Jump to content

Incalzire suplimentara (webasto, sirocol) - probleme


misu tdi

Recommended Posts

Scuze moderatorilor, ca am postat aici. Dar cred ca e locul unde pot gasi ce vreau eu. Am inteles ca la microbuze se foloseste asa ceva. Deci daca are cineva, o aeroterma din asta pe motorina, defecta, il rog sa imi dea un PM. Sau daca stie pe undeva, la cineva, rog un nr de tel unde il pot contacta.

Edited by misu tdi
Link to post
Share on other sites
  • Replies 627
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • misumat1

    28

  • Emy D

    26

  • noobsound

    26

  • vw-raz-van

    22

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Pentru probleme electrice si electronice la instalatia de incalzire suplimentara va pot da o mana de ajutor.

Despino,am inteles precizarea care ai facut-o.Banuiesc ca in interiorul ei este un sistem electromagnetic care actioneaza o membrana ceva.O bobina cum scriai mai sus care practic nu este polarizata.Am

Esapamentul/evacuarea este sub masina.   Incalzitorul iti trage aer din masina prin gaura din prag si iti arunca aerul cald prin spatele scaunului.  Verifica sa nu ai pe sub masina un racord sau vreun

Posted Images

De ce vrei sa te complici cu una veche si defecta? De obicei chestiile astea la T3 sunt destul de rare iar la T4 sunt ceva mai raspandite si costa iar ca sa iei una de pe o masina si s-o muti pe alta din punctul meu de vedere nu se prea merita.

O perioada am vrut si eu sa montez o aeroterma pe motorina si imi facusem planul sa o iau de aici (a nu se considera ca fac reclama firmei). Daca te intereseaza eu am de la ei o oferta de preturi mai veche si pot sa ti-o trimit pe mail sau poti tu sa soliciti de la ei o oferta de preturi actualizata.

Link to post
Share on other sites

Eu am mai reparat cite ceva pe la ele. Modelul exact ca in linkul indicat de tine. Ma gindesc la una veche si defecta, pt ca noi sint destul de scumpe. Astea romanesti sint si de slaba calitate.

Link to post
Share on other sites

Liviu m-ar interesa pe mine oferta de pret pt o aeroterma pe motorina, cea mai mica, A 20. M-am uitat pe site dar n-au oferta de pret, am vrut sa le scriu dar m-am gandit ca pe urma imi dau cate un mesaj pe sapt si nu vreau. Oricum nu stiu daca voi cumpara asa ceva dar m-a interesa ca idee cat costa... mailul meu: mikea_29@yahoo.com Multumesc.

Link to post
Share on other sites

Done :offtopic: In afara de raspunsul lor nu am mai primit vreun mesaje aiurea (spam).

Link to post
Share on other sites

Multumesc Liviu, mi se pare o oferta ok, cu garantie si toate cele, merge... Din pacate nu spun ce zgomot face, am auzit la tiruri cum fac si mi s-a parut cam tare dar cred ca asta e mai silentioasa... Inca o data multumesc, nu stiam de ei...

Link to post
Share on other sites

e zgomotos esperbacherul ,webasto e mai silentios dar si mai scump din cate am vazut in oferta data de liviu

a si apropo is frantuzesti nu nemtesti cum spun astia pe site !

Link to post
Share on other sites

imi spuneti si mie pretul pentru aeroterma micuta a20, eu le-am trimis mail, dar au uitat sa mai raspunda.

Edited by florinnn22
Link to post
Share on other sites

Am si eu un sirocol diesel de pe un t3, are si un ceas de temporizare e complet si functional nu m am gandit la un pret pt ca nu stiu sa l evaluez

Link to post
Share on other sites

pai webasto este o firma nemteasca si siroco o alta firma, termenul tehnic exact nu il cunosc, ele sunt in principiu niste aeroterme pe motorina, o aeroterma webasto de genul cum se gaseste pe microbuze, costa 200-300 euro second hand, eram curios sa vad cat costa astea de la oradea.

Link to post
Share on other sites

1400 ron fara tva si 100 ron kitul de montaj deci pe undeva la 500-550 euroi noua !

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
Costel Diaconu

Dar o bujie pentru Webasto original T4 pe unde gasesc?

Azi am desfacut Webasto sa-l curat ca nu mai functiona, si la o verificare mai atenta am descoperit ca e arsa bujia, se gaseste asa ceva?

Edited by Costel Diaconu
Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
Am si eu un sirocol diesel de pe un t3, are si un ceas de temporizare e complet si functional nu m am gandit la un pret pt ca nu stiu sa l evaluez

se poate niste poze si eventual un pret?

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • Administrator

Costel Diaconu

Pentru astfel de anunturi exista o arie dedicata: aria Vanzari/cumparari.

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Salut Am si eu o intrebare nu-mi mai porneste incalzitorul suplimentar la Transporter toata iarna nu a pornit deloc, stiu ca numai de la o anumita temperatura exterioara porneste .Am mai avut cineva asemenea probleme?.Remedii?multumesc ;)

Link to post
Share on other sites

Incearca sa-i faci o scanare cu vag-com-ul,si dupa aia posteaza aici erorile (de la auxiliary heating). :(

Link to post
Share on other sites

da bujia arsa sau releul de cuplare!

Link to post
Share on other sites

Unele modele de incalzire suplimentara (Eberspacher-stiu sigur) mai au o siguranta in unitatea de control a incalzirii de suplimentare care se ocupa cu functionarea ventilatorului din incalzirea suplimentara. Daca nu porneste ventilatorul atunci nu va merge nici incalzirea din motive de securitate. Alte cauze posibile ar putea fi cele mai sus enumerate si as mai aduga pompa de combustibil (motorina).

Ca fapt divers cum se verifica bujia incandescenta ? :rolleyes:

Edited by liviu_petrasc
Link to post
Share on other sites

ca orice bujie incadescenta !!! cu plus de pe baterie pe ea daca face scantei !!voila!

Link to post
Share on other sites

Cand va referiti la incalzitor suplimentar va referiti la cel de sub motor de la t4 sau la acela care se porneste cu temporizator pe bord?

Mie toata iarna nu mi-a pornit cel de sub motor.. m-am si facut de ras de mai multe ori pentru ca scoate un fum pana se incalzeste motorul incat multi cred ca a luat foc masina. Am vorbit cu ceva mecanici dar nu se prea leaga nimeni de asa ceva in cluj.

am sa ma duc la mecanic sa fac schimbul de ulei si cand imi va reseta km de la service o sa il rog sa se uite si de esperbacher am sa postez erorile.

celalalt care imi baga caldura in cabina prin gurile din podea functioneaza impecabil.. la -17 grade am stat in tricou in masina cu motorul oprit.. eu zic ca pentru un camper-van e un lux necesar.

Link to post
Share on other sites

ai doua????

dotata masina. sunt doua tipuri cele care baga doar aer si cele care incalzesc apa in motor, acestea din urma sunt dotate cu pompa electrica care circula apa prin motor si respectiv prin el, poti sa fi sigur daca cel de sub motor se ocupa cu incalzitu motorului verificand daca are teava de alimentare cu motorina.

deci daca ai doua incalziri auxiliare, au cam acelasi principiu de functionare numai ca una sufla aer cald, iar cealalta incalzeste apa.bubele lor sunt comune, cel mai des intalnit fiind bujia incandescenta.

QUOTE inutil

QUOTE / REPLAY (citatul) ajuta cand se doreste citarea unui pasaj din alt post. Acest lucru are sens doar daca acel post nu este chiar ultimul, in caz contrar este inutil si interzis de regulament.

Foloseste te rog butoanele ADDREPLY sau FASTREPLY.

Multumesc!

aryes13

Link to post
Share on other sites

da am 2. cel pentru motor se porneste automat cand e temperatura mai mica de 2 grade. Acesta are esapamentul langa roata din fata . celalalt care se porneste cu ajutorul temporizatorului se afla sub masina si are esapamentul langa roata spate. Maine ma duc sa fac schimbul de ulei si incerc sa fac ceva poze daca am loc pe langa mecanic. sper sa imi dea scutul complet jos sa il vad si eu.. poate vad unde e bujia sa o verific fara sa demontez tot sistemul.

Link to post
Share on other sites

greu de reparat nu este, te pot ajuta cu sfaturi si eventual sa gasim un manual, in cel mai rau caz ei un manual de pe ebay costa vreo 10 euro, bujia trebuie sa o desfaci de acolo deoarece pe aparatul de masura s-ar putea sa fie buna dar sa aibe varful corodat sau distrus din cauza caldurii. bujia se poate masura cu un ohmetru, are rezistenta mica de ordinul a catorva ohmi, iar cea mai simpla metoda sa masori bujia este sa pui un fir pe plusu la baterie si sa atingi capatul bujie unde vine firul legat daca bujia este ok din punct de vedere al rezistentei trebuie sa faca scanteie cand pui firul in capul ei deoarece consuma curent mult. intai de toate ar trebui sa verifici parteea de automatica care dadea comanda sa plece webasto.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri