Jump to content

Golf 6 - Configurare/Achizitie


X-Ecutor
 Share

Postare recomandată

Am avut si un G5 inainte, cu suspensie normala. Pare cam acelasi lucru ca si garda la sol dar cred ca nu am o parere foarte avizata, cand merg la drum lung sau pe teren mai rau folosesc alta masina cu garda mai inalta. Obligatoriu sa intrebi la dealer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 1,8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • mandelu

    191

  • YEP

    87

  • TDR

    73

  • The_Ego

    66

aha, deci nu e nevoie nici de senzori. sper ca daca iau CB plus sa am si eu asta, chit ca va fi un TL echiparea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer, am mai spus, inainte nevasta a avut un G5. TL. Tot asa, luat exact la aparitia modelului. Se pare ca ea e fan golf. Eu as lua oricand un 1er dar acum dupa ce am vazut G6 as lua 1er doar datorita insignei. ;)

Ce vreau sa zic e ca pe G5 la TL scaunele erau ok dar nu se comparau cu cele de CL. Acelasi stil de scaune sunt si la G6. Pentru mine asta ar fi motivul principal pt care as lua CL. Cele de pe CL sunt destul de sportive ca sa nu fie nici incomode si cu retineri laterale prea mari. Scaunele de pe TL erau ok dar nu se compara cu cele de pe CL :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea este ca merita investit in scaune sport.

Exista pachetul Sport "interieur" care include scaune sport fata (cu reglare si pe verticala), volan piele etc. Merita sa aruncati o privire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hehe, crezi ca nu stiu? m-am dat cu g6, insa pe TL pot pune si am sa iau obligatoriu scaune sport Me2. pe CL nu pot pune, iar alea sport Me2 sunt exact ca cele de pe highline ca forma, si mai misti ca cele de pe CL. m-am ofticat cumplit cand am sesizat in showroom diferenta, dar bine ca poti pune alea sport, altfel ma chinuiam sa iau HL. si mie mi se par scaunele extrem de importante.

edit: szaki a fost mai iute ;)

Modificat de mandelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am pus pachetul sport "interieur" dar nu stiu cum v-a fi tapiteria pentru scaunele spate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, scaunele sport sun ok dar acum depinde de gabaritul fiecaruia. Pt mine cele CL sunt perfecte. Daca ai "dosul" prea mare sau esti prea "lat in spate" ;) retinerile de pe scaunele sport pot fi deranjante. As zice, ca limita, ca de la 90kg in sus ar fi de luat CL. Sigur, nu si daca ai 2m la 90 kg :)

Modificat de adi76
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine nu se pune problema ;)

Modificat de szaki
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc ptr raspunsuri .oricum,sunt interesat de un 1.4 160cp dsg hl, asa ca in mod sigur va avea bord computer plus, in standard.

Apropos de dotari, stie cineva daca optiunea de cauciucuri all season e limitata de ceva? Adica,in lista de preturi se face o mentiune ciudata cum ca nu merg cu jante de aliaj! Dar daca masina are standard jantele de aliaj!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@rombu

La configuratia ta (160cp) nu recomand cauciucuri all season.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

crezi ca o sa derapeze si pe uscat ,datorita cuplului mare?

Eu am avt niste mega aventuri zilele trecute cu touaregul pe la munte,cu cauciucuri de vara, asa ca vroiam o solutie intermediara (nu cauciuc de iarna +janta tabla).

Mai am o intrebare apropos de pachetul lumini :ce presupune la golf lunini de viraj? La touareg mai sunt n

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

care pachet de lumini cu viraj? ca nu e niciun pachet din asta la g6. daca te referi la luminile de ceata cu virare, se aprinde proiectorul de pe partea aia, nu lumina in far.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mandelu, trebuie sa ma uit ca sa fi sigur dar impresia mea e ca se aprinde un bec in far pe partea respectiva. Spun asta pentru ca nu bate jos ci sus, vad pe gard exact unde bate lumina si impresia e ca nu lumineaza jos ca farul de ceata. Ce-i drept, nu m-am dat niciodata jos sa vad ce bec s-a aprins :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, daca e ce zic eu, e farul de ceata, scrie si in optiuni ca ala e si am si vazut unul la lucru, dar din afara masinii, dinauntru nu stiu cum se vede. poate insa nu ne referim la acelasi lucru. a, si mi se pare ca nu se activeaza decat la viteze relativ mici, undeva pana in 40 la ora.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate am citit pana acum legat de G6 urmeaza in primavara sa para si varianta de motorizare 2.0 TDI 170cp, eventual sub denumirea de GTD, as vrea sa vad ce pareri aveti despre motorizarea asta, eu unul am unele regrete ca nu mi-am luat G5 cu motorizarea asta, evident in cazul meu era PD

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@rombu

crezi ca o sa derapeze si pe uscat ,datorita cuplului mare? - cu un G6 cu 160cai e posibil sa intri in situatii extreme pentru cauciucuri (viteza ridicata in curbe/ franari puternice etc.). Cauciucurile all season au performante mai scazute (chiar daca ai ESP) comparativ cu cauciucurile special concepute pt. vara sau iarna. Parerea mea este ca cauciucurile au un rol esential in siguranta. Nu cerd ca acolo terbuie facut compromisuri.

Modificat de szaki
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai stie cineva ceva de suspensia adaptiva pe G6 ? Se simte diferenta ?

Intre o suspensie standard si una sport cam cum s-ar situa cea adaptiva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iar finisajele sunt groaznice, poate honda civic type R s-ar fi incadrat dar ea a zis pas datorita designului si feelingul de UFO in interior dar ieftin in acelasi timp.

nu induce lumea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu induc in eroare pe nimeni. Am fost cu un civic si trozneau plasticele alea din interior mai rau ca intr-o utilitara.

Uite aici o poza. Exact asa arata si era ingrozitoare. http://www.samarins.com/autoshow/honda_civic_interior.jpg

Poti sa vezi totusi si in poza ca G6 e peste ca finisaje. http://4wheelsblog.com/wp-content/articole...vw-golf-6-3.jpg

Daca vrei sa discuti un versus poti sa faci topic la aria respectiva. Eu mi-am zis parerea, la ora actuala nu exista compacta hatch in 4 usi cu finisaje mai bune decat G6. :salut:

Modificat de adi76
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu induc in eroare pe nimeni. Am fost cu un civic si trozneau plasticele alea din interior mai rau ca intr-o utilitara.

Uite aici o poza. Exact asa arata si era ingrozitoare. http://www.samarins.com/autoshow/honda_civic_interior.jpg

Poti sa vezi totusi si in poza ca G6 e peste ca finisaje. http://4wheelsblog.com/wp-content/articole...vw-golf-6-3.jpg

Daca vrei sa discuti un versus poti sa faci topic la aria respectiva. Eu mi-am zis parerea, la ora actuala nu exista compacta hatch in 4 usi cu finisaje mai bune decat G6. :icon_rendeer:

poza pe care ai pus-o nu este interiorul civicului hatch-back v

Modificat de UltraDM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca compari Type-R, stai sa apara G6 GTI si poti sa faci comparatia.Poti sa o faci si cu G5 GTI ca tot cu o clasa peste e golful in opinia mea.

E adevarat, nu am vazut civic in europa dar parca nu as lua o masina care in US e varza si in romania are alt interior. Poate sunt eu mai sucit dar mi-a ajuns cel pe care l-am vazut, nu mai vreau o versiune imbunatatita.

Bordul civicului din poza ta pentru mine tot ca un cockpit de camion arata. Dar de ce comentez eu, chestiune de gusturi?! Din moment ce are cumparatori e clar ca sunt persoane care apreciaza si stilul neconventional ca sa zic asa;)

Modificat de adi76
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am incheiat OTul.

Rog pe cine e in masura sa stearga ultimele posturi OT ale mele si sa ii faca eventual astuia cu civicul si cu 3 posturi toate despre civic o arie separata. Eventual un forum separat :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai stie cineva ceva de suspensia adaptiva pe G6 ? Se simte diferenta ?

Intre o suspensie standard si una sport cam cum s-ar situa cea adaptiva ?

Din ce am simtit la test drive este diferenta destul de mare (masina in cauza este un G6 Confortline TSI 122cp, jante 17" si ACC). Pe sport este ferma dar nu este hardcore (e mai confortabila decat GTC ul meu cu pachet sport si 17" probabil datorita suspensiei spate independenta la Golf) iar pe confort devine foarte confortabila, toata masina pare gumata dar ai si un tangaj si ruliu mare. De asemenea se schimba si raspunsul pedalei de acceleratie pe sport fiind mult mai sensibila pedala. Plus ajustarea directiei intarindu-se pe sport.

E o optiune interesanta dar poate aduce costuri suplimentare gigantice dupa garantie. La Astra cu IDS+ (un sistem asemanator) un amortizor controlat electronic costa parca vreo 20 mil.

OT: Japonezii nu au excelat niciodata decat la fiabilitate si la partea technica dar Civicul asta este aparte. Au incercat sa scoata o masina mai proasta technologic decat seria anterioara (vezi suspesia in H deformabil vs independenta de la Civicul anterior, vezi type-r nou vs type-r vechi etc) dar cu un look aparte. Si asta prinde la multe persoane dar nu inseamna ca masina este numai miere si lapte. Am fost si la test drive si confirm ca zgomotele interioare si zgomotele suspesiei la treceri peste denivelari sunt sub orice critica.

Modificat de spb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!