Jump to content

Incalzire suplimentara (webasto, sirocol) - probleme


misu tdi
 Share

Postare recomandată

Am desfacut, bujia e stricata, restul par ok. Aveti idee de unde iau o bujie de-asta (0100226228) urgent ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trimite toate detaliile aparatului Sirocol ( serie, numere, etc) lui Volksman (are magazin de piese in bucuresti) si iti trimite el prin curier in maxim 2 zile. Aici in sibiu sunt cam scumpe si cam greu de gasit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e grea operatia de demontat sirocolu pt motor? al meu scoate fum negru la greu si i-am demontat complet senzorul din bara. se poate schimba bujia fara sa il dau jos? sau e obligatoriu sa dau jos toate firele si toate conductele de apa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa am vrut sa fac si eu la Sharan , dar nu merge sa schimb bujia decat daca il dau jos de tot. si nu e amplasat ca la T4, ci e sub stalpul dreapta de langa sofer.

Modificat de Emy D
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am luat bujie, am pus-o, pornea cateva secunde ventilatia, apoi se oprea. Dupa cateva incercari s-a oprit de tot. Dupa deconectarea mufei si punerea la loc a mai mers, tot asa, doar ventilatia de cateva ori. Furtunul de motorina era gol si am dedus ca trebuie amorsat cumva. Numai ca dupa aceste incercari nu am mai reusit sa-l pornesc deloc....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am un Multivan din '90. E dotat cu siroccol, dar are o problema, care ar fi urmatoarea: dupa ce il pornesc, functioneaza vreo 25-30 min si se opreste; trebuie sa-l pornesc iar de la buton ca sa functioneze in continuare. E normal sau are vreo problema?Am reglaj pentru temperatura. Am atasat o poza. Mi s-a spus ca ar trebui sa aiba un temporizator sau un bimetal care sa decupleze cand se supraincalzeste, dar ar trebui sa porneasca iar cand scade temperatura. Ledul care indica faptul ca e pornit ramane aprins, dar atat.

Asta ar fi poza.

post-61718-1277576426_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cumva e prea cald acum vara si termostatul dupa un anumit timp il opreste. apoi nu se mai porneste din cauza ca e prea cald in cabina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al meu nu e din cel digital, insa, daca il pornesc pot fi si +40 grade afara ca tot baga caldura :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut cateva iesiri in padure si am dormit in masina. Mi-a inghetat nasul de frig ce se facuse :D .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am mai vazut un model de siroco cam la fel merge 30 min si se opreste din ce imi dau sema e normal zic eu !probabil astea mai noi au si functie de repornire sau o fi vreun releu defect la tine nu mai cupleaza din nou dupa ce se opreste!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cele 30 minute (aproximativ) nu mai porneste deloc? La mine merge la fel vreo 30 minute, dupa care face o mica pauza in care functioneaza doar venitlatorul si apoi iarasi baga caldura si tot asa :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La astea digitale cu 5 butoane, afisaj si rotita de termostat, se regleaza timpul maxim cat vrem sa functioneze, dar nu mai mult de 2 ore, scrie si in manual. Presupun ca limitarea e data de consumul de curent, sa nu se descarce bateria, fie ea si baterie secundara. In cadrul acestor 2 ore (sau cat setam noi), flacara porneste si se opreste in functie de termostat. La mine asa functioneaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar mishubv nu are cu 5 butoane. e model mai vechi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai porneste deloc dupa alea 30 min. In schimb, daca il opresc si pornesc de la buton, functioneaza iar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai porneste deloc dupa alea 30 min. In schimb, daca il opresc si pornesc de la buton, functioneaza iar.

Exact asta spuneam si eu, asa functioneaza si al meu, doar ca se poate seta limita la maxim 2 ore, si nu e un defect, asa e gandit. Si, da, am inteles ca e vorba de alt modul de control al sirocolului dar am presupus ca ideile producatorului de protectie la descarcare a bateriei sunt aceleasi....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine a mers o noapte intreaga , la maxim, si dimineata a pornit masina cu baterie de 12v 75 Ah. Ma gandesc daca nu cumva merge sa modifici acel modul, sa reporneasca dupa 2 ore. sau sa i pui pe firul principal de +, un temporizator care dupa 2 ore de la pornire, opreste sistemul si il reporneste iarasi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am baterie separata pentru incalzire si ar putea sa se consume de tot, nu m-ar deranja, doar sa-mi dea caldura toata noaptea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am rezolvat problema cu incalzirea. Stand de vorba cu un alt posesor de T3 Multivan am aflat ca avea o problema similara si ca ar putea fi din cauza releului care face legatura dintre cele doua baterii, ele fiind legate in paralel. Am verificat incarcarea la bateria suplimentara si nu exista. Primea curent pe circuit doar pana la releul respectiv si m-am gandit sa-l anulez, adica sa fac contact direct intre fire. Apoi am circulat ca sa se incarce si bateria suplimentara si a doua zi am verificat daca se mai opreste sirocoul ca si inainte. Nu s-a mai intamplat asta si se pare ca are o protectie care detecteaza cand bateria nu mai are suficient curent si opreste tot mecanismul. Din cauza releului bateria nu se incarca si nu mai avea suficient curent ca sa duca incalzirea o perioada mai lunga de timp. Sper sa va fi lamurit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu uiti re repari releul. Consumul de curent la pornire in special iarna e foarte mare. Cu bateriile legate in paralel vei trage curent foarte mult din ambele. problema e ca bateria secundara nu are circuitul electric proiectat pentru astfel de consumuri instantanee si risti sa topesti cabluri.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari,

am si eu un T3 si are montat de fabrica un sirocol cu buton sub volan in dreapta cu temporizare. Nu stiu modelul sau unde e amplasat .Chestia e ca nu porneste ventilatia si scoate fum in tabloul de sigurante..... mi-a topit o siguranta... eram pe faza altfel lua foc masina poate.

Ce se poate face? sau cum se poate verifica? daca stie cineva ceva scheme , o carte ceva ..orice. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Practic ai 3 componente care consuma curent de la baterie si iti pot face probleme. Pompa de motorina electrica, bujia, ventilatorul aerotermei.

Incearca o inspectie pe dedesupt si cauta fire cu izolatie topita sau carbonizata. Posibil sa fii frecat cu burta masinii pe jos sau ai dat peste ceva crengi si ai rupt firele pe dedesupt. Nu uita sa iei in calcul si ventilatorul care impinge aerul. poate fii ars sau periile pot fii blocate sau sarite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da multumesc, am sa incerc sa dau tot jos s-o reconditionez, masina oricum intra in capitala la caroserie si interior complet cu izolatie si modificari. Amluat si cartea tehnica in romana dar nu scrie nicaieri de sirocol...mai cautam dupa o carte tehnica sau ceva asemanator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari,

stie cineva unde se afla bujia de la sirocol la un Transporter T3 model '87 ? Sub masina am gasit un fir rupt, l-am inlocuit si acum porneste ventilatia dar nu baga caldura. Daca s-a mai intilnit cineva cu asa ceva sau daca stie unde se repara in Cluj, va rog sa ma ajutati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si tati are la T3 din 83 parca ceva aeroterma in spate, care e stricata de cand lumea si pamantu si nimeni nu stie de unde sa apuce, daca ar stii cineva....mi-ar fi de mare folos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si tati are la T3 din 83 parca ceva aeroterma in spate, care e stricata de cand lumea si pamantu si nimeni nu stie de unde sa apuce, daca ar stii cineva....mi-ar fi de mare folos

Salut, o aeroterma gasesti la dezmembrari, merg de pe golf 2 passat 2 audi 80 alea de prin anii 80-90, nu merita sa te chinui s-o repari, dar cel mai bine la remat ca acum sint o gramada numai acolo iti trebuie scule sa le dai tu jos...cel putin in Cluj asa e, intri iei ce-ti trebuie si la poarta platesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!