Jump to content

Golf 6 - Configurare/Achizitie


X-Ecutor
 Share

Postare recomandată

Va salut dragi colegi,

Pe 5.04.2011 am comandat si eu o Jetta TL 1,2 TSI, culoare Toffee Brown + optionale. Am luat o masina de pe stoc pt ca nu aveam de gand sa astept 4 luni pt o comanda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 1,8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • mandelu

    191

  • YEP

    87

  • TDR

    73

  • The_Ego

    66

:offtopic: Pe tichete am dat 1800 ron/ bucata si nu a trebuit sa alerg cu legalizari confirmari de autenticitate etc. La momentul acela gasisem mai ieftin la 1700 ron si am considerat ca nu merita alergatura. Scuze de Off topic

La cate mesaje am dreptul sa initializez o discutie noua? Nu este o critica dar parca e prea restrictiv forumul acesta si contine destul de putine discutii considerand ca sunt cuprinse si celelalte marci ale grupului VAG. Repet nu e o critica ci doar o intrebare aruncata in vant. Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor.

Masina mea a ajuns deja la dealer, mai asteapta sa-i duc tichetele rabla.

As vrea sa-i mai pun alarma si senzori parcare dar ofertele dealer-ului m-au cam dat pe spate.

Alarma - e adevarat Viper (VIP 3901 V) - pusa direct pe cheie si cu cateva accesorii, e in jur de 1.000 ron.

Iar senzorii, vopsiti in culoarea caroseriei, numai pe spate sunt in jur de 1.100 ron.

Amandoua accesoriile sunt aftermarket.

Mai am alte solutii? Daca montez ulterior aceste accesorii in alta parte (nu intr-un service-mama) pot aparea discutii legate de garantie pe partea electrica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Ai vazut cum arata senzorii aceia la 1100?Sunt cat de cat calitativi?Cei originali intrebasem eu cat costa, si ajung la 4000 lei, ca trebuie schimbata si bara.Daca vrei sa ii montezi in alta parte, sigur o sa comenteze referitor la garantie pe parte electrica, eu am vrut sa montez un rns510 la ei, si asa ziceau ca s-ar putea sa pierd garantia!!!!deci....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu i-am vazut. dar senzorii sunt cu display. aia originali am inteles ca au doar avertizare sonora. oricum e destul de dificil de montat in lata parte avand in vedere ca ii vreau in culoarea caroseriei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia originali afiseaza pe displayul radioului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare referitoare la configurator. Tocmai am vazut un Golf 6 de vanzare cu kit exterior R-line. De unde se poate comanda si cat costa? Pe configurator nu exista decat R-line interior. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand am configurat eu masina - acum o luna - era disponibil pachet R-Line Exterieur. :rolleyes:

AfterMarket, in special daca discutam de dealeri, cred ca o sa iti schimbi instant parerea cand o sa vezi preturile.

Cum arata live un RLine? :icon_cool:

:Driver: Cheers

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici macar.ala este un r20 veritabil,pachetul r-line contine mici modificari vizuale,in nici un caz r20 fake.

Brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam asa arata un Golf 6 R-line. Pe configuratorul actual nu mai exista aceasta optiune

post-14434-0-19011400-1303801557_thumb.j

post-14434-0-52592300-1303801563_thumb.j

post-14434-0-90244200-1303801567_thumb.j

post-14434-0-28255300-1303801571_thumb.j

post-14434-0-57165300-1303801575_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa arata.

Ce a pus alecsutzu e chiar un golf .:R. La RLine sunt badge-urile ca la Audi, pe aripile fata, cum se vede si in pozele puse de kadettro.

rline.th.jpg

So? :blah_:

Cheers :Driver:

LE: Poate e optional doar la HL. :scratch:

Modificat de mike.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu e chiar cine stie ce. Nu cred, parerea mea, ca merita diferenta de 1.300

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Subscriu.

Putin offtopic: nu am pus xenon cand am configurat masina si regret enorm acum :vaidecapulmeu: ; stie cineva cat costa retrofit? Am citit pe VWVortex ca trebuie sa fie HL masina, banuiesc ca are calculatorul de confort diferit - conditia asta o indeplinesc. Am tot citit si se vehiculeaza preturi de la 2000e in sus, mi se pare totusi exagerat. Pareri?

Cheers! :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil si mai mult. Tinand cont ca eu am dat 1350

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cine isi doreste o masina usor personalizata,sa iasa din multimea anonima,merita,daca ai banutu.daca nu,nu.

De exemplu,1.4 tsi 160 nu se deosebeste prin nimic de 1.4 mpi la golf 6.nu spuneti jante si manere vopsite,etc

La golf 5,tsi 170 a fost discret personalizat,avand o alta mecla fata de o masina trend/confort.

Poate ca virgula unii colegi ar dori o usoara personalizare a masinii,mai ales ca golf 6 e sarac in accesorii aftermarket.iar ca cele oem nu vin niciunele.

Personal as opta din prima pt acest pachet,indiferent de motorizare.

Dar de la a-ti permite sau nu pana la urat/frumos,este cale lunga.

Brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adevarat, dar te obliga si la Pachetul interior R, care este inca 1300

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@vali_devill: La fel ca tine, am fost subiectiv cand am spus ca nu imi place. Tu spui ca te deosebeste de multime acest RLine, mie mi se pare putin jignitor sa arate 1.4 TSi de 122cp ca un .:R. Din nou, strict subiectiv.

Nu cred ca e justa comparatia de accesorii AM intre mkV si mkVI, si spun asta privind doar prin prisma vechimii lor pe piata. :huh:

Am spus ca nu merita banii in plus si daca am merge pe considerentul "Ai bani, iti iei", am trece la alte marci/masini, ca nu e VW/Golf varf de lancie. Este strict personala aceasta parere si nu vreau sa ofenseze pe nimeni.

Cheers! :Driver:

PS: Cat despre 1.4 MPi vs 1.4 TSi, gandeste-te doar ca MPi-ul este disponibil numai la TL si indiferent cate optionale ii pui nu o sa arate in veci ca un HL. Mai sunt si altele gen esapament vizibil care pentru unii e un pitic important :blah:

Nu cred ca unde ai pus 21.000+, te mai uiti cu lacrimi in ochii la 2.000, nu e vorba de a-ti permite sau nu la banii astia. Just my 2 cents.

Modificat de mike.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca daca citesti si printre randuri ai sa intelegi la ce ma refer.

Nu era o comparatie mpi tsi ci doar o exemplificare pt a fi inteleasa corect.

Si daca ai sa te uiti atent ai sa vezi ca intre r line si r20 e o diferenta imensa la kitul de bari.nu au aproape nici o legatura,deci nu poate fi vorba de r line=r20 fake.

Si ai mei centi.

Brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema e ca golf 5 de 170cai venea din fabrica deja modificat, fara sa mai dai alti 2000euro (nu merita). La golf 6 au aplicat alta strategie ca sa reduca costurile.

La R-line mi se pare ca bara fata e cea de la bluemotion, pragurile si bara spate de R fara decupaj. Ce ar merita ar fi bara+fusta spate ca de GTD, fara sa fie o copie pt ca toate toate golfurile din state vin in acea configuratie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@george mihail: exact ceva de gen,ai pus punctul pe i.mici fineturi costisitoare.dar care dau bine pentru unii.

Offtopic:la mkv GT,la vremea respectiva,pretul era 22285 euro,iar GTI era 23441 euro,o diferenta mica de tot.

La mk6 highline 160 si GTI ce diferenta este?

Brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mult mai mare. in conditiile in care GTI-ul vine insa cu un scaun si un volan de vis (asta pe langa alte chestii, insa volanul si scaunul nu le poti pune pe alt golf orice optiuni ai alege), daca diferenta ar fi mica nu s-ar mai cumpara decat GTI-ul dintre cele 2 mentionate de tine.

e aprox 20k 1.4 160 CP HL si aproape 25k GTI-ul....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer, n-am observat nici o mare diferenta intre scaunele sport de pe 1.4 TSI si GTI. Difera doar modul de imbinare al tetierei in scaun si atat. In rest acelasi suport il ai la amandoua. Volanul de pe cel mai ieftin Golf este identic cu cel de pe GTI mai putin partea plata dar astea se pot pune mai tarziu si in mod sigur la bani mai putini.

In alta ordine de idei ar fi meritat la 160 de cai sa diferentieze putin "look-ul".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Park pilot reprezinta senzorii de parcate fata-spate, iar park assist reprezinta sistemul de parcare laterala automat, care nu se poate comanda fara park pilot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!