Jump to content

Incalzire suplimentara (webasto, sirocol) - probleme


misu tdi
 Share

Postare recomandată

Are cineva o schema electrica pentru un webasto pe motorina ? un prieten il are de vanzare de pe un bmw din 90,dar are o gramada de fire si nu stim cum sa-l probam :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

..... mi-au spus ca nu repara pentru masini mici,..........

hmm, poate ca in august nu au vrut dar acum in Octombrie au desfacut unul de Golf 3 pe benzina fara sa fi vazut pana atunci modelul acesta cu telecomanda pe unde radio.

Functioneza bine, dar intretimp a picat bateria :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are cineva o schema electrica pentru un webasto pe motorina ? un prieten il are de vanzare de pe un bmw din 90,dar are o gramada de fire si nu stim cum sa-l probam :(

Pai spune-ne exact modelul de webasto si vedem daca putem gasi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vin si eu cu o problema, poate, se poate .....

La T5 -ul meu din 2006 are Webasto care functioneaza numai in acelasi timp cu motorul si numai daca temp. ext. este sub 5 Gr.

Intrebare: se poate monta un gen de automatizare pentru ca acest dispozitiv sa porneasca independent (fara motor)?

Ar fi super sa incalzeasca atat apa din motor cat si aeroterma inainte de a porni motorul, mai ales la temperaturi mult sub 0 gr.

Toate bune si astept vreo idee din partea voastra !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este asta de bmw il programai seara si dimineata aveai temperatura dorita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai am si eu o rugaminte pentru ca nu am inca dreptul sa pun un anunt la cumparari, cer si eu contra cost o comanda-mai corect ceasul programator pentru T2/T3 transporter.

Rog sa se ceara pe el un pret decent nu scoruri stelare.......

S:MV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut

M-am interesat la Webasto Romania, exista kituri de updrade pt. unele masini care au incalzitor si functioneaza NUMAI cu motorul pornit.

Din pacate kitul pt. T5 costa 450 euro, cam scump zic eu doar pentru o automatizare la ceva existent ....

Daca mai aveti informatii pe tema asta va rog sa le postati pentru cei interesati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Incearca sa faci o scanare in Auxiliary heating si sa stergi erorile de acolo si vezi dupa aia :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut astazi o scanare si imi zice "No response from controller". Ma gandesc ca nu are alimentare cu curent. Poate imi spuneti unde se afla sigurantele?

O zi buna in continuare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are cineva vreo schema cu furtunasele care trebuie cuplate la webasto?multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Am gasit la dezmembrari un siroco "eberspacher" , dar e o adunatura de fire , tuburi , mufe si as vrea sa stiu daca gasesc o schema , ceva sa o pot descalci . Am inteles ca se pune undeva dedesubt , dar nu am nici o idee , n-am vazut macar undeva...sa ma pot orienta . Daca are cineva , poate face macar o poza sa ma dumiresc si eu .multumesc!
Ce scrie pe el? Si daca e pentru incalzit apa sau aerul? De regula au carcase diferite ,in functie de locul unde sunt amplasate, ma refer la cele pt incalzit apa .Are programator manual ,sau porneste in functie de temperatura exterioara, dar mai bine fa niste foto la ce ai cumparat si iti spun daca poti face ceva cu el , sau nu.
prietenilor.. vine iarna si sirocolul meu destinat motorului iar o sa imis coata un fum infiorator. Am inteles ca este un senzor pentru el sub bara fara in partea dreapta( partea opusa soferului) . L-am cautat si intradevar l-am gasit.Acum vine intrebarea.. daca scot mufele din el si le izolez o sa imi mai porneasca sirocolul?

atasez o poza mai jos pentu a ma asigura ca intradevar acesta este. Multumesc anticipat.

ps: am incercat sa scot cablu din sirocol dar e extrem de complicat.. mi-am prins urechile si am abandonat ideea repede cand am vazut ce e acolo

Daca scoti mufa de la senzor care e pe undeva in partea stanga a barei nu va mai porni . Oricum toate scot fum la pornire pana isi intra in regim optim , important este sa incalzeasca apa, trebuie sa verifici daca functioneaza pompa electrica ,care impinge lichidul de racire in tot sistemul. Ce model e?
Da , multam fain ...asta e modelul...dar mo speriat al 2-lea site cu reglajele si cu pericolul de a te sufoca cu CO2 sau de a lua foc .Mi se par al naibii de alambicate proceduriel de reglare . Oare nu sant si siroco-uri mai lesne de instalat ? Si fara atatea...conditii de reglare...!!! Care e diferenta intre T2 si T3 ..?
Da ,nu citisem ca ai primit raspunsuri. M-am grabit sa-ti raspund. oricum e destul de anevoios sa-l montezi, dar nu imposibil , numai ca trebuie sa fie complet si sa gasesti un meserias rabdator, Bafta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prieteni, am primit si eu un Eberspacher BL 2Z pe benzina, dar are prea multe fire, imi prind urechile. Merita oare sa-l montez pe un T3 Diesel? Cei cu experienta ma pot ajuta. Multumesc mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La modelul asta de webasto pe motorina are cineva vreo schema de montaj ceva,l-am luat de pe un bmw tds din 93.

post-42615-1263069917_thumb.jpg

post-42615-1263069929_thumb.jpg

post-42615-1263069942_thumb.jpg

post-42615-1263069954_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prieteni, am primit si eu un Eberspacher BL 2Z pe benzina, dar are prea multe fire, imi prind urechile. Merita oare sa-l montez pe un T3 Diesel? Cei cu experienta ma pot ajuta. Multumesc mult!

Si in cazul asta ce faci? Tu ai motor Diesel, Eberspacherul e pe benzina! o sa i faci rezervor separat? :-/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La modelul asta de webasto pe motorina are cineva vreo schema de montaj ceva,l-am luat de pe un bmw tds din 93.

Asadar la ochi as spune ca este un DBW sau BBW 46 drept pentru care eu iti atasez manualul lui este de altfel pe net....

http://dl.transfer.ro/Transfer_ro-14Jan-67bf4029d88e.zip

Succes

PS: fara pompa de carburant, fara pompa de recirculare, fara placa electronica de control (releu de control), fara furtune si fara timer sa stii ca nu valoreaza mare lucru este parerea mea.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In afara de placa electronica sunt toate.multumesc de manual.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salut .am si eu o problema cu pornirea , cred ca din cauza sincroului care incalzeste apa.al meu porneste din bord ,manual si la 30grade plus . prima data l am pornit acum doi ani cand am cumparat masina de curiozitate functiona impecabil l am lasat sa mearga vro 10 min cu motorul oprit pana m ia descarcat bateria si de atunci nu l am mai pornit .aum am cumparat bateria auxiliara si lam pus din nou in functiune. lam lasat sa mearga 5 min nu sa mai descarcat bateria dar nu am mai putut sa pornesc masina face ceva de genu nu mai ai bujii VA ROG AJUTATIMA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma gandes ca are vreul releu care comuta intre cele 2 baterii si a ramas blocat pe cea de sub scaun !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am de curand un Multivan din '98 cu ambele variante de Sirocol. Cel pentru aerul din masina merge perfect cu programatorul din bord. In schimb cel pentru apa motorului nu merge. Am facut scurt circuit pe termocontactul din fata rotii drepte fata (am si verificat termocontactul inainte bagandu-l la congelator - merge bine, la rece face contact intre borne, la cald nu). Am verificat la mufa cu vreo 6-7 fire care duc la Sirocolul de apa, e un fir mai gros si rosu, asta are +12V pe el cu contactul pus. Ce ar mai trebui sa vad sau sa fac? Inainte de a declara defect Sirocolul, mai e vreo smecherie, vreo conditie care trebuie indeplinita in bord, la climatronic, etc, poate mai e vreun senzor care vede ca afara sunt 20 de grade si nu il lasa sa porneasca? Acum nu face absolut nimic, nici cu contactul pus, nici cu motorul pornit, nici un semn, nici un zgomot, nu scoate aer de nici un fel pe esapamentul din fata rotii stanga fata. Am incercat si cu VAG-COM-ul si nu vede nici un Sirocol. Multumiri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vag-com-ul nu e obligatoriu sa il vada. nici pe al meu nu il vede pe cel de aer. cel de apa nu il am. Poti verifica conexiunile (mufele), poti verifica bujia si pompa de apa. Daca una nu merge, nu functioneaza tot sistemul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vag-com-ul nu e obligatoriu sa il vada. nici pe al meu nu il vede pe cel de aer. cel de apa nu il am. Poti verifica conexiunile (mufele), poti verifica bujia si pompa de apa. Daca una nu merge, nu functioneaza tot sistemul.

Nu ar trebui macar sa incerce sa porneasca, sa se auda ceva, un ventilator, etc, chiar daca de ex. are bujia arsa? Pompa de apa, care de asemenea nu se aude deloc cand pun doar contactul, pe unde ar trebui sa fie, in Sirocol sau pe furtune undeva pe langa motor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stiu ca dupa 3-5 incercari nereusite de pornire, sirocol-ul se opreste definitiv (pana la reparatie). Daca ai timp, da jos sirocol-ul si mestereste-l: da jos bujia si evetual schimb-o daca nu merge; posibil ca pompa sa fie in interiorul aparatului Sirocol, asadar o poti verifica.

ps: nu face nici un zgomot daca nu merge pompa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stiu ca dupa 3-5 incercari nereusite de pornire, sirocol-ul se opreste definitiv (pana la reparatie). Daca ai timp, da jos sirocol-ul si mestereste-l: da jos bujia si evetual schimb-o daca nu merge; posibil ca pompa sa fie in interiorul aparatului Sirocol, asadar o poti verifica.

ps: nu face nici un zgomot daca nu merge pompa...

Da, intre timp am mai sapat pe net, am gasit schema electrica, am verificat toate semnalele care intra in Sirocol si totul e in regula. Asadar e ceva in neregula in el. Maine il demontez si vad ce nu merge, am diagrame, poze ,etc, cu ce e prin el. Si am aflat, nu are pompa de apa in Sirocol, circulatia e facuta de pompa de apa a motorului. De aia se pare ca nu merge aranjat sa porneasca programat, fara motor, ca nu are cine sa-i circule apa. Unul din firele care vin la Sirocol e de la D+ de la alternator ca sa stie cand e motorul pornit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesant. Atunci, il probezi (doar il probezi pentru putin timp sa vezi daca isi face aprinderea), punand firul de la D+ la borna + a bateriei. Eu zic ca ai probleme cu bujia. Ar mai fi de verificat si pompa de motorina de la Sirocol, insa nu stiu cum s-ar putea proba.

ps: Curata si sitele si duzele si tot ce se poate daca tot il dai jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!