Jump to content

Golf 6 GTI


gg_e
 Share

Postare recomandată

glumaretzuu

Nu va mai faceti probleme, bucurati-va de masini. :icon_thumright: Nu e nici o problema daca ramane electroventilatorul pornit dupa ce opriti masina chiar daca afara nu e foarte cald. Cu siguranta masina e testata si pt zone unde se intalnesc si temperaturi de 45 grade in mod cosntant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@glumaretzu

(sorry daca e offtopic si intram in Tehnic)

nu ma ingrijoreaza ca porneste electroventilatorul, ci ma preocupa mai mult ce pateste uleiul si ca se prajeste mai rapid fiindca nu primeste racirea optima

pe motivul asta am renuntat sa merg cu motocicleta vara prin oras, se cocea uleiul mult mai rapid

@glumaretzu

(daca e offtopic si intram in Tehnic, pls PM me)

nu ma ingrijoreaza ca porneste electroventilatorul, ci ma preocupa mai mult ce pateste uleiul si ca se prajeste mai rapid fiindca nu primeste racirea optima

pe motivul asta am renuntat sa merg cu motocicleta vara prin oras, se cocea uleiul mult mai rapid

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

odata cu incalzirea vremii am descoperit un (mare) neajuns al motorului 2.0 TFSI de pe GTI: se incinge f usor in aglomeratia din Bucuresti. incepand de sambata, am avut parte de temperaturi de 25+ grade si cand opresc masina, in timpul zilei, porneste electroventilatorul.

ceilalti posesori de GTI patesc la fel? deja ma gandesc cu teama la temperaturile de 40+ grade..

atentie la tine e TSI, nu TFSI. vad ca ai pus si la semnatura TFSI.

bafta cu masinuta :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca nici VW nu stie care e diferenta intre TSI si TFSI, am vazut ca multa lume foloseste unul in locul celuilalt... daca nu-i deranjeaza pe cei de la VW, nu vad de ce ne-ar deranja pe noi.

Edit: Cred ca motoarele benzina turbo cu injectie directa dezvoltate inainte de aparitia 1.4 TSI au purtat denumirea de TFSI(de ex. 1.8 TFSI), si vor purta denumirea pana nu se vor mai folosi; iar cele dezvoltate dupa, poarta sigla TSI. In mare... e o chestiune de marketing VW care nu e concludenta nicaieri.

Modificat de samartean
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ cojo stai linistit si la mine se intampla la fel avem :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

una peste alta , unde arunc si eu cateva poze ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
Publicat (modificat)

in aria Masina mea

Haideti sa depasim momentul... s-a tot vorbit de diferentele intre mk5 GTI si mk6 GTI, generatii diferite si de motoare

Modificat de dudu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. vreau sa-mi iau din timp cauciucuri de iarna, cat mai gasesc ceva stocuri din 2009/10. jantele actuale sunt 225/40/R18.

nu am idee daca ar trebui sa tin cont de vreo regula in alegerea lor, insa am vazut ca userul popyka si-a pus jante de tabla de 16''; personal as merge chiar pe tabla de 15'', voi ce ziceti?

Legat de inaltimea si latimea gumelor, puteti sa imi dati vreun sfat, sau pot merge pe aceeasi latime (habar nu am daca exista cauciucuri de 225 pe R15) si eventual inaltimea corespunzatoare ca sa compensez cat pierd din jante (3'' x 2.54 cm = 7.6 cm) deci ~50. asadar strict din cifre, as merge pe 225/50/R15. e ok?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e ok, minim '16 merge la GTI din cauza marimii discului/etrierului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma gandesc sa schimb scaunul soferului cu un model cu centura cu prindere in 4 puncte (cred ca asa se numesc- cele cu cupla in dreptul pieptului/bazinului) si cu o sustinere laterala imbunatatita. nu sunt deloc multumit de stabilitatea corpului in virajele rapide sau la schimbari bruste de directie (mai in gluma, mai in serios, dupa 10-15 min de alergat pe niste serpentine m-a luar durerea de cap de la cat de mult ma arunca stanga-dreapta)

de pe forum am aflat ca scaunele stock de pe GTI 6 sunt Recaro, e corect? cautand pe net, mi-au placut cel mai mult cele de la Sparco si astea in mode special datorita excelentei sustineri laterale in zona bazinului. problema ar fi ca modelul Fighter nu e rabatabil, deci scaunul din drapta va ramane stock..cam aiurea

intrebarile ar fi urmaotarele:

-cine aduce in Ro produsele Sparco? (pe net am gasit ceva despre autorally.ro, insa contactul nu merge)

-trebuie efectuate modificari la sistemul de prindere al scaunului, sau se potrivesc pe gaurile originale? aceeasi intrebare pt sistemul de prindere al centurii

-centurile se cumpara separat sau se livreaza odata cu scaunul (in poza nu erau prezente)

-in scaunul stock exista vre-un senzor/airbag?! pe care ar trebui sa il iau in considerare la schimbare?

Ce zici de aceste scaune: Recaro Sportster CS? Aceste sunt si cu airbag lateral. Se rabateaza asa ca poti sa pui stanga/dreapta.

O alta solutie e sa elimini complet bancheta spate si sa pui rollcage :Driver:.

Eu am aceeasi problema cu tine si doresc schimbarea scaunelor fata (datorita sustinerii laterale slabe). Totodata ma gandesc serios la montarea rollcage-ului.

Modificat de rex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ rex: sunt mai mult decat dulu la pret fata de Sparco! iar pt rollcage nu cred ca ma bag pt ca nu vreau sa sacrific locurile pasagerilor spate.

am incercat mai multe pozitii pt a scoate "maxim" din scaunele astea, si se pare ca am gasit o combinatie intre inaltimea volanului (perpendicular pe piept) si pozitia verticala a spatarului (adus la 90 grade) si e cat de cat ok asa pt e distanta mai mica intre corp si volan si ma sprijin mai bine asa.

@iepumare: 10x pt sfat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De saptamana trecuta, joi, sunt si eu fericitul posesor al unui Golf 6 GTI DSG. Exact asteptarilor mele, este o masina senzationala, care imbina sportivitatea cu practicul perfect. O masina comoda, cu care poti merge linistit la drum intins fara sa te simti obosit, la un consum excelent pt puterea ei (mie dimineata cand merg la lucru, in Bucuresti, pe o distanta de 7 km, si pot spune ca merg prin cele mai aglomerate puncte din capitala, consumul pe care mi-l afiseaza CB este intre 11.7-12.5 la mers linistit, iar in afara pe DN 1 la stil de mers xx km/h localitati, iar in afara si varfuri de xxxxx km/h, imi consuma 6.7), o stabilitate de exceptie mai ales datorita suspensie adaptive si un zambet pe buza dupa fiecare viraj luat in forta.

Modificat de dudu
Rog respecta Regulamentul! Vitezele peste limita legala reprezinta o contraventie a Codului Rutier si o abatere de la Regulament. Mersi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Felicitari si sa o stapanesti sanatos si fara incidente!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc! Poate nu este locul potrivit unde sa intreb, dar vreau sa stiu daca pot sa ii pun farurile cu xenon originale. Oare suporta instalatia actuala? Sau trebuie facute alte modificari?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate dar te costa vreo 2000 Euro si din ce stiu mai trebuie modificari facute, calculator etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei2000 Prezinta si tu masina in aria Masina mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare, mai ales pt colegii care au DSG: la voi se aude un sunet metalic, care isi face simtita prezenta preponderent in modul D, care daca depasesti 3000 rpm se aude mai slab? Nu pot sa-mi dau seama de unde vine (motor, transmisie, evacuare). Precizez faptul ca masina merge perfect, doar ca nu stiu cat de ok este acest sunet. Este un sunt asemanator unor pietricele care stau in avacuare, ca sa va exemplific cat de cat sunetul ;)

Poate reuseste si colegul care are GTI DSG negru, cu Vwforum inscriptionat pe luneta, sa-mi dea un raspuns :P Am vazut masina astazi in parcare la Mall Baneasa, dar nu-i mai retin nr de inmatriculare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se aude la schimbarea treptei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, se aude continuu la o accelerare de putere medie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Jurnal DSG6

Rog ramaneti OnTopic - DSG-ul nu este specific Golfului 6 GTI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

primii 10 000 km si primele probleme: proiectoarele se aburesc si sistemul Park Pilot a avut un esec monumental (nu a vazut masina din spate + masina nu a franat la actionarea pedalei) rezultat cu crapat numarul spate.

evident, raspunsul PBN: sunt consumabile! eu i-as schimba si pe ei zilnic ca pe sosete, ca tot cat o consumabila valoreaza.

si am mai constatat ca daca prind 30 000km cu gumele astea sunt fericit (tocmai ce le-am rotit cu spatele).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa detaliezi putin mai mult evenimentul?

Cum adica sunt consumabil si cum adica sa nu functioneze frana?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cojo verifica sa vezi daca mai ai capacele de protectie de la contraaripi (cele de la acces proiectoare). eu am pierdut unu iarna trecuta si este posibil sa-ti fi intrat apa daca nu le mai ai

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cojo, observ ca esti dispus sa platesti mult pentru un scaun si iti recomand sa-ti comanzi pt tine la dealerul VW un scaun Motorsport pentru Golf V GTI care se potriveste fara probleme la Golf VI GTI

recaro_gti.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

si-a pus cineva led-uri pe GTI 6 dupa ce masina a venit cu cele normale? Eu azi am ajuns pe la vw si raspunsul a fost "nu se pot monta , ca am nevoie de nu stiu ce "potentor" sau ceva de genul ca e diferentza de 6v si ala trebuie montat la calc masinii si de acolo altceva si tot asa, cu alte cuvinte m-a descurajat sa le comand .

Modificat de hukkk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!