Jump to content

Golf 6 - Configurare/Achizitie


X-Ecutor
 Share

Postare recomandată

Daca a fost de test-drive e nasol. Sunt de obicei masini abuzate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 1,8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • mandelu

    191

  • YEP

    87

  • TDR

    73

  • The_Ego

    66

La noi posibil ca da... Insa stiu 2 cazuri concrete in care masina a fost luata din germania si nici pana acum proprietarii respectivi n-au avut probleme cu vreuna din ele. Mai exact: tata a cumparat acum 7-8 ani un vw passat din 2004 , masina de test drive cu 11k km in bord ... Deja are aproape 200k km in bord si momentan nu e folosita decat ca masina de rezerva sau de plimbat de colo colo. Cealalta e un bmw seria 5 din 2007 cumparata de un coleg acum vreo 5 ani. E gonita rau, dar omul e extrem de multumit de ea ... Nu cred, de fapt sunt aproape sigur(desi chiar o sa-l intreb) ca masina n-a vazut reprezentanta bmw de cand a intrat in tara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

l-am sunat azi pe dealer ... i-am zis ca vreau sa vin luni in Focsani sa vad masina. Mi-a zis ca nici o problema doar ca intre timp a fost radiata( am mai vorbit de 2 ori pana acum si ca sa vezi, a uitat sa mentioneze acest mic amanunt). Am mai intrebat in legatura cu fostul proprietar si tot s-a invartit in jurul cozii spunandu-mi ca el a  luat-o de la pbn si o vinde si ca nu prea stie care-i treaba. In final (am insistat pe treaba asta pentru ca mi se pare o vrajeala de 2 lei sa vinzi o masina si sa te prefaci ca nu stii ce a fost cu ea) probabil ca mi-a spus ce vream sa si aud: a fost a unui angajat si nu a fost masina de drive test sau altceva de genul(orice ar insemna asta ... desi are insigna pbn sub motorizare). Pana la urma am hotarat ca prefer sa plec in Germania si sa achizitionez ceva de acolo ... sau un golf sau altceva ... multumesc mult pentru raspunsuri si numai bine tuturor!

 

L.E.: A, apropo, i-am zis domnului respectiv ca vreau sa ma uit si sub masina si l-am intrebat daca au o rampa pe acolo sau un elevator ... din pacate( big surprise) nu au si nici nu putem sa mergem in alta parte, dat fiind faptul ca masina a fost radiata...

 

A si inca ceva ... am incercat sa verific vin-ul respectiv pentru istoric insa se pare ca am nevoie de acte doveditoare cum ca as fi proprietarul masinii ( sau probabil sa am vreo cunostinta vreunul dintre dealerii vw, ceea ce nu e cazul)

Modificat de Dark1one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut la toti!

Este primul meu post in acest forum, si singura arie in care pot sa postez.

 

Cam este vremea sa schimb masina, si deocamdata sunt nehotarat intre ce sa aleg. O masina noua autohtona, dci sau un SH strain. La varianta SH as merge in principiu pe Golf VI 1.6 TDI, alta varianta ar fi Seat Ibiza ST (portbagaj mai mare, dar mai greu de gasit).

Ma intereseaza si costurile de exploatare pe termen lung. Masina am de gand sa o tin mai multi ani, deci este si o investitie pe termen lung. Ce m-a speriat un pic la Golf ar fi preturile la anumite componente, gen volant, ambreia j(este cumva mai scump ca la passat? la magazine online am vazut si la 2600 RON) , elemente de caroserie.

 

In caz ca ma sfatuiti sa merg pe Golf la ce ar trebui sa ma uit sa fac alegerea corecta?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu mana pe inima iti recomand sa alegi motorizarea 2.0TDI. Motivele sunt multe, cuplu, demaraj, putere sporita....rezeva de putere necesara unei depasiri fara "morcov"  Consumul este aproape identic cu un 1.6Tdi. Eu am 5% pe ultimii 1600 km. (70% fiin DN)

La SH iti recomand sa iti stabilesti bugetul de la bun inceput sa sti exact ceea ce cauti. Un G6 bun se cumpara undeva la 10 mii, cu cat mai multe dotari, pretul creste.  Asta inseamna km reali, intretinerea facuta cu simt de raspundere de catre propietarul precedent.

 

Nu vad de ce ai schimba volant, ambreiaj la o masina intretinuta bine ce are putin peste 120 mii km reali. Singura care trebuie sa te puna pe gand este distributia, care din ce am observat nu este scumpa.  In rest, ulei si filtre nu depasesc mai mult de 600 ron la fiecare 15 mii km. + motorina cea de toate zilele.

 

Succes la vanatoare.

 

intra si pe aria de vanzari auto, sunt f multi baieti ce vand masini bine intretinute.

Modificat de Stefan_dvv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  Multumesc. As prefera 1.6 TDI, din considerente de taxe, asigurare, am vazut pe unele site-urile de statistici auto (fiches-auto.fr) ca ar fi un picut mai fiabil fata de 2.0 TDI. Intr-adevar consumul la 2.0 TDI poate fi chiar mai mic de 1.6 TDI. in fuctie de situatie. Pentru mine insa 105 CP sunt supersuficienti.

  Pai componentele care pica mai des am vazut ca astea sunt. Si la o adica sa fiu pregatit la ce ma asteapta in caz ca o sa am probleme. Pentru siguranta dupa achizitionare primul lucru pe care il fac este sa ii schimb distributia.

 

  Ca varianta de echipare as merge pe trendline. Golf VI este destul de dotat si standard. 

  Inca nu sunt hotarat daca sa merg pe modelul hatchback sau variant. (as prefera varianta hachback pentru faptul ca este ceva mai scurta si gasesti loc de parcare mai usor + ca consuma un picut mai putin; dar imi face cu ochiul si variant prin prisma portbagajului)

 Intre standard, Bluemotion, Bluemotion Technology ce ma sfatuiti? Bluemotion are garda la sol mai mica?

 La pret ma gandisem la ceva intre 9000-10000 euro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...sau poti sa iti iei un TSI. Impozitul e mai mic decat la un diesel, benzina e mai ieftina in Romania decat dieselul, costul reviziilor e mai mic, pretul unui benzinar e mai mic decat al unui diesel, motorul dieselului se incalzeste mult mai greu iarna pe distante scurte = consum mai mare, si argumente ar mai fi, RCA-ul e mai ieftin la benzina decat la diesel si argumente ar mai fi.

 

Exemplu:

- consum benzinar: 9% in oras, pret benzina: 5,90 lei/litru, la 75.000 km.: 39.825 lei (9.051 Euro)

- consum dizelar: 7,5% in oras, pret motorina: 6,05 lei/litru, la 75.000 km.:34.031 lei (7.734 Euro)

Diferenta: cam 1300 Euro

Daca iei in calcul si cat dai pe RCA, diferenta se reduce si mai mult, iar daca aduni si banii dati pe revizii si iei in calcul faptul ca, de regula, la dotari 1:1, un diesel e cu 10-15% mai scump decat un benzinar, la costuri de intretinere, benzinarul iese in avantaj.

 

Asta, calculand la rece. Daca esti mort-copt sa iei diesel, nimic din ceea ce am scris eu aici n-are valoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cine e dizelar convins,dizelar v-a ramane,tdi for ever.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei 1.6 TDI ia 1.6 TDI, e un motor ok.

 

Piesele nu sunt cu mult mai scumpe decat cele de Renaultsi in plus exista o piata foarte mare de producatori pentru ele, pe langa OEM.

La fel ca la orice alta masina second cauta sa iei una cu istoric service, kilometri cat mai putini, normal, si reali.

 

In rest... cauta un Highline. Diferenta dintre un Trendline si un Highline stock e foarte mica pe piata de second. Dotarile ca suspensie adaptiva, park assist(parcarea automata), camera etc cresc pretul foarte mult la masini second, insa dotari ca volan multifunctional (comenzi), tempomat, dotarile standard Highline (scaune sport, alcantara, iluminarea interioara etc) nu sunt deloc scumpe si fac diferenta la confortul in masina.

 

Poti sa cauti un 1.6 TDI Highline fara xenon au preturi destul de mici fata de cele cu xenon, ca este o dotare pe care multi o vor, Nu te sfii sa cauti nici 2.0 TDI, preturile sunt destul similare. Multi cauta doar 1.6 pentru 0.5L/100 Km mai putin si ajung sa dea 1.000 - 1.500 de euro in plus pe masina decat dadeau pe un 2.0 TDI, 110 CP, cu dotari similare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti surgerez Masina mea.. Tocmai i am făcut revizia.., vezi in topicurile mele..

Dif de impozit e de 50 ron\an si la Asig probabil tot ceva de genul, dar pt 100 RON ai si alte avantaje..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bwwlan, 1.2 TSI m-ar tenta. La 1.4 TSI diferenta de consum e deja mai mare, si nu am nevoie de atatia CP. Din ce am vazut la preturi, nu este mare diferenta fata de varianta TDI, masinile pe benzina avand ce-i drept km mai putini.

Rave, intr-adevar nu am vazut mari diferente de pret pe piata SH intre variantele de echipare. 2.0 TDI am vazut ca statistic, la fiabilitate sta un pic mai prost ca 1.6 TDI. Dar daca gasesc una buna, merita luata in considerare.

Al doilea lucru, sa merg pe varianta bluemotion, bluemotion tech? Adica, se cunoaste la consum vs ce probleme ar putea sa aiba cu uzarea prematura a ambreiajului, etc.?

Al treilea lucru, inca nu sunt hotarat daca sa merg pe hachback sau variant. Cum este portbagajul la Golf VI fata de Golf IV? (din datele tehnice reiese ca ar fi la fel). are o ergonomie mai buna?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca e invers, 1.4 consuma mai putin decat 1.2. Nu e tot timpul lege ca motorul mai mic consuma mai putin. In cazul de fata diferenta la cilindree e nesemnificativa la taxe si impozite insa cum 1.2 are mai putini cai automat are nevoie de ture mai multe ca sa traga eficient. 1.4 avand ceva mai multi cai si un cuplu superior poate face fata la eficienta cu o turatie mai scazuta. E doar o opinie. Am inchiriat in DE acum ceva ani un G6 1.2 tsi 105cp. E adevarat ca am avut treaba si am alergat pe distante lungi cu viteze de 160-180km/h. Consum pe autostrada - 10-11%. In 300km a consumat juma' de rezervor. Masina era manuala. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salve, daca ai buget 9-10mii eur eu zic ca merita un Golf 6 mai nou de 2009 fata de o autohtona (dacia, renault) noua, nu mai ai garantie dar ai alt confort si tinuta de drum, siguranta, etc .. chiar acum vad pe autovit un golf 6 alb cu 9400eur fabricatie 2011 (!) 1.6tdi 67miikm luat din Romania, Brasov (recomand sa iei ceva luat de la dealer din Ro, primul proprietar) .. daca mai cauti gasesti 1.6 sau 2.0 tdi, ambele sunt foarte economice si foarte trainice, nu te speria de costurile de intretinere, daca nu pica ceva sunt 20-30% mai mari decat la Renault (si pentru asta cauta o masina rulata mai putin, neaparat sub 100.000 km si de catre cineva care a avut grija, fa verificarile la service, inclusiv amortizoare, compresie, bucse, vizuala, rugina, un mecanic iti poate spune cum a fost exploatata masina) .. 1.6tdi fara xenon mai lasa la pret, cei cu 2.0tdi xenon tin pretul mai sus .. asta alb merita vazut, dar mai cauta .. cat mai putini ani/km, in 10.000eur G6 diesel este super

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.4 consuma mai putin decat 1.2.

1.4 consuma mai putin decat 1.2 doar in afara orasului. In oras 1.2 TSI-ul de pe Golf VI consuma 8% cu AC pornit constant si mers sportiv.

In afara, la viteze de maxim 120-130 Km/h consuma cam 6%, pe la 160 - 180 Km/h consumul ajunge intr-adevar pe la 10%.

E un motor de fatait mai mult prin oras, nu in afara lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

ce parere aveti de un golf 6 cu 114 mii km? ( http://www.autovit.ro/volkswagen-golf-C28449399.html )

s-au hotarat parintii mei sa-mi cumpere o masina si ma gandeam la un golf 6 sau un passat.. am intrat si pe aria passat si aici si va cer niste sfaturi ca nu stiu ce sa fac... bugetul e in jur de 10 mii euro.. as vrea o masina care sper sa ajung cu ea la 200 mii km si sa nu`i schimb foarte multe. ce ma sfatuiti? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este tot una Golf cu Passat; si aici nu vb de finisaje sau calitate ci de tipul de masina, de dimensiuni.

Mai intai hotaraste-te ce tip de masina vrei si apoi o sa gasesti una buna la banii care ii ai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai am postat in ambele arii ca sa vad ce informatii primesc si sa ma hotarasc, chiar sunt foarte nehotarat. mi-ar placea si golf dar si passat, stiu ca sunt clase diferite. Dar sa zicem ca ma stabilesc pe golf, gasesc la acest pret o masina cu km reali si sa fie cat de cat ok? 

Am fost de exemplu la weltauto suceava, am facut test drive cu http://www.weltauto.ro/weltauto/ro/LIST/WA!ro!!!!l!!!/WA/Marke%7CVW/MG%7CVW_Golf/Land%7C36/ID%7C1017700175%7CVW_Golf_HL_2.0_TD_110_CP_DPF_CR,M5,4_usi/detail.htm?src=list.htm&ml=

Mi-a placut, e clar. Dar pretul e 12499 eur, din care primeam si o reducere de 1500. Dotarile masinii erau superbe.

Am cautat si pe autovit si am gasit 2 masini, una in galati si cea de mai sus din pitesti, tot cu pret de aproximativ 10 mii.


 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ti-as recomanda ceva din Romania, care inca are garantie (din cei 4 ani). Majoritatea celor aduse din Germania sunt manarite la km. Verifica la dealer istoric de service cu nr de km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu suna rau daca esti OK cu pretul si puterea. O mai tii 2 ani pana iese din garantie fara dureri de cap :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai degraba cea de la WeltAuto

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi s-a parut interesanta si urmatoarea:

http://www.autovit.ro/volkswagen-golf-C28966902.html

trebuie sa sun sa intreb sa vad daca o are achizitionata din Romania si daca are ceva de spus in legatura cu ea

au ai mei si un prieten in Bucuresti care ar putea sa o vada

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt sigur ca este "recent adusa", vezi ca mai are cateva masini la vanzare si cel mai probabil km sunt x2 ;)

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vrei diesel neaparat? Absolut toate dieselurile aduse din Germania (indiferent de marca/model) sunt alergate f mult, pentru ca asta e si considerentul pt care au fost cumparate. Pe benzina vei gasi ceva cu mult mai putin km si in stare mai buna.

Modificat de luciteck
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!