Jump to content

Golf 6 - Configurare/Achizitie


X-Ecutor
 Share

Postare recomandată

  • Replies 1,8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • mandelu

    191

  • YEP

    87

  • TDR

    73

  • The_Ego

    66

470 pe ahw.de cu tot cu transport.

Sigur asa se numeste site-ul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna!

Am si eu o intrebare:

Are cineva pe Golful lui RCD310 cu display alb/negru?

exemplu:

goo.gl/0vrAB

Mi se pare ca l-au introdus anul acesta in loc de cel clasic cu iluminare albastra.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Printesa48 .. pe modelele fabricate dupa iunie anul asta intradevar s-au schimbat culorile iar marginea este lucioasa, display-ul este alb negru, si vor mai urma cateva modificari ale climatronicului, schimbatorului de viteza....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut.poate sa imi dea si mie cineva o serie de g6 r-line.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

Da eu am. Am cumparat-o in Iulie 2011 si intr-adevar. A venit cu RCD310 alb-negru(si marginea lucioasa).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am o intrebare referitoare la butonul de start/stop engine daca imi poate spune cineva unde este pozitionat. Am vazut doua variante, prima ar fi la volan iar a doua jos in fata schimbatorului. Eu mi-am comandat Keyless si am buton dar scrie ca se poate folosi si cheia in mod obisnuit....masina imi ajunge abia in luna ianuare dar ma roade curiozitatea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt în poziţia de a cumpăra un Volkswagen Golf 6 şi m-am oprit la următoarele configuraţii, în varianta diesel 1.6 sau 2.0, diferenţa este de cca. 1490 EUR între ele, ambele Highline Bluemotion.

Ca opţionale mă interesează strict următoarele:

- trapă cca. 910 EUR

- RCD 510 cuplat cu camera rear view , cca. 600 EUR împreună

M-ar mai fi interesat scaunele încălzite dacă veneau ca opţiune individuală şi nu intr-un pachet la un preţ destul de obscen.

Farurile cu Xenon mă interesau şi ele montate din fabrică, dar se găsesc OEM la preţuri mult mai bune decât luate din fabrică, un retrofit care m-ar interesa în viitor. La 1246 EUR cât costă din fabrică de asemenea mi se pare un preţ obscen, ţinând cont că aceeaşi opţiune la Audi A3 costă 1011 EUR, la BMW Seria 1 925 EUR, Mercedes-Benz B-Klasse modelul nou 1047 EUR şi exemplele pot continua. Nu înţeleg politica de preţuri la această opţiune din partea Volkswagen.

Până acum am avut aproape toate maşinile cu cutie automată, dar iarăsi diferenţa de preţ între manual şi automat mi se pare destul de mare aşa că renunţ la ea.

Nu trebuie să iau o decizie imediat aşa că am timp de gândire. Voi căuta şi în varianta second-hand o maşină care să respecte cerinţele mele, şi anume 1.6 sau 2.0 Highline Bluemotion cu trapă şi eventual cutie automată sub 20,000 km dacă ajunge la acelaşi preţ sau un preţ mai bun faţă de varianta configurată de mine în variantă manuală, în felul ăsta suferă altcineva deprecierea iar maşina practic va fi tot nouă şi iau bonus o cutie DSG, dacă am noroc.

Maşina nu va fi tunată pentru creştere de putere niciodată, aşa că ce aleg, aia rămâne.

Ce părere aveţi de cele două motorizări ? De fapt, ce părere aveţi de 1.6-le TDI în 5 trepte ? Cum se comportă la 140 km/h oră pe autostradă ? Este mai zgomotos sau vibraţiile sunt mai mari ca la modelul 2.0 TDI ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti recomand 2.0d. Daca rasfoiesti internetul, o sa vezi multe plangeri fata de 1.6d; In plus, ma gandesc ca trecerea de la 3.0 CRD la 1.6 poate fi ..obscena, pe cand alternativa e mai in regula.

Poti sa oferi mai multe detalii despre achizitionarea farurilor cu xenon OEM, te rog?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e vorba de trecere, maşini am avut sper norocul meu destule până acum, şi benzinare v8 clasice americane dar şi diesel-uri între 2.0 si 3.0 litri, mai mult sau mai puţin moderne, majoritatea automate însă.

Ideea e următoarea, Jeep-ul nu are sens să îl compar cu ce doresc să cumpăr. Îl am de cca. 1 an de zile în posesie, nu este al meu este a unei cunoştiinţe care a emigrat şi acum ar dori să o vândă. E o maşină extraordinar de bună pentru cine are nevoie de aşa ceva, altă categorie de preţ (cca. 45,000 EUR a fost) şi nu doresc să o cumpăr deşi m-aş încadra în banii care îi cere prietenul meu.

Golf-ul pe de altă parte, doresc să îl ţin 5-6 ani sau mai bine. Nu il aleg din raţiuni de consum, dar ultimele maşini pe care le-am avut în posesie au fost majoritatea diesel şi m-am obişnuit cu tipul acesta de motor. Ce nu îmi place la 1.6 este cutia de viteze în 5 trepte.

Soluţii pentru xenon sunt multe, de la clasicul eBay american sau german la dealeri din SUA sau diverse firme care le vand separat, firme de asemenea din SUA sau Germania. Problema e ca se potrivesc (fara erori sau alte complicatii) la modelele cu echipare Highline, pentru celelalte trebuie un computer schimbat care e destul de scump.

http://www.bks-tunin...ts-Housings-DRL

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa nu te bazezi ca poti sa faci retrofit OEM la aceeasi bani pentru ca nu poti. Doar carcasa si DRL sunt 1200$ in linkul tau, becurile + balast mai costa ceva (e pacat sa pui chinezarii, ci Osram/Phillips), iar un retrofit OEM include si autoleveling. De spalatoare nu mai zic pentru ca sunt cam inutile in opinia mea.

DSG e vis daca poti sa iei, iar cuplata la un diesel = consum foarte redus, insa dezavantajul este pretul mult mai piperat.

Din tot ce ai zis, as zice un 2.0TDi 140cp manuala :emthup: , all-rounder.

E foarte greu sa gasesti G6 cu trapa second, fiind o optiune mai exclusivista. Cam ce buget ai avea?

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Retrofitul din link este PENTRU cele care au DEJA xenon. Se face trecerea de la xenon normal la xenon + leduri. Si atunci da, e valabil ce scrie acolo. De la halogen la xenon ai de schimbat, faruri, becuri, balast, auto-leveling, spalatoare. Era pachetul de faruri + autoleveling vreo 2.200 parca la kufatec(sau ahw-shop, unul din ei).

Tot ce poti sa iei am pe golf sunt Dectane-uri sau HID-uri pe farurile originale si nu recomand nicio varianta.

La restul ai dreptate. Pana si scaunele incalzite poti sa le pui dupa la 2-300 de euro(piese fara montaj). Totusi recomand sa le comanzi, nu merita deranjul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Xenon fara spalatoare e ok in Romania. Daca te prind militienii afara, s-ar putea sa strambe din nas. Nu am apucat sa le folosesc (spalatoarele de faruri) in cazuri in care chiar se simte nevoia dar nu ma astept la rezultate fenomenale.

Si eu stiu niste preturi la piese separat mai mari decat ale configuratorului pentru xenon, tocmai de asta am intrebat.

Scaunele incalzite sunt fermecate. Le recomand fara ezitare, fie din start, fie montate ulterior achizitionarii masinii. Sau, mult mai bine e un sistem de incalzire auxiliara, mai ales ca vorbim de TDi. E scump, ce-i drept, dar o sa-ti multumesti zilnic, in sezonul rece. Beneficiile sunt nu numai dpdv al confortului, ci si al longevitatii motorului.

George intreaba bine: in ce suma trebuie sa se incadreze masina?

PS: Nu trebuie sa te descurajeze cutia in 5 trepte, pana la urma a 5-a are aproape acelasi raport ca a 6-a de la cutia cu 6 trepte.

Modificat de mike.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrei_traznitul

Salutare,

A observat cineva ca pe configuratorul lui vw.ro nu se mai poate configura Golf 6 cu 4 motion decat pe modelul R20 ? Eu imi amintesc ca mergea pe cutie manuala acum ceva timp sa pui 4x4.

Modificat de andrei_traznitul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Opa, chiar ca :( . Ce aiurea, inainte puteai lua 2.0TDi 140 cu 4motion. Sper sa reintroduca varianta asta, era un combo perfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, este foarte ciudat şi eu mă uitam acum, pe configuratorul din Germania apare însă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa nu te bazezi ca poti sa faci retrofit OEM la aceeasi bani pentru ca nu poti. Doar carcasa si DRL sunt 1200$ in linkul tau, becurile + balast mai costa ceva (e pacat sa pui chinezarii, ci Osram/Phillips), iar un retrofit OEM include si autoleveling. De spalatoare nu mai zic pentru ca sunt cam inutile in opinia mea.

DSG e vis daca poti sa iei, iar cuplata la un diesel = consum foarte redus, insa dezavantajul este pretul mult mai piperat.

Din tot ce ai zis, as zice un 2.0TDi 140cp manuala , all-rounder.

E foarte greu sa gasesti G6 cu trapa second, fiind o optiune mai exclusivista. Cam ce buget ai avea?

Nu mă bazez neapărat şi nici nu-mi fac speranţe, DAR, se face (relativ) uşor retrofit, am mai făcut şi la altă marcă (tot germană) şi m-a ajuns un preţ final destul de avantajos (folosind piese uzate dar făcut cap-coada inclusiv cu autoleveling).

Din Europa pot să iau piesele fără TVA ceea ce m-ar ajuta (piese noi) sau ceva uzat în stare excepţională după puţină pândă pe eBay Germania (complete).. Nu mor neapărat după xenon, prefer să fac altceva cu banii ăia să zicem (i-aş investi in DSG), sau să găsesc varianta "uzat" cu un rulaj sub 20,000 km şi să-l includă OEM şo de asemenea şi trapa, asă nu mă deranjează deloc. În ultima vreme am avut mai multe drumuri prin Europa în care am fost nevoit să folosesc maşini de închiriat care nu aveau nici urmă de xenon pe ele, şi le-am condus pe ceaţă şi ploaie torenţială de mama focului fără probleme.

Retrofitul din link este PENTRU cele care au DEJA xenon. Se face trecerea de la xenon normal la xenon + leduri. Si atunci da, e valabil ce scrie acolo. De la halogen la xenon ai de schimbat, faruri, becuri, balast, auto-leveling, spalatoare. Era pachetul de faruri + autoleveling vreo 2.200 parca la kufatec(sau ahw-shop, unul din ei).

Tot ce poti sa iei am pe golf sunt Dectane-uri sau HID-uri pe farurile originale si nu recomand nicio varianta.

La restul ai dreptate. Pana si scaunele incalzite poti sa le pui dupa la 2-300 de euro(piese fara montaj). Totusi recomand sa le comanzi, nu merita deranjul...

Da ai dreptate, am dat un link gresit. Inainte sa dau linkul am cautat pe cateva forumuri din SUA (tdiclub, vwvortex, tiguanowners, samd) despre conversii si sunt multe facute cu succes de la halogen normal. O sa ma studiez eu problema.

Scaunele incalzite nu o sa le pun din principiu la pretul ala. La Skoda Superb (ultimul model) costa 226 EUR fata/spate incalzite, cu TVA. La Skoda Octavia (tot ultima varianta) costa 174 EUR cu TVA doar faţă sau 322 EUR faţă/spate. Faptul că Volkswagen mi le arunca la pachet cu nişte duze de parbriz încălzite la preţul obscen de 400 şi ceva de EUR e aiurea. Refuz să plătesc această sumă pentru că simt ca sunt luat de fraier pe banii mei, sau cel puţin aşa consider eu.

Xenon fara spalatoare e ok in Romania. Daca te prind militienii afara, s-ar putea sa strambe din nas. Nu am apucat sa le folosesc (spalatoarele de faruri) in cazuri in care chiar se simte nevoia dar nu ma astept la rezultate fenomenale.

Si eu stiu niste preturi la piese separat mai mari decat ale configuratorului pentru xenon, tocmai de asta am intrebat.

Scaunele incalzite sunt fermecate. Le recomand fara ezitare, fie din start, fie montate ulterior achizitionarii masinii. Sau, mult mai bine e un sistem de incalzire auxiliara, mai ales ca vorbim de TDi. E scump, ce-i drept, dar o sa-ti multumesti zilnic, in sezonul rece. Beneficiile sunt nu numai dpdv al confortului, ci si al longevitatii motorului.

George intreaba bine: in ce suma trebuie sa se incadreze masina?

PS: Nu trebuie sa te descurajeze cutia in 5 trepte, pana la urma a 5-a are aproape acelasi raport ca a 6-a de la cutia cu 6 trepte.

Da, sunt conştient că în afara ţării pot exista probleme fără spălătoare, un risc care mi-l asum. Eu am avut la toate maşinile (cred) scaune încălzite şi ştiu avantajele lor, dar repet sunt descurajat de politica de preţuri aplicată pe marca Volkswagen în România mai ales când compar preţuri la opţionale cu alte mărci din acelaşi grup (Skoda Superb să zicem). Şi să nu-mi spună mie că Volkswagen Golf o fi mai premium sau alte prostii faţă de Skoda Superb când sistemul şi piesele folosite sunt aceleaşi (la scaunele încălzite mă refer). Mi se părea fairplay să se ofere opţiunea individuală şi nu să fiu forţat să o iau în "pachete de opţionale" lucru care îl detest cel mai şi cel mai mult la constructorii auto (excepţie pentru piaţa din SUA şi uneori Canada unde sunt foarte bine definite, ... altă piaţă, altă poveste).

Şi întrebarea finală. Fac o alegere greşită ? Jeep-ul o să-l mai ţin, nu se vinde uşor şi nici amicul meu nu este disperat să-l dea de pomană, aşa că trecem şi iarna asta împreună. Stateam de vorbă cu cineva la o vulcanizare şi l-am întrebat câteva despre maşina lui (un Golf 6 pe benzină 1.2) şi spunea că îi cam pare rău că nu a aşteptat modelul nou care ar apărea în 2012. În afară de asta părea mulţumit.

Mă grăbesc ? Să mai aştept ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul in care Golf MK7 va iesi pe piata in 2012, sa fi sigur ca va avea un pret nesimtit. Cu toate astea, cel mai probabil va fi o masina complet noua si vei avea de ales dintre motoare si optiuni mai interesante, sau cel putin asa sper eu.

Daca respectivul care spunea ca regreta ca nu a asteptat MK7 a trecut de la MK5 la MK6, atunci il inteleg si cred ca are dreptate.

Nu stim inca in ce buget trebuie sa se incadreze masina. Cat despre asteptat, nu cred ca suntem noi in masura sa dam astfel de sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atentie ca pt scaune incalzite ai niste optiuni utile. Daca iei alarma din fabrica si pachetul de lumini 1 iti iese pachetul de iarna mult mai ieftin, la vreo 200 euro, ceva de genul. Sigur, daca nu vrei alea, nu te mai ajuta. Alarma din fabrica insa mi se pare chiar buna, apreciez extrem de mult faptul ca e discreta si nu urla una doua la orice sunet.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul in care Golf MK7 va iesi pe piata in 2012, sa fi sigur ca va avea un pret nesimtit. Cu toate astea, cel mai probabil va fi o masina complet noua si vei avea de ales dintre motoare si optiuni mai interesante, sau cel putin asa sper eu.

Daca respectivul care spunea ca regreta ca nu a asteptat MK7 a trecut de la MK5 la MK6, atunci il inteleg si cred ca are dreptate.

Nu stim inca in ce buget trebuie sa se incadreze masina. Cat despre asteptat, nu cred ca suntem noi in masura sa dam astfel de sfaturi.

Bugetul maşinii este de cca. 22,800 EUR +/- cât costă ea (conform preţurilor de listă volkswagen.ro în variantă 2.0 TDI Bluemotion manuală cu trapă şi ceva opţionale incluse).

Dacă la aceeaşi sumă găsesc un 2.0 TDI manual (Bluemotion sau nu) care să includă opţiunile alese iniţial de mine (trapă, RCD 510 si camera rear view, climatronic) şi eventual o cutie DSG şi/sau xenon iar maşina să nu aibă un rulaj mai mare de 25,000 de km +/- sunt dispus să plătesc cam 21,000-22,000 EUR pe ea dacă pot să obţin DSG şi xenon incluse în banii ăştia, cu dezavantajul psihologic că maşina e rulată, pracitc e în stare aproape nouă.

În general am urmărit evoluţia preţurilor de la o generaţie la alta, nu neapărat la Volkswagen Golf dar şi la alte branduri de la un model nou la altul, s-au cam respectat preţurile de vânzare (cel puţin în ultimile două generaţii să zicem). Ca să exemplific, este vorba de Mercedes-Benz C-Klasse care se află în familie, modelul anterior (2001-2007). Preţul de listă la modelul C 220 CDI la modelul generaţiei veche cu facelift (model 2006) a fost acelaşi cu cel de la modelul actual (cu facelift 2010+), variind foate puţin preţurile la opţionale. Acum urmăresc strict orientativ evoluţia preţurilor la modelul 320 d de la BMW (tip E90 generaţia 2006-2011) şi modelul cel nou care tocmai s-a lansat. Sunt singur că şi aici va fi o diferenţă de preţ de catalog de maxim 5% între serii.

Revenind la VW Golf, părerea mea este că preţurile vor fi foarte apropiate pentru Golful următor cu motorizare similară (2.0 TDI, că va fi sau nu mai puternic rămâne de văzut).

Păi puteţi să daţi un sfat cum aţi proceda voi fiind într-o situaţie similară. Nu mă grăbesc să aleg altă maşină pentru că am cu ce circula momentan, dar va veni o vreme când acest Jeep îşi va găsi un nou proprietar iar eu voi fi nevoit să iau altă maşină. Alt motiv ar fi jobul actual. Sunt plecat între 6 şi 8 luni pe an din ţară cu munca, iarăşi un motiv să nu mă grăbesc şi asta mă face să mă gândesc la noul model foarte apropiat.

atentie ca pt scaune incalzite ai niste optiuni utile. Daca iei alarma din fabrica si pachetul de lumini 1 iti iese pachetul de iarna mult mai ieftin, la vreo 200 euro, ceva de genul. Sigur, daca nu vrei alea, nu te mai ajuta. Alarma din fabrica insa mi se pare chiar buna, apreciez extrem de mult faptul ca e discreta si nu urla una doua la orice sunet.

Eu, de fapt noi în familie se foloseşte soluţia CASCO pentru primii doi ani când maşina încă are o valoare ridicată + urmărire prin GPS). Alarma de fabrică nu este opţiune care să mă atragă deloc. Aş fi preferat acea opţiune individuală.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

evident ca pretul de lansare va fi extrem de apropiat de cel al lui g6 la lansarea acestuia. Doar ca acum la g6 ai vreo 2500 euro reducere fata de pretul la care a aparut initial. Asa va fi si la g7, o sa fie la pret mai mic, dar nu in primele 6 luni. In schimb vor fi super reduceri la g6 pe final. Se spera ca g7 sa fie un pic mai ieftin, dar nu iti inchipui mai mult de 2-3sute euro (plus vreo dotare doua in standard).

Daca nu te atrage alarma aia e. Eu ce sa zic, care mi-am luat si alarma si lumini 1 si pt ca mi s-au parut mult, nu am luat scaune incalzite, iar dupa 3-4 luni le luam mult mai ieftin? asta e, se intampla, nu e o tragedie, folosesc oricum pantaloni de schi toata iarna ca merg o groaza pe jos :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare: merita sa astept 3-4 luni pt un G6 Highline 1.4tsi dsg + xenon, sau sa iau ce e pe stoc 1.6tdi. La ambele aceleasi dotari: clima, pachet seattle sport, pachet relax, rcd 510.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai vrei benzina sau diesel? Daca ti-e indiferent ia-o pe cea de pe stoc atata timp cat are culoarea/optionalele pe care le vrei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare pentru cunoscatori (sau daca a facut cineva): la Trendline se poate monta ulterior tempomatul si, daca DA, care sunt costurile acestei operatiuni ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!