Jump to content

Oscilatii ralanti


bixy
 Share

Postare recomandată

Daca nu ai vagcom pe aproape poti incerca si cu deconectarea bateriei pentru cateva ore bune. De obicei la AEE clapeta nu se readapteaza la scoaterea bornei dar mie mi-a mers. Am incercat intai cu borna scoasa cateva minute si nu a mers, apoi am lasat-o o noapte fara baterie... ca sa vezi minune, dimineata a mers perfect si de atunci nici nu am mai avut probleme in genul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 352
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • denismoc

    22

  • Angel-Boy

    18

  • Turbocip

    17

  • adyre

    15

Top Posters In This Topic

Posted Images

am rezolvat era doar senzorul de temperatura motor care dadea comanda aiurea am schimbat senzorul si gata oricum ms de sfaturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va cer ajutor!!!De un an si ceva am probleme cu relantiul si anume:-este neregulat,trepideaza,uneori se accelereaza singura,se dezaccelereaza greoi!!Am facut teste peste teste.Astazi am facut un test si aparea o eroare la clapeta de acceleratie(n-are importanta)pt ca am schimbat tot corpul de acceleratie si regulatorul de relanti.Tot azi am pierdut 10 ore la servis,am schimbat delcoul complet(capac nou),fisele si bujiile!Fratilor DEGEABA!!Tot asa merge k dracu!Mecanicii nu i-au dat de cap!!Masina trage de rupe!Am luat compresia la cilindrii,la toti e la fel 12 AT!E perfect!Nu stiu ce sa-i mai fac??!Mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

boschetarul19

Salutare. Cum se regleaza relantiul la un motor 1.9 tdi model 1z. Al meu relanti este umpic mai scazut decat normal si nu am probleme cu el sa oscileze. Am schimbat acu aproape 2 ani distributia si era ok relantiul. Dupa ceva timp crescuse putin peste normal si acu se pare ca a scazut putin sub normal. Are ceva deca sta asa? Normal fiind 9000 de ture,nu?

Am vrut sa spun 900 de rotatii pe minut. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La motorul 1z avansul se regleaza cu vag com tdi timing.

As avea si eu o problema destul de delicata la un golf 1,6 abu.an1994

deci problema mult discutata oscivatile la relantiu.deci verificat cu vag com am eroare "hall senzor"am schimbat si eroarea tot reapare.am pus stroboscopul pe fise si dupa accelerare cand las sa revina de la 5000 rpm la relantiu nu mai am deloc scanteie la bujii nici la fisa principala,numai atunci revine cand ajunge inapoi la 1000de rpm.daca aveti vreun sfat va rog sa postati.Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu motorul oprit e normal sa iti apara eroare la senzorul hall.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La motorul 1z avansul se regleaza cu vag com tdi timing.

As avea si eu o problema destul de delicata la un golf 1,6 abu.an1994

deci problema mult discutata oscivatile la relantiu.deci verificat cu vag com am eroare "hall senzor"am schimbat si eroarea tot reapare.am pus stroboscopul pe fise si dupa accelerare cand las sa revina de la 5000 rpm la relantiu nu mai am deloc scanteie la bujii nici la fisa principala,numai atunci revine cand ajunge inapoi la 1000de rpm.daca aveti vreun sfat va rog sa postati.Multumesc.

Pai in frana de motor consumul e zero. nu se injecteza combustibil de aceea nu da nici scanteie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut sunt nou pe aici si am vazut problemele unora si sunt impresionat de mecanicii la care mergeti. si eu am avut o problema cu relantiul la un golf 3 1.4 ABD si am rezolvat-o singur dupa n mecanici si 6 luni de stres. am gasit un baiat care dezmembra un golf 3 identic cu al meu si l-am rugat sa ma lase sa schimb diferite piese la motor si a fost de acord.am schimbat tot corpul de injectie(partea de mijloc cea cu motorasul de relanti) cu al lui si apoi am cuplat mufa de la calculatorul masinii la calc lui si mergea pefect,apoi am bagat mufa inapoi la calc meu si mergea perfect,apoi am pus inapoi corpul meu si am cuplat iar mufa la calc lui si a mers ok,apoi am cuplat mufa la locul ei si totul e ok merge perfect.astept cateva zile sa vad cum merge si apoi mai umblu la turatie ca e pe la 800 acum si vreau sa o fac de 950-1000.mentionez ca nu ma costatnimic toataafacera.sfat NU MAI DATI BANI LA MECANICI CARE NU AU HABAR CE E CU EI.MERGETI DOAR LA BAIETI CARE SUNT PASIONATI DE CEEA CE FAC AIA SUNT MECANICI ADEVARATI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. A revenit problema care ma sacaie maxim ... A inceput iar sa oscileze ralanti-ul intre 600 si 800 rpm (normal ar trebui sa stea la 600). De vreo 3-4 luni nu mai avusesem nicio problema acum a aparut iar. Sunt total derutat, nu mai stiu ce sa fac.

A si inca ceva, asta poate sa ajute sa pun un diagnostic. Turatia nu sta constant nici daca o tin la 2000 sau 2500 rpm sa zicem, vreau sa o tin la 2000, tin pedala fixa, turatia oscileaza putin.

Modificat de wazzabi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curata clapeta de acceleratie si dupa aia fa o readaptare cu vag com. Am patit si eu la fel. Asta se intampla de regula cand scoti borna de la baterie si clapeta pierde pozitia de relanti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am curatat azi clapeta, si am dat pe toate mufele cu spray de contacte (inclusiv pe cea de la calculator). Din pacate nu am vag com sa o readaptez dar am resetat-o manual. Acum vad ca nu mai are nicio problema, sa vedem cat tine :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Am desfacut azi bujiile si una dintre ele e umeda. Care as fi cauaza ? ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare tuturor. Am si eu o problema:

Cand pornesc dimineata masina, motorul fiind rece sta la 1100 turatii, odata ce temperatura apei creste, creste si relantiul ajungand la 90grade sa fie la 1800 turatii. Vreo idee ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca scoti mufa de la senzorul de temperatura scade turatia?daca scade schimba senzorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Sunt nou pe aici, deci va rog pt rabdare!

Am avut si eu probleme cu relantiul, dupa ce turam motoru, acul cobora pana pe la vreo 400-600 rot/min si urca inapoi pe la 1000 si tot asa pana se stabiliza. Am gasit hiba, aveam o pipa de pe furtunul de aductie fisurata bine. Cand am desfactu acel burlan de la filtru de aer, m-i sa parut ca supapa de aerisire carter era imbacsita si cam joaca in locasul ei. Stie cineva sa-mi spuna cum functioneaza acea supapa si daca e normal sa aibe acel joc in carcasa?

Postul asta a fost mutat... unde am postat inainte am avut si o imagine, o sa o atasez cand ajung acasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca scot mufa ramane la 1800 rot/min

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

Am un Golf 3 1HX0, 1.8 tip ABS, 90Cp si acum o luna s-a intamplat ca la pornirea motorului sa se accelereze la 2500rpm si sa scada foarte greu, initial relantiul imi sta undeva la 650rpm, de vreo 2 luni a inceput sa`mi fluctueze.. Ce ar putea sa fie ?

Stima!

Modificat de BogdanVl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iordache_octavian24

actuatorul de ralanti cred.are un contact de ralanti in varf ce poate cu timpul a obosit.poti incerca de la alte masini un astfel de actuator atat timp cat codul piesei este acelasi.eu am exact acelasi motor,abs,si am avut multe probleme cu acel actuator iar intr-un final am luat unul de pe un 306 vechi(este exact aceeasi piesa,ma refer la cele cu 4 pini la mufa,banuiesc ca si tu ai exact la fel) iar acum masina functioneaza bine.daca face in continuare urat,verifica aprinderea,bujii,fise,capac distribuitor deoarece eu am avut capacul distribuitorului si luleaua defecte dar vizibil erau ok.totusi,te indemn sa faci o scanare cu vag-comul,ai mufa pozitionata in bord sub casetofon sub un plastic ce o mascheaza.mie de exemplu nu mi-a dat nici o eroare si am actionat the old fashion way,adica prin eliminare.succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
adrianviperdodge2012

Ma scuzati ca postez unde nu trebuie dar am o problema,am un Golf 3 GT 1800,90CP(acum 100) si daca pornesc masina odata la 2-3 zile scoate un fum negru asa timp de cateva secunde dupa care dispare si isi revine,sa fie ceva de vina sau asa ar trebui sa faca?

Modificat de adrianviperdodge2012
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va rog poate ma puteti ajuta.nu stiu daca s-a mai postat problema mea. am un golf3 an fab:1996,1,6 benzina,aee,motor multipunct,balbaie ca dracu,merge gatuit,se aude cum clantane clapeta de la acceleratie. nu stiu ce sa ii mai fac. am schimbat bujii si senzor de temp a apei,merge la fel de rau.poate ma puteti ajuta.daca stie cineva unde sa ma duc cu masina in braila. va rog. mai am putin si ii dau foc. va rog sa ma ajutati,daca se poate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ehe, trebuie sa verifici mai multe, pune pe vag com masina si vezi ce erori iti da, dupa aia verifica daca nu ai neetanseitati la furtunele de vacuum, din cate imi dau eu seama daca zici ca iti clantane clapeta atunci sigur ia aer fals pe sub clapeta unde ar trebui sa existe o garnitura sau unul din furtunele care vin de la vacuum nu este etans.

Trebuie sa faci si o readaptare la clapeta.

Sa verifici si canistra de carbune activ si supapa care este pe furtunul de la canistra.

Oricum, este ceva de la admisie pentru ca este un senzor mai jos de clapeta care vede debitul de aer si controleaza in functie de acesta pozitia clapetei. Daca vine aer si prin alta parte decat prin clapeta atunci ECU incearca tot timpul sa regleze debitul de aer si clantane non stop clapeta pentru ca nu reuseste sa tina un debit constant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc.am sa verific.te rog,daca se poate sa-mi explici ce inseamna readaptare a clapetei si despre canistra de carbune. multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu ai motor AEE ca si mine. Eu am incercat de multe ori sa fac readaptarea clapetei de acceleratie manual dar nu a vrut niciodata sa merga asa. Singura varianta este sa pui vag com pe masina si sa faci readaptarea cu acesta.

Canistra de carbune activ trebuie sa fie in aripa dreapta fata si din ea pleaca un furtun care intra in clapeta de acceleratie. Pe acel furtun ai o electrovalva controlata de ECU si daca aceasta electrovalva deschide si ai canistra infundata atunci ECU trebuie sa compenseze din modificarea pozitiei clapetei de acceleratie. Ei, si chestia asta se poate intampla ori de cate ori ECU da comanda catre electrovalva sa se deschida si de aici mai poate veni problema ta cu "clantanitul" clapetei, dar asta poate fi doar una din cauze, verifica si celelalte chestii pe care ti le-am spus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc.am sa verific.te rog,daca se poate sa-mi explici ce inseamna readaptare a clapetei si despre canistra de carbune. multumesc anticipat

Pentru canistra intra aici :

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceau.Am o problema cu un golf 3 1.8 75 cai....dc NU pornesc masina cu picioru' pe acceleratie,imi porneste o secunda apoi imi moare motoru...dc incerc sa o pornesc iar nu mai merge deloc,oricat as da,e inecata si tr scoase bujiile...iar dc pornesc cu picioru pe acceleratie imi porneste,imi trepideaza toata masinascuate ca un "dop de fum"zici ca-i nor...nu merge constant si scoate fum negru....astea cam 1-3 minute la pornire....apoi merge bine...si dupa 10 ore de functionare..dc o opresc un minut si o pornesc iar tot asa face,iar dc o accelerez dupa ce am pornito motorul are tendinta sa moara..tr sa-l las 10 secunde....uitati si un video cum trepideaza si cum e fumul....se si aude "trepidatia"....multumesc!!! http://www.trilulilu.ro/Samsungj70i/164de0ca8b9867

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!