Jump to content

Golf 6 - Configurare/Achizitie


X-Ecutor
 Share

Postare recomandată

20 de mil? Mi se pare mult prea mult, mai ales ca pe mine ma intereseaza in mod special suspensia asta.

Daca poti sa fii mai concret, cum se comporta suspensia pe denivelari/gropi/crapaturi (ca avem din belsug in zona si astea ma omoara)?

Modificat de dadu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 1,8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • mandelu

    191

  • YEP

    87

  • TDR

    73

  • The_Ego

    66

comanda vw g6 - 2.0 CR highline

+ climatornic, airbag spate, alarma, carlig, cd-changer, navigatie + DVD Europa EST, pachet lumini 2, pachet depozitare, pachet relax, pachet iarna, park assist, RNS 510, monitorizare presiune, ESP, suspensie cu reglare adaptiva, trapa = 29.031,24 euro cu tva.

deabia astept sa vina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer mi se pare mult. Intr`adevar masinuta are dotari de clasa superioara dar 29K pt un Golf care nu e GTI sau R32. In 29K parca m-as uita la o clasa superioara, de ce nu passat CC sau Superb2.

Sunt si eu posesor de Golf, dar uneori cand vad ca preturile pot urca la 30K mi se pare ridicol.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie si 22.000 mi se pare mult ptr o masina de clasa golfului. Sper sa isi mai bage mintile in cap astia de la vw si sa vina cu niste preturi mai joase.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

20 de mil? Mi se pare mult prea mult, mai ales ca pe mine ma intereseaza in mod special suspensia asta.

Daca poti sa fii mai concret, cum se comporta suspensia pe denivelari/gropi/crapaturi (ca avem din belsug in zona si astea ma omoara)?

Pretul de 20 de mil era dat de niste colegi de pe forumul astra. Eu neavand IDS+ ci doar pachet sport nu am amortizoarele astea inteligente insa din ce imi amintesc asa se discuta... de 20 de mil/amortizor. Sper ca nu am retinut gresit.

In mare parte din timp am condus-o pe sport si pe drum bun. La intoarcere am rugat dealerul sa vedem diferenta intre confort si sport la un drum ceva mai prost. Rezultatul este perceptibil si il asemuiesc cu suspensia unei masini mari (gen a6) la vreo 150k km. Nu ma refer la uzura ci pur si simplu iti da impresia unei masini foarte moale si confortabila. Probabil comparatia cu o masina mare si veche imi vine in principal de la tangajul creat la trecerea peste denivelari. Nu pot oferi prea multe informatii fiind un simplu test drive si nefiind prea indemanatic la compuneri :(. E majora si schimbarea setarilor directiei (pe sport greoaie iar pe confort zici ca esti la volanul unui fiat cu city on) si a pedalei de acceleratie (cand faci trecerea de la confort la sport ai tendinta sa patinezi ambreiajul putin acceleratia fiind mult mai sensibila).

Un al lucru ar fi interesant pt multi... la astra cu buton sport (IDS+ sau pachet sport) se poate face remap doar pe sport on. Daca acest lucru ar fi posibil si aici... sa ai softul tunat doar pe sport ar fi mult mai interesant optionala. Daca nu, cu toate ca este o diferenta sesizabila intre moduri, pe mine nu ma atrage in mod special. Prefer suspensia sport si atat.

@croc1977: Asteptare usoara!

Modificat de spb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deja au trecut 6 saptamani de la plata avansului pentru un G6 cu urmatoarea comfiguratie: 1,4 TSI 122 CP 6 viteze Trendline 4 usi cu urmatoarele optionale: Aer conditionat Climatronic-reglare automata pe doua zone, separate stanga/dreapta, Cotiera centrala fata cu spatiu de depozitare, 2 guri de ventilatie spate si doua suporturi pahare spate, Pachet sport "Interieur"-scaune sport fata, tapiterie"Me 2" pentru scaune sport, volan piele 3 spite, scaune fata cu reglaj pe verticala, bancheta spate cu rabatare simetrica a spatarului inclusiv cotiera centrala spate cu posibilitatea transportarii obiecte, Radio CD "RCD 310" cu functie mp3 si 8 incinte acustice, conector multimedia, Sistem electronic pentru mentinerea stabilitatii masinii(ESP). inclusiv ASR si ABS, Culoare: Negru (Schwarz).

Am avut destul timp sa ma gandesc la configuratie. Am decis sa schimb culoarea la Rosu (tornado red) si sa inlocuiesc cotiera centrala fata cu spatiu de depozitare, 2 guri de ventilatie spate si doua suporturi pahare spate cu Pachet Secure:cotiera fata, faruri de ceata cu lumina statica de virare inclusa. Aste ar insemna un plus de cca. 39 EUR zic eu ca merita.

Ma gandesc sa pun si Suspensie drumuri grele pentru ca cateodata ma deplasez, pe distante scurte, pe drumuri forestiere. Cu masina din semnatura (G4) am reusit sa nu lovesc masina dedesupt, dar cu mare grija. Nu stiu cum este garda la sol al G6 comparativ cu G4.

Problema e ca dealerul nu a stiut sa-mi dea detalii despre continutul aecestui pachet in afara de ceea ce am stiut si eu ca se mareste garda la sol cu cca. 20mm. Odata ma tem ca nu cumva masina sa piarda din stabilitate, sau sa nu dau cca. 360EUR pentru ceva ce nu este necesar dat fiind faptul ca s-ar pute ca garda la sol sa fie destul pentru a face fata cu success si la drumuri mai putin civilizate.

Astept opinii si pareri, eventual date despre garda la sol pentru G6 sau G5 (asa stiu ca sunt identice) si pentru G4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ai avut probleme cand ai ales sport interior sa te oblice si la pachetul atlanta, da? ca in pdf e un asterix la me2 si zice ca doar cu pachet atlanta, dar e aberant, ca pachetul ala face sa ajunga masina cat un HL si deja mai bine iei HL. ma rog, probabil au tradus ei de la nemti, si la nemti scaunele sport asa sunt bagate, in pachetul atlanta, care insa e scump rau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intradevar in oferta asa este. Tapiteria Me2 se refera numai la scaunele sport fata. Am intrebat pe dealer, si mi-a zis ca o sa am Me2 si la scaunele spate. Sincer nu m-a convins. Tipul cu care tin legatura este total nepregatit in materie de golf 6 (ma tem ca si la alte masini). Pana acuma nu a stiut raspusul concret la nici o intrebare pe care am pus. Nu inteleg cum este posibil.

Modificat de szaki
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@michael - multumesc

Am decis sa nu iau suspensia drumuri grele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

szaki, deci inteleg ca nu te-a obligat la pachetul atlanta pt ca ai vrut sport interieor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu m-au obligat. Sunt pachete separate. Dar cum ti-am spus mai sus nu stiu 100% cum vor fi scaunele spate. Dealerul spune ca vor fi la fel Me2.

Modificat de szaki
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate am citit pana acum legat de G6 urmeaza in primavara sa para si varianta de motorizare 2.0 TDI 170cp, eventual sub denumirea de GTD, as vrea sa vad ce pareri aveti despre motorizarea asta, eu unul am unele regrete ca nu mi-am luat G5 cu motorizarea asta, evident in cazul meu era PD

Din ce stiu eu la vw varianta de 2 L 170cp e common rail nu PD, adica e posibil pe G5 sa fie tot common rail la 170cp. Acelasi lucru si la skoda, vezi skoda rs 170cp e common rail. Unele voci spun ca aici sa vazut diferenta common rail - PD si sa ales common rail pentru motorizarile VAG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul 2.0 TDI de 170 cai de pe G5 si O2 (RS) e PPD, nu common-rail. Adica foloseste tehnica PD, insa injectoarele sunt piezo.

CR-ul nu aduce nimic spectaclos in materie de performante, fata de PD. Doar ca ofera mai mult "rafinament".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la MY2009 pe O2 RS motorul este CR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

care pachet de lumini cu viraj? ca nu e niciun pachet din asta la g6. daca te referi la luminile de ceata cu virare, se aprinde proiectorul de pe partea aia, nu lumina in far.

Am zis ca ma uit sa vad cum face. Asa e, se aprinde proiectorul de ceata pe partea spre care se vireaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aztazi am vorbit cu dealerul si mi-a confirmat ca in sfarsit dupa 7 saptamani de la plata avansului s-a comandat masina.

Pe la mijlocul saptamanii viitoare o sa aflu si saptamana in care este programat productia.

Modificat de szaki
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la MY2009 pe O2 RS motorul este CR.

Vezi ce scrie pe site-ul oficial aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut pe toti.

Sunt nou printre voi forumistilor si va cer sfatul in legatura cu noul golf VI.

Intentionez sa cumpar un golf VI 1.6 benzina 102 CP si vreau sa va intreb daca acest motor este de generatie nou pe 16 valve sau este pe 8 valve?

Va multumesc si..vom comunica in continuare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirmat de www.volkswagen.de ca are 8 valve.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are 8 valve. Il stiu f bine pentru ca il are o prietena pe Leon. Nu stiu daca pe Golf sunt aceleasi setari, dar pe Leon consuma si 17 in oras, ceea ce este ENORM. de mers merge ok, porneste frumos, trage destul de ok..dar consumul este..ff trist!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@razvan87

La alegerea motorizarii pt. G6 merita luat in calcul motorizare de 1,4 TSI 122cp. Parerea mea este ca merita diferenta de bani fata de 1,6 102cp. Daca te intereseaza poti afla mai mult despre motorul 1,4 TSI 122c pe topicul: http://vwforum.ro/index.php?showtopic=38582

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna! Poate sa-mi spuna cineva care motorizari au 16 valve la Golf VI?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are 8 valve. Il stiu f bine pentru ca il are o prietena pe Leon. Nu stiu daca pe Golf sunt aceleasi setari, dar pe Leon consuma si 17 in oras, ceea ce este ENORM. de mers merge ok, porneste frumos, trage destul de ok..dar consumul este..ff trist!

Conteaza traficul si fii sigur ca si al tau in conditiile alea tot atat consuma.

La mine lumea ramane uimita cand le spun ca 1.6 le meu consuma 13 in oras. Dar eu locuiesc in centru si lucrez in centru. Daca fac numai drumuri acasa serviciu atat ia. Cum mai ies din "traseul" asta scade catre ce zice "cartea" dar traficul omoara cosumul oricarui motor... fie el si diesel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!