Jump to content

Oscilatii ralanti


bixy
 Share

Postare recomandată

Salut

Am citit undeva ca as putea verifica senzorul de temperatura , daca ii scot mufa. Am scos mufa de la senzorul de temperatura si cu mufa scoasa am observat ca a scazut turatia motorului de la 940 la 840 , ce inseamna asta e defect senzorul?

ps: Am lasat masina pornita 4-5 min.In bord aveam temperatura 60 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
  • Replies 352
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • denismoc

    22

  • Angel-Boy

    18

  • Turbocip

    17

  • adyre

    15

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cristi Sacalul

Salut,

Am o problema cu ralantiul: dupa ce pornesc masina se simt un pic trepidatii pana se incalzeste dupa care ii ok. Dupa ce ma plimb un pic, opresc, o las la relanti si incepe sa trepideze destul de tare ( se vad trepidatii pe casetofon, se simt pe bord, pe volan si se vede ca schimbatorul trepideaza mai tare decat cand mergea rotund). Daca pun mana pe bord se simt trepidatiile si din cand in cand un "hop". De cand face chestia asta imi consuma mai mult si se incalzeste mai repede motorul. Fisele le-am schimbat acuma ( Tesla; am incercat si beru si bosch dar degeaba), capac delcou nou Beru, bujii NGK bur6et 3 electrozi( le-am schimbat in februarie),termostat schimbat cu wahler 84 grade; filtru aer, filtru benzina si toba schimbate in aprilie.Toba am schimbat-o cateva spatamani dupa filtre. Avansul nu este reglat la stroboscop ( a fost reglat de mecanic anul trecut in vara si nu am avut probleme; acuma am mai umblat la el, dar dupa ce au inceput trepidatiile).

Problema asta a aparut dupa cam la o luna dupa ce am schimbat toba. Ulterior am schimbat fisele si delcoul pentru ca era joc de lumini.( Ma intreb cum a mers rotund cu fisele si delcoul care erau strapunse?)

Deja ma termina psihic treaba asta. Nu mai pot merge niciunde cu masina asta.

Daca stie cineva ce ar putea sa aiba

Scuze ca am scris asa mult, dar am vrut sa dau detalii cat mai multe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi Sacalul

am dat si cu spray pe clapeta ( nu am dat-o jos). Am observat ca se aude un fasait in spate la corp injectorului, nu stiu exact din ce loc.

Nu stie nimeni ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fasaitul poate proveni de la un furtun de vacuum.Verifica-le atent pe toate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De atunci nu mi s-a mai intamplat sa se accelereze singura la pornire si nici nu imi mai oscileaza la relanti :) Nu i`am facut absolut nimic. Eu unu chiar sunt multumit de "veterana" mea .. Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Cristi Sacalul

Salut,

Revin cu ceva noutati referitoare la problema mea.

Dupa ce am schimbat fisele si delcoul s-a vazut o imbunatatire dar slab.

Acel fasait de care vorbeam venea de la racordul flexibil care face legatura intre filtru de aer si colectorul de aspiratie,era fisurat.Am rezolvat problema,am schimbat cele 2 furtunase de vacuum de la colector plus furtunul de la valva electromagnetica; trepidatiile tot nu dispareau.M-am dus la cineva sa imi regleze avansul( fara stroboscop) din cauza ca eu il dadusem prea mic( l-am dat mai mic dupa ce au au aparut trepidatiile); surpriza au disparut dar nu de tot, mai apareau din cand in cand dar nu mai aveau aceeasi intensitate.

Am dus-o la service la o cunostinta si a zis ca se poate sa fie de la toba, adica sa se transmita trepidatiile in caroserie si in bord. Cu ajutorul socrului meu am prins toba mai strans de capatul liber( am improvizat ) si surpriza au disparut trepidatiile. Mai apar din cand in cand, dar foarte incet, adica nu sunt deranjabile ca inainte. Pe viitor o sa schimb tampoanele de la toba si o verificare de suruburi si coliere sa vedem ce se schimba. O sa verific si tampoanele si o compresie sa vedem. O sa revin cu noutati la momentul potrivit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna ziua sunt nou pe aici si as avea nevoie de ajutorul vostru am un Seat cordoba din 97 cu motor 1.6 AEE de 75CP, problema sta in felul urmator. cand pornesc masina dimineata seara chiar si dupa ce este incalzita am variatie de relanti. Da sensatia e ca se ineca , in trafic daca sunt sa zic in a 2 si vreau sa o pisc nu pleaca decat foarte greu.Am schimbat filtre de aer , senzor temperatura ,buji MGK , capac delcou ,distributia e la punct dar tot face probleme . Va rog mult ajutati-ma.

Modificat de mogoal3x
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate mufa de la sonda lambda si vezi daca se mai comporta la fel.

Ar fi bine sa ii faci si o diagnoza cand ai ocazia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut diagnoza si am sonda lambda buna .... pe diaganoza imi zice ca as avea temperatura din galeria de evacuare sa zic la 90 de grade si ia trebuie sa fie intre 15 si 80 maxim... in rest erori nu are ... va rog ajutati-ma .... ce am observat cu prietenul meu badboy e ca atunci cand scot mufa de la clapeta de acceleratie nu se mai ineca. Ce va intreb pe voi acuma daca e de la clapeta nu trebuia sa deie eroare?? A fost facuta si ajustare de clapeta va multumesc astept sfaturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate mufa de la sonda lambda. Lasa ce spunea testerul.

Cum ti-a masurat temperatura la evacuare. Nu exista asemenea senzor ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da la temperatura din galeria de admisie ma refeream... am curatat clapeta de acceleratie dar tot la fel.... ce ma supara e ca parca masina nu are vlaga si cand pornesc motorul sau stationez variaza relatiul da senzatia ca se ineaca

Modificat de mogoal3x
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut detin de putin timp un golf 3 1.6 benzina motor abu

Cu urmatoarea problema: nu porneste decit cu furtunu de bezina strangulat (ii tai gazu) dupe ce a pornit ii dau drumu si merge dar relantiu urca pina la 30 mi calc accelerati in blana ii dau drumu si relantiu revine undeva sub 10 mi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salz.. as mai dori si eu niste pareri.. ce credeti.. da multa vreme am probleme cu masina un Golf 3 1.8 ABS benzina.. si parca e din ce in ce mai rau..

a inceput cu consum mare fum negru pe toba dar era acceptabil la inceput relantiul ba prea sus ba prea jos.. si acum a ajuns nasol de tot... deci sta in urmatorul fel acu

cand pornesc masina.. sta pe la 1000 relantiul fum nu prea iese.. dupa care incepe sa scada relantiul.. si ajunge pana aproape de 500 si deja la 500 scoate fum negru f mult mi a fumat toata bara din spate la toba acolo daca merg cu ea si incerc sa accelerez mai serios da in nas motoru.. consumu e mare..

eu sincer chiar nu mai am nici o idee ce sa i fac.. am schimbat o groaza.. catalizatoru, sonda lambda, filtre, senzoru de temperatura , fishe, bujii, bobina, capac delcou am incercat pana si cu un alt corp injector si motorasul de relanti de la SH.. acelasi lucru... am verificat sa nu ia aer pe undeva m am uitat dupa furtunase crapate, flansha de la injector.. am verificat furtunasele de tur-retur sa nu fie infundate.. si nimic n am gasit

nu stiu ce sa mai zic.. motorul pare bun am facut test de compresie la el are rezultate bune in jur de 11.5 la toti cilindri

acum m am saturat sa tot merg din mecanici in mecanici si mi am facut o programare la reprezentanta porsche ca acolo m au primit cu golfu 3.. dar daca mai aveti vreo idee ceva ce credeti ca ar putea fi..

eu ca sa mi dau cu parerea asa as zice totusi ca e ceva de la calculator.. informatii proaste ceva.. daca deconectez sonda parca merge putin mai bine motoru dar nu cine stie ce dar am si sonda schimbata noua deci nu e de la ea.. si diagnoza nu pot face nu stiu ce are am incercat la nu stiu cati si nu s a putut conecta nimeni decat la airbag atat .. dar voi vedea la service cand ma duc poate o i rezolva acolo

Daca fiecare deschide cate un topic pentru problemele pe care le are s-ar face varza acest forum. Incearca sa postezi intr-un topic existent.

Modificat de taz21
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am rezolvato am fost la sevice si au puso baieti pe tester.

senzorul de temperatura spuna ca motorul are teperatura de -42 grade

a scos mufa de la senzo si sta la relanti ok

au pus o rezistenta care imita senzoru si o ia la sfert

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesanta treaba cu rezistenta, dar nu prea imi place din 2 motive: 1 in functie de valoarea rezistentei in circuit ecu primeste aceeasi informatie indiferent de restul factorilor deci s-ar putea ca la iarna sa nu prea iti porneasca dimineata. 2 si cea mai importanta nu o sa iti mai indice in bord temp apei deci cu un termostat blocat inchis sau termocupla/ventilator defect o sa fierbi motorul si nici nu o sa iti dai seama mana nu crapa vreun furtun. Te sfatuiesc sa iti iei un senzor fie si el mai ieftin. Eu am luat cu 50 lei, intr-adevar indica cu vreo 5-10 grade mai putin dar merg linistit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare tuturor!Sunt posesorul unui G3 de acum 2 luni, :Driver: 1.6 75 CP ABU,un motor cu probleme pentru mine :banghead: De vreo 2-3 saptamani ma confrunt cu aceasta problema:pornirea la rece e un dezastru,trebuie sa o sprituiesc ca sa mi porneasca motorul,iar relanti-ul e undeva pe la 600rpm.Tremura din toate incheieturile(o sa-mi cada intr-o zi portierele) :vaidecapulmeu: Am cumparat motoras pas cu pas,nou,insa nu original...fapt datorat opririlor din mers,am curatat clapeta (montata pe masina),bujii noi,filtru aer si benzina,curatat pompa benzina,verificat scanteie-totul ok,senzor temperatura-ok,furtunuri de vacuum schimbate,toate aceste operatiuni efectuate de un mecanic.Acum 3 zile am urcat-o pe diagnoza( cred ca de aia la "coltul blocului") si ca eroare a aparut: "Senzor clapeta acceleratie".Apelez la voi,colegilor,ca ultima speranta( pana nu ii dau foc),iar daca cineva din Iasi este dispus sa ma ajute pentru rezolvarea problemei,contra-cost,sa ma anunte.Mentionez ca, de cand am schimbat motorasul pas cu pas,lucrurile s-au schimbat in rau mai mult....Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa scoti toate mufele posibile de la motor si da-le cu spray de contacte. (inclusiv mufa de la ECU)

Modificat de wazzabi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti verifica tu senzorul de pozitie al clapetei conform atasamentului.

Nu stiu daca nu trebuia facuta adaptarea clapetei dupa schimbarea motorasului pas cu pas.

Curata cu spray de contacte (doar cu spray de contacte si o carpa nu cu alte substante sau obiecte) mufa de la ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Contactele au fost curatate in ziua cand am facut diagnoza....insa,nu cred ca si mufa ECU(unde este localizata?).Maine voi merge la un mecanic sa-mi calibreze motorasul pas cu pas,eventual sa-l schimb.Cineva mi-a zis ca,indicat ar fi sa schimb tot corpul....in functie de posibilitatile de rezolvare,sper sa ma incadrez in banuti :icon_confused: Va multumesc pentru raspunsuri,si va tin la curent :study:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ajungi la el din compartimentul motor, desfacand aparatoarea aia de la stergatoare din stanga, se tine in vreo 4 suruburi, o dai jos si se vede. Mufa are o sina care o strange, mai intai tragi de ea (nu tare) dupa care se scoate mufa.

ar fi bine sa verifici si senzorul de pozitie al clapetei, mai ales ca ti-a dat eroare.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles,maine voi efectua si o verificare amanuntita a mufei ECU.Senzorul de pozitie al clapetei il verific cu un aparat de masura sau cum?Stiu ca daca il dereglez va scoate un fum albastru,miros de benzina si un relati de 1600-1800.....mi s-a intamplat data trecuta :dry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faci exact ca in pdf, tragi de cablu pana cand clapeta se deschide 25, 50, 75% si masori cu un instrument de masura daca ai valorile trecute acolo intre pinii din tabel, prima masuratoare este cu clapeta inchisa. Nu ai ce deregla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum m-am intors de la mecanic.A dat niste masuratori eronate la senzorul de pozitie,iar pe diagnoza 00515 Camshaft Position...eroare :dry: Tre sa caut un corp clapeta de ABU 1.6,asa mi s-a recomandat.Am verificat toate mufele,toate curatate cu spray de contacte....nimic deosebit.Acum relanti-ul sta pe la 1400,iar cand o accelerez revine la normal.Multumesc pentru ajutor lupo_bv,wazzabi si domnului Denis pentru clapeta(nu se potriveste cu a mea :dry: ).Revin cu rezultate dupa ce voi gasi un corp complet.O seara buna tuturor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!