Jump to content

Golf 6 - Configurare/Achizitie


X-Ecutor
 Share

Postare recomandată

  • Administrator

sidneyshow55 cred ca este promotia in vigoare, de obicei asa este

Vorbeste la un dealer pentru confirmare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 1,8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • mandelu

    191

  • YEP

    87

  • TDR

    73

  • The_Ego

    66

sidneyshow55 - Edition este oferta in curs si beneficiaza de o reducere de 2000+ Euro si daca mai scoti si un discount de la dealer ajungi la 3000+ reducere :)

Ce mi-a zis si mie dealerul ca sfat:

Vopsea metalizata - OK

Alarma - Nu, sa pun una after.

Scut - Nu, e mult mai ieftin after (~450 RON - pretul pe care mi l-a zis dealerul).

Pachet drumuri grele - Preferential, depinde cum vrei masina.

steff69 - Cu cat ai iesit mai ieftin in comparatie cu un Confortline cu aceleasi optionale?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic sa te interesezi tu de ce doresti sa pui, nu sa ii intrebi pe ei. ei judeca din alta prisma decat a cumparatorului, nu cunosc nevoile si mofturile acestuia etc. daca te iei dupa ce zic ei, s-ar putea sa te trezesti ca ce ai cumparat nu e chiar ce iti trebuie tie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu toate astea sfaturile care i le-a dat reprezentantul de vanzari mi se par in regula.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e vorba de scutul metalic atunci te-a sfatuit gresit.

M-am uitat in ETKA si doar scutul costa 163 EUR. Pe langa asta mai sunt doua picioare de sustinere = 40 EUR, 2 suporti ~ 80 EUR si mai multe suruburi si piulite inca aproape 15 EUR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil s-a referit la cele facute de turci, care se vand si aici pe forum si sunt foarte ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@TheBoogieMan doar daca vrei 'orginal', dealerul de la Midocar a fost cat se poate de cinstit, am stat cam 2.5 ore de vorba despre ce merita si ce nu. Scutul, in cazul meu, nu conteaza atat de mult avand in vedere ca circul in proportie de 99.99% pe drumuri... sa le zicem asfaltate :)

Am si eu o intrebare legata de suportul de ochelari la care dealerul nu a reusit sa-mi raspunda. Pe ce versiune vine in standard?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe HL vine cu "portita". Pe TL si CL este un locas, mai pe romaneste....."o gaura".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fals, atat pe HL cat si pe CL vine cu inchizatoare acel locas. stiu pt ca il am si e f misto si am CL. si l-am vazut si la HL.

daca nu esti sigur pe ce spui, nu mai fa afirmatii categorice, lasa si tu loc de indoiala.

Modificat de mandelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut un CL la reprezentanta care nu avea. Din acest motiv mi-am permis sa spun sigur. Precizez ca CL-ul respectiv era productie 03.2010.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

refuz sa cred asa ceva. CL-ul meu e tot martie 2010 fabricat si livrat. ori au toate, ori niciunul. si din dotarile pe care le am pe masina, nu stiu care ar putea veni cu asa ceva, poate lumini si vizibilitate 1, dar ma indoiesc, nu scrie nimic in descriere de genul. Cred mai degraba ca l-ai confundat tu cu un TL. oricum, mai avem colegi cu CL, poate ne zic si ei.

Modificat de mandelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Marz

Nu am facut o comparatie. Oricum daca nu ma insel, pe CL vine in standard cu suport lombar si oglinzi si manere in culoarea caroseriei. Si astea sunt cele mai ieftine optionale. Am facut la un moment dat o comparatie (pe o alta configuratie) si nu merita. La CL avand jantele de aliaj in standard creste pretul din start. Si tin minte ca mi-a spus si dealer-ul ca e mai convanabil ca pret sa iei TL si-apoi sa incepi sa pui pe ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema e ca anumite dotari si culori de tapiterii nu le ai oricat pui dupa aia pe ea, si asta poate fi un impediment serios la o adica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt convins ca e mai bine sa pleci de pe TL si sa pui...or is it? Sunt foarte multe optionale / dotari standard pe care pe TL nu le poti pune, deloc. :vaidecapulmeu:

Nu cred ca s-a mai gandit cineva, in afara de dealer-ul la care ai mers, ca e mai ieftin sa pleci de la TL si sa ajungi la ce doresti, incadrandu-te in mai putini bani, nu - pe bune, VW cere bani mai multi la HL pentru ca scrie undeva ascuns HighLine:ceuameni:

Modificat de mike.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer, jantele de aliaj de 15 de pe CL nu mi-au placut deloc. Arata chiar mai mici ca cele de tabla si aliaj de 15 pe Golf, pare putin cam subdimensionat. Am avut ocazia sa iau CL de 1.2 de pe stoc, dar nu mi-au placut volanul, scaunele si evident rotile. Macar daca plateam ceva, sa merite.

Saltul de la cl la hl, e mai mare decat de la tl la cl, parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intrucat la noi sunt masinile mai ieftine decat la nemti, CL-ul de la noi nu vine cu volanul in piele, motiv pt care e chiar pacat ca cine comanda, sa nu ia si volanul in piele. la ei vine standard pe CL. de anul trecut pe CL nu mai vine cu roti de 16", in schimb sunt de 15 dar cu jante. de gustibus. cert e ca iesi mai ieftin la intretinerea ei, un cauciuc de 15 e mult mai ieftin ca ala de 16, iar performantele sunt tot pe acolo, mai ales daca mergi potolit.

dupa cum zice si mike, anumite optiuni nu se pot pune insa pe TL, deci te cam forteaza la echipari superioare. Am vazut un G6 zilele trecut HL cu tapiteria aia deschisa de tot la culoare. Arata superb, din nefericire e greu de intretinut, orice se vede pe ea, motiv pt care daca vrei HL esti aproape constrans la cea inchisa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca cumperi TSI de 160cp sau TDI 140cp la CL primesti jantele pe 16 de GT (mugello)cat despre variante eu personal am preferat un CL echipat mai bine decat vine HL din fabrica deoarece desi am platit putin mai mult am vrut neaparat scaune de CL care mi se par mult mai comode.

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, asa am vrut si eu, plus culoarea interioara. ai dreptate la 160 si 140tdi, dar nu le-am bagat in discutie pt ca sunt extrem de putin vandute aceste variante.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina mea din semnatura are echipare CL si este fabricata in mai 2010 avand in dotarea standard fata de TL(mai sunt cateva nimicuri pe care nu le-am pus la socoteala):

- reglaj lombar al scaunelor fata;

- oglinzi si manere in culoarea caroseriei;

- suport de ochelari in plafonul masinii;

- roti de 16" cu capace ce imita jantele de aliaj;

- cotiera centrala fata cu spatiu de depozitare;

- faruri de ceata si lumina statica la virare;

- cotiera centrala spate cu posibilitatea transportarii obiectelor lungi;

- lumini in plafon pentru citit fata si SPATE;

- priza 12V in portbagaj;

- tempomat;

- oglinzi make-up stanga si dreapta ILUMINATE;

- scaune cu o sustinere laterala mai buna.

Aceste dotari nu se gaseau acum un an in varianta standard la TL, nu stiu acum.

Iar cele mai importante dotari standard de pe HL fata de CL erau 3 mari si tari:

- computer de bord

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si sa nu uitam de tapiseria Alcantara, care pt mine a fost motivul pt care am ales HL si nu CL. + imi plac mai mult scaunele la HL, parerea mea personala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e chiar asa. Eu am Highline, am vrut initial Comfortline dar am ales Highline-ul din mai multe motive:

1) jantele Cleveland. Imi plac mult mai mult decat Wellington-urile Comfortline-ului. In plus, HL vine cu anvelope de 16, nu de 15 ca pe CL.

2) la Highline masina vine din serie cu antena Diversity

3) computerul de bord, care e CB Plus pe HL

4) masina vine din standard cu covorase

5) si levierul, si maneta de frana sunt in piele la HL

6) din standard e pe masina RCD 310, nu 210 ca pe CL

dar mai ales:

7) interiorul HL. Daca Trendline-ul nu imi place mai deloc, CL asa si asa, HL arata impecabil. Si decorul Matte Chrome, si tapiteria Alcantara, si scaunele sport sunt cu totul altceva decat CL. Mai e si atentia fata de detalii - e suficient sa te uiti cum arata butoanele de pe usi si consola.

Chiar cred ca diferenta de pret merita banii.

PS Uitasem de cele 8 incinte acustice de pe HL vs 4 pe CL.

Modificat de seby80
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exagerezi la mai multe capitole, dar oricum a alege intre CL si HL e o chestiune de gusturi si preferinte.Daca ar fi dupa mine HL ar trebui redenumit Sportline.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

seby nu le zice rau, asa e, dar ideea e ca multe dintre alea le poti lua prin diverse optiuni destul de ieftine (CB plus e 70euro, RCD 310 vreo 100 etc) si tot ramai cu bani in buzunar (dar si fara jante de 16, comenzi pe volan etc). cred insa ca de fapt tapiteria face decizia finala judecand si dupa cum am vazut ca aleg altii (restul de dotari ajung sa fie motive care se adauga la acesta). nu era deloc rau daca ofereau 3 culori de tapiterii la fiecare echipare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe G5 existau,mai era si gri,personal la mine alegerea a fost simpla deoarece nu mai doream scaune sport ci neaparat scaune confort cu suport lombar.In afara de asta tapiseria de pe HL mi s-a parut fie prea deschisa fie prea inchisa.

Problema la ce zice seby80 este ca el compara Hl cu CL fara optionale(preturi diferite),ar trebui sa config CL la nivel HL si sa compare cu ce iese pe minus la acelasi pret.

Diferentele(care sunt o chestie de gust,nu se pot considera minusuri)dupa ce configurezi un CL la nivel de HL sunt :

-buza cromata de la bara din fata

-stopuri fumurii

-tapiserie diferita

-bandourile interioare

-butoanele de actionare a geamurilor

Chestia cu "e si atentia fata de detalii" mi se pare nejustificata avand in vedere ca vorbim doare de niste butoane cromate puse sa se asorteze .Din punctul meu de vedere mai bine schimbau plasticele de la exteriorul usilor deoarece plasticul piano black este extrem de nepractic(cand este nou arata bine dar la exterior se va zgaria extrem de repede).

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!