Jump to content

Oscilatii ralanti


bixy
 Share

Postare recomandată

Daca era motorul oprit cand a facut diagnoza de aia a dat eroarea aia. Este o problema numai daca se mentine dupa ce a fost pornit motorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 352
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • denismoc

    22

  • Angel-Boy

    18

  • Turbocip

    17

  • adyre

    15

Top Posters In This Topic

Posted Images

Daca aveai probleme aici nu mai pleca motorul deloc, de acord cu lupo_bv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu,nu,mi-a dat eroarea de vreo 2-3 ori cu motorul pornit......este a 2 a diagnoza pe care o fac.....de data asta la cineva priceput in domeniu....ii pun motor de Dacie....ma scoate din sarite!! :dry: Nici nu mai stiu de unde sa incep.Nu e o posibilitate sa incep a schimba piese dupa ureche.Unul zice ca motorasu pas cu pas e de vina,altu senzorul de clapeta,diagnoza zice si ea acelasi lucru.Ma orientez spre un corp complet,cu tot cu motoras,senzor.....cred ca numai in cazul asta rezolv toata dilema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Whooa :eek: !!!Asta inseamna ca trebuie sa schimb senzorul Hall..Stii cumva ce pret are,si daca il pot schimba singur sau necesita interventii ale "mecanicilor " :ceuameni: ?Tind sa cred ca pasionatii sunt adevaratii mecanici.Multumesc D-nu Denis :beerchug:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi eroarea aia nu exclude ceva erori la senzorul de clapeta, numai ca alea nu cred ca vor aparea la diagnoza.

Senzorul de pozitie e posibil sa dea informatie la ECU numai ca s-ar putea sa o dea gresita.

Adica ceva de genul (dau cu presupusul nu stiu exact ce se intampla in ECU): la ralanti clapeta trebuie sa se gaseasca intr-o anumita pozitie (tradusa printr-o valoare a potentiometrului din interior), senzorul (presupunem defect) transmite insa la ECU alta valoare ca si cum ar fi mai deschisa sau mai inchisa, ECU incearca sa o corecteze prin intermediul motorasului pas cu pas, dar automat va aparea un amestec mai bogat sau mai sarac, chestie detectata de sonda lambda care la randul ei "informeaza" ECU de anomalie. Asta iar da sa corecteze treaba si tot asa ralantiul se duce naibii. Daca mai e ceva si pe la motorasul pas cu pas sau stiu eu ce senzor va dati seama ca e vai si amar pe acolo.

Ai spus ca a dat niste masuratori eronate la senzorul de pozitie, ce a masurat mai exact? Sau se pot vedea in VagCom valoarile respective?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Il poti schimba si singur, este la delco, scoti capacul, distribuitorul, capacul de protectie si o sa ai 2 surubele de desfacut ca sa ajungi la senzor. Sa vezi exact modelul sunt mai multe modele

Dar verifica intai si mufa sau daca ai vreun conductor desizolat pe acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimbarea senzorului Hall nu cred ca este grea, numai sa nu-ti mai ramana piese :lol:

Urmareste atasamentele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate nu stiu valorile,insa omu' mi-a zis ca" nu-i bun ce indica acolo"...nu eram prin zona,l-am auzit vorbind de sub capota.Senzorul Hall din cate stiu eu,prezinta 2 simptome cand e mort sau mai putin mort: 1.nu-ti porneste motorul de nici o culoare si 2. la 90 grade motorul se opreste si trebuie lasat sa se raceasca pentru a-ti continua drumul.Interesant mi s-a parut temperatura apei care era de 30 grade,eu avand in bord 90 :dry: Gandesc asa: motorasul pas cu pas isi face treaba,primind info de la senzorul de clapeta,aceasta preluand info temperaturei......in concluzie,primesc benzina la 30 grade cand eu am 90 in motor.....cred ca si mai sus,pentru ca porneste termocupla...

Iti multumesc pentru atasamente.

Modificat de avenue
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca iti arata pe vag com temperatura prea mica atunci e dus si senzorul de temperatura, deci ar trebui sa incepi usurel sa schimbi "mecanicul" si dupa aia mai vezi tu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,intai cumpar un senzor de temperatura....iar cu privire la "mecanici"....o sa ma rezum la unul sigur.....si bun :icon_bounce:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai stimabile ai zis in primul tau post: "senzorul de temperatura-ok"

Eu l-am taiat de pe lista cu toate ca ala poate fi primul vinovat pentru pornire grea, ralanti anapoda si instabil si mai adaug ce poate provoca: rateuri, consum excesiv, miros de benzina la evacuare si or mai fi si altele.

Deci lamureste-te mai intai cu senzorul de temperatura nu de alta dar este si cel mai ieftin si nu vreau sa te vad ca in loc de vreo 30-40 RON sa schimbi jumatate de motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poi senzorul l-am schimbat cand am cumparat masina,la vreo cateva zile,si de aia am zis ok,pentru ca am verificat dupa acea metoda:am scos mufa si am vazut ca urca un pic in ture...deci?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pot face probleme acesti senzori de noi, in functie de producator. Sa cumperi unul care are aceeasi culoare la inel cu cel original al masinii si sa fie de calitate.

Daca nu ma insel am eu unul prin casa cu care mai probez masina

Incearca sa mergi cu mufa scoasa din senzor si vezi daca mai face figuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles.1.cumpar senzor nou de calitate 2. imi caut un mecanic 3.incerc sa nu schimb jumate de motor :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de preferat sa pastrezi ordinea asta :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu in mers nu intampin probleme cu temperatura apei.....ci la rece cand o pornesc in dimineata pe racoare :lol: mornaie de vreo 2 ori,porneste si sta la 600...din acc turez motorul ca sa se incalzeasca pentru ca dupa ce se intampla asta...chiar daca opresc,porneste la sfert insa fluctuatiile tot nu dispar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica dupa metoda babeasca: scoate-l de acolo, baga-l intr-o oala cu apa cu un termometru in ea, pe care o pui la foc mic si cu un ohmetru masori valoarea intre pinii 1 si 3 cand temperatura creste cu 10 grade, apoi compari cu tabelul atasat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probleme cu oscilatiile la ralanti pot fi generate si de valva de la canistra de vapori (este undeva in spatele farului din stanga cum te uiti la motor).

Studiaza putin atasamentele, nu zic ca este de acolo, dar pe cat posibil trebuie eliminate cauzele pe rand.

Nu stiu la golf dar la lupo asta cam da eroare la scanarea cu Vag com

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles,deja mi-am facut o lista pentru a incepe sa verific tot ce mi-ai spus.Iti multumesc pentru ajutor si....WOOOW ce bine pregatit esti cu privire la atasamente :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am luat un golf 3 break acum 2 zile cu motor 90cp 1.8

merge bine insa la relanti se aude de parca merge in 3 cilindri?

dupa un mic control pare sa fie ceva la cilindru nr 4... face scanteie si cand am scos bujiia arata normal..

un amic spune ca are o supapa arsa?

rotoru si capacu de delcou arata bine...

nu am scule sai fac un test de compresie....

aveti idei ce sa fac?

Modificat de taz21
topic mutat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai in primul rand... un test de compresie :D am avut aceleasi simptome si s-a rezolvat cu rectificare scaune supape + supape noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

salutare am si

eu o problema am golf pe gpl si are oscilati la relantiu trepideaza si maneta de la schimbatoru de viteze ce ar putea fi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
zanga_style

De cateva zile motorasul meu a inceput sa dea semne de imbatranire. Urmariti clipul si spuneti-mi va rog de la ce ar putea fi aceasta problema. Multumesc!

[bbvideo]http://www.youtube.com/watch?v=ajYwr0WUeoY&feature=youtu.be[/bbvideo]

Foloseste functia search inainte de a deschide un topic.

Modificat de taz21
topic mutat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Furtun vaccum crapat sau/si regulatorul de ralanti infundat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!