Jump to content

Golf 6 - Configurare/Achizitie


X-Ecutor
 Share

Postare recomandată

Un Webasto Thermo Top Evo 4 consuma aprox. 0,17l./h., pentru o faza de incalzire ce dureaza 20 de min. in sarcina maxima, insa asta se compenseaza prin reducerea consumului aferent efortului depus de motor pentru a incalzi apa & stuff.

La capitolul costuri, asta inseamna 0,17l./h. x 20min. x 5,40lei/l. = 0.30 lei. Nu-i mult, daca stai sa te gandesti ca motorul nu mai depune efort maxim sa incalzeasca masina, uzura angrenajelor interne e sensibil redusa, scade si consumul, etc. Nu vreau sa fac apologia lu' Webasto si, in plus, daca vrei sa afli detalii suplimentare, nu-i greu: Click me.

Insa ajunge cu standheizungu', ca deja o dam in off-topic-uri grele :)

Modificat de Vizitator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 1,8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • mandelu

    191

  • YEP

    87

  • TDR

    73

  • The_Ego

    66

Deci la Webasto nu renunt. Mie imi place sa conduc lejer imbracat, plus ca in meseria mea e nevoie sa fiu cat de cat imbracat elegant atunci cand ma duc pe la clienti.

Eu locuiesc la 18Km de birou, dintre care 12Km ii fac in afara orasului si pana se incalzeste in masina ajung sa ma enervez numai bine ptr. traficul care ma asteapta in Bucuresti.

Ca sa-i raspund lui Ego, testul l-am facut cu un TSi 122 manual, si, dupa cum am spus, il compar cu masina mea actuala. Nu am gasit la drive test un 160CP, daca stie cineva unde anume au asa ceva va rog mult sa-mi spuneti.

In legatura cu Astra, mie dimpotriva mi s-a parut mai ieftina ca Golful la echipare similara. Asta nu inseamna ca este un factor decisiv, mult mai important este feeling-ul, placerea de a o conduce (bine, acu nu vorbesc de avioane gen BMW 530d din 2011 cu care am avut ocazia sa merg vreo 2 saptamani prin Belgia).

In alta ordine de idei, are cineva asistentul de lumini, chiar face treaba pe drumurile noastre? Ma gandesc sa nu reactioneze prea lent cand vine cineva din sens opus, si sa ma trezesc ca-mi fac semne cei de pe contrasens.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe configurator la Opel modelul Astra e mai scump decat G6 si nu are suspensie independenta pe spate are watt's link care e muuult mai ieftina si nu se compara cu un multilink totusi pacat cu nu e optional pe golf volanul incalzit sper sa fie pe G7

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Light Assist am eu pe masina si este super. Am si uitat cum e sa schimbi fazele. :)

Nu este lent, dar uneori, se intampla sa ma bliteze cei din trafic, dar nu din vina light assist-ului, ci pentru ca am xenon, acesta fiind mult mai puternic decat becurile normale, luminand la distanta foarte mare. In concluzie, ma bliteaza lumea de la 1km distanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Abu:

In legatura cu tsi-ul de 160 de cai pt drive test. Golf-uri cu aceasta motorizare nu mai sunt la test de aproape 1 an si jumatate, in schimb am reusit sa gasesc la Midocar un Scirocco. In legatura cu senzatia pe care ti-o dau aceste motoare, este total diferita de motoarele turbo de generatii mai vechi, in sensul ca sunt f liniare. Am condus golf 5 tsi de 140 de cai, golf 6 tsi de 105 cai si scirocco tsi de 160 de cai. Toate cu cutie manuala cu 6 trepte, 5 persoane in masina si A/C-ul pornit. Ca senzatie cel mai tare m-a impresionat cel de 105 cai, da stiu suna paradoxal, celelalte de 1.4 sunt evident mult mai rapide, dar ambele erau si cu compresor si erau mult mai liniare, trageau foarte bine dar neavand diferente notabile de cuplu poti avea senzatia ca nu accelereaza...dar o fac si foarte repede.

Legat de incalzirea stationara, personal as folosi bani aceeia pt motorizararea de 160 de cai + dsg si ulterior, la un pret mult mai mic mi-as pune alarma cu pornire din telecomanda, asta incalzeste motorul si dezgheaza ti geanurile, consumul de combustibil cand motorul e rece nu cred ca trece de 1,2-1,4 l/h. Alarma o poti pune ulterior cand se apropie iarna cealalta.

Sper ca iti sunt de folos cele scrise de mine. Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci la Webasto nu renunt. Mie imi place sa conduc lejer imbracat, plus ca in meseria mea e nevoie sa fiu cat de cat imbracat elegant atunci cand ma duc pe la clienti.

Sfatul meu este sa iti iei Webasto daca vrei Golf 6 TSI. Ideea este ca VW s-au kkt pe ei si pe motoarele TSI de 1.4 si 1.2 care se incalzesc la fel de greu ca un diesel (+ ca la relati le mai si scade temperatura apei...) nu au montat PTC-ul (acele rezistente electrice care incalzesc aerul din habitaclu dupa aprox cateva minute, indiferent de temperatura apei din motor).

Ca atare...daca faci drumuri de maxim 6-7 km in Bucuresti si mai stai si in coloana, motorul ala se va incalzi foaaaaarte greu. Practic o sa faci frigul in masina.

Eu am avut 1.4 TSI cu DSG aproape trei ani si unul dintre motivele pentru care l-am vandut a fost asta.

Bafta

Modificat de iepumare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca aveti dreptate atunci cand vorbiti de diferenta intre motoarele turbo de generatie veche si cea de generatie noua: la a mea cand "intra" turbina, adica undeva peste 3000rpm, acceleratia devine brutala, sentiment pe care nu l-am trait atunci cand am condus 1.4 TSi-ul de 122CP. Urmeaza sa fac un drive test cu 105CP si DSG la Midocar Vitan, undeva in perioada urmatoare. Daca tot despre ei e vorba cu Sciroco de 160CP, pai asta ar fi o veste super buna - sa vad in aceeasi zi cum se compara cele doua motoare.

Multumesc lui iepumare ptr. lamuriri, exact aceeasi senzatie o am si eu in legatura cu incalzirea, adica sa dau 23.000EUR pe o masina in care sa dardai de frig dimineata mi se pare un pic jenant. Iar cu pornirea motorului din telecomanda iar nu tine, fiindca la birou masina sta undeva in capatul strazii, unde nu am nici cea mai mica posibilitate sa o pornesc cu telecomanda - obligatoriu imi trebuie un sitem automatizat. Plus ca uzura motorului rece in relanti iarasi nu-mi surade. Sa zicem ca am eu o fixatie ptr, asta, imi doresc de mult sa am asa ceva pe masina si as fi in stare sa pun si pe a mea, "actuala", desi i-as dubla pretul :).

Mai am o intrebare: light assist-ul iti mai permite sa ai control manual asupra luminilor sau nu?

Multumesc tuturor ptr. sfaturile date.

Modificat de Abu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Iti permite si control manual.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are cineva sistemul Keyless Entry? As vrea sa stiu daca se refera doar la descuierea usilor sau si la pornirea motorului din buton. Daca e cu buton, stiti cumva pe unde e pozitionat si daca e suficient sa-l apesi o data sau trebuie sa-l tii apasat pana porneste, ca la sistemele vechi?

Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce imi aduc aminte, cand am comandat masina, am intrebat dealer-ul de sistemul respectiv, si mi-a zis ca este doar pentru descuierea usilor.

Am cautat si in manualul de utilizare a masinii si nu zicea nimic de buton de pornire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Abu: una din minunatiile, eu asa ii zic, TSI-ului este ca e foarte liniar, si asta inseamna lipsa oboselii pt un sofer. La drumuri lungi mie mi se pare extraordinara chestia asta si chiar si prin oras. In depasiri nu e problema, faci depasirile ca din pusca daca il turezi. Acuma, de gustibus, daca tie iti place sa fie smuceala ca la diesel, nu lua TSI.

Iepumare are partial dreptate, se incalzeste mai greu TSI-ul. se incalzeste mai greu chiar si ca un benzinar aspirat, dar nu asa de greu ca un diesel fara sistemul ala electric. Probabil pt ca e racirea motorului eficienta, prea eficienta in cazul asta. Insa o rezolvi usor cu scaune incalzite. Personal nu umblu in miezul iernii cu pantaloni de vara, asa ca nu mi se pare o tragedie, dar daca vrei neaparat sa te imbraci subtire, o sa cam faci frigul in masina, mai ales le temperaturi foarte joase. Pt ca pe la un +5 grade afara mie in 5 minute imi baga aer caldut, dar la -10 se schimba radical situatia. asa ca poti sa iei scaune incalzite si te descurci, ca sa nu mai zic ca nu am prins niciodata asa frig in masina incat sa simt nevoia de volan incalzit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi-au confirmat si mie livrarea la 1/2 lui Martie (cda plasata la 1/2 lui Noiembrie) :((

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stiu ca sistemul Keyless inseamna si buton Start, care este insa "de moda veche". Si asta as pune-o, merita in opinia mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce ne-ai aratat tu in filmul respectiv este sistemul Kessy, care are buton de Start. Keyless Entry este altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Keyless entry face parte din sistemul kessy. Era ilogic sa poti sa deschizi fara cheie, dar apoi sa scoti cheia sa o pornesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceea ce am aratat eu e unica optiune disponibila legat de inchiderea/deschiderea usilor si pornirea fara cheie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am si eu o nedumerire. In configurator scrie la optiunea de RCD510 (printre altele) ca are si conector multimedia. Asta insemna ca trebuie sa mai cumpar doar cablul de media in (care exista ca optiune initiala la 175eur) si pot face ipod-ul sa mearga? sau mai trebuie si altceva suplimentar cumparat?

Modificat de vlpix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Defapt acolo spune "interfata AUX-IN" si nu conector multimedia. Aux in se refera la intrarea cu mufa Jack mama. Pentru Ipod trebuie sa iei conector multimedia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna ziua.

Am o scurta intrebare. Stie cineva care este politica VW de instalare a optiunilor/echipamentelor dupa cumparare? Sa zicem, de exemplu ca acum am RCD510 si as vrea RNS 510. In primul rand, se poate, iar in al doilea rand cat ar costa?

Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Evident ca se poate. De obicei, daca te uiti in aria de vanzari, vei vedea ca pretul unui RNS510 este 600euro, eventual un pret mai mic daca dai rcd la schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum a zis si The_Ego, se poate.

Am intrebat chiar eu la reprez in Sv. Doar ca a. Primit un pret cu totul diferit, ~10.000lei. Si da, am scris corect, adica undeva in 2500

Modificat de alecsutzu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pt raspunsuri. totusi, daca ma duc cu rns-ul in mana, cei de la service-ul vw mi-l vor instala sau trebuie cumparat de la ei ca sa beneficiez si de instalare?

Aceeasi intrebare pt tempomat.

Cam aceste 2 optiuni mi le-as dori eu in plus acum. Stiu ca RNS-ul e cam scump, dar din cate am vazut tempomatul este destul de ieftin si nici instalarea nu ar trebui sa fie chiar asa complicata.

Modificat de alexbitzu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Cand spuneam de Search, chiar nu vorbeam sa ma aud... :(

Tempomat

Iar pentru altele din aceeasi categorie, Accesorii originale

Mai multa atentie rog... Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu scrie in topicul acela asa ca iti raspund aici. Tempomatul ia-l cand comanzi masina. De la modelele 2011 s-a schimbat tempomatul si pentru a-l pune dupa ce ai luat masina trebuie schimbat tot blocul de manete, ceea ce e scump, mult mai scump decat ~100 de euro cat era inainte doar maneta si manopera.

RNS-ul se poate pune ulterior la mult mai putini bani decat costa optional(dar second hand, nou costa extrem de mult cum s-a scris mai sus)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand spuneam de Search, chiar nu vorbeam sa ma aud... :(

Tempomat

Iar pentru altele din aceeasi categorie, Accesorii originale

Mai multa atentie rog... Mersi

Of, ok, o sa fiu mai atent, dar de data asta chiar am cautat. Intr-adevar nu am citit chiar tot, post cu post, dar totusi mi-am aruncat un ochi.

Sorry again...:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!