Jump to content

Probleme motor 1.2l


nicuiry
 Share

Postare recomandată

Cred ca antigel acolo atunci... si antigelul contine ceva uleios in el si deasta pare cutia patata, si mi se pare ca ai picaturi de apa pe cutie...

Pe undeva se scurge antigelul, cred ca ai ceva crapat in tubulaturile de plastic, sau vre-un inel O-ring de etansare slabit.

Uitate de unde provine scurgerea, pare ca de pe undeva de langa chiulasa, sau sa o vada un meserias de incredere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare, am si eu o problema cu motorul. Am un Vw Polo 9N3 din 2005 1.4 TDI motor BNV. Se pare ca s-a rupt lantul de la pompa de ulei din motor si s-a adunat tot la un loc blocand motorul. Prima constatare a fost ca nu se mai roteste motorul, deloc. Dupa desfacerea baii de ulei s-a constatat defectiunea si de asemenea ca a fost mancat si pinionul de pe vilbrochen (de pe partea cu pompa de ulei). Stiti daca se gaseste de cumparat separat sau trebuie schimbat tot vibrochenul? Un link m-ar ajuta mult. Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Postez aici în speranța ca o sa ma ajute careva.

Îmi fierbe antigelul în vas. Masina pornește normal fără nicio problemă. Pe la busonul de ulei mirosea mult a benzina arsa de zici ca ieșeau pe-acolo gazele arse.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai mult ca sigur e garnitura de chiulasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
mariusdumitru271@yahoo.com

Bună ziua am achiziționat un polo 1.2 benzina din Germania am schimbat motoru iar as dori să-l trec în carte prin autorizarea de sevis unde lam schimbat unde are seria pe motor? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Salutare am un polo din 2008 1.2 benzina si de o saptamana in mers indiferent ca este cald sau rece motorul in momentul cand calc pedala de ambreiaji se tureaza pana in 3500 dar nu agresiv . Am verificat furtunele de vacum si PCV nu am gasit nimic in neregula . Nu apare nimic nici la scanare . De asemenes este normal sa galopeze motorul cand desfac busonul de ulei . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

SALUTARI . Dețin un vw polo 9n3 1.2 benzina și ma confrunt cu o problema de ceva timp . Mi se aprinde in bord martorul check engine iar motorul începe sa Trepideze iar puterea la accelerare scade semnificativ ! Menționez ca am schimbat bobine și bujii .

Modificat de Marian06
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Si eu am o problema cu masina am un polo 1.2 am băgat 6000 de lei in masina

1 schimbat supapă

2 garnitura chiulasa

3 segmentul

4 ambreiaj chit 

5 lant distributie set complet

Termocupla

 Eu am următoarea problema cand este rece imi sta la 850-900 si cand ajunge exact la 90 de grade scade la 700-750 si vibrează masina , am schimbat si bobine si bujii

Poate fii senzorul de temperatură? Pe mine ma deranjează vibratiile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pare problema generata de aprindere proasta la unul din cilindri

nivelul de antigel scade?

Modificat de jhonutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu scade nimic doresc informații amănunțite te rog 

Care ar putea fii cauza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma gandeam ca nu s-a strans chiulasa corect si ai avea  probleme de motor/compresie pe un cilindru, sau antigelul sa ajunga in camera de ardere. la temperatura creste presiunea in instalatia de racire, combinat cu o chiulasa stransa prost ar aparea probleme.

E destul de ciudata problemma, ai putea verifica si senzorul de temperatura daca lucreaza corect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate eu nu pot da un raspuns precis pe forum. Poate te ajuta alt coleg.

Eu as incepe cu o diagnoza cu citirea unor parametri, as vedea senzorul de temperatura cum lucreaza, as face un test de compresie. Senzorul axe cu came defect nu are simptomele astea de exemplu.

Turatia poate scade din cauza a catorva motive posibile care imi trec prin minte: aprindere proasta, controlul relanti cu probleme (valva relanti, clapeta electronica...ce o fi avand masina ta) sau comanda relantiului cu informatii eronate de la un alt senzor defecte (ex senzor de temperatura, IAT...)

 

Scade turatia masian trepideaza,....ai probleme de aprindere (merge in 2 pistoane)...masina trepideaza si tinde sa moara motorul.

Modificat de jhonutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc oricum o sa schimb oricum senzorul de temperatură  , test de compresie nu mai fac pt ca o iesit ok dupa reparația supapă noi garnitura chiulasa , segmentui.simeringuri noi , multumesc oricum , mai astept păreri 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si o sonda lambda defecta poate cauza probleme similare, dar de obicei iese la diagnoza sau aprinde check enginee.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E normal trepidatul usor, e un motor in 3 cilindri. A mea face la fel si motorul e refacut, totul ok la ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar mai putea fi ceva,. Nu stiu la cat sta relantiul la masina asta, dar daca relantiul cu motorul cald  e setat la 700 RPM sau in jurul valorii (adica e normal),  atunci vibratiile la relanti pot veni de la unul din tampoanele motorului si nu de la functionarea motorului ca atare. 

Mergem pe idea ca nu e vorba de mersul ala caracteristic pentru motor cu 3 pistoane cum zice colegul mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa mai spun ceva masina este in miscare scot din viteza , si calc ambreajul si pun frana relantul in sta cand ii in miscare la 800 si cand pun frana adixa se opresre in loc scade si incepe vibratiile ce parere aveti despre asta ?

Masina trage , merge bine dar vibreaza cand ajunge la 90 de grade... de asta is foarte necajit ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cauta dupa furtune sparte pe admisie, posibil pierderi de vaccum. Fa si o diagnoza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am observat ca nu tremura tot timpul sta acuma si la 800 rpm si nu se mai sinte vibratiile , si are momente cand sta la 700 si incepe sa tremure , nu are erori au fost sterse toate . Nu da eroare am fost la cumparaturi si cand am parcat masina nu am oprit motorul oscileaza relantul cateva secunde .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma gandesc foarte mult la senzorul de temperatura 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  La mine cand ralantiul oscila, adica fara sa ating acceleratia acul se ducea ba la 600, ba la 800 si tot asa, a fost murdara clapeta de acceleratie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Atata am mers cu ea murdara pana a inceput sa varieze turatia atat de mult incat se oprea motorul uneori. Normal ca vibra cand turatia era mica. Motorul asta a fost si pe fabia, poate te ajuta topicul urmator daca clapeta este actionata fara cablu, by wire (desi daca zici ca motorul este refacut, precis au curatat si adaptat clapeta):

https://vwforum.ro/topic/57355-clapeta-acceleratie-detaliere/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cod motor bmd 1.2 40kw 54 cp cum este actionata clapeta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut! Am si eu o problema,poate ma ajutati cu niste sfaturi.am un polo 9N an de fabricatie 2001,motor 1.2 benzina. Astazi cand am vrut sa plec la munca surpriza masina nu a mai pornit. Initial am crezut ca este bateria dar ulterior dupa ce am pus si alta baterie tot degeaba. Martori nu sunt aprinsi,nu am avut probleme de genu niciodata. Multam frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!