant cum am mai facut:-).Nu se poate sa verific acest senzor de exemplu sa i scot mufa si sa se schimbe turatia? sa mi dau seama k chiar are dreptate. daca scot acel cablu cu 4 pini se intampla ceva?

mersi anticipat k ai avut rabdare sa citesti si sa incerci sa ma ajuti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar trepideaza cand dau drumu la aer cald sau rece si la dezaburire si atunci ajung la 760 rpm

Din cate inteleg eu de la tine, doar cand pornesti un consumator iti scade relanti-ul, deci (strict parerea mea) verifica incarcarea, bateria... parerea mea, cel putin mie asa mi s-ar parea logic, odata ce daca nu ai consumatori merge bine, iar cand pornesti un consumator scade relanti-ul... Daca gresesc, ii rog pe cei care sunt mai experimentati decat mine sa ma corecteze...

PS, poate ai vre-un scurt pe undeva pe la ventilator daca la alti consumatori nu face asa...

Modificat de f@ne_tm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi o sa verific incarcarea, bateria

dar pe test de ce arata acel senzor de la clapeta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca scoti mufa din potentiometru, motorul se opreste instant.Potentiometrul(placuta) are niste trasee din grafit care cu timpul se sterg(duc).Si eu am schimbat vreo 2 de alea.Pana la urma am luat un corp injector (sh) dar neumblat la reglaje, ca din fabrica, de la mama lui.

In plus daca variaza relantiul verifica sa nu iti traga aer fals.Verifica toate furtunele de aer(vacuum) si mai ales acea garnitura de sub corpul injector.

pentru detalii suplimentare contacteaza-ma pe pm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum ar trebui sa se comporte masina daca scoti mufa de ma motorasul de ralanti ? Eu am scos-o, am pornit motorul si statea la 1000 RPM chiar daca motorul era cald ~ 90 grd pe ceas.

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca depinde in ce pozitie a ramas 'blocat' motorasul.Pentru ca daca motorul este cald(90grade), scoti mufa dupa care il pornesti iar, ar trebui sa stea la 700-800rpm pentru ca nu mai are cine sa ridice relantiul.In caz ca motorul este rece, daca scoti mufa ar trebui sa stea la 1100-1200rpm.

Eu am scos mufa de multe ori, dar niciodata nu m-am uitat sa vad ce se intampla.Doar vroiam sa verific circuitele motorului sa fie bine conectate pentru a rezolva unele problemute

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum pot verifica daca senzorul clapeta acceleratie este defect?

am fost la un scan si imi aparea ca acest senzor este defect

Cea mai simpla verificare este sa pornesti motorul si sa rulezi in treapta 1 calcand treptat si constant acceleratia.Daca masina da in nas o fractiune de secunda inseamna ca este intrerupt circuitul.

Se mai verifica si cu aparatul de masura si masina oprita (verificand la fel continuitatea rezistentei potentiometrului).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat si c am da in nas, merge c am intrerupt sacadat

si am mai observat o chestie masina tremura si cand este turata pe la 1000rpm

de unde as putea sa fac rost de un senzor nou? sau o clapeta cu totul Dezmembrari?

mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum la topicul "Probleme pornire" nu a mai raspuns nimeni am sa caut sa primesc un raspuns la problema mea, pe acest topic.

De cand a venit vremea mohorata, au inceput sa apara si problemele la masina mea...Prima data, dupa ploaie nu voia sa mai porneasca apoi dupa ce am descoperit ca bobina era fisurata si dupa ce am imbracat-o intr-o "hainuta" de picatura(superglue de ala cu indieni)...problemele disparusera(insa nu pentru mult timp).

Tin sa mentionez ca pe masina am si GPL insa pornirea o fac pe benzina si in momentul de fata, mi se intampla ca uneori( dimineata, la pornire, cat timp masina sta pe benzina ) relantiul sa nu stea constant, in sensul ca de la 1200 se duce la 800, de la 800 la 400 si apoi moare....insa daca o dau pe gaz, sta constant la 1200 apoi(dupa incalzire) se duce la 800....

O alta problema pe care o am, tot uneori, dupa ce merg cu masina, pe gaz fiind, la semafor, aceasta sta turata la 1700 rpm.....pana la urma isi da drumul, insa ma enerveaza cand are acele reprize.....

1) Ce ar putea avea de se subtureaza pe benzina....???

2) Ce ar putea avea de se "supra-tureaza" pe gaz...???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am scos mufa de la motorasul pas cu pas si a inceput sa urce turatia?

este normal? daca scoti mufa de la motoras ce se intampla sa ti da i seama ca motorasul este bun?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut oameni buni incep prin a psune ca am citit fiecare post in parte de pe acest topic crezand ca voi gasii o rezolvare la problema mea...detin un golf 3 an 93 decembrie injectie monopunct ABU, sa va spun despre ce este vorba..dimineata motorul este rece porneste la sfert de cheie merge ceas cam 2 maxim 3 minute dupa care incepe si pierde din turatie ajunge sa trepideze apoi moare...iar daca incerc sa o ambalez o data de doua ori moare direct..(parca ar fi inecata) astfel in cat nu am nici o sansa sa o fac sa steie la relantiu pana nu ating 70 de grade sub capota atunci motorul functioneaza perfect, vreau sa mai spun ca motorul imi trage foarte bine. VA rog daca puteti sa ma ajutati si pe mine cu un sfat ce a-si putea sa-i fac ..din cate am vazut nimeni nu a intampinat simptomele acestea pana acuma...bujiile le-am curatat delcoul este boboc va rog un sfat macar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut oameni buni incep prin a psune ca am citit fiecare post in parte de pe acest topic crezand ca voi gasii o rezolvare la problema mea...detin un golf 3 an 93 decembrie injectie monopunct ABU, sa va spun despre ce este vorba..dimineata motorul este rece porneste la sfert de cheie merge ceas cam 2 maxim 3 minute dupa care incepe si pierde din turatie ajunge sa trepideze apoi moare...iar daca incerc sa o ambalez o data de doua ori moare direct..(parca ar fi inecata) astfel in cat nu am nici o sansa sa o fac sa steie la relantiu pana nu ating 70 de grade sub capota atunci motorul functioneaza perfect, vreau sa mai spun ca motorul imi trage foarte bine. VA rog daca puteti sa ma ajutati si pe mine cu un sfat ce a-si putea sa-i fac ..din cate am vazut nimeni nu a intampinat simptomele acestea pana acuma...bujiile le-am curatat delcoul este boboc va rog un sfat macar

eu as zice ca e zenzorul de temperatura devina (presupun ) dar ca sa fii mai sigur fa o diagnoza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am scos mufa de la motorasul pas cu pas si a inceput sa urce turatia?

este normal? daca scoti mufa de la motoras ce se intampla sa ti da i seama ca motorasul este bun?

Da, este normal, deoarece contactul de la motorasul de relanti nemaifiind conectat la ECU acesta nu mai recunoaste pozitia de ralanti (pedala de acc neapasata) si astfel motorul se tureaza conform cu pozitia clapetei.

salut oameni buni incep prin a psune ca am citit fiecare post in parte de pe acest topic crezand ca voi gasii o rezolvare la problema mea...detin un golf 3 an 93 decembrie injectie monopunct ABU, sa va spun despre ce este vorba..dimineata motorul este rece porneste la sfert de cheie merge ceas cam 2 maxim 3 minute dupa care incepe si pierde din turatie ajunge sa trepideze apoi moare...iar daca incerc sa o ambalez o data de doua ori moare direct..(parca ar fi inecata) astfel in cat nu am nici o sansa sa o fac sa steie la relantiu pana nu ating 70 de grade sub capota atunci motorul functioneaza perfect, vreau sa mai spun ca motorul imi trage foarte bine. VA rog daca puteti sa ma ajutati si pe mine cu un sfat ce a-si putea sa-i fac ..din cate am vazut nimeni nu a intampinat simptomele acestea pana acuma...bujiile le-am curatat delcoul este boboc va rog un sfat macar

Teoretic, dimineata cand motorul este rece, ECU pozitioneaza clapeta de acc. prin intermediul motorasului de ralanti in functie de senzorul de temp. al apei si cel de temp. al aerului aspirat de motor, iar pe langa acestea ECU alimenteaza rezistenta termica de la baza galeriei de admisie cateva minute pentru a preincalzi aerul tras de motor.

Astfel, daca la pornirea masinii sunt probleme cu ralantiul trebuie verificati cei doi senzori (cel mai adesea cel al apei este problematic), daca sunt ok se trece la verificarea motorasului resp. a clapetei.Se subintelege ca sist. de aprindere si alimentare sunt ok (bujii,delcou,pompa benz.).

Legat de cazul tau sunt curios sa stiu , la prima cheie, la cate ture iti sta motorul in cele 2-3 min. inainte sa faca probleme?

Modificat de mac23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut scuze ca raspund greu ma bucur ca ma ajutati..asa ma gandeam si eu ca senzorul de citire al temperaturii apei ar fi de vina pentru ca ori ca ii scot mufa ori ca il las cu ea pusa ii tot una nu se modifica nimic , cand pornesc masina sta undeva la (760-800) de turatii apoi pierde din turatii si pe la 400 si ceva incepe trepideaza apoi moare..iar daca incerc sa o tin din acceleratie mai turata se ineaca si miroase a benzina iar motorul parca merge in 3 ..apoi se incalzeste si de la 70 de grade numai am nici o treaba cu ea... mi-a spus cineva ca s-ar putea sa fie nustiu ce piesa de pe langa injectie care se ocupa cu stabilirea turatiilor si al arderii..(in fine nu am inteles eu exact) doar pretul l-am retinut ..undeva la 5 milioane zicea ca costa (si am ramas blocat cateva secunde) eu sper sa fie sonda ma voi duce luni cu ea la un mecanic sa vad ce zice si daca caraie si mecanicu asta voi schimba sonda ..si cred ca ii voi face si un test motor..dar sa mai strang niste bani...ca nu am ce sa fac (meseria de student ii grea si in romania nu se plateste bine :D)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul il poti schimba si tu, este foarte usor de schimbat, are o siguranta si gata.

Te asteptam cu noutati

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal . am luat un G3 1.4 AEX din germania si sunt cam disperat din cauza motorului. cand apas dintr-o data pe acceleratie, mi se ineaca motoru. trebuie sa accelerez ffff usor si finutz k sa mearga normal. mentionez k nu am schimbat filtrele si benzina sunt pe rosu ( nu cred k ar avea vreo importanta, dar na...) pls help.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi poate ai mizerie depusa pe sitele de la sorbul rezervorului , daca iti face asa la rece nu este nimic ca asa imi face si mie dar la cald daca face la fel inseamna ca nu este ok...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!