Jump to content

Steering column defective


adrian73ran
 Share

Postare recomandată

On 29.09.2018 at 8:25, csmunteanu a scris:

Buna ziua 

Problema rezolvata....imobilizatorul de volan anulat din soft. Merge supper, recomand.

Multumesc frumos dl Mircea 0723820128

Salut! In ce oras ai rezolvat problema ?

Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

De cateva zile nu mai pot porni masina,coloana este blocată,nici un martor nu se aprinde în bord(in rest funcționează cam tot)si cand bag cheia nu se intampla nimic.

Am reusit sa-i dau curent pe la sigurante sa pot pune testerul si in afara de eroarea de pe motor cu imobilizator activat nu am gasit mare lucru.

Pe modulul de confort nu am reusit sa ma conectez nicicum.

Orice ajutor este binevenit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O scanare mai veche ai? Ce cod are modulul confort? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

De vină era blocatorul..

Cineva mi la anulat,masina porneste dar nu mai funcționează senzorii de parcare spate.. lipsa comunicare cu elv...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

recomandat este sa ii schimbi elv-ul, nu sa il anulezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok,doar ca acum nu stiu daca o sa mai meargă adaptat un ELV nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merge,se poate reface procedura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cumparat ELV nou l-am montat,sa pus contactul dar nu am putut nici cum sa-l adaptez (eroare canal 51).Am luat procedura de pe Ross-tech support,am si pinul mașinii dar nimic...

Am încuiat si descuiat  masina cu elv-ul cel nou iar acesta a blocat volanul si asa a ramas...deci acum nici contact nu mai am cu el..

Screenshot_20181216-063812_Samsung Internet-270x480.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

am o problema asemanatoare cu un Passat 2008, CBAB. M-am documentat pana acum si am incercat anumite lucruri si as dori sa le impartasesc cu voi.

Bateria mi-a picat peste noapte (subtensiune 5V) si am schimbat-o.

Dupa schimbare mi s-a aprins volanul galben in bord, apoi dupa 50 km mi-a aparut volanul rosu, "steering column defective". Dupa ce am oprit masina nu a mai pornit (se oprea dupa 3 secunde cu acceasi eroare). Am fost tractat pana acasa unde am sters eroarea (Adresa 25 si adresa 46 au aceeasi eroare 0003 modul defect, ca la costi0075 mai sus) si masina a functionat normal vreo 2 saptamani...pana saptamana trecuta cand nu a mai pornit deloc avand aceeasi eroare (coloana blocata si frana electrica pusa). Dificil a fost ca nu mai punea contact si nu mai am putut sa citesc erorile (nu mai puteam sa ma conectez la module prin CAN).

A verificat modulul de comfort si mufele de coroziune si nu am gasit nimic.

Am demontat coloana cu volanul, am desfacut blocatorul de coloana, motorasul functioneaza bine (folosind curent de la baterie), cele doua intrerupatoare de pe placa functioneaza. Am deblocat coloana mecanic si am montat blocatorul pe coloana. si coloana pe masina. Dupa ce am conectat bateria eroarea persista, dar am putut pune contactul si am deblocat frana de mana. Masina porneste pentru 3 secunde si se opreste. Se aprind multi martori in bord dar ce ma mira e ca nu pot sa ma conectez la module sa citesc erorile. Volanul ramane deblocat tot timpul.

Ce pasi mi-ati recomanda in continuare? Aveti idee de ce nu pot citi erorile? 

Multumesc anticipat

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@valyhd pinul ti-l accepta? verifica in adresa 25 prin grupurile de masura sa nu ai lock time.

@mirceatheold pe adresa 25 ar trebui sa poti face diagnoza si fara sa pui contact, la cate cazuri am intalnit eu cand ai eroarea 00003 pe confort daca o stergi isi revine pt  o perioada de timp. Pt rezolvare problemei, un update  la confort daca este sau schimbat modul complet.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pinul este acceptat și nu am lock time.20190104_124736-756x1008.thumb.jpg.7ff51ba0add03f83a1ada1336fe70416.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oare sa fie din cauza ca am immo off?

20190106_194050-756x1008.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa immo on si refa procedura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am făcut immo on si tot am eroare pe canalul 51.

20190108_124425-756x1008.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, al meu B6 2.0 FSI 2006 nu mai porneste. Am pus testerul, si au aparut multiple erori pe IMO, si 2 pe Engine

Sa fie imo sau clapeta de acceleratie? Am incercat si cu cheia de rezerva, dar nimic.

Spoiler

000290 - Throttle Position Sensor (G69) 
P0122 - 002 - Signal too Low
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255

000546 - Angle Sensor 2 for Throttle (G188) 
P0222 - 002 - Signal Too Low

Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255

Iar pe IMMO am urmatoarele (lista lunga)

01176 - Key 
008 - Implausible Signal

Fault Priority: 1
Fault Frequency: 2
Reset counter: 131

02823 - Requirements for Locking the Steering Column Lock not met 
000 - - - Intermittent

Fault Priority: 1
Fault Frequency: 2
Reset counter: 131

02835 - Communications between Steering Column Lock and Convenience System 
014 - Defective - Intermittent

Fault Priority: 1
Fault Frequency: 2
Reset counter: 131

02861 - Electronic Steering Column Lock Check Sum Error 
008 - Implausible Signal - Intermittent

Fault Priority: 4
Fault Frequency: 87
Reset counter: 237

02812 - Supply Voltage (Terminal 30) for Electronic Steering Column Lock 
002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent

Fault Priority: 4
Fault Frequency: 87
Reset counter: 237

02815 - Steering Column Lock; Supply Voltage for Locking Motor 
002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent

Fault Priority: 4
Fault Frequency: 69
Reset counter: 237

02816 - Steering Column Lock; Enabling Wire from Diagnostic Interface 
002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent

Fault Priority: 4
Fault Frequency: 69
Reset counter: 237

02817 - Steering Column Lock; Enabling Wire from Steering Wheel Electronics 
002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent

Fault Priority: 4
Fault Frequency: 69

Am sters toate erorile si am incercat din nou sa pornesc, si au aparut doar astea.

01176 - Key 
            008 - Implausible Signal

 Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 197

02823 - Requirements for Locking the Steering Column Lock not met 
            000 -  -  - Intermittent

Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 197

02812 - Supply Voltage (Terminal 30) for Electronic Steering Column Lock 
            002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent

 Fault Priority: 5
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 237

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare problema la blocator.Volan rosu/galben pe ceasuri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

14 hours ago, xDaniel said:

Salut, al meu B6 2.0 FSI 2006 nu mai porneste. Am pus testerul, si au aparut multiple erori pe IMO, si 2 pe Engine

Sa fie imo sau clapeta de acceleratie? Am incercat si cu cheia de rezerva, dar nimic.

  Reveal hidden contents

000290 - Throttle Position Sensor (G69) 
P0122 - 002 - Signal too Low
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255

000546 - Angle Sensor 2 for Throttle (G188) 
P0222 - 002 - Signal Too Low

Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255

Iar pe IMMO am urmatoarele (lista lunga)

01176 - Key 
008 - Implausible Signal

Fault Priority: 1
Fault Frequency: 2
Reset counter: 131

02823 - Requirements for Locking the Steering Column Lock not met 
000 - - - Intermittent

Fault Priority: 1
Fault Frequency: 2
Reset counter: 131

02835 - Communications between Steering Column Lock and Convenience System 
014 - Defective - Intermittent

Fault Priority: 1
Fault Frequency: 2
Reset counter: 131

02861 - Electronic Steering Column Lock Check Sum Error 
008 - Implausible Signal - Intermittent

Fault Priority: 4
Fault Frequency: 87
Reset counter: 237

02812 - Supply Voltage (Terminal 30) for Electronic Steering Column Lock 
002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent

Fault Priority: 4
Fault Frequency: 87
Reset counter: 237

02815 - Steering Column Lock; Supply Voltage for Locking Motor 
002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent

Fault Priority: 4
Fault Frequency: 69
Reset counter: 237

02816 - Steering Column Lock; Enabling Wire from Diagnostic Interface 
002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent

Fault Priority: 4
Fault Frequency: 69
Reset counter: 237

02817 - Steering Column Lock; Enabling Wire from Steering Wheel Electronics 
002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent

Fault Priority: 4
Fault Frequency: 69

Am sters toate erorile si am incercat din nou sa pornesc, si au aparut doar astea.

01176 - Key 
            008 - Implausible Signal

 Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 197

02823 - Requirements for Locking the Steering Column Lock not met 
            000 -  -  - Intermittent

Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 197

02812 - Supply Voltage (Terminal 30) for Electronic Steering Column Lock 
            002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent

 Fault Priority: 5
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 237

pune o baterie buna (alta) pe masina si incearca dupa aia, sa vedem daca te lasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16 hours ago, spido said:

Pare problema la blocator.Volan rosu/galben pe ceasuri?

Nu. A aparut epc si esp dupa ce am incercat mult doar. Si am bagat testerul si erau primele doua erori cu clapeta. Da tin sa mentionez ca incercam in timp ce dadeam curent. Poate de aia si unele erori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sterge erorile,pune o baterie incarcata si incearca pornirea din nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut!

Am citit cu interes tot acest thread pentru ca si eu am o problema asemanatoare.

Masina: VW Passat B6 2007, 2.0 FSI 150CP 4motion, cod motor BVX

Descriere problema: In perioada decembrie 2018, mers cu ea pe drumuri cu gropi, balti, etc. (nu in RO). Intr-o zi bagat cheia in contact, 3 piuituri, martor volan rosu in bord, volanul deblocat dar mergea greu stanga dreapta - nu aveam servodirectie. Masina a pornit fara probleme. Am oprit masina, am pus din nou contactul si martorul volan rosu a disparut, totul era ok.

Am revenit in RO, am mers o saptamana cu ea fara probleme pe drumurile din Bucuresti (oarecum bune), revenit inapoi in tara cu drumuri proaste, iar gropi, iar balti. Intr-o alta dimineata pus cheia in contact, 3 piuituri, martor volan rosu in bord, fara servodirectie, masina mergea fara probleme. Volanul rosu nu a mai disparut decat dupa ce a sters eroarea un electrician cu interfata lui (servodirectie usoara).

Revenit in Bucuresti, timp de 2 saptamani a mers ok,  intr-o dimineata iar volan rosu, iar 3 piuituri, am mers cu greu (fara servo) la un service auto si au sters eroarea din interfata lor - oprit masina si repornit, martorul volan rosu a disparut si totul merge acum ok (servodirectie usoara), am o saptamana si 10-15 porniri de cand totul este in regula.

  • Bateria este buna, schimbata acum 1 an.
  • Sub capota, la panoul de sigurante, este cu rugina surubul care prinde al doilea fir de la stanga la dreapta (din cate am citit aici pe thread, este firul servodirectiei).

Din cele citite pe forum, ar trebui inlocuit ELV/blocatorul coloanei de directie? (nu as vrea dezactivarea modulului de imobilizare volan, vreau sa elimin defectiunea daca exista).

* ***********

Multumesc.

Modificat de Manuel N.
Mesaj editat! Recomand si citirea regulamentului!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PAi nu ne-ai spus ce era mai important, ce eroare s-a tot sters ?

 

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Electricienii au sters eroarea care producea martorul volan rosu

Interfetele lor nu erau VagCom, dar nici nu am cerut detalii. Al doilea mi-a recomandat sa inlocuiesc caseta de directie, tocmai de aceea am venit pe acest forum pentru a gasit cea mai optima solutie.

Cand am postat in acest thread am solicitat si oferte de pret pentru diagnoza si remediere probleme, dar am fost moderat, se pare ca Regulamentul nu permite. Voi lua legatura din sectiunea comerciala a forumului

 

Modificat de mirceapopescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!