Jump to content

Golf 6 GTI


gg_e
 Share

Postare recomandată

Da a fost pe stok. Dar probabil fiind printre primele au avut aceste optionale incluse in standard.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai mai ce naiba... Masina ta a fost configurata de dealer si adusa pe stoc. Asta nu inseamana ca dotarile ei au fost in standard :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu de cine a fost configurata, eu asta spun ca am luat-o cu optionalele astea incluse. O fi fost comandata de altcineva care o fi renuntat si deaceea si era pe stoc.Bineinteles ca am asteptat pana sa vina in Bucuresti 2 saptamani. Totul s-a intamplat destul de repede pt.ca initial ma indreptasem spre Leon FR dar se vanduse si asa am ajuns la GTI.

Modificat de Brambus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot raul spre bine in cazul asta :icon_thumright:. Asta ziceam si eu, ca anumite optionale au fost adaugate in configuratia masinii dar asta nu are nimic de-a face cu dotarea standard.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit sa printez standard si optionale puse de noi .

si optionale fara tva si cu tva .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! vreau sa comand si eu un gti. imi puteti spune cam cat consuma ale voastre sa nu ma trezesc ca ma uit la el in parcare. multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

In oras daca mergi batraneste in jur de 8-9 l/100 km , daca ai un stil mai sport agresiv deja creste la 14-16 l/100km.

In afara undeva la 8 l/100km. Mentionez ca am folosit pana acum numai benzina CO98 si 100 mol sau petrom V. Daca folosesti de 95 consumul in principiu este mai mic ,dar si motorul va trage altfel. Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in carte ce benzina e recomandata? am gasit si eu una pe stok la fel ca a ta (brambus) imi poti spune cat a costat a ta? sa stiu daca mai are dealeru de mers in jos

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

24.588 cu TVA, am avut reducere 2400 E. Si pe capacul rezervor scrie minim benzina CO95, dar stim cu totii ca la noi asta de 95 are cam 90.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel a fost pretu si la mine si ca benzina minim este co95 dar inca nu am incercat. Am mers numai cu co98.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ieri am primit vestea de mult asteptata, masina e pe drum, in Austria, ajunge saptamana viitoare in Ro. Acum sa vedem cand ajung si actele de la importator si cat mai dureaza si inmatriculatul.

de ieri vad numai GTIuri (mk5 ce e drept :wub: pe strada, azi dimineata, la stop pe Kiselef 2 GTI mk5 albe, in paralel. n-am apucat sa le iau numerele sa vad daca nu sunt colegi de forum :D

@victoriancu22 : vezi ca e un topic despre consum, in sectiunea Golf6. pentru benzina, din ce am citit, te poti astepta la un 8-9 in afara si 13+ in oras (aer conditionat, etc). consumul la masini sport e o tema buna de discutie la bere, insa practic nu isi are sensul :)...de ex, sa zicem ca faci 10k km pe an ceea ce poate fi rezonabil, ai un plus de vreo 350l de benzina (am presupus 70% mers in oras, deci +4l/100km si 30% afara deci +2l/100km) adica 350 EUR. decizi tu daca merita sa platesti atata pt placerea de a conduce o masina ca asta. daca aduc in discutie si costul suplimentar la RCA si casco as putea sa schimb parerea cuiva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana saptamana viitoare iti recomand sa apelezi la somnifere :ceuameni: cojo, ca numa' somn nu o sa mai ai tu pana iti vine bijuteria.

Din cate am inteles tehnologia TSI , atat platforma turbosulflanta + compresor mecanic , de pe 1.4 , cat si cea simpla ce utilizeaza numai turbosuflanta de pe motorul 2.0 ar necesita benzina cu cifra octanica cat mai ridicata pentru un randament mai bun . Chiar daca consumul creste in acest caz , si performantele , nu foarte mult cei drept , dar suficient , insa la noi in tara una scrie pe pomna din statie , una gasesti pe buletinele din rafinarie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Numai sunetu de la un benzinar cum e un GTI te face sa mai pui inca 350 euro pe an. Oricum isi face fiecare banut ca si eu am ezitat putin intre GTI VS GTD insa pana acum numai benzinare am condus si parca pentru sunet si cum se aude un benzinar nu as schimba motorizarea. Cum zic multi colegi de pe forum GTI e GTI. :) Iar motorizarea asta noua e foarte flexibila la consum depinde de stilu de condus poti sa ai si 4,5% consum. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cei interesati super tare "If the standard Vw Golf VI GTI is equipped with an engine that develops 211 HP, the car modified by Wimmer RS delivers an amazing power of 386 HP and 455 Nm of torque."

http://carsroute.com/wimmer-rs-volkswagen-golf-vi-gti/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Rog rezumati discutiile la Golful VI GTI si ce inseamna el... stock

Aria de Tuning este aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@blordc cum ai scos consumu de 4,5% ? :) , eu cu masina din semnatura am scos 4,9 dar condus foarte subturat :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate se refera la cel instant, ca mediu chiar nu are cum in romania

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog sa nu dezbateti subiectul - consum - aici, exista un topic pentru asta aici.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, cred ca pe marti ma duc sa ridic masina.

am cautat pe forum indicatii despre rodaj in general si despre cum trebuie abordat GTI-ul 6 in special, insa am gasit doar informatii generale, pe care le sumarizez aici pentru a le valida si cu voi. Despre rodajul motorului 2.0 TSI nu am gasit nimic, doar pt TFSIul de pe S3.

-turatie: avand DSG, nu trebuie sa imi fac griji, ce e de tinut minte e ca accelerarea sa fie progresiva, fara bruscari

-viteza: acordul general e ca sa o tii sub 2/3 din viteza maxima, undeva la 130 (ceea ce e ok, dpdv viteza legala :blink:

-fiabilitate: primii 150km sunt cei mai susceptibili la a oferi defectiuni, e recomandat sa stai prin preajma orasului (se refera preponderent la partea electronica, conectori si mufe, etc)

-consumabile: uleiul cu care vine din fabrica nu trebuie schimbat mai devreme de limita recomandata de service; benzina sa fie de calitate, eventual CO 100

-atingere performate maxime: opiniile oscileaza intre 2000-5000 km, dupa care masina arata ce poate

Ce parere aveti despre cele de mai sus si daca posesorii de GTI 6 au sfaturi despre cum au facut rodajul si eventual sfaturi cu ce au observat ce e bine sa faci/nu faci?

As avea o intrebare legat de frane: la motociclete, placutele noi au un regim special de intrare in performante (primul strat e o rasina care trebuie dusa la temperatura optima pt a se topi si a se contopi cu structura compozitului). La modelul asta, e nevoie de o tehnica anume pt a "slefui" placutele si discurile?

Si inca o intrebare legata de incarcatura masinii in primii km: am citit undeva ca e recomandat ca primii 500km sa ii faci fara bagaje, chiar si fara pasager.

ps@admin: daca trebuia postat in alta sectiune, scuze, mie mi s-a parut relevant aici si pt ceilalti interesati de GTI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In carte da ca rodajul consta in 2 etape. Prima etapa se face in primii 1000 km. Si consta in a nu accelera brusc cu pedala la fund, si sa nu depasesti 3/4 din viteza maxima a masinii (180KM/ora). A doua etapa intre 1000 si 1500 km tre sa mergi in regim de accelerari pe perioade scurte. Iar dupa 1500km ai terminat rodajul. Eu am tinut cam pana la 3000 km rodajul. Oricum e GTI si cere tot timpu acceleratie si trebuie sa te abtii sa nu te dai la ea.

Modificat de blordc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

victoriancu22

cam cat costa o revizie? 15000, 30000, 45000? consumabile (placute de ex)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca e o arie dedicata reviziilor Aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu un gti 6 dsg , dar finnd luat de pe stoc , nu are volan multifunctional ;

stie cineva daca merge sa-i schimb doar bucatile acelea de metal de pe volan ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca au acelasi sistem de prindere ca la 5(suruburi pentru capacele cu butoane si clipsuri pentru cele fara)e mai greu de adaptat dar nu imposibil!Eu am reusit la ex-a mea!Dar daca-ti doresti sa si functioneze butoanele,pregateste-te sa bagi adanc mana in buzunar ca trebuie schimbate niste chestii!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nenea ala de la vanzari spunea ca nu ar trebui sa coste asa de mult , ca s-ar putea sa fie in interior mufele deja pregatite din fabrica , doar sa vin cu noile capace care nu ar trebui sa coste asa de mult .

Oricum cam naspa fara butoanele de schimbat posturile si fara volum la fel !

In alta ordine de idei servo-ul meu parca nu functioneaza super lin , are asa cateodata la parcari cate un punct cand se intareste nejustificat , la fel cand motorul parca e putin subturat .

A mai observat cineva asta ?

Modificat de dudu
Nu mai da Quote mesajului anterior! Foloseste AddReply sau FastReply! Citeste Regulamentul! Multumesc!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!