Jump to content

Golf 6 GTI


gg_e
 Share

Postare recomandată

Nu am remarcat treaba asta dar poti sa treci pe la aia sa se uite ca doar masina este in garantie....vezi exact cum se comporta si le explici la aia de la reprezentanta....si sper sa se rezolve :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

victoriancu22

si eu am gasit unul configurat fara comenzi pe volan la un dealer in pitesti , le-am solicitat montatul separat contracost si nu s-au incumetat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nenea de la vanzari habar n-are ce spune.El crede ca trebuie unite niste mufe si atat?Dar interfata cu b.c.-ul,muzica etc.Toate astea au nevoie de un modul de adaptare,care modul costa si mai presus de asta trebuie montat de cineva care cunoaste electronica masinii la perfectie.Iar toate astea pot fi facute doar intr-un service autorizat,altfel risti sa pierzi garantia la partea electrica ,sau mai rau sa o faci varza !Ce zici este ieftin?Daca diferenta intre un volan cu,si unul fara comenzi este 300-400 euro din fabrica,fa si tu o socoteala cam cat te-ar costa,piese,adaptare ,manopera(asta daca gasesti un electrician care sa se "bage")!In legatura cu servo,eu nu simt nimic la masina mea.Fa-i o verificare,e in garantie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

victoriancu22

am luat si eu gti, am preluat leasing, are 26000km, ar trebui sa fac ceva operatiuni la service sau sa astept pana la revizie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

banuiesc ca a facut deja revizia de 15.000 (uitate in cartea service ce e trecut sau la motor ) si cat timp are masina :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa si tu o prezentare a masinii in aria Masina mea ca ne-ai facut curiosi....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! dupa primii 1000km cred ca mi-am facut o prima impresie. masina este senzationala, nu regret nimic din ce mi-am pus pe ea, deja ma gandesc sa renunt la motocicleta ;) si sa o transform in birou mobil

(+)

-stopurile LED sunt criminale, arata senzational si dau un aer special

-claxonul !! (da, poate parea un mizilic, dar mi se pare ca suna foarte calculat & masculin

-DSG e superb, nu se simte, are un raspuns prompt in orice conditie de condus (linistit, rapid)

-zgomotul iti da fiori, iar rateurile la retrogradarile manuale DSG sunt placere pura

-cotiera centrala e f comfortabila

-franele sunt brutale (poate nu le "simt" sau suspensia le face asa)

-bordul si plasarea comenzilor e ergonomica & intuitiva

(-)

-reglajele fantelor de ventilatie nu sunt luminate (noaptea trebuie sa aprinzi plafoniera sa vezi daca e la min/max

-aparatoarea metalica (?!) de la suportul piciorului stang - as fi pus si niste fasii de material mai abraziv, zgomotul pe care il face talpa cu mizerie cand se freaca de tabla aia e oribil

-(nu stiu daca tine de dealer) masina a venit cu covorase textile

-volumul torpediului e destul de redus

-ca sa deschizi portbagajul, desi masina nu e blocata dar are usile inchise, trebuie sa actionezi telecomanda ( se poate seta din optiuni?)

-antifonarea podelei cred ca nu e cea mai buna (se aude orice pietricica pe care o arunca cauciucurile)

-mi se pare zgomotoasa/vajaie (plesnetul cauciucului pe asfalt) sau poate asa e la cauciucuri de 245 :D

-centura e prea in spate (n-ai ce-i face, e in 2 usi)

Si acum cea mai nasoala treaba, am un pacanit/troncanit in partea stanga, vine cam de la 15-20 cm in spatele capului, parca ar fi ceva care nu e prins cum trebuie. Ati auzit si la alti posesori de G6 2 usi? Ma dispera treaba asta, se aude doar la denivelari, nu si daca fac mai brusc stanga-dreapta pe drum drept.

Sper sa am timp sa ii fac si o prezentare frumoasa la "Masina mea" si sa va cunosc cat de curand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-(nu stiu daca tine de dealer) masina a venit cu covorase textile

Pe nivelul asta de echipare vine cu covorase textile in standard (care costa 100 euro optional, de altfel...)

am un pacanit/troncanit in partea stanga, vine cam de la 15-20 cm in spatele capului

Si eu am acest pacanit/troncanit de undeva din stalp cred...e un greierash :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prietene asta este meteahna veche la orice golf cu 2 usi.Eu am sunetul asta si la 5-ar si la asta noua,iar in plus am avut si un scartait la usa stanga dar s-a rezolvat cu WD-40 pulverizat pe balamale si pe sistemul de inchidere si blocare al usii!Ce ma scoate in schimb din sarite,este insa zgomotul de vant ce se aude din zona montantului central(chiar la viteze mici) cand ploua afara si bate vantul ceva mai tare!Mai are cineva "problema" asta sau trebuie sa vorbesc eu cu un psiholog!?! :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

victoriancu22

salut, in timp ce ma intorceam de la sinaia pe dn1 am dat intr-o groapa si am reusit sa bubui un cauciuc, mi-a adus cineva o rezerva , dar n-am putut merge cu ea mai mult de 2m , apasa pe etrier, intre timp am rezolvat problema si am pus cauciucurile de vara. Problema este ca la viteze mici se aude un zgomot suspect la rulare. nu-mi dau seama daca e normal sau nu. are cineva problema asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

greierasii s-au rezolvat dupa o vizita in service si strangerea prinderilor de plastic ale panourilor de pe stalpul din stanga.

vedeti ca e o actiune de rechemare pt conductele de la instalatia de AC, locul soferului (sorry daca s-a mai scris, nu am avut timp sa caut).

voi ati observat ca in carte scrie la "rodaj" ca intre 1000-1500km sa atingi gradual limita maxima de viteza?! luand drept lege ce zice neamtul, am aplicat indrumarea (intr-o zona special amenajata, nu pe durmul public) insa mai mult de 223km/h nu am reusit sa prind (fara pasageri sau bagaje, rezervorul plin, OMV Super 100). diferenta pana la viteza constructiva de 235km/h sa fie explicata de lipsa "conditiilor ideale" (am incercat si invers pt a elimina riscul de vant frontal) ?

Modificat de cojo_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel imi facea si Passatul cand era nou, peste 200 km/h pe bord trecea f greu, dar dupa aprox 20.000 km s-a lasat motorul, si de atunci merge max constant 220-225 km/h pe bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am observat un lucru "ciudat" sa zic, evacuarea este mai mereu inegrita, identic cu cea de la motoarele diesel. Oare sa fie din cauza mersului 90% in oras? Si inca o chestie

Dupa aproximativ 4000km uleiul scazuse cu 500gr. a mai patit cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am observat inegrirea evacuarii insa eu am luat masina cu ulei mai putin nu era pe joja pana la maxim era pe undeva putin mai sus de jumate si acum dupa 4000 km tot acolo este nu a scazut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Rog nu transformati acest topic general intr-un cos de pareri si probleme.

Daca apar probleme specifice Golfului GTI sau altele referitoare la G6 care nu sunt discutate in topic-uri de sine statatoare in aria G6 sau in celelalte (Tehnic, Motoare pe Benzina, samd), deschideti un nou topic (respectand pasii din Regulament) sau, daca nu este posibil, PM me

Mersi

Modificat de dudu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta se intampla din cauza ca nu are filtru de particule,asa se intampla si la mine sunt negre atunci cand mergi m sport si apropo vedeti ca sunt niste rechemari in legatura cu teava aia de la aerul care bate la picioare (la sofer),trebuie prins cu un colier pentru ca are putin joc(dureaza 10 min)eu am rezolvat aceasta problema.va urez multa bafta! :( :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Azi am luat-o si eu , 10 saptamani cap .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
Aceasta este o arie tehnica

Pentru prezentarea masinii, postati in aria Masina mea

Multumesc!

Revin cu rugamintea de aici

Urmatorul post offtopic va fi sanctioant

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt cei interesati de plasa de bagaje puteti fie sa luati una originala de la dealer - 280 RON - fie va duceti la orice magazin cu accesorii pt motociclete (google: "magazin moto") si o gasiti la fantastica suma de 10-15 RON.

si un sfat util pt toti noii proprietari: vedeti ca jantele (eu am Denver 18'') au avut un sticker probabil inainte de montare care lasa un lipici al naibii de gumos si care nu se vede decat dupa vreo saptamana de mers, cand se murdareste si se imprima tare bine. s-au chinuit baietii la spalatorie de 2 ori sa il scoata, cu diversi degresanti si abia dupa o combinatie apa fierbinte-spirt-degresant am rezolvat-o.

sfatul e sa va degresati jantele imediat ce ati luat masina.

Modificat de cojo_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

nu am gasit pe forum raspuns, postez aici pana cand voi putea sa deschid topic-uri.

ma gandesc sa schimb scaunul soferului cu un model cu centura cu prindere in 4 puncte (cred ca asa se numesc- cele cu cupla in dreptul pieptului/bazinului) si cu o sustinere laterala imbunatatita. nu sunt deloc multumit de stabilitatea corpului in virajele rapide sau la schimbari bruste de directie (mai in gluma, mai in serios, dupa 10-15 min de alergat pe niste serpentine m-a luar durerea de cap de la cat de mult ma arunca stanga-dreapta)

de pe forum am aflat ca scaunele stock de pe GTI 6 sunt Recaro, e corect? cautand pe net, mi-au placut cel mai mult cele de la Sparco si astea in mode special datorita excelentei sustineri laterale in zona bazinului. problema ar fi ca modelul Fighter nu e rabatabil, deci scaunul din drapta va ramane stock..cam aiurea

intrebarile ar fi urmaotarele:

-cine aduce in Ro produsele Sparco? (pe net am gasit ceva despre autorally.ro, insa contactul nu merge)

-trebuie efectuate modificari la sistemul de prindere al scaunului, sau se potrivesc pe gaurile originale? aceeasi intrebare pt sistemul de prindere al centurii

-centurile se cumpara separat sau se livreaza odata cu scaunul (in poza nu erau prezente)

-in scaunul stock exista vre-un senzor/airbag?! pe care ar trebui sa il iau in considerare la schimbare?

======================

o constatare recenta:deja am 6000 km, si acum dupa ce o conduc mai turata si se incinge motorul mi se pare ca sunetul tobei este mai gros si are o rezonanta mai puternica. dupa ce se raceste, revine la sunetul initial/obisnuit. ati mai auzit de asa ceva?multumesc

Modificat de cojo_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este ceva foarte normal ca atunci cand evacuarea se incalzeste ,zgomotul se modifica. In timp sitele din tobe se "ard" iar sunetul devine mai grav, mai ales la tobele sport directflow.

Diferenta este si Iarna cand zgomotul evacuarii este ceva mai "subtire" fata de zgomotul produs pe timp de vara. Eu deja am renuntat la finala stock si am montat 2 tobe finale cerc de la Borla.

Cat despre modificarea scaunelor cu unele fixe ,nu te-as sfatuii pt.ca este destul de complicat de modificat, confort o sa ai mai deloc la drum lung , airbag prezent in scaun daca nu gresesc iar centurile in 4 puncte o sa-ti dea senzatia de strangulare. Din ce stiu scaunele de la sparco vin fara centuri. Bafta

scuze daca am fost Off topic!

Modificat de Brambus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in afara drumului public am prins 250km/h. am 30000km.

Am o problema: in treapta 2 la decelerare se aude un suierat, la voi la fel (cei cu cutie manuala), in afara de asta cand e rece e foarte greoaie cutia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

odata cu incalzirea vremii am descoperit un (mare) neajuns al motorului 2.0 TFSI de pe GTI: se incinge f usor in aglomeratia din Bucuresti. incepand de sambata, am avut parte de temperaturi de 25+ grade si cand opresc masina, in timpul zilei, porneste electroventilatorul.

ceilalti posesori de GTI patesc la fel? deja ma gandesc cu teama la temperaturile de 40+ grade..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noi am venit duminica de prin Fagaras si in parcare acasa , dupa ce am oprit motorul , se auzea tare ventul , a tinut vreo 4-5 min pana am scos noi bagajele .

Modificat de hukkk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!