Jump to content

Martor ulei aprins


Bestie
 Share

Postare recomandată

Gata am rezolvat-o, nu a fost cazul sa măsoare presiunea, a fost sonda 

Modificat de ForceTurbo
Quote la postul anterior este sanctionat de regulament.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
ilieraduioan

Salutare tuturor

Am un audi a6 c5 1.9 tdi ajm de 6 ani, si aceasta masina e un vis din punc de vedere al fiabilitatii, dar de cateva zile am urmatoarea problema:

s-a aprins in bord senzorul galben de ulei cu specificatia ca langa el nu scrie MIN ci SENSOR.

 am luat din dezmembrari senzorul si aceeasi problema, tind sa cred ca e o problema la cablaj, am desfacut mufa si masurat, are un fir +rosu alb unul maro pentru masa, ambele masurate in mufa dau 12V corect pana aici,  mai e un fir negru rosu care ar trebui sa fie cablul de semnal cred eu, pe el sunt 10,5 v, fara ca senzorul sa fie conectat , stie cineva daca pe firul de semnal ar trebui sa fie tensiune? ma gandesc ca poate e un semnal NC (normal close) si acesta tensiune dispare odata cu conectarea senzorului de pe baie, dar nu stiu sigur, cert e ca am acest senzor aprins in bord. In timpul mersului aceasta avarie din bord apare si dispare dar nu stiu daca e ceva datorat miscarii masinii (trepidatii prin gropi) sau asa comanda CPU central sa masoare nu continu ci intermitent. stiu din scema electrica ca acest semnal merge prin doua relee inainte sa ajunga in instrument cluster,dar din pacate scema electrica care o am eu nu exemplifica care sunt aceste doua relee, (ce nr au pe ele) si ar mai fi ceva ce am citit aici pe forum , acest senzor galben nu se refera numai la nivelul unleiului ci si la calitatea lui ?(cum determina asta? prin temperatura lui?). va rog ajutati-ma cu ceva sfaturi pentru acesta problema pe care vreau sa o repar singur. Pe forumul audi din pacate singurele indicatii sunt: "nu vezi ce an e? la ce te astepti?" sau "mergi la un service autorizat cu oameni priceputi" dar din experienta stiu ca asa ceva e aproape imposibil de gasit.

Multumesc

Modificat de ilieraduioan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

nu are treaba cu niciun releu. Verifica-i cablajul, alimentare si semnal.in ceasuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut! La mine se aprinde doar cind pun contactul,piuie si se stinge,cu ulei de 5w40 c3.Nu mereu 1-2 ori pe zi nici in mers ,nici la viteza.schimbul l-am facut ieri la mecanic 8-08-2020.Ce ar putea fi??? A ,portocaliu se aprinde.

O singura data in 2009 dar trebuia completat si de atunci niciodata

 

Modificat de telutu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

buna!..am citit cam tot ce e postat pe tema martor ulei aprins si nu regasesc situatia mea. Pe scurt,dimineata numai cand e mai frig de  5 grade (aprox),dau la cheie si motorul porneste si imediat "cineva" mi-l opreste instant.. dupa 3-4 incercari apare martor rosu ulei intermitent +biiiip!. daca temp de afara creste peste 5-6 grade motorul porneste ca intodeauna "la sfert".Asa usor a pornit mereu si la -10 in anii trecuti.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema martorului de ulei e generata de problema pornirii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica contactul de la capota, la Golf 5 1,9tdi pd din 2004,era o problema asemănătoare cu martor ulei aprins. 

Verifica și cablajul sa nu fie intrerupt. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, galben...nu rosu. La el apare deoarece acționează mult la demaror si nu porneste masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare, 

La masina din semnatura in ultimele doua saptamani mi s-a aprins martorul rosu din bord .Acest lucru s-a intamplat in doua seri diferite in momentul in care am pornit masina (dupa cel putin 8 ore in care a stat) si am pornit de pe loc, prima oara cand mi-a aparut eroarea in bord s-a stins de la sine in cateva secunde, a doua oara am oprit motorul si dupa ce l-am repornit nu a mai aparut. Pe diagnoza cel putin dupa prima data cand am avut martorul aprins nu am avut erori, acum dupa al doilea "eveniment" inca nu am verificat .

Ce as putea sa verific ? Mentionez ca din cunostintele mele BKD-urile nu retin sa aibe probleme la pompa de ulei ....dar trecand de mult de prima tinerete pot sa para probleme ?Schimbul de ulei efectuat de aproximativ 2k km (filtre Mahle , la partea de ulei la acest schimb am trecut de pe OEM VW la Liqui Moly dar cu aceleasi specificatii)

Ce as mai mentiona ca am trecut de la minidot la maxidot dar ceasurile au fost corect codate si adaptate .....nu cred ca ar putea influenta cu ceva acest comportament :)

Multumesc anticipat pentru sfaturi !

Modificat de yayu
am mai adugat niste detalii
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut,

 

Am si eu o problema cu un golf plus 2006 diesel.

De cateva zile mi s a aprins martorul galben de ulei. Am verificat tija si a fost necesar sa completez cu ulei.

Nu este prima oara cand fac aceasta operatiune si deobicei martorul se stingea, insa de aceasta data a ramas aprins.

Dintr o eroare la completare s a depasit putin maximul marcat pe tija.

Din aceasta cauza sa nu se stinga?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are treaba. Verifica senzorul de nivel si switch-ul de la capota.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Switch-ul de la capota functioneaza- adica se aptinde martorul cand capota este ridicata si dispare cand este inchisa. Il pot exclude nu? Sau altceva trebuie avut in vedere.

 

Legat de senzorul de nivel, acesta se poate verifica doar inlocuind uleiul, nu?( scos si pus altul)

 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, poti exclude switch-ul capotei.

Vezi in vcds daca ai vreo eroare pe el. Posibil sa nu mai citesca corect, fiind fie "obosit", fie acoperit de pilitura-si atunci e alta pb. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc!

E cineva pe forum care poate sa ma ajute in zona salajan? Contra coat, normal.

Exista vreun risc daca mai merg asa cu ea, pana reusesc sa rezolv?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

25 minutes ago, nellyan said:

Exista vreun risc daca mai merg asa cu ea, pana reusesc sa rezolv?

Fiind galben, nu rosu....in teorie, nu. Monitorizezi nivelul si cam atat, daca uleiul este in parametrii si a fost schimbat la timp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Am o skoda octavia 2 fl 2011 am verificat presiune ulei e ok am curatat sorb pompa ulei curea schimbata pompa ulei mi se aprinde ulei in bord dupa vreo 100 km mers care ar fi cauza!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • voinea changed the title to Problema Skoda O2 FL 2011 1.6TDI

Care martor, cel de presiune ulei sau cel de nivel?

Modificat de xmisterx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai probabil sonda de presiune ulei, dar mai intai mergi la mecanic sa citeasca cu manometru ,ce presiune de ulei ai cand ti se aprinde becul in bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 5 ore, xmisterx a scris:

Care martor, cel de presiune ulei sau cel de nivel?

Cel de presiune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa verificat cablajul sau senzorul de presiune de ulei? Eu de aici as porni cautarile la astfel de alarme. Ai zis intr-un post anterior ca sa verificat presiunea si este buna, deci asta a mai ramas de verificat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

20 hours ago, Denisa36 said:

Am o skoda octavia 2 fl 2011 am verificat presiune ulei e ok am curatat sorb pompa ulei curea schimbata pompa ulei mi se aprinde ulei in bord dupa vreo 100 km mers care ar fi cauza!

Daca aprinde martor rosu, dupa ce se încălzește uleiul....pare sa fie problema mecanica. Presiunea trebuie masurata dupa 100km de mers.....daca atunci iti face

Daca iti e mai usor, poti trage alt cablaj pana in ceasuri, schimba senzorul, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 9 ore, xmisterx a scris:

Sa verificat cablajul sau senzorul de presiune de ulei? Eu de aici as porni cautarile la astfel de alarme. Ai zis intr-un post anterior ca sa verificat presiunea si este buna, deci asta a mai ramas de verificat.

Am schimbat senzorul si tot asa face mai ramane cablajul sa il verific !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 3 ore, Denisa36 a scris:

 

La tine e posibil cablajul. In caz ca nu e de acolo,mai verifica odata presiunea de ulei cu un manometru la alt mecanic sau alt service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar mai fi o varianta insa nu sunt sigur daca se aplica si la acest motor, stiu ca unele variante de 2.0 tdi au 2 circuite independente de ungere, unul pt arborele cotit, pistoane, parca si turbina iar celalalt pt partea de deasupra( distributie, axe cu came, tacheti etc.) Am vazut cazuri la care presiunea pe manometru era buna iar pe desupra scapa presiunea pe la tacheti si axe, fapt ce ducea la aprinderea martorului in bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!