Jump to content

Golf 6 - Configurare/Achizitie


X-Ecutor
 Share

Postare recomandată

Postez lista de preturi primita de la VAG Master caruia ii multumim :icon_thumright:

Dupa spusele lui acest PDF are in plus si ceva optiuni care in prima nu erau si corectate codurile catorva optionale si pachete.

Golf6Sep08c8.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 1,8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • mandelu

    191

  • YEP

    87

  • TDR

    73

  • The_Ego

    66

m-am mai uitat o data atent peste preturi. In echiparea Trendline, cel putin pt 1.4, 1.6 mpi si chiar 1.4 tsi 122 cai, preturile sunt cam aceleasi ca si la G5. A mai aparut in plus airbag-ul pt genunchi, controlul diferentialului si comp de bord. Radio cd-ul 210 este cel mic de tot care a aparut din vara pe g5? Daca da, atunci arata foarte aiurea in consola, deci trebuie o optionala pt alt radio cd. Cel putin pt mine. Oglinzile negre si manerele negre sunt alt neajuns, dau impresia de ieftin si cred ca mai mult de 20 euro nu costa sa le faca in culoarea caroseriei.

La echiparile superioare si motorizarile mai puternice insa, situatia se schimba si masina devine cam scumpa. La fel, nu inteleg de ce costa asa de mult sa faci trecerea de la 3 usi la 5 usi. Din ce am vazut, diferenta e de vreo 850-900 euro. La alte marci diferenta aceasta este de 200-300 euro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK,

Am sa incerc sa postez ceva impresii despre prima intalnire cu GVI. D.p.d.v. al designului exterior vreau sa limitez comentariile la unele pur pers si cat mai simple pt ca aici gusturile si viziunea fiecaruia nu se prea pot comenta.

Astfel masca fata si linia farurilor este una sa zic in stilul tuturor celorlalte generatii (linie continua intre faruri sigla si grila radioatorului) desii aerul dat de faruri se vrea a fi unul mai agresiv...linia capotei nu are nimic special sau original dar continua bine ceea ce incearca farurile sa spuna. Din lateral insa masina este muult mai proportionata, d.p.d.v. al volumetriei fata/spate/inaltime/gabarit/imagine. Spatele masinii nu impresioneaza insa este unul original, si aici gasim stalpul Z prezent la toate celelalte generatii G de pana acum.

Eu am mers cu 2 versiuni de motorizare 2.0 TDI 140cp CR si 1.4TSi DSG 7 160cp.

Prima data despre diesel, caroserie 5 usi, masina arata bine ,zic eu mult mai placuta de privit live decat in poze, unde pare sa nu aiba acea atractie nebuna, obraznica. Motorul diesel este mai linistit d.p.d.v. al sunetelor pe care le emite si feelingul pe care il lasa in masina este unul mai domolit decat cel al PD-ului, insa, cutia este etajata mai scurt in stilul celei de le G5 GT Sport diesel si astfel masina are si laturi violente (placut). Motorul este elastic nu tremura la subturare sau asa si merge bine. Directia este f precisa si taioasa. Masina testata avea jante de 18" si pot spune ca scutura putzin cam tare, insa aratau f bine pe masina. In interior, pe langa noul volan in 3 spite (similar celui din CC), bordul masinii are un plastic f moale si fin la atingere in partea superioara si unul de o mai buna calitate decat cel in G5 in partea de jos a bordului. Ergonomia postului de conducere a fost imbunatatita in sensul ca s-au orientat intrumentele consolei centrale catre sofer nu asa pronuntat ca la BMW insa in directia aceea. Spatiile de depozitare sunt prezente in usi, bord si sub scaunele fata. Scaunele sunt bune dar nu pot spune ca aduc ceva revolutionar in clasa. Tapiseria era placuta la atingere si nu transpirai in el deloc. Butoanele si controalele comenzilor (geamuri, oglinzi, faruri etc) au un nou design si ofera o noua senzatie. Instalatia multimedia prezenta la bord era RNS510 cu Navi touchscreen si 30BG HDD + aux audio etc. Senzatia lasata de interfata este una f buna meniurile sunt f usor si intuitiv de folosit, fidelitate buna. Iluminarea ceasurilor din bord se realizeaza cu lumina alba, climatronicul are reglajele ca si cel de pe fratele mai mare CC.

Motorul de 1.4 TSI 160CP ma impresionat f placut in combinatie cu cutia cu 7 raoparte, fiind f elastic, fara un apetit deosebit pt consum (media de 10l/100km in conditiile in care am condus in blocaje f. mult si am testat reprize de accelare extrema (0-140km/h) cu pedala de acc apasata la maxim)

Cutia pe modul D este setata sa schimbe vitezele f.f.rapid la 70km/h eram in treapta 5, s.a.m.d. astfel reuseste sa aiba un consum mediu f.bun pt puterea propulsorului. La accelerari bruste cutia retrogradeaza 3-4 trepte pt a putea avea forta de accelaratie dorita.

Am sa mai postez si maine continuarea.

Cu prietenie,

R

Modificat de VAG Master
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Frumoasa descriere. Multumim ! Mai ca as vinde G5 sa trec pe un 1.4TSi DSG 7 160cp. :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@VAG Master deci sa inteleg ca daca ar fi sa alegi intre 2.0 TDI CR 140 cp si 1.4 TSI 160 cp - ai merge pe 1.4 ? (DSG sa spunem - oricum eu vreau cutie manuala - dar banuiesc ca ai face aceeasi alegere in ambele situatii)

Intreb deoarece si eu sunt in aceeasi dilema - am cele 2 motoare si nu stiu care sa il aleg ... 2.0 il stiu de la GV al meu , dar din ce ai spus tu CR-ul nu e asa sportiv (nu ca PD-ul ar fi foarte sportiv - dar oricum) ... iar de 1.4 imi este frica de cum va reactiona motorul la 25,000 km / an si cei 3-4 ani care vreau sa tin masina

multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Discutia despre motorizari este una mai complexa dar asa pe scurt:

1. 2.0TDI CR140cp este un motor mai elastic si mai evoluat decat 2.0TDI PD 140 si d.p.d.v. al sportivitatii este doar o senzatie de perceptie pt ca motorul trage mai liniar nu are asa ruperi si plafonari asa rapide.

2. 1.4 TSI aici lucrurile stau putin altfel am fost chiar placut impresionat insa sincer va spun ca masina in Buc va consuma in jurul cifrei de 10l/100km 13l/100km cam asa zic eu pt ca eu am testat masina in Berlin si acolo am stat f.f. mult in blocaje, am testat reprizele motorului cu acceleratii la max etc.

Consumul a fost foarte bun, impresia lasata de motor, sunet, feeling, comportament f bun.

Eu as alege benzina daca nu depasesti 25000km/an de folosinta a masinii.

Eventual daca mai ai nelamuriri te rog PM me si discutam privat pe Y pe ceva :icon_thumright:

Cu prietenie,

R

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am platit, acum cateva zile, avansul pt un trendline care se afla deja in productie si care avea cateva optionale pe care le vroiam, cu exceptia "pachet interieur" si "rcd 310", asa ca am ramas cu rcd 210.

ceea ce nu stiu e daca oglinzile si manerele sunt vopsite (dar am inteles ca se rezolva si dupa) si daca rcd 210 are aux in deja montat. aveti idee daca si asta se poate face in service-ul vw (pt ca nu vreau sa umblu in alte parti, decat la ei), montarea aux in, in cazul in care nu e?

cred ca ar trebui creat un subforum Golf VI, tinand cont ca deja a intrat pe piata si ca vor exista multe intrebari

Modificat de csmn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf 6 GTI este cu siguranta mai elaborat decat Golf 5 GTI. Asteptam acum feedbackul nemtilor privind calitatea Golfului 6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt niste aspecte in lista de preturi de la golf 6 pe care nu le inteleg (pentru dotarea Highline)

1. Ce fel de jante sunt in standard? ca nu spune nicaieri....or fi Atlanta? Pe configuratorul nemtesc par a fi Vancouver....

2. In standard e volan multifunctional in piele. In pagina cu optionale apare optiune extra pentru Highline - 328 euro cutie manuala si 383 euro pentru DSG

3. In optionale RCD 310 e standard pentru Highline dar in pagina cu dotarile de serie Highline nu spune nimic

4. ESP-ul e standard pentru orice model cu DSG sau 4motion sau doar pentru modelul DSG + 4motion?

Precizez ca lista de preturi consultata e cea pe care am primit-o de la PBN, identica de altfel cu cea urcata pe acest topic de un coleg de forum.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

1. Dat fiind Atlanta nu e disponibila ca optional pt HL, tind sa cred ca asta e janta standard pt echiparea asta

2. Continutul intregului pachet Volan multif pt manuala la care faci referire PU2 intra in dotarile standard la HL (volanul cu comenzi pt BC..., frana de mana cu piele, schimbator cu piele)

3. Apare S (standard) la optionale... cred ca e scapare

4. ESP-ul vine standard atat la DSG cat si 4Motion... inca nu exista G6 cu DSG pe 4Motion :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine, bine si daca optez pentru DSG, sa inteleg ca trebuie sa platesc vrand-nevrand pachetul volan multifunctional pentru DSG?

Ca in optionale imi spune clar ca volanul multifunctional pentru manuala nu se poate comanda pentru DSG....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Pai ce rost are??!! Vei avea DSG cu volan multifunctional standard pe HL... vei plati daca il vei dori pe cel cu padele :coolpics:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca stie cineva ce Pachet din configurator contine plafon negru ca la GTI !! Optiunea exista in Germania, ma intreb daca nesimtitii de la Porsche o vor introduce si in Romania !! Intodeauna au facut discriminare si ne-au considerat mai inapoiati cred !! De Ex: Pe Golf V in germania Pachetul R-Line continea si eleron tip GTI in Romania nu continea frate !! De parca noi platim cu gaini si cartofi nu tot cu Euro !!

Cateva Poze cu plafonul negru in Golf VI !! O optiune care mi-o doresc !!

post-3973-1224448567_thumb.jpg

post-3973-1224448594_thumb.jpg

post-3973-1224448613_thumb.jpg

post-3973-1224448623_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,

In calitate de potential viitor posesor de VW Golf VI, am studiat Configuratoarele existente pe site-urile distribuitorilor si ofertele atasate pe forum. Pentru a-mi fi mai usor sa evidentiez diferentele dintre cele trei modele standard, precum si pretul final cu dotarile suplimentare dorite, am construit un mic fisier excel (include si macro-uri) pe care il atasez, gandindu-ma ca va poate fi de folos.

Va salut!

Configurator_VW_Golf_VI.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor,

Am ajuns in punctul in care trebuie sa dau comanda pentru mk6 si am o ultima dilema....imi doresc o culoare de tapiterie deschisa. Numai ca preferata mea latte machiato nu se regaseste si in echiparea HL.. :P .asa ca trebuie sa ma multumesc cu negru sau corn silk beige. Intre cele doua inclin spre bej.

Acum problema mea.....E suficient de puternic contrastul culorilor (interior-exterior) avand in vedere ca la exterior vreau alb-candy? Oricat as incerca sa-mi imaginez nu reusesc sa ma edific. Si nici nu stiu vreo masina vw in genul asta (alb la exterior si corn silk beige la interior). Oare ar da bine ca aspect interior-exterior?

E o alegere mai buna negru la interior din punct de vedere al contrastelor?

Astept sfaturile voastre.

Rog moderatorii sa-mi mute postarea intr-un nou topic gen "sfaturi de achizitie" daca considera ca e necesar. Eu personal nu am reusit sa deschis unul.

Multumesc

Modificat de iepumare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Safatul meu este sa nu-ti iei masina cu interior deschis. Se face ca dracu dupa un an de zile la cat jeg este in tara asta !!! Doar sa nu deschizi geamul niciodata si sa intri in masina numai cu haine abia spalate. Eu am tapiteria Gri si crede-ma ca nu-mi mai trebuie, cotiera am imbracat-o in piele deoarece se jegosea in ultimul hal chiar daca o spalam foarte des.

Eu masina cu culoare deschisa la interior si culoare neagra la exterior nu-mi mai cumpar "ever" !!

Alege tapiterie inchisa !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@miti bucur. golf nu a facut niciodata facelift.

@iepumare. s-ar pute pe HL sa ai de ales intre cele doua nuante de interior, dar daca alegi o anumita culoare exterioara sa nu mai fie disponibile ambele nuante pt interior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dnldnl Pentru alb-candy se poate si corn silk beige si negru.

Oricum maine ma duc pana la valcea sa vorbesc cu cineva de la nurvil, primesc si un discount frumos la comanda. :blah:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca plafonul negru nu este inclus intr-un packet optional ci este inclus intr-o echipare speciala numita VW Golf 6 Collectors Edition.

Destul de urat interiorul !! :rolleyes: Scaunele sunt OK dar volanul si schimbatorul sunt "chich" American !!

post-3973-1224919437_thumb.jpg

post-3973-1224919450_thumb.jpg

Modificat de psyk3
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am dat comanda la Nurvil Rm Valcea.

Golf 6, Highline, 1.4 TSI 122 hp, DSG - candy-white. Ca optionale am adaugat Climatronic, Park Pilot, Pachetul Lumini si vizibilitate, sistem monitorizare presiune in pneuri. Livrare intre 8-12 saptamani (nu era pe stoc). Sper sa treaca repede timpul....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat a fost halatu` ? Asteptare usoara.

Modificat de LYM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As avea o intrabare. La echiparea Highline se poate comanda tot bordul plus tapiteria in negru? Si la aceasta echipare alcantara este de culoare neagra sau deschisa? Ce parare aveti de alcantara?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!