Jump to content

Amortizoare Kayaba


wabbit
 Share

Postare recomandată

anvelopele sunt normale 185.... si is schimbate amortizoare a stat acolo cand le-a facut langa masina si am vazut si eu  ca is mai tari acum pe sosea, dar de schimbat le va schimba ele, dar pe spate la ford fiesta unde bucsele bara au fost schimbate ce altceva sa bata sa dea eronat...si test am vazut cand am facut la masina mea acu 5 ani aveam 65% si masina e din 2001

Modificat de negraruovidiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ia gandeste-te de ce e sustinuta greutatea masinii, daca zici ca nu e mai nimic pe acolo inafara de 2 bucse si amortizor.

 

Arcurile le-a schimbat vreodata? masina se sprijina pe arcuri, nu pe amortizoare, daca arcurile sunt moi, amortizorul nu o sa-si faca cursa corecta. Sunt prea multe variabile in joc ca sa sustina cineva ca amortizoarele de la firma X nu sunt bune pt ca ies 70% la test.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da clar ca sunt arcuri sub masina doar pe ele sta. ideea era ca numai este nimic din guma sau alte piese care sa faca atata joc.si nu nucred ca a schimbat arcurile pe spate,unul pe fata stiu ca s-a rupt si a venit cu masina lowrider pe o parte :))))

Modificat de negraruovidiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Dupa 40 000km, si la venirea frigului simt o usoara rigiditate a suspensiei. Cam de un an de zile a devenit mai rigida, insa acu de cand cu frigul parca e super tare. Am condus de curand  un golf 5 suspensie stock oe (110 000km reali) si aia era mult mai moale ca a mea, asa mi-am dat seama si am putut compara, e drept ca aia avea ruliu mai pronuntat, cred ca si din cauza arcurilor mai lasate.

 

Treaba sta in felul urmator: arcurile le am schimbate cu unele noi, bucsaraiele sunt schimbate cu lemforder de 20-25 000km. Flanse skf, bielete 4 buc lemforder, toate montate de noi.

 

Masina e destul de rigida, este comparabila cu o suspensie sport, cu toate ca sunt cu roti de 15 inch, deci cred ca sunt dure spre foarte dure.  O alta explicatie daca nu sunt amortizoarele, ar fi bucsele mari fata care sunt de seat ibiza cupra pline, schimbate in urma cu 30 000km. Poate si din cauza alora e asa dura suspensia.  In orice caz, daca vreti sa va balangane la fiecare denivelare nu cumparati kyb, 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut,a montat cineva amortizoarele "Gas A Just"de la  KYB ?trebuie sa le schimb pe spate la bora si ma orientasem initial spre ultra sr,insa din ce am citit sunt exagerat de rigide...de "gas a just" stie cineva ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

am montat pana la urma pe spate amortizoarele de la KYB cele gri "gas a just" sunt foarte foarte multumit de ele (made in japan stanta pe ele),acum a venit timpul amortizoarelor pe fata si am optat pentru KYB excel-G,sa vedem acestea cum se comporta pe ele scrie ca ar fi made in spania,vanzatorul mi-a zis sa le presez pana la capat de 3 4 ori inainte sa le montez,am observat insa ca la unu din ele tija se ridica mai repede ca la celalalt...revin cu pareri dupa ce le montez precum si cum o sa se comporte in timp ,pe masina avand deja arcuri eibach pro kit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

salutare! am facut test la amortizoare: 74%,76% spate, 64%,72 %fata!

sa le schimb pe fata? am vazut oferta la KYB, merg la shop si dc sunt made in japan le iau, altfel.....mai bine raman cu astea....nu?

Modificat de alinworm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 12/22/2017 at 14:00, nemtzalau a scris:

am montat pana la urma pe spate amortizoarele de la KYB cele gri "gas a just" sunt foarte foarte multumit de ele (made in japan stanta pe ele),acum a venit timpul amortizoarelor pe fata si am optat pentru KYB excel-G,sa vedem acestea cum se comporta pe ele scrie ca ar fi made in spania,vanzatorul mi-a zis sa le presez pana la capat de 3 4 ori inainte sa le montez,am observat insa ca la unu din ele tija se ridica mai repede ca la celalalt...revin cu pareri dupa ce le montez precum si cum o sa se comporte in timp ,pe masina avand deja arcuri eibach pro kit.

Chiar sunt curios de setup-ul asta cu Eibach Pro Kit si amortizoare KYB! Asteptam feedback :D

Modificat de Emy D
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat 3 seturi de KYB pe 3 masini diferite in ultimii 2 ani (masini ale familiei)

La ultima masina se simte o diferenta destul de mare fata de celelalte, am inteles de la comerciant ca multa lume a sesizat diferenta mare de calitate la ultimele loturi (incepand cu 2017)

eu as fi sceptic la noile achizitii privind marca asta..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum se simte aceasta diferenta? in bine/rau?.Eu mi-am pus Sachs (presiune ulei) si sunt foarte multumit.Fata de cele OE sunt cu 10-15% mai moi.Sachs (presiune gas) nu se mai fabrica pe aftermaket.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 5/16/2016 at 11:55 PM, geoland87 said:

a pus cineva pe kayaba arcuri Eibach Pro-Kit ? 

cum se comporta masina ?

pareri pro si contra ? 

 

Subscriu, si eu sunt curios de combinatia asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am pe seat cordoba cupra arcuri Eibach pro-kit cu amortizoare Kayaba Excel-G.

Inainte am avut arcuri Apex, pe care nu le recomand, acum a revenit putin comfort cu arcurile Eibach, dar sta foarte bine pe drum, si combinatia Kayaba/Eibach e ok, totul functioneaza perfect acum. Cu arcurile Apex care sunt foarte dure au rezistat aceleasi amortizoare fara probleme, deci eu zic ca sunt ok. 

 

...bine la mine a fost usoara alegerea pt ca aveam de ales intre Kayaba, Boge si Bilstein.. :) deocamdata multumit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci pentru raspuns. Am comandat Arcurile Eibach + Amoritozare Kyb Excel-G impreuna cu flanse+rulmenti SKF, imi ajung Miercuri, probabil Joi o sa le montez si revin cu impresii la prima strigare. In fond, rau nu are cum sa fie, multe pareri pozitive pentru aceste amortizoare, iar arcurile nu au dat gres niciodata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect. arcurile vin cu "Million mile warranty".

Daca ai suspensie stock, o sa se lase mai jos cu ~30mm, dar banuiesc ca stii asta. 
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, asta e si ideea, sa cobor garda la sol. Niciodata nu mi-au placut masinile (doar cele cu control electric al amortizoarelor) cu arcuri stock. 

Arcurile Eibach PRO mi se par combinatia perfecta, aspect placut si stabilitate sporita cu rigiditate acceptabila.

Modificat de andutzel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Emy D e destul de ok combinata de eibach pro kit cu amortizoare kyb, pe spate am Gas a just made in japan iar pe fata am Excel g made in spain, nu ti-am raspuns cand mi-ai dat tag deoarece aveam o bataie pe fata si suspectam un amortizor...insa s-a dovedit a fi altceva,deocamdata nu am treaba cu ele sunt ca noi,ce e fain la ele e ca tija amortizorului nu se mai strange cu imbus in capat,cand le-am montat masina s-a ridicat putin pe fata...acuma e la fel care pe spate de lasata...ma bate un gand sa le dau jos de pe masina sa le bag ceva mai adanc in fuzete pentru ca mai era loc sa se lasa mai tare .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum am promis revin cu noutati dupa ce am montat pe masina Amortizoare KYB cu Arcuri Eibach si flanse+rulmenti SKF.

PRO:

- nu se mai aude nici un sunet ciudat la roti.

- aspect drastic imbunatatit, masina a coborat cam 3cm de fata si 1cm de spate, ofera o linie frumoasa.

-  stabilitate imbunatatita.

Contra:

Rigiditatea este mult peste asteptari, ma asteptam sa fie mai rigida putin....dar imi da putin senzatia de amortizoare sport. Totusi sper sa fie si din cauza faptul ca am schimbat si amortizoarele (fata spate) si fiind noi sunt putin mai tari....ma gandesc ca dupa cativa km se mai lasa putin atat amortizoarele cat si arcurile si mai pierd din rigiditate. Mai revin cu update dupa 1000 km.

Modificat de andutzel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

eu am pus pe golf4 KYB Gas A Just 553206

si sunt foarte bune, scrie pe ele made in japan... sta mai bine masina pe sosea, nu e atat de rigida cum erau cele originale

recomand si altora

amortizor-kayaba-gas-a-just-audi-a3-kyb-

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
negraruovidiu

Salut am si eu o problema am schimbat la masina ocatavia1, amortizoare, arcuri, kit protectie praf, rulment sarcina, etc practic amortizor nou complet si dupa ce le-am montat acum sta fata masinii mai sus decat inainte, ca si cand as avea Pachet drumuri grele desi nu am, ce ar fi de facut sa o aduc mai jos? Tot ce este montat este Kayaba. Fata cum arata acum si spatele, desi spatele este la fel nemodificat dar are arcuri si amortizoare de 6 luni noi tot Kayaba.

image.png.edb3db335e3a54171cd75a5e0c8a110a.pngimage.png.7b2ef668fc1a372707fd2c775f849621.png

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arcurile nu au inaltimea buna , la Kayaba se intampla sa ai reper care ei il considera echivalent dar caracteristicile sa fie diferite de specificatiile oe ,de multe ori am intalnit cazuri in care reperul Kayaba la arc era mai inalt cu 4-6 cm fata de piesa oe.Cel mai bine cumpara arcuri oe conform sasiului.

Modificat de GTD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

negraruovidiu

Multumesc, iau alte arcuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

negraruovidiu

Am luat alte arcuri si vin altfel, arata ca inainte masina, s-a rezolvat problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare tuturor 

Vreau sa schimb vechile amortizoare cu unele  noi pt Golful meu si dupa cateva cautari, am ajuns la aceste  amortizoare {{ SACHS 200 954 }}

Cert este ca as avea nevoie de sfaturile voastre.

Sunt bune de ceva aceste amortizoare ?

SI daca se poate sa dati cateva expicati in privinta asta  {{(Parametru: SFE30/22X179A)}}

Cum se citeste  acest parametru. 

 

Detalii tehnice:

Tip amortizor: Presiune gas
Tip constructiv amortizor: Ansamblu amortizor-arc
Sistem amortizor: Bitubular
Parametru: SFE30/22X179A

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Amortizorul este foarte bun,personal sunt foarte multumit de Sachs.Acestea cu eticheta rosie sunt presiune gas adica mai dure,cele cu eticheta albastra sunt presiune ulei ,mai moi.Personal ti-le recomand pe cele gas.Pe spate nu schimbi??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pre mai am buget si pentru cele de pe spate, vrea sa termin cu cele de pe fata.

Credeti ca este bine sa schimb si arcurile ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!