Jump to content

Probleme ralanti, motoras pas cu pas, injector


SyncMaster
 Share

Postare recomandată

Salutare la toata lumea,

Sper sa nu fiu offtopic..insa eu cred ca am o problema legata de turatie :rolleyes:. Treaba sta in felul urmator: masina parca nu mai trage, adica viteza nu creste proportional cu turatiile cum crestea initial. Am facut urmatorul test (pentru a verifica ambreiaj): Frana de mana trasa, treapta 5, lasat brusc de pedala ambreiaj si motorul a murit instant (am dedus de aici ca ambreiajul ar fi ok)... de ce s-ar tura atunci masina ca si cum ambreiajul ar avea ceva? Masina e un Golf 3 ABS 90 Cai din '93

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi s-a intamplat dupa ce am schimbat distributia sa nu mai traga deloc , tot ABS am , adica o blanam si abia abia se misca...si mi-a reglat un mecanic avansul. Ca dupa asta am oscilatii de relantii si ca se tureaza singura e alta treaba nu mai tine de avans...dar de tras trage cum trebuie acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujiile nu arata ca nici una din poze. Multam pt poze. Sunt acoperite de un strat de funingine semiumeda si negre de parca-s smoala. Am verificat si uleiu care l-am schimbat acu circa 500-600 Km si e negru.

Semeringurile de la supape si scaunele supapelor ce trebuie refacute

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nightryder : tati, daca dimineata ioti sta la 100 si in 10 min coboara la 800 si intepeneste acolo...................este perfect normal, aduca iti intra socul, ca e rece si cand se incalzeste sta bine la 800.Nu vad nici o problema!

eu anunt solemn, ca azi am dus masina la un electrician si am lasato acolo sa o caute de paduchi vreo 2 zile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut

Am si eu un golf 3 motor 1.8 tip AAM si am o problema cu el si anume cand vrea ea nu intodeauna se tureaza singura la 1800 ture la 1600 si isi mai revine

va rog sa ma ajutati si pe mine cu problema de mai sus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica futunele de vacuum: furtunasele din spatele corpului injecto, furtunul de la servofrana, flansa de sub injector.Posibil sa fie crapate dupa atata timp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat cele de mai sus si chiar mai mult am pus alta ijectie am schimbat toata aprinderea si mai departe nu mai stiu nimic va rog sa ma ajutati ca pun benzina pe ea sau un mecanic din bucuresti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in atentia tuturor, care au probleme cu relantiul si desi au fost la multi mecanici si au pplatit fff multi bani....................

eu am ajuns din Buc la Otopeni, la cineva, la un mecanic care mi-a facut masina in 3 zile..........cica orice schimbi sau faci, legat de senzori, corp clapeta acceleratie, motoras relanti, delco, etc etc,,,,,,,,,,,,,,,,trebuie sa adaugi niste reglaje, la motor, clapeta etc, pentru ca nu se "pupa" piesele intre ele......despre ce este vorba nu mi-a spus, insa sicner MERGE, e ca atunci cand am aduso din Germania

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi giovani_VR6 pentru rasp

stie cineva pe unde ar fi / sau care este acest senzor aer-combustibil?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul de aer este indicat in poza.

post-30655-1269664043_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.Am si eu o problema cu relantiul dupa ce se incalzeste devine oscilant...am verificat furtunele..am scos toate mufele temperatura ,lambda,aer....nimic .Sa fie bujiile ? Nu le-am schimbat de cand am luat-o20 000 km

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat bujiile ! reglat avans, schimbat pozitia clapetei de acceleratie de la cele patru suruburi unde intra mufa (partea opusa de unde vine cablu de acceleratie ) mi s-a spus ca ar fi 2 variante -

-supapa evacuare arsa (se aud cateva detonari) dar oscileaza nu ca merge intrerupt)

-corpul clapetei cu clapeta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea e ca cel mai bine este sa vezi pe un tester (eventual un forumist in apropiere de tine) ce anume se intampla cand relantiul devine oscilant (poate senzorul de temp. face figuri in sensul ca nu transmite corect temp. la ecu; sonda lambda trimite informatii eronate la ecu;potentiometru de acceleratie zgariat si pe anumite portiuni nu face contact). Sunt multe chestii inainte sa te bagi in motor propriuzis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare,

Pentru cine a are problema ca in filmuletul de mai jos, si cu eroarea:

00282 - Throttle Position Actuator (V60)

00282 - Throttle Position Actuator (V60): Implausible Signal.

http://www.fileshare.ro/4141109722.45

Problema s-a dovedit a fi de la motorasul de reglare relanti.

Desi cumparasem unul nou, un "mecanic" dupa montare l-a tras la capat de cursa cu doua fire direct de la baterie, iar la pornire surpriza. Aceleasi probleme. M-am apucat si am desfacut motorasele. Unul nu ai merg bine angrenajele ( rotitele di plastic ) si motorasul cu probleme, iar celalalt care este acum pe masina si functioneaza bine, am descoperit ca tija motorasului se invartea in gol in interiorul acelui melc. Cauza, ....acel mecani trebuia sa traga tija la capat de cursa cu 9 V, nu cu 12V direct de la baterie, deoarece a fortat si a rupt un opritor din interiorul melcului. Pana la urma am reusit o improvizatie si merge.

Singura problema care persista, este eroarea care nu se sterge. Imi trebuie un electrician care saverifice eventuale scurturi sau mase imperfecte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer scuze daca am postat gresit, dar ceva si mai la obiect nu am gasit :icon_thumright:

E vorba de turatia la ralanti la un motor 1.6 AEE din 1996 (75cp)... dupa cum am vazut in specificatii, ralantiul la acest motor ar trebui sa fie 600 rot/m. Al meu porneste la 1000 rot/m (la rece), si dupa ce se incalzeste coboara la fix 800.

Intrebarea e: este normal? E ceva care ar trebui sa ma ingrijoreze? Se mareste consumul daca ralantiul e mai mare? Mentionez ca motorul merge rotund desi cam zgomotos, nu are decat fff mici variatii de turatie (se simte doar, nu se vede pe turometru), si in general sunt f multumit de el. Inca nu am reusit sa-i fac consumul.

Multumesc pentru ajutor,

Cristian

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fkt_cristian

si eu am acelasi tip de motor, dar la mine sta la 640, sa nu fie vreo problema mascata la clapeta de acceleratie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@fkt-cristian: multumesc, e chiar foarte posibil.

Ciudatenia cea mai mare e ca dupa 100 km facuti, turatia a scazut la 600 si vad ca sta acolo. Problema e ca nu mai pleaca din loc fara sa turez motorul, daca nu-l turez moare.

E vreun reglaj pe undeva de unde sa maresc ralantiul? (Ironic ca acu 3 ore voiam sa-l micsorez!).

Si mananca ceva de speriat: 10 la suta extraurban. ce naiba ii fac? Stiti pe cineva in Suceava care are VAG-COM? Un mecanic bun?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

O intrebare,am observat ca turatia scade putin mai greu cand o turez pe liber,pe cand la un diesel scade instaneu,la fel si la dacia veche.E posibil sa fie de la clapeta de acceleratie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fkt_cristian

de schimbat turatia nu stiu sa existe vreun potentiometru pentru asa ceva (la acest tip de motor) stiu ca e setata din fabrica la o valoare intre 600-700 rmp

in ceia ce priveste consumul e foarte posibil sa fie de vina sonda lambda cat si in ceia ce priveste relantiul haotic, trebuie facut o scanare cu vag com ul pt a lamuri problema

Modificat de fkt_cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@fkt-cristian: multumesc, e chiar foarte posibil.

Ciudatenia cea mai mare e ca dupa 100 km facuti, turatia a scazut la 600 si vad ca sta acolo. Problema e ca nu mai pleaca din loc fara sa turez motorul, daca nu-l turez moare.

E vreun reglaj pe undeva de unde sa maresc ralantiul? (Ironic ca acu 3 ore voiam sa-l micsorez!).

Si mananca ceva de speriat: 10 la suta extraurban. ce naiba ii fac? Stiti pe cineva in Suceava care are VAG-COM? Un mecanic bun?

Multumesc.

Trebuie facuta o adaptare la clapeta, aceeasi problema ca a ta a avut-o un coleg din Sibiu, iar in urma adaptarii motorul toarce rotund si nu are probleme cu ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fkt_cristian si mac23: multumesc mult de tot pentru informatii. Incerc sa gasesc pe cineva cu VAG-COM in zona si se pare ca e cam greu de gasit. Voi posta rezultatul imediat ce gasesc.

Inca doua intrebari (cam offtopic da' asta e acu):

- daca vreau sa-mi construiesc propriul VAG-COM de ce am nevoie;

- daca are cineva manualul de reparatii de Golf 3, rog frumos sa-l uploadeze undeva. Am reusit sa iau manualul de utilizare/intretinere, dar nu si cel de reparatii.

Multumesc,

Cristian

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chris_r: am eu VAG COM si sunt chiar din Suceava.

Si iti dau si manualul de reparatie cand ne intalnim.

Modificat de dorur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze de intrebare aici dar nu pot inca so postez ,pot doar da scriu PM-uri

Am si eu un Golf 3 ABS din 93 si dupa ce sau jucat vreo 2 mecanici cu Reglajul avansului masina nu mai merge calumea

Cateodata nu porneste adica porneste apoi moare imediat de vreo 3-4 ori apoi merge dar merge foarte rau parca ar merge in 3 iar dupa ce plec de pe loc zmuceste isi da in nas si sub 3000 de ture tot asa face peste 3000 merge ,intre 2000 si 1200 la decelerare pusca in toba si toba e neagra, bujiile la fel negre de funingine ,zmuciturile le am si cand e rece motorul si cand e cald ,putere motorul are trage f bine dar dupa 3000 de ture defapt doar asa pot sa merg ,motorul mai moare si cand sta la relanti cam tot timpul .Am facut testul si mi-a dat eroare la sonda lambda

Va rog sa ma ajutati cu niste pareri

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o problema foarte enervanta...imi sta masina turata..dar nu intodeauna....de la ce ar putea fi?va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!