Jump to content

Amortizoare Kayaba


wabbit
 Share

Postare recomandată

Tu esti sigur ca era din amortizoare? spun asta pt ca si eu am pus aceleasi amortizoare in ianuarie (insotite de bucse pline si trecerea la jante pe 17 (225.50./17) si pot sa spun ca nu e deloc barca masina. 

 

 

Da, sunt sigur ca era de la amortizoare, pentru ca le-am pus inapoi pe cele OEM care nu erau terminate si cu care masina era mai stabila. Cele KYB le-am vandut separat. :icon_thumleft:

Acum nu spun neaparat ca sunt proaste, poate cele pe care le-am luat eu erau "super contrafacute". :D  Oricum, daca am patit-o cu ele, nu mai risc a doua oara. Asta era pe fosta Bora de 1.4 16V. :beer:

Modificat de Deadly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A pus cineva pe modelul asta de passat KAYABA PREMIUM?

Eu caut de cateva zile pe ebay si amazon si nu gasesc.

Am gasit undeva dar numai pentru fata si scrie ca sunt pe gaz.

Nu cumva datorita faptului ca masina e grea nu vand nemti decat EXCEL-G?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Cine e interesat de kyb ultra sr.....le-am probat eu pe o jetta de 170 cp ..nu le recomand pe drumurile din Romania doar autoztrada Germania...de ce? Va zic:
-stabilitatea e super super pe viraje zici ca esti cu formula 1 e fantastic de stabila se lipeste de asfalt de nu iti vine sa crezi
-la comfort sunt praf inainte sa le pun va spun sincer ca aveam "pietre la rinichi acum dupa un ecograf au disparut toate pietrele" zici ca ai suspensia sudata nici nu zici ca ai amortizoare..proaste tare la comfort
-ca durata de viata foarte proaste au tinut doar 30000 km fac joc mai ales pe fata in axul amortizorului si troncane valeu zici ca ai oale castroane dupa tine e valabil si la cele de pe spate

Si ce sa mai zici ca amortizoarele au fost montate cu arcurile stock...nu le recomand deloc ...o sa le incerc si pe astea mai inferioare excel-g si daca si astea tin tot atat Japonezii sa isi ia kayaba si sa.... le vanda la ei acolo...
 

Modificat de Laurentiu_LWR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Dupa ce am citit tot de pe aici pt mine bune ar fi fata/spate excel g gas a just.Intrebarea e de unde ar fi mai bine de luat(doar RO)daca stie cineva pt G4 din profil?Ms.Ps.Citeodata ma gindesc ca as putea folosii si ceva reglabila gen Ta Tehnics...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ta tehnics sunt foarte tari. Recomand amortizoare normale cu arcuri eibach pro kit ( minus 2.5 - 3 cm ).

 

Poti sa le iei de la orice magazine de piese. "Excel G" sunt de obicei Made in Spain si "Gas a just" Made in Japan, cel putin asa erau ale mele.

 

exemplu: epiesa.ro au preturi bune - nu stiu cum e cu garantia in caz de problema.

Modificat de strik3ru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine e interesat de kyb ultra sr.....le-am probat eu pe o jetta de 170 cp ..nu le recomand pe drumurile din Romania doar autoztrada Germania...de ce? Va zic:

-stabilitatea e super super pe viraje zici ca esti cu formula 1 e fantastic de stabila se lipeste de asfalt de nu iti vine sa crezi

-la comfort sunt praf inainte sa le pun va spun sincer ca aveam "pietre la rinichi acum dupa un ecograf au disparut toate pietrele" zici ca ai suspensia sudata nici nu zici ca ai amortizoare..proaste tare la comfort

-ca durata de viata foarte proaste au tinut doar 30000 km fac joc mai ales pe fata in axul amortizorului si troncane valeu zici ca ai oale castroane dupa tine e valabil si la cele de pe spate

Si ce sa mai zici ca amortizoarele au fost montate cu arcurile stock...nu le recomand deloc ...o sa le incerc si pe astea mai inferioare excel-g si daca si astea tin tot atat Japonezii sa isi ia kayaba si sa.... le vanda la ei acolo...

 

 

Pe Golf am Kayaba Ultra SR de ~50.000km cu arcuri Eibach Sportline si in ce priveste primele 2 linii legate de stabilitate si comfort cu siguranta nu as fi putut sa pun problema mai bine :)) Ca fiabilitate nu pot sa spun ca sunt de acord, nu au nicio problema dupa cati km am facut. Dar 50.000km nu mi se pare mult pentru amortizoare...

All in all, mie imi plac, dar doar pe o masina fun asa cum folosesc Golful...Nu au treaba cu comfortul, sunt din alt film...insa in curbe/sensuri giratorii/serpentine sfideaza logica...senzatia e priceless...si le compar aici cu Bilstein B16.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu le-am puse pe arcuri sport line ma mai gandesc sa nu fie cumva din cauza bucsaraiei ca am bucse ramforsate de audii tt pe fata dar nu cred si din pacate pe stanga fata e praf amortizorul lam dat jos si lam verificat e dus o sa le schimb doar pe fata poate a fost un caz mai iau un set daca ai astea se duc repede trec pe kony

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Cineva care a schimbat amortizoarele si le-a folosit cel putin 3 ani sau 100.000 km exista pe aici ? Sa vina cu o parere.

Unde este acel bun utilizator sa-i dau o bere dupa ce ne recomanda o serie de amortizoare ce nu trebuie schimbate dupa 15.000 km sau un an ? :)

 

Modificat de DinuC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Kayaba sau la modul general? Amortizoarele oem de pe GT Sport la 150.000km nu dadeau niciun semn de oboseala... Nu am avut niciodata amortizoare "consumabile" la modul ala... Si Ultra SR-urile alea se tin bine...

Dar ideea e sa intelegi care e rolul amortizoarelor, nu sa faci concursuri de adunat puncte la fiecare groapa... Cum naiba sa schimbi amortizoarele la 15.000km/1 an ?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cumparat si montat ieri un set de Excel-G pe un Golf 4 Variant diesel.

1. Pareri personale pentru cei interesati: mai dure decat vechile Sachs-uri, dar cred ca e doar o chestie de obisnuita intre uzat si nou; adica nu mai exista balansul pe care il facea masina, denivelarile sunt trecute mult mai lin, franarea mai ferma; ca "minus" unii "greierasi" prin interior s-au trezit :)
O sa mai revin pe subiect odata ce o sa parcurg ceva kilometrii.

2. Intrebare pentru cei care au mai montat Excel-G pe masina: odata cu telescoapele am pus si bucsele cap telescop (cu rulment inclus) noi; ce ma ingrijoreaza este spatiul ramas intre oala telescopului si "palaria" din varful axului de telescop (sub capota); adica este destul de mare, cam ca si cand bucsele ar fi vechi; de regula in trecut cand am mai schimbat doar bucsele astea spatiul acesta disparea si reaparea odata cu uzura bucselor; a mai patit cineva la fel ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Ce coduri au amortizoarele ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dok-baga datele masinii in configuratorul kyb si aflii coduri/detalii.Mihai GTi-eu am pus recent pe fata kyb 333713 cu flanse sachs,stau lipite de tabla.Cred ca guma flansei da distanta si montajul corect.Sunt multumit de ele.

Imag005.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 salut

anul asta masina mea face 200 de mii de km :D  si m-am gandit sa schimb amortizatoarele cu Kayaba Excel-G 

am un prieten care a pus pe passat b6 brek Kayaba (acum 4 ani) si masina sa inaltat cu 2,5 cm.

si acuma m-am blocat cand am auzit,este adevarat sau este doar un caz mai speciat :P  ??  

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la amortizoare nu are cum sa se inalte masina , arcurile dau garda la sol.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din arcuri se ridica cel mai mult, si foarte putin din flanse daca cele vechi sunt uzate, atunci se ridica.  Mai exista o alta varianta, insa nu stiu daca se pot monta amortizoarele normale pe arcuri DCC. Daca ai pe masina suspensie adaptiva cu arcuri speciale nu ai cum sa pui amortizoare standard pe arcurile alea, trebuie si alte arcuri, deci atentie ce fel de suspensie ai tu pe masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok atunci Kayaba sa fie  si flanse plus rulment Sachs  

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a pus cineva pe kayaba arcuri Eibach Pro-Kit ? 

cum se comporta masina ?

pareri pro si contra ? 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare,a venit timpul sa schimb si eu amortizoarele pentru ca unul dintre ele a inceput sa bata,am tot urmarit pe forum ce au scris uni colegii,dar sunt putin in ceata,sincer as vrea ceva sport am gasit suspensie sport Ta-Technix,dar am inteles ca este foarte rigida,si dupa un anumit timp filetul reglari pe inaltime se gripeaza,blocheaza si nu o mai poti regla ramane fixa,am cautat ceva stock kayaba amortizoare dar am vazut ce au mai scris uni colegii ca ridica garda mult de la sol,nu vreau nici sa o fac avion,si la stock tot asa am vazut ca sunt pe ulei si pe gaz,unele sunt pachet drumuri grele etc...ce imi recomandati si dupa ce site as putea gasit ceva ok? am cautat pe autokarma am gasit amortizor kayaba dar nu am gasit arc kayaba,am vazut ca multi si-au pus kayaba si sunt ok,Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
marius1982.11

ta technix aia la 250euro nu e tare, cel putin acesti termeni sunt relativi. cand te urci intr-ul golf cu suspensie KW coilover ai impresia ca esti intr-un rollercoaster si tu ai mercedes. Filetul nu se duce, dar trebuie sa-l dai cu o pasta protectoare (vaselina, anti sieze) pe acel filet, nu-l lasi asa cum l-a dat mama natura.

Tu vrei sa cobori si garda la sol? Iti recomand arcuri eibach pro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde gasim ceva caracteristici referitoare la garda la sol ( distanta intre prag si sol ) , citind aici m-am dus si am masurat si la mine . Garda la sol nu este egala fata cu spatele .

Pe fata am 18 cm iar pe spate 20 cm . Este normal sau arcurile pe fata sunt obosite si necesita schimbare ?

Mentionez ca este vb despre golf 4 variant 1.9 TDI , an 2002 motorizare axr 101 cp .

Deja la arcuri m-am orit la Kayaba ( cod 1695 ) , din pareri am aflat ca sunt reusite ! Pareri ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Din citite flansele kyb nu sunt prea bine finisate,poate mai bine altceva.Variantul cu suspensie normala e mai sus spatele.Il poti face drept din arcuri sau reglabila,depinde ce faci cu el.Am folosit pe golf fata kyb,spate ta.technix reglabila si era ok,ferma,dreapta.Am revenit la normal pt a reconditiona filetele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Pt golful meu din semnatura, dupa 80.000 Km de rulat cu amortizoare KYB Premium am ales sa le schimb ieri tot cu acelasi model. Flansele noi sunt Sachs, rulmentul fiind de la Ina. Sigur amortizoarele duceau mai mult insa am avut un mic accident in vara asta si mi s-a dus amortizorul dreapta fata impreuna cu flansa si rulmentul. Pe serpentine venind de la Brasov am luat o dotamai groapa ce mi-a spart pneul si m-a aruncat intr-o bordura destul de inalta ce am luat-o din plin la cca 50 Km la ora. Cu exceptia celor de mai sus mi s-a indoit si capatul de bara, in rest pup pamantul ca am scapat doar cu atat. Daca nu pateam necazul sunt sigur ca mai duceau cel putin 20.000 Km amortizoarele. Personal f multumit de ele, bine nici nu mi-am batut joc de masina si am mers destul de grijuliu pe drumurile proaste. Dupa montare, capacul flanselor sta lipit de oalele amortizoarelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut am si eu o intrebare legata de amortizoare.adica un amic a pus pe ford fiesta 2 amortizoare state noi din magazin, si s-a trezit ca dupa nici o luna si putini kilometrii unul bate, a fost la service si a facut test la ele si unul avea 65% si altul un pic mai mult. Acum intrebarea mea cat ar trebuii sa aibe un amortizor nou, oricum ma gandesc ca 100% nu va vea dar 95 acolo???

Modificat de negraruovidiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca prietenul tau avea anvelope runflat pe masina poti sa ii spui ca testul nu e concludent. In caz contrar sa mearga sa le schimbe pe garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai vazut vreodata un test de amortizoare pe viu ti-ai fi dat seama ca defapt misca rotile (care defapt sunt un intreg ansamblu) daca are o singura piesa slabita cu defect e normal sa nu ii iasa 100% la amortizoare.

 

Sau mai exista varianta romaneasca, sa fi dus piesele si sa nu i le fi schimbat.

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!