Jump to content

Golf 6 - Configurare/Achizitie


X-Ecutor
 Share

Postare recomandată

Da se poate. Daca masina e fabricata inainte de 06.2010 e cam 100 de euro daca e fabricata dupa e mai mult. Daca trebuie schimbat si calculatorul (asta depinde de alte optionale ale masinii) atunci mai creste pretul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 1,8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • mandelu

    191

  • YEP

    87

  • TDR

    73

  • The_Ego

    66

Am raspuns si dincolo.....

Daca e TL, fara BC sau comenzi pe volan - trebuie schimbat si calculatorul de coloana volan, cu unul din aceeasi grupa, dar sa fie Midline sau Highline.

Costuri piese noi - vreo 800 lei calculatorul de coloana volan si vreo 300 lei maneta, asta daca masina e fabricata inainte de 06.2010....asa cum a scris si Rave

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare: merita sa astept 3-4 luni pt un G6 Highline 1.4tsi dsg + xenon, sau sa iau ce e pe stoc 1.6tdi. La ambele aceleasi dotari: clima, pachet seattle sport, pachet relax, rcd 510.

Pai eu vad ca ce ai configurat tu are 2 dotari importante in plus. DSG + xenon nu sunt de neglijat, mai ales daca vei tine masina pe termen lung. Acum tu stii daca merita sau nu. Cam aceeasi configuratie am luat eu de pe stoc 1.4tsi manuala, rcd 510+ camera, clima, pachet sport seattle pentru ca nu am vrut sa astept asa mult. Uneori regret ca nu am avut rabdare.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu spun ca merita sa astepti pentru DSG + Xenon. Sunt 2 optionale pe care nu ai sa le regreti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dsg au amandoua dar era vorba de putere si xenon. Am dat comanda noua, si cel mai tarziu 1/2 feb va sosii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@DCT decat 1.6 TDI mai bine alegi 2.0 TDI si sincer nu as lua varianta bluemotion diferenta de bani in plus pt BMT~450 euro o recuperezi in teorie dupa ~10-13 plinuri de banii astia mai bine pui pachetul de iarna scaune incalzite ,spalator de faruri (care e extraordinar pastrand farurile curate si o vizibilitate de exceptie cand e vreme urata si circuli noaptea etc nu te opresti din peco in peco sa speli farurile ca nu mai vezi nimic) duze parbriz incalzite (aici poate as prefera suplimentar si lichid de spalare incalzit ca la noul Focus :icon_cheesygrin: si de ce nu volan incalzit cum e la Opel Corsa dar asta este ne multumim si cu atat) si indicator nivel lichid spalare plus ca iti mai raman si bani de presuri ,iarna dieselul se incalzeste mult mai greu in special motorul CR si vei aprecia optiunea :) oricum e o masina exceptionala sunt curios totusi cum se comporta DSG pe diesel am condus 1.2 TSI cu DSG7 si e fenomenal pacat ca nu are 7 rapoarte si pe diesel dar cine stie poate va fi pe G7

Modificat de GTD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu pricep cum va luati voi diesel sau benzina fara sa faceti un calcul corect si complet. sa iei 2.0 tdi in loc de 1.4 tsi inseamna vreo 2500 euro in plus din ce tin minte, astia nu ti-i recuperezi cu una cu doua. revizii, taxe, rca etc difera, si toate sunt in favoarea motoarelor de mici dimensiuni. unde mai pui ca banii aia in plus ii dai din prima, nu pe rand cand mai faci un plin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De multe ori am auzit, chiar si pe la emisiuni tv de specialitate, teoria ca diferenta pe care o dai la cumparare pe diesel se amortizeaza numai dupa un numar de km prin consum, ceea ce mie mi se pare o abordare total aiurea. Aceasta ar sta in picioare numai daca toti am lua masini, le-am folosi un numar de km si ani, iar apoi le-am arunca direct la gunoi.

Nu se ia in calcul si valoarea masinilor dupa un numar de km si ani. Si la revanzare proportiile se pastreaza.

Primul lucru de care trebuie tinut cont la achizitia unei masini e bugetul si apoi calcule de genul cati km merg pe an, am mai mult drumuri in oras sau in afara.

Am impresia ca se doreste inducerea acestei abordari, ba chiar s-a ajuns in situatia halucinanta ca motorina sa coste mai mult decat benzina, desi costurile de productie pentru benzina sunt mult mai mari, motivatia fiind ca exista "cerere mare", vezi Doamne, - piata libera. De fapt nu e nicio piata libera, ci e vorba de lacomia unora care se cred "baieti destepti". Eu cred ca nu sunt ei atat de destepti pe cat suntem noi de prosti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are dreptate Kim. Stiu pe cineva care a comparat cu 6-7 ani in urma un Passat B6 CL, 1.6 benzina, in leasing cu valoare reziduala destul de mare, ~8000e, iar cand a ajuns omul sa plateasca valoarea reziduala, a constatat ca nu se mai merita sa o plateasca, pentru ca masina valora cu putin peste reziduala. Masina fiind cumoparata chiar in anul in care aparut modelul B7 si a ajuns ~27.000e.

nici eu nu imi pot imagina cum a avut reziduala asa mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa nu o dau in versus o sa spun ca merita luat 2.0TDi peste 1.4TSi fie el de 122 sau 160. Atat in aglomeratiile urbane, cat mai ales extraurban la consum e mai bun TDi-ul, de cuplu nu mai zic. Acum ca este si CR a disparut zgomotul mare produs de PD. Pentru condusul simplu si linistit, fara urcat serios in ture, dieselul este foarte bun. Diferenta de pret intre 20.200Euro (1.4TSi 160cp) si 20.683Euro (2.0TDi), ambele Highline este nesemnificativa.

Sa ajung sa schimb la maxim 2500rpm (urmez shift indicatorul) ca sa ajung si eu la un consum de 9.5% in oras cu AC la minim este enervant. Ca sa nu mai spun ca in aglomeratie maxima ating si 11-12%, iar un 2.0TFSi 14-15%, avand o caroserie mai mare (Audi A4 b8), tractiune integrala + 90cai peste.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

diferenta de consum intre 122cp si 140 diesel de 2l, in afara orasului e insignifianta raportata la pretul de achizitie. in oras e mai mare, dar tot nu poti zice ca bate pretul de achizitie.

iar eu m-am referit la 122cp, nu la 160, ca asa, ala de 160 il bate clar la performante pe cel de 140. Dar de asta nici nu l-am bagat in discutie, e la un pret mult mai mare. Asa, hai sa luam motoare de 5l, ca sa discutam sa fie. eu m-am referit strict la postul acela in care era vb de 1.4 122 sau 2.0 140.

Apoi, ce ma intereseaza pe mine ce se intampla dupa ce o cumpara altul. asta e un calcul complet fals si mincinos pt cineva care o cumpara de noua. Adica eu o cumpar mai economica la consum, ca sa se bucure si altii cand o cumpara? hai sa fim seriosi, e o falsitate uriasa, nimeni nu gandeste asa. ti-o cumperi sa iti fie tie bine, nu altora.

Si e fals, la revanzare proportiile nu se pastreaza, la revanzare diferenta intre diesel si benzina e mult mai mica decat atunci cand au fost noi. Am vandut un diesel, stiu ce spun. Chiar daca se devalorizeaza ambele cu acelasi procent, asta tot se traduce printr-o diferenta de bani mai mica decat la cumparare.

De asta se si cumpara multe diesel sh, daca erau diferentele ca la achizitie, era mult mai mic procentul. Dar cand diferenta e mult mai mica, normal ca omul prefera sa dea putin in plus si sa aiba consum mult mai mic.

Nu fac apologia cumpararii uneia sau alteia, ci zic ca e normal sa faci un calcul complet si corect, daca alegi rational. Daca diferenta diesel -benzina era 10.000 euro mai ziceati ca nu conteaza diferenta? :D

Daca alegi pasional, e altceva, acolo nu comentez.

Modificat de mandelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Perfect de acord cu tine, trebuie sa faci un "calcul complet si corect". Prima alegere in functie de BUGET si inaintea optionalele pe care le-ai pune pe masina este motorizarea si transmisia. Dupa aceea te gandesti si la optiuni. Eu spun ca acel calcul cu amortizarea unui diesel in nr.de km e fals. La revanzare sunt multi factori care intervin, starea masinii, rulaj, calitati de comerciant ale fiecaruia etc. Masini cu motorizari diferite rulate in conditii similare se vor vinde la preturi diferite. Restul e "cancan" :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

calculul preliminar se face pt a avea o idee clara, nu pt a te tine de el cu dintii orice ar fi. Calculul cu amortizarea in km a unui diesel nu e deloc fals, poate fi cel mult incomplet. Practic ideea care se desprinde din ce nu spui tu, e ca trebuie sa ne luam toti diesel ca merita, lucru care nu prea e corect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Vin si eu cu o intrebare catre voi - as vrea sa fac o comanda ptr. un G6 HL benzina, insa nu prea stiu cam care din urmatoarele optiuni ar fi mai utile (din pacate nu le pot bifa pe toate):

- fie motor 1.4 122CP + DSG + suspensii adaptive + xenon + LED

- fie motor 1.4 160CP + DSG

- fie motor 1.4 160CP + 6M + +suspensii adaptive + xenon + LED

Ca si alte optionale, masina va avea cu siguranta Climatronic, RCD 510, sertare sub scaune, rear assist si, obligatoriu (aici nu cedez orice ar fi :)) incalzire stationara, la care visez de 2 ani de zile...

Voi ce parere aveti, cat de importanta e diferenta intre motoare, sau merita DSG in favoarea luminilor, etc.

Multumesc ptr. pareri.

Modificat de Abu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LED-urile se pun foarte usor dupa. Cu xenon-ul insa e mai mare bataia de cap.

As merge pe 1.4 / 160cp + DSG. Nu bag mana in foc, dar cred ca e putin mai greu sa montezi DSG decat xenon&LED :D

Felicitari pentru incalzirea stationara, eu regret ca nu am bifat-o. Daca poti face un efort, eu sugerez si trapa.

Oricum, toate configuratile facute de tine suna bine:). Felicitari si asteptare usoasa :icon_bounce:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1,4 122, DSG, xenon, LED din punctul meu de vedere. Suspensia adaptiva e cam... nu stiu, pentru mine nu merita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Una dintre probleme este aceea ca nu gasesc un 160CP la drive test. Am mers cu 122CP si sincer (fara nici o urma de rautate) mi se pare mai "puturos" decat vechitura mea de 17 ani - ceea ce este perfect explicabil datorita masei mult mai mari a Golfului (confortul si siguranta au pretul lor). Acum, daca diferenta la reprize este consistenta intre 122 si 160CP, m-as gandi serios la ce altceva sa renunt in favoarea puterii crescute (plecarea de pe loc in forta nu ma caracterizeaza). E destul de dificil sa iei decizii in necunostinta de cauza. Nu am gasit pe Net nici macar un grafic al distributiei puterilor celor doua motoare a.i. sa le pot compara macar si teoretic.

Cu DSG urmeaza sa fac drive test, aici va fi mai usor sa ma decid.

La fel si cu suspensia adaptiva: in teorie suna excelent, dar in practica nu am gasit la drive test.

Modificat de Abu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu renunta. Un soft la 1.4 de 122 il duce la 150 CP. Si e cat de safe se poate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie unuia mi se pare ca VW cere o suma scandalos de mare pentru incalzirea stationara. Se pot cumpara si monta sisteme Webasto Thermo Top Evo 4 care, fara montaj, costa cam 750 Euro; cu montaj inclus, m-as mira sa depaseasca 1.000.

Odata cu montajul, Webasto ofera si certificat TUV si, in plus, sistemul montat pe VW din fabrica e... tot Webasto.

Partea frumoasa e ca ocazional, Webasto ofera discounturi si fie primesti reducere de 10% sau montaj gratuit sau mai stiu eu ce, eventual modul cu programare la distanta gratuit, etc. Oricum economia e de 400+ Euro. Daca asta nu conteaza si comoditatea de a-l avea montat direct din fabrica primeaza, considera ca n-am zis nimic :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer incalzirea stationara cred ca e inutila pt un motor pe benzina care se incalzeste repede. Mai degraba as bifa optiunea asta la un diesel si oricum asa ca o paranteza din cate am inteles nu o poti decupla odata ce ai pornit motorul si el nu ajunge la temperatura optima de functionare rezultand de aici un consum inutil de carburant in plus.Personal cred ca pachetul de iarna cu scaune incalzite & stuff e suficient .Din variantele tale cred ca as alege 1.4 122CP + DSG + suspensii adaptive + xenon + LED daca nu ai condus inca cu DSG vei observa ca pare mult mai vioi motorul decat cu manuala eu am condus 1.2 TSI 105CP + DSG7 si nu credeam ce frumos merge , acceleratie etc si tine cont ca masina mea G5 are 140 cp si 320 nm cuplu ma gandeam doar cu poate sa fuga un 1.4 tsi de 122 cp sau 160 cp .Oricum sa ne anunti si pe noi care e varianta castigatoare :)

PS:decat incalzirea stationara mai bine motorul de 160 cp :)

Modificat de GTD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La incalzirea stationara nu renunt :) Iar cei 400EUR suplimentari sunt ptr. scaunele incalzite, care vin in acelasi pachet - deci pretul este tot cam pe acolo cu cel after-market. Personal nu inteleg utilitatea scaunelor incalzite in conditiile in care ai Webasto, dar am vorbit cu un coleg forumist care are acest pachet pe un Golf Plus, si mi-a spus ca desi se face cald in masina scaunele tot reci sunt, asa ca nu ar fi chiar degeaba. Ma rog.

Nu creau sa creez un versus aici, in legatura cu motorizarea, clar.

Deocamdata va spun sincer ca vreau sa fac ceva teste si cu un Focus cu motor 1.6 150CP si cu Astra cu motor 1.4 140CP. Abia apoi o sa iau decizia finala. Mie imi place Golful dar e bine sa fii deschis la optiuni in general, ca apoi sa nu-ti para rau.

Modificat de Abu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu ce motor ai comparat 1.4 tsi de 122 de zici ca e puturos?

Ai condus manuala sau DSG?

De webasto nu iti mai zic, dar sunt de acord cu colegii, mai ales ca la noi e iarna maxim 3luni, iar scaunele incalzite isi fac excelent datoria. Ce nu imi place la Golf este ca nu ofera si volan incalzit, cum este la opel.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu voi, dar eu plec 6 zile / 7 la ora 7:00 dimineata si Webasto ar fi Dumnezeu pentru mine. Daca pleci cu masina dimineata / seara tarziu il recomand. Nu renunta la el.

Nu stiu cat de repede se incalzesc TSi-urile voastre dar eu am caldura inauntru dupa ~10 minute (atunci se ridica si acul de la temperatura apei). Ori in cel mult 15 sunt la destinatie dimineata. Scaunele incalzite sunt ok, dar si ele se incalzesc dupa cam 2 minute; in schimb, volanul e rece si cand cobor din masina.

In ce proportii se va circula cu masina oras/exterior? Intreb pentru ca motorul de 122cp se descurca in oras, in exterior se simte turbo-lagu' si mai ales cilindreea mica. Nu am mers cu cel de 160 cp dar sunt convins ca e capabil sa ascunda defectele astea.

In continuare votez pentru 1.4 @ 160cp + DSG. Incearca pe cat posibil un testdrive cu motorizarile de 1.4, fie si manuale; sunt curios daca o sa te influenteze.

PS: Si eu m-am uitat la Astra cand am luat masina (Focus MK3 nu il vazusem la vanzare); m-a surprins sa vad preturi mai mari la Opel decat la VW. Oricat de obiectiv as fi, nu pot sa dau mai multi bani pe Opel decat pe VW, in configurari similare. Focusul e o optiune interesanta, dar personal nu-mi place suficient, nu intorc capul dupa el cum intorc dupa un Golf intelept accesorizat. Cum nici dupa Golf nu intorc capul cum intorc dupa Leon FL. :D

Modificat de mike.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu plec devreme, 6-6jumate. Acum tine de fiecare, dar eu intru blindat de afara in masina, pornesc motorul, temp o dau 23-24, treapta 3-4 cu ac on si am plecat. Ca pe drum mi se face mai cald si scot canadiana la un stop nu ma deranjeaza deloc. Cu cat creste consumul de carburant webasto?

+1 pentru 1.4 de 160 si DSG. Optiunile le poti pune ulterior, motor si cutie nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Webasto creste consumul, dar vorbim de durata de viata a motorului. Daca pleci cu motorul rece cred ca o sa consume mai mult decat daca a stat webasto pornit. Si chiar daca nu e asa, prefer 1L in plus la consum si cativa ani in plus la viata motorului fara interventii.

Nu-mi merge configuratorul pe vw.ro; stiu ca intr-un timp scosesera "Premium CB". L-au reintrodus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!