Jump to content

Golf 6 - Configurare/Achizitie


X-Ecutor
 Share

Postare recomandată

E primul meu mesaj pe acest forum, bine v-am gasit.

Pe scurt, am un Tucson CRDI cu ~110.000 km la bord si ma gandesc sa il scot la pensie in favoarea unui Golf6. Merg 20~23.oookm pe an din care mai bine de un sfert in afara Bucurestiului. Am tot citit acest forum si am ajuns la concluzia ca mi-ar prinde bine un motor 1.2TSI, cutie automata DSG, tempomat, cotiera, faruri de ceata. Ultimele masini conduse au avut xenon insa pretul la VW este "obscen".

Nu as vrea sa platesc pentru optiuni pe care nu le voi folosi, gen GPS. Ce ar mai fi util de avut la un Golf6, plec de la ideea (buna ?) de a pleca dintr-o configuratie TL.

Masina va fi folosita vreo 5-6 ani, intentionez sa o cumpar noua.

ceva idei ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 1,8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • mandelu

    191

  • YEP

    87

  • TDR

    73

  • The_Ego

    66

Eu zic sa pleci de la CL, avand si tempomat inclus, faruri de ceata + jante de aluminiu 15". Daca vrei si volan multifunctional imbracat in piele si RCD310 + jante 16" in standard poti opta pt HL.

Plecand insa de la CL, dotari bune ar fi climatronic (in standard vine climatic), RCD310 si pachet iarna ce include scaune incalzite. Nothing fancy, doar util. 1.2TSi de 85 sau 105cai ?

Adevarat ce zici de pretul xenonului. Am vazut un G6 TL doar cu xenon pus ca optiune, in rest chel.

M-am uitat si la pretul xenon pt noul beetle si este aproape 700euro, mult mai ok.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In configuratia TL cu optionalele mentionate de mine calculatorul spune

Golf TL.Edition 1.2 TSI/105 CP,DSG 7

Tractiune Fata, Benzina / 1.2l / 77kW/ 105CP, Direct Shift Gearbox, 4 Usi,

Pret cu TVA17.319,08

Gri (reflex silver metallic)438,96

Tapiterie: Stofa

Cotiera centrala fata cu spatiu de186,-

Faruri de ceata cu lumina statica la189,72

Tempomat369,52

Total:18.503,28

In configuratia CL , cu optionalele sugerate ajungem la

Golf CL Edition 1.2 TSI/105 CP,DSG 7 EUR18.282,56

Culoare exterior Argintiu(silver leaf metallic) EUR438,96

Tapiterie Stofa Culoarea tapiteriei: negru titan

Aer conditionat Climatronic-reglareDetaliiEUR188,48

Computer de bord "Plus"EUR48,36

Pachet iarna-scaune fataDetaliiEUR426,56

Radio CD RCD 310,cu functie mp3 si 8DetaliiEUR84,32

Total:EUR19.469,24

Adica o diferenta de 966Euro pentru scaune fata incalzite , aer conditionat mai smecher, jante aliaj, radio mai destept, CB mai smart. Nu e mare diferenta, financiar vorbind.

Alte idei ?

PS voi fi anuntat cand va fi disponibila o masina 1.2tsi DSG pentru teste, abia astept sa imi fac o parere pe viu. Am urcat in showroom intr-un Golf si parca nu ma simteam foarte comod, anii de SUV isi spun cuvantul :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E alta pozitie la volan, dar este comoda. DSG-ul face lucrurile si mai comode, cu precadere in oras.

O sa fie o diferenta mare de cuplu, dar face fata 1.2, va trebui totusi acomodare. E prima oara cand o sa mergi cu un TSI?

Apropo, sub 20.000euro mi se pare un pret foarte bun in acea configuratie :icon_thumright:

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca mai ai rabdare, eu as zice sa mai stai un pic pana apare RABLA pe 2012... ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ultimii 10 ani am condus numai masini pe motorina, deci nici vorba de TSI. La fel, nu am mai condus o automata, insa din ce am citit pe forum DSG-ul in 7 trepte este super, mai ales in oras

Insa trebuie sa ne adaptam nevoilor actuale, am trecut de etapa in care aveam nevoie de portbagaj maaaare pentru carut de copil.

Din motive financiare am sa iau masina pe firma, probabil cu un avans consistent, iar restul un leasing. Asa ca pana strang avansul am timp sa ma mai documentez, nu sunt presat sa iau masina noua, Tucson-ul este ok deocamdata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic asa:

Golf TL.Edition 1.2 TSI/105 CP,DSG 7 4 Usi

Pret cu TVA 17.319,08

Optionale:

- Aer conditionat Climatronic

- Alarma antifurt "Plus"

- Carcase oglinzi exterioare si manere usi

- Computer de bord "Plus"

- Cotiera centrala fata

- Faruri de ceata

- Pachet Relax

- Radio CD RCD 310

- Tempomat

- Volan multifunctional piele cu comenzi

Total:19.527,52

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iese mai ieftin cu CL, avand si pachet de iarna, fara alarma, nu stiu daca si fara volan multifunct.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau:

Golf CL Edition 1.2 TSI/105 CP,DSG 7

Pret cu TVA 18.282,56

Optionale:

Aer conditionat Climatronic

Alarma antifurt "Plus"

Computer de bord "Plus"

Pachet Relax

Radio CD RCD 310

Volan multifunctional piele cu comenzi

Total: 19.544,88

Aceleasi optionale, acelasi pret. CL parca mai avea ceva in plus fata de TL, jante de aliaj pe 15 in loc de tabla pe TL si nu mai tin minte...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu recomand model nou imediat dupa aparitie.

Daca se face achizitia pe firma, tichetele REMAT trebuie sa fie din cadrul firmei (sa dai la Rabla masini din firma pe care sa iei tichete).

Si eu zic sa se plece de la CL sau de la HL.

Diferentele intre echipari nu consta doar in elemente vizuale, nu sunt doar jante si cateva benzi de crom. Mai sunt calculatoare de coloana si confort si multe alte componente diferite.

Modificat de mike.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si scaunele sunt diferite ,la TL nu au suport lombar..

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt aceleasi scaune comfort si la CL si la TL? Stiu ca HL are aceleasi scaune sport de la pachetul Interieur dar cu alte materiale(stofa + alcantara)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suportul lombar la scaune este un plus, volanul multifunctional - un moft (in opinia mea). Am avut un Mercedes cu comenzi pe volan si nu le-am folosit deloc.

Am realizat ca trebuie sa plec de la CL si nu TL.

Daca voi lua un Golf6 pe final de cariera cu siguranta masina va avea mai putine bug-uri ca la inceput.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Rave : mie mi s-au parut diferite cele de TL,parca aveau ceva mai putina sustinere laterala si erau mai dure,iar daca te uiti in materialul informativ oferit de porsche romania

http://www.volkswage...d/datei/809.pdf

o sa constati ca la CL si HL se precizeaza ce tip de scaune sunt .

DIn ce am observat la versiunile standard pe langa tapiserie difera si forma scaunului(de exemplu la CL sunt scaune comfort, la HL sunt scaune sport,adica cu o mai buna sustinere laterala dar mai rigide/batoase si cu spatarul destul de ingust ).

Comenzile pe volan mi se par comode pentru a naviga prin optiunile CB-ului sau pentru a creste/scadea ori pune pe mute volumul rcd-ului .

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Strict ca si masina sub 20.000 Eu, ce e mai jos ar fi idealul pentru mine :icon_cheesygrin:

Golf CL Edition 1.2 TSI/105 CP,DSG 7 EUR 18.282,56

Culoare exterior Argintiu(silver leaf metallic) EUR 438,96

Tapiterie Stofa

Aer conditionat Climatronic-reglare Detalii EUR 188,48

Alarma antifurt "Plus" cu imobilizator Detalii EUR 0,-

Asistent faza lunga "Light Assist" EUR 131,44

Computer de bord "Plus" EUR 48,36

Lumini si vizibilitate-lumini de zi Detalii EUR 189,72

Pachet Relax:scaune fata incalzite, Detalii EUR 579,08

Radio CD RCD 310,cu functie mp3 si 8 Detalii EUR 84,32

Total: EUR 19.942,92

Daca ar avea si xenon ar fi prea frumos ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E vreo promotie de e alarma gratis ?

Modificat de yopy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scapa de "Light Assist" ca nu are sens in Romania,si inlocuieste Relax cu Pachet de Iarna (capeti aceleasi optiuni deoarece ai selecat deja pachet lumini).

Iti recomand sa pui si pachetul de depozitare.

Alarma s-ar putea(mai mult ca sigur) sa fie o eroare,este 274eur in mod normal.

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alarma este gratis cand selectezi pachetul Relax(in configurator cel putin).

Si parca iese mai bine Relax singur, decat Iarna + Lumini.

Light Assist e inutil, parerea mea.

Golf HL Edition 1.2 TSI/105 CP,DSG 7

Tractiune Fata, Benzina / 1.2l / 77kW/ 105CP, Direct Shift Gearbox, 4 Usi,

Gri (reflex silver metallic) 438,96

Tapiterie: stofa

Aer conditionat Climatronic-reglare 188,48

Alarma antifurt "Plus" cu imobilizator 0,-

Pachet Relax:scaune fata incalzite, 579,08

Total: 20.100,40

Highline cu optionalele astea e mai ok la bani decat ala. Ai scaune sport, RCD 310 standard, plus cateva alte lucruri de la HL. Si cred ca mai orice dealer ti-l va da la 20.000 fix. Chiar si 19.999 :))

Modificat de Rave
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu nu merge,iti va zice reprez de vanzari cand va incerca sa lanseze comanda.

Daca ar fi fost 0 la alegerea pachetului relax atunci l-ar fi inclus din capul locului in pachet.

Oricum din cate stiu acea alarma nu are senzor de proximitate si in general mi se pare inutila .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scapa de "Light Assist" ca nu are sens in Romania

Tin sa te contrazic. Il am eu si este super confortabil. Pentru 150

Modificat de alecsutzu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa scrie in configurator, ca se poate alege alarma la pret 0(te si obliga chiar)...

Oricum Relax cuprinde si pachetul Iarna si pachetul Lumini si vizibilitate la un pret mai mic, asa ca e ok.

Cat despre comparatia de mai sus cu CL, la HL mai vine si volanul cu comenzi standard... E cel mai bun pret din punctul meu de vedere.

Light Assist comuta automat intre faza lunga si faza scurta, nu? Asa ca merita doar pentru cei care fac multe drumuri in afara orasului, zilnice chiar.

Pentru cei care stau mai mult in oras este aproape inutil. Prentru cine face un drum in afara orasului pe luna, mai ales avand in vedere cat de aglomerate sunt drumurile noastre, nu se prea merita. Eu cred ca am folosit de 2-3 ori faza lunga de cand am luat masina(exceptand flash-uri :( )

Modificat de Rave
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La un pret mai mic cu vreo 40eur dar nu mai primesti lumini la picioare .

HL iese mai ieftin decat CL cu acelasi dotari pe motorizarea asta(totul este sa iti placa scaunele sport si tapiseria extrem de deschisa daca nu vrei interior negru).

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca optiune personala, eu unul n-as da bani pe culoare. E adevarat, pe gri/argintiu se vede mai putin mizeria, insa decat sa-mi fac nervi ca o gasesc lovita in parcare la mall/supermarket de nush'ce vaca sau mitocan care deschide usa ca vita, mai bine pas. Albul e gratis, si oricum, masina arata elegant pe alb, mai ales cu Privacy Glass.

Optiunea "Light Assist" e chiar o optiune pentru puturosi :) Cat de lenes tre' sa fii, frate, sa nu poti comuta manual de pe faza lunga pe faza scurta?

Dpmdv merita optionalele care-ti fac tie, ca sofer, viata mai usoara: climatronic, cotiera, tempomat, senzori de lumina si de ploaie (automat si oglinda retrovizoare electrocromata), senzori de parcare, scaune incalzite, pachet de depozitare, eventual comenzi pe volan (si, dupa finante, xenon). De aici, poti sa adaugi orice alte chestii cu utilitate marginal sporita, insa cam asta ar fi esentialul pentru ca sa te poti simti bine la bord oricand te urci la volan.

My two cents...

LE: a, si number one option: DSG :)

Modificat de Vizitator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Culoarea da personalitate masinii, acum cu invazia de masini albe. Mi se pare pacat sa te scumpesti fix la culoare, in plus albul costa 0 pt ca vine cu mai putin lac. E adevarat ca nu se vad zgarieturile pe ea, dar nici nu luceste ca una metalizata sau perlata. Primele lucruri care sar in ochi la orice masina sunt culoarea si apoi jantele :))

Light assist sustin si eu ca nu merita, avand in vedere folosirea masinii preponderent urban. Din acest punct de vedere as putea zice la fel si despre xenon, insa este mult mai util.

Ca fapt divers in banii pentru xenon iti poti lua RCD510 + Rear assist + Pachet jante 17" (cu sensor de presiune si Privacy glass) + stopuri LED si iluminat led placuta de inmatriculare si ajungi la pretul de 1200euro, asa de prohibitiv e pretul pentru xenon. :(

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!