Jump to content

Probleme ralanti, motoras pas cu pas, injector


SyncMaster
 Share

Postare recomandată

Si mie imi facea la fel si mi-a reglat un mecanic de cartier avansul , acum e mai ok,dar nu intrutotul...adica tot sta pe undeva pe la 110 de ture pana se incalzeste...si cand se incalzeste fluctueaza intre 900-1500...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o foarte mare problema ,masina mergea perfect , dar iam facut o readaptare de clapeta , cu diagnoza , si de atunci masina se tureaza dimineata la 3000 , dupa care oscileaza 1800 1900 si relantii sta la 1100 dupa ceva timp mers cu ea... daca merg putin oscileaza de fiecare data

care e problema ?

ce sa ii fac ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui sa curatam corpul clapetei de acceleratie ca si eu in mare parte am aceeasi problema,in afara de turatul la 3000 la pornire,a mea porneste la 1100 de ture si ramane acolo pana se incalzeste motorul,apoi fluctueaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

clapeta imi fac paru in ea, e oglinda , inainte masina mergea perfect , dar m-am gandit sa ii dau o readaptare , si am facuto praf.

poate dureaza ceva timp pana isi ia valorile ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Pentru cine a are problema ca in filmuletul de mai jos, si cu eroarea:

00282 - Throttle Position Actuator (V60)

00282 - Throttle Position Actuator (V60): Implausible Signal.

http://www.fileshare.ro/4141109722.45

Problema s-a dovedit a fi de la motorasul de reglare relanti.

Desi cumparasem unul nou, un "mecanic" dupa montare l-a tras la capat de cursa cu doua fire direct de la baterie, iar la pornire surpriza. Aceleasi probleme. M-am apucat si am desfacut motorasele. Unul nu ai merg bine angrenajele ( rotitele di plastic ) si motorasul cu probleme, iar celalalt care este acum pe masina si functioneaza bine, am descoperit ca tija motorasului se invartea in gol in interiorul acelui melc. Cauza, ....acel mecani trebuia sa traga tija la capat de cursa cu 9 V, nu cu 12V direct de la baterie, deoarece a fortat si a rupt un opritor din interiorul melcului. Pana la urma am reusit o improvizatie si merge.

Singura problema care persista, este eroarea care nu se sterge. Imi trebuie un electrician care saverifice eventuale scurturi sau mase imperfecte.

Am vazut filmuletul insa ma intrebam daca e vreo diferenta in cazul in care fluctuatia e doar intre 1500 si 2000 de ture, sau chiar deloc (adica sta turata la 2000 incontinuu). Mentionez ca pe tester nu apare eroarea respectiva.

E posibil sa fie altceva in afara de acel motoras?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze de intrebare aici dar nu pot inca so postez ,pot doar da scriu PM-uri

Am si eu un Golf 3 ABS din 93 si dupa ce sau jucat vreo 2 mecanici cu Reglajul avansului masina nu mai merge calumea

Cateodata nu porneste adica porneste apoi moare imediat de vreo 3-4 ori apoi merge dar merge foarte rau parca ar merge in 3 iar dupa ce plec de pe loc zmuceste isi da in nas si sub 3000 de ture tot asa face peste 3000 merge ,intre 2000 si 1200 la decelerare pusca in toba si toba e neagra, bujiile la fel negre de funingine ,zmuciturile le am si cand e rece motorul si cand e cald ,putere motorul are trage f bine dar dupa 3000 de ture defapt doar asa pot sa merg ,motorul mai moare si cand sta la relanti cam tot timpul .Am facut testul si mi-a dat eroare la sonda lambda

Va rog sa ma ajutati cu niste pareri

Multumesc

Am schimbat sonda lambda,senzorul de temperatura si bujiile apoi am fost dinou la test unde a sters eroarea de la senzorul clapeta acc si acuma merge buine de 2 zile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

minm,

Din ce am mai citit pe forum, sa nu traga aer fals pe undeva. Furtune vacum, flansa dintre sistemul de injectie si galerie de admisie. Eventua mai fa o resetare clasica a clapetei. Totusi ca sa fi sigur ca acel motoras lucreaza, pune pe cineva sa puna contactul, dupa care sa o porneasca sa mearga cateva secunde la relanti, so accelereze putin, dupa care sa o lase din nou la relanti si vezi daca motorasul isi face treaba, in sensul daca acesta incearca sa regleze clapeta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

razvan_30oct

salut mie uneori imi reduce turatiile de relanti la 500 in special la semafor

si merge mai inecat la pornire de pe loc, am prins un moment de genu m-am dat jos si am batut cu o rurubelnita in suportu ala care tine cablu de acceleratie si si-a revenit brusc la 800 de turatii

sa fie motoru pas cu pas defect ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

razvan, vezi sa nu fie legat si de cablul de acceleratie. Poate se blocheaza. Eu dupa cum am mai spus mai sus am urmarit toate miscarile motorasului, dar cablul trebuie sa fie montat mai intai conf. manualului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am dat azi filtru de aer jos , si am pornt masina , oscileatii provit din corpul clapeta , clapeta e miscata de catre motoras de nebuna ,

ce e de facit ? curatat corpul , la motoras ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine facea exact la fel. O readaptare a clapetei cu vag-com-ul a rezolvat tot. bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ANGEL-BOY problema ta nui de speriat ,eu zic ca tu ai gresit ceva cand ai vrut sa faci adaptari de clapeta. Ia si tu borna minus la baterie cateva minute ,apoi puneo inapoi si incearca sa faci dinnou adaptarea la clapeta. Numai sa fii atent cum faci (banuiesc ca faci cu VAG-COMUL).Ai sa vezi ca o sa-ti mearga bine, BAFTA!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut , mie imi da si

1 Fault Found:

01087 - Basic Setting Not Performed

35-00 - -

am citit ceva ca e frana de mana trasa sau ceva genu , am sa incerc sa fac cu frana jos ,

am facut intai readaptare pe 098 , dupa care am citit ca la AEE ( motoru meu ) trebuie pe 001

" Group 098 (Note: Some SIMOS or Marelli ECU's use Group 001 such as ADY & AEE engines) "

Problema nu e de speriat , dar te dispera cand oscileaza in continu , se tureaza cand pornesti , si mai si consuma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E parca am stiu ca nu ai facut bine setarea fa asa cum tiam zis si o sa mearga .Deci tu ai gresit ceva acolo .........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana la urma fac pe grupa 001 ? si frana de mana trasa sau lasata ?

o sa incerc maine , azi nu am timp

Modificat de Angel-Boy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

frana de mana :D .........!!!!!!!!din cate stiu nu are nici o logica si nici o legatura cu clapeta deoarece in intrerupatorul de la frana de mana e un fir cu minus permanentsi iese un alt fir care duce la martor in bord si la iesirea din senzorul de nivel al lichidului de frana.Scuze. daca nu gresesc ,iar daca gresesc sa fiu corectat

Modificat de v@sy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci eroarea de la ce provine ?

1 Fault Found:

01087 - Basic Setting Not Performed

35-00 - -

din cautari reiese frana de mana dar la audio VW , modelele mai noi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca o borna de la baterie scoasa... apoi adaptarea clapetei clasic prin mers 30 min trecand prin treptele de viteza si un minim de 5 min la 80Km/h, asa cum spun baietii pe net, ar rezolva problema.

Teoretic tu ai sters erorile si ai sters si "memoria" (setarile clapetei) astfel incat ecu nu se mai raporteaza la nimic. Setari (adaptarea) de baza neefectuata. Trad. libera.

Interesant este ca apare la un motor pe golf 3. Genul asta de eroare este comun la passat. Si... da singura rezolvare pe care am gasit-o eu este cea cu borna si cu mersul. Nu a mers readaptarea din vagcom. Doar a sters memoria (ma rog, asta trebuia sa faca dar ar trebui sa-si ia noile setari/pozitii la prima deplasare sau pornire de motor).

http://vwforum.ro/index.php?showto...daptare+clapeta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am si eu o problema cu golful meu 3 , model 1994 decembrie 1.6 , injectie monopunct , tip motor AEA. De ceva timp, adica dupa iarna a inceput sa imi consume mullt, si cand spun mult inseamna undeva la 11%. nu stiu de ce. am fost la un test motor si nu mi-a gasit nimic (cel putin asa a spus mecanicul). M-a sfatuit sa imi cumpar un motoras de reglare relanti nou, ca de aici sunt problemele. Poate problema asta a moai fost si la altcineva dar am citit primele 10 pagini din topic dar nu am gasit nimic relevant in legatura cu problema mea.

am inteles ca trebuie sa verific furtunele de vacuum - nu stiu care sunt alea...daca cineva poa sa imi explice ce sa fac as fi foarte recunoscator, sau curatirea clapetei de acceleratie - la fel nu stiu nimic... sunt afon in mecanica.

ar trebui schimbate bujiile si fisele? sa fie si din cauza lor consumul acesta exagerat?

nu vreau sa cumpar acest motoras de reglare relanti numai dupa ce sunt sigur ca de la el este problema.

sonda lambda am schimbat-o acum un an.

si inca o intrebare - mashina mea nu are AC dar am observat ca are un filtru de polen undeva sub o protectie de plastic la imbinarea parbrizului cu capota.. Ar trebui schimbat si acela?

daca e cineva cunoascator in Galati de Golf 3, chiar as fi bucuros sa il intalnesc si sa imi examineze si mie mashina cum trebuie!

daca aveti nevoie de suport medical - sunt asistent la spitalul de copii din galati si va pot ajuta cu cea mai mare placere!

O zi buna tuturor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost afara , am facut cu motoru la temperatura de afara , readaptare pe 098 si 001 , tot degeaba , motorul oscileaza , incep sa-mi pierd rabdarea...

pana la urma readaptarea se face cu temp la 0 grade sau 90 ...am facut si la 0 si la 90 si tot degeaba ,

Am facut si " manual " am scos borna de la masina cu un consumator pus , pozitie etc , am lasat ceva timp , am pus borna am lasato 5 min am pus contact am lasat 5 min , am pornit am lasat 5 min fara sa apas p nimic , nici asta nu a avut efect . din ce mi-ai scris tu ar trebui sa merg cu ea minim 5 min la 80km/h ?

sau da-mi o alta varianta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand faci adaptarea din 098 sau 001 ce iti apare,scris in ultima casuta din dreapta adica a4a ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pur si simplu nimic ,

pe 001 apare 1001001 , ceva genu

si pe 098 apare 35 parca , folosesc vagcom 311

am inteles ca trebuia sa scrie run sau ok sau nu stiu .

acuma am venit de la munca , si am scos borna , am sa o pun sa fac adaptare manuala, dar am mai facut si tot nu a mers.

alte idei , sfaturi ?

Modificat de Angel-Boy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adaptarea manuala a clapetei eu stiu ca se face in felul urmator:

- iei o borna de la baterie timp de 2-3 minute

- verifici sa nu ai nici un consumator pornit (ventilator, radio, etc...)

- pui la loc borna la baterie

- pui contact timp de un minut (nu apesi acceleratia si nu pornesti nici un consumator in acest timp)

- iei contactul

- pornesti motorul (fara consumatori porniti si fara a apasa acceleratia) si il lasi sa mearga vreo 5 minute

- gata, clapeta ar trebui sa fie resetata

Citeste cu atentie ce ti-am scris aici, si daca respecti toti pasii intocmai, nu exista sa nu mearga, cel putin la mine asa a mers si nu mai am probleme de atunci...

Bafta!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , trebuie neaparat respectat timpul ?

si se face la cate grade ?

daca as rezolva problema asta , as fi cel mai fericit :D dau de baut .

Modificat de Angel-Boy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce stiam, aceasta readaptare manuala se face la 90 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!