Jump to content

Probleme ralanti, motoras pas cu pas, injector


SyncMaster
 Share

Postare recomandată

@f@ne_tm - am incercat si versiunea ta , nici un rezultat , am mers si cu 80 km-h am facut si la 90 grade , de 2 ori , tot degeaba , tot oscileaza.

mentionez ca eu nu am sonda lambda pusa . dar inainte era tot scoasa , si mergea perfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am conectat sonda lamba .. oscileaza daca o las la relantii si maine are ceva viteza.

daca pun frana ..si masina sta la semafor

ramane la 1000 rpm... e un pas...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

angel-boy daca nu iti apare in casuta a 4-a run sau ok asta inseamna ca nu acela este grupul pe care poti face resetarea de clapeta ,in cazul asta daca nu ma insel, incearca in grupurile 60, 80 sau 89 undeva trebuie sa gasesti grupul potrivit pentru setarea clapetei .Daca adaptarea sa efectuat bine trebuie sa apara in casuta a4a din dreapta RUN sau OK.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@spionu , uite de 80 nu stiam , am facut pe 001 cum zice pe net , am facut pe 098 pe 60 nu apare nimic ,

am sa incerc pe 80 azi

" Group 098 (Note: Some SIMOS or Marelli ECU's use Group 001 such as ADY & AEE engines) "

Modificat de Angel-Boy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Angle-Boy... la tine problema nu e legata de imposibilitatea de a face adaptarea clapetei cu vag-com.

Te incapatanezi asa cum ma incapatanam si eu acum cativa ani cand am inceput sa studiez pe cont propriu tot ce inseamna diagnoza si teoria sistemelor de injectie de benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dorur si sfatul tau e ? , in seara asta am observat ca revine putin , sta la relantii , porneste ok , doar ca oscileaza in timpul mersului cand o las pe liber , daca infranez si opresc la stop , ramane la relanti.

maine primesc 2 sonda lambda , sa vedem

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doru. Ne luminezi si pe noi ca ne-ai lasat in ceata rau. :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@spionu , uite de 80 nu stiam , am facut pe 001 cum zice pe net , am facut pe 098 pe 60 nu apare nimic ,

am sa incerc pe 80 azi

" Group 098 (Note: Some SIMOS or Marelli ECU's use Group 001 such as ADY & AEE engines) "

mai ai si 89 iar daca nu merge nici asa e f posibil sa fie una din acele masini care nu suporta acesta functie de a adapta clapeta de acceleratie pt ca sant f multe golfuri care nu suporta asa ceva nu ca ar avea ele o problema cu asta dar nu se poate face adaptarea la ele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am sa incerc si cu 80 si cu 89 si 98 , dar sa primesc sonda lambda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai sa va dau exemplul cel mai concret: am schimbat, curatat, desfacut, etc clapete si la modele noi, si la benzinare si la diesel, si la audi A8 (acolo gasesti si 4 motorase care comanda o sumedenie de clapete de aer) si la modele mai ieftine si pot sa va zic ca nu au fost probleme si nici n-am fost nevoit sa fac readaptarea desi aveam laptopul si interfata la indemana. ECU are capacitatea de a invata singur. Singura chestie care se poate intampla e ca la prima pornire motorul va porni oleaca mai ciudat (mai in lung, sau mai turat, sau oleaca subturat) dar asta va disparea imediat deoarece ECU invata noua pozitie a clapetei si la urmatoarea pornire totul trebuie sa decurga normal.

Am facut si adaptari de clapeta mai la inceput cand faceam pe Toma necredinciosul dar m-am convins ulterior ca daca clapeta e buna si potentiometrul ei e bun si ala nu mai are rost sa faci procedura asta. Si am lucrat pe modelele mai noi, nu golf 3.

In final revin la ce am spus intr-un post anterior: cand motorul nu se manifesta normal nu dati vina pe imposibilitatea de a efectua adaptarea cu vag-com-ul sau prin orice alta procedura; cautati cauzele in alta parte.

Daca nu credeti o sa va dati seama mai tarziu pe proprie piele ca ati batut apa in piua. Si daca tot o sa o tineti pe a voastra va invit la mine sa va arat si pe un model vechi (gen golf 3) si pe un model nou ( sa zicem un A6 din 2006) cum am sa desfac bucatele clapeta, o curat, o pun la loc si o sa vedeti ca totul e ok.

Revin si cu ceva poze de la o interventie de-a mea de acum cateva luni la un motor de ultima generatie . Cine vrea ii dau si restul de poze pe e-mail eventual. Cand am sa prind o operatiune asemanatoare si la un golf 3 am sa fac poze si tutorial ca sa inlatur suspiciunile.

post-15350-1275376106_thumb.jpgpost-15350-1275376113_thumb.jpgpost-15350-1275376120_thumb.jpg

Modificat de dorur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am pus sonda lambda , s-a potrivit perfect la cod-uri , doar ca era mufa diferita si am schimbat mufele , tot oscileaza la pornire pana la 3000 , dupa incearca sa se stabilizeze 1000 - 1200 , o sa incerc sa dau avansu mai mic , ca la relanti sta la 1000 , in rest nu stiu ce sa fac , sa astept poate isi revine , sau sa fac readaptere manuala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am scos mufa de la corp clapeta , si am pornit masina :D , incredibil , sta la relantii , oscileaza fff putin , e prea bine , daca bag mufa la clapeta inapoi incep oscilatile ,si toate problemele

acuma , care e problema ? corpu , sau ce comenzi primeste ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa o poza la tot corpul cu clapeta de acceleratie si sa se vada de unde ai scos mufa si puneo sa o vedem si poate te ajut eu cu ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://yfrog.com/87dscf7343j

e o poza mai veche , azi am pornit masina pe la ora 15 , fara mufa , a pornit direct , fara nici o problema dar relantiu statea la 600 , acum am reglat putin avansul , ptr a nu avea probleme , la 1000 ,

intrebarea mea e , afecteaza ceva daca scot mufa , daca da , ce afecteaza si in ce fel ,

consumu scade sau creste ?

Parerea mea este ca ii da valorile gresite ceva, deoarece motorasu nu se misca vara comanda cuiva , in concluzie cred ca clapeta e buna , dar altceva ii da valori gresite si de accea oscileaza.

dar daca merge bine fara mufa , atunci e ok , la iarna o mai bag :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu vesti , dupa o tura cu masina , moare motoru la relantii cand trag de volan , am bagat mufa la loc si am scos fiecare mufa si am pornit motoru , tot la fel , oscileaza , incep sa-mi pierd rabdarea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acelasi motor am si eu. Problema cu opritul motorului in momentul cand trageam de volan am rezolvat-o prin schimbarea sondei lambda. Am mai ramas cu o singura problema de care nu ii dau de cap : tremura la relanti de zici ca e pe motorina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acelasi motor am si eu. Problema cu opritul motorului in momentul cand trageam de volan am rezolvat-o prin schimbarea sondei lambda. Am mai ramas cu o singura problema de care nu ii dau de cap : tremura la relanti de zici ca e pe motorina.

Inceraca sa schimbi sonda de apa aia cu 4 pini cam asa face de la sonda ,i am schimbat unui prieten 4 noi si nu a mers si am luat sh si merge brici bafata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, ce producator era la sonda sh ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Pt. toti cei cu probleme de relanti, mai ales cand sta masina la pornire la 2500+ ture, VERIFICATI toti conectorii si firisoarele de la corpul clapetei (sau cum s-o numi). Eu am dat o gramada de bani pe toata partea aia de sus de la golf 3 (cu injector, clapeta, etc) si era un firisor rupt doar!!!!

Sper sa ajute pe cineva....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deja nu o mai suport nici eu pe a mea! Ba sta subturata la 700 rpm, ba imi sta la 1500. Am schimbat motorasul pas cu pas de 2 ori pana acum! Deja ma seaca! Trebuie sa ma uit mai bine intr-o zi p'acolo. Deja nu mai stiu la cine s-o duc sa ii dea de capat! Pana la urma o sa apelez la un vraci :beerchug:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai schimbat doua motorase inseamna ca problema nu e de la motoras. Altceva da date eronate catre ECU iar comenzile date de el sunt de asemenea eronate, d-aia sta ori prea turata ori subturata. potentiometrul face de obicei prostii d-astea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,colegi de suferinta. acum 2 luni am achizitionat si eu un golf 3 ,100 cai motor aek. Am o problema legata de pornire pe timp de ploaie,umezeala.

O pornesc la a 2-a cheie,chiar a treia si cateodata mai da si cate un rateu scurt. Am descoperit un furtun crapat undeva in partea din fata a motorului. Am cautat in etka ,dar nu sunt sigur de codul care l-am gasit. Va rog pe cei care se pricep sa ma lamureasca ce piesa este aceea si daca mai trebie sa mai verific ceva[bujii,delcou,fise,etc]. Mentionez ca dupa ce porneste pana la urma merge intrerupt.daca o accelerez brusc o face dar cu intreruperi.Nu am fluctuatii de turatie.

Va multumesc.

post-50145-1277379221_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

furtunul ala nu are treaba cu pornirea, e un furtun de recirculare gaze din blocul motor. Am dat 250 lei pe el. Numai pe original l-am gasit. Verifica un pic bujiile, capacul de delcou si bobina de inductie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal. nu prea mai inteleg; capacul la delcou nu e acelasi cu bobina de inductie? si eu am sintomele astea pe umezeala si bujiile is ok + fisele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Capacul de delcou e cel cu 5 fise in el. Bobina e atirnata pe panoul ignifug. Daca capacul e ok si nu are umezeala sau crapaturi atunci cred ca bobina face probleme la umezeala.

Modificat de cristi-bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!