Jump to content

Steering column defective


adrian73ran
 Share

Postare recomandată

Modulul comfort e sh și cred că nu au apucat să-l adapteze. Elv-ul e problema. Nu se mai pot lua informațiile de pe el. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Modulul...am tot zis...pus al tau, cel care a fost de origine pe masina.

Cum sa intre pe ELV via obd si sa scoata datele....ca nu se poate asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, F l o r i n said:

Adica, asa cum v-am scris mai sus, trebuie diagnosticata corect.

 

Daca ai VAS sau ODIS si fila de update,  se poate face. In alta ordine,  atentie sa nu-l strici de tot.

Adica un tester(unitate de diagnoza ) VAs cu interfata ODIS.

Pot cumpara de pe olx ceva de genul asta? si daca da la ce fila de update te referi?

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intai posteaza o scanare, vedem ce erori ai, ce modul, ce se poate face.

 

Un update de rezolvat de cineva care stie ce face e mai ieftin decat sa-ti cumperi o clona de interfata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cum pot face acest lucru, ce folosesc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

47 minutes ago, F l o r i n said:

Modulul...am tot zis...pus al tau, cel care a fost de origine pe masina.

Cum sa intre pe ELV via obd si sa scoata datele....ca nu se poate asa ceva.

Deci ar trebui să folosească modulul comfort original și Elv-ul original, chiar dacă nu se pot lua datele de pe el(Elv)? Sau încerci să îmi zici că datele de pe Elv-ul original nu se pot lua prin modulul comfort sh, doar prin modulul comfort original?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Socolan Sergiu prima data trebuie sa identifici componentele originale, confort si elv(in ideea in care eep din confort nu este alterat). Cand ai facut treaba asta, ia o borna jos, le cuplezi in mufe(elv si confort) apoi pui borna. Daca nu se pune contact cand pui cheia, apasa avaria/frana pana raspunde 25 la diagnoza. In momentul cand intri acolo pune 2 poze aici, una cu ecranul principal si una cu erorile. Altfel mai scrii inca 2-3 pagini si nu ajungem nicaieri.....

 

Burady ai idee ce calculator de motor ai? Bosch sau Siemens? Daca tot te-ai pornit pe bypass, poti sa-i faci si un immo off (caz in care ai Bosch). Celalta varianta cum zice Florin mai sus, faci o diagnoza si vedem ce erori ai pe acolo(adresa 25 ne intereseaza cel mai mult)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7 hours ago, Socolan Sergiu said:

Deci ar trebui să folosească modulul comfort original și Elv-ul original, chiar dacă nu se pot lua datele de pe el(Elv)? Sau încerci să îmi zici că datele de pe Elv-ul original nu se pot lua prin modulul comfort sh, doar prin modulul comfort original?

Da. Ti-a explicat deja, pas cu pas, si Terrabyt. 

In alta ordine de idei, ti-am zic ca prin mufa obd nu au ce date sa scoata din elv.

 

Eu cred ca la Burady problema era de la confort, a facut degeaba bypass la ELV. Si de aceea ii pune contactul, dar se opreste de la immo. Oricum, scanarea ne va zice exact. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc pentru sfaturi și îmi cer scuze dacă am deranjat pe cineva. Acuma ideea e că Elv-ul original e distrus fizic, adică placa din el e distrusă. S-a pus pistolul de lipit pe ea. Prin ce metodă aș putea recupera datele de pe el?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin, deci trebuie sa gasesc un electrician auto in Ploiesti pe care sa il rog sa imi faca o scanare corecta si sa-l intreb daca stie sa faca si update la modul confort?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cineva sa iti faca o scanare, in prima faza, sa vedem erorile, pe 25 in principal si 46

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Socolan Sergiu pune o poza cu elv sa vedem ce model este.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O să încerc cât mai repede Terrabyt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci nu am avut acces să fac poze, și mecanicul a zis că singura variantă e să facă immo off și să anuleze celelalte module și să-mi pună un contact sh cu cheile aferente. Sperăm să pornească așa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As vrea sa-l vad eu pe mecanicu ala al tau care o sa faca immo off la ecu PPD.... si daca la un schimbat simplu de elv apar asa probleme sa-l vad dupa cum iti stinge martorii de la abs/esp si frana de parcare. Am impresia ca inconstienta ii la maxim acolo la tine. Ti-am dat un pm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

😁😬 da, o sa vada....ca nu ii iese nici asa. Finalul,  in ritmul asta, o sa ajunga la kit complet pornire,  totul...cap coada, daca are noroc sa gaseasca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adică nu se poate face immo off? Sau după ce se face o să rămână în bord aprinși martori care nu mai pot fi stinși?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu se poate face la ce ecu ai tu..... noi v-am zis ce aveti de facut, cum, etc. Nu exista alte variante, mai usoare.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu iti vede cheia, ati schimbat cumva elv? Intra cu vcds in adresa 25 si la measuring block canal 002, 003 004 pune poze cu ce apare acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, stie de asta, ca am tot vb pe whatsapp, in incercarea de a-l ajuta prin telefon 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu noutati.

Dupa ce am facut full scan cu VCDS, am schimbat si bateria la cheie si mi-am sunat electricianul care mi-a facut anterior bypassul sa-i atrag atentia ca ceva nu este in regula si ca in urma acestui bypass masina imi da multe erori s.a.m.d. Ca urmare acum cateva zile a venit din nou la masina, a umblat din nou sub volan, a verificat niste rezistente la compartimentul din blocul motor, a pus din nou testerul si in 20 min a pornit masina. Nu mi-a explicat mare lucru ca sa sa inteleg ce a fost pana la urma, insa mi-a zis ca daca apar probleme din nou e posibil sa fie calculatorul din coloana si sa-l contactez. Probabil ceva la lucrarea lui anterioara nu a fost in regula. Imi facuse si resoftarea la modulul confort.

Multumesc tuturor pentru raspunsuri si va doresc Sarbatori fericite !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci, final,  de la calc coloana a fost....alimentarea acestuia. Probabil ceva nu a fost izolat ok,  a dat la masa, s-a ars siguranta -o supozitie.... avand in vedere faptul ca, in momentul in care anulezi elv, trebuie sa scoti si un pin de alimentare din mufa calc de coloana. 

 

Bine ca s-a rezolvat.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!