Jump to content

intrebari ale unui viitor posesor de A6


hro
 Share

Postare recomandată

da, e modelul nou. masina e la dealerul vw din alba in curte. cred ca prin weltauto se vinde. masina atat exterior si interior arata f bine. m-a socat faptul ca mai este acolo un A6 allroad din 2006 cu vreo 180.000 de km, dotari similare la 22000 de euro. mie mi se pare cam mare diferenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

135000 km nu sunt reali sigur.am stat 2 luni jumate pe mobile.de in primavara cand mi-am cumparat masina, nu exista asa ceva in germania, cu atat mai putin in romania.noi , romanii - si aici nu ma includ pe mine - ne dorim sa ne mintim singuri si cumparam masini din tara cu km ridicoli de putini, care in mod logic, sunt aduse din germania unde lumea nu le schimba la...km putini........

pe langa faptu ca modelul nou , ma rog, penultimul, cum am si eu, a aparut in 2005, nu in 2004.O fi si cartea manarita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai 2 lucruri imi sunt suspecte si mie. km putini si faptul ca masina nu a fost supusa nici unei verificari inainte sa fie pusa spre vanzare(asa mi-a zis baiatul de la vanzari).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, nu are padele, poate sesizez aici o mica nuanta de ironie, mi le doream, dar pretul a fost atat de bun incat m-a convins s-o iau si fara....

Domnu' super masina. Sa o ai fara probleme.

Dar faptul ca nu are padele..., kkt!, m-ai dezamagit, acum aflu. Deci nu e full options. Naspa! :) Aia mai ciudosii, sefu si Le Micoutz stiu?

Nu stiu daca a mea va avea, la DSG, desi, comandand volan multifunctional, e foarte probabil. Deci va fi mai tare decat a ta ;)

Ne auzim! Pa, domnu!

Modificat de MD683
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

domnuu felicitari pentru viitoarea masina......dar vw nu se va compara niciodata cu audi....nu am crezut pana cand nu am avut audi.....de-aia e marca premium, vorba aia, nu masina poporului.......ca etapa evolutiva pentru un tanar specialist e mai mult decat ok...ha ha ha nu te lua de audiul meu

pe de alta parte, am suferit vreo luna fara padele insa acum daca le-as avea nu le-as folosi, cutia e atat de adaptabila si controlezi totul din apasarea pedalei de acceleratie, vei vedea, nu ai nevoie....eu nu am padele dar am tiptronic si pot schimba manual vitezele cu plus si minus.....cred ca am folosit feature-ul asta vreo 5 minute in total.......efectiv o comanzi din pedala, daca apesi mai tare schimba mai sus, daca o lasi un pic schimba treapta superioara etc....vei vedea, e super, nu stiu de ce am fost fraier la passat si nu am ascultat sa imi iau cutie automata......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnu', fara suparare, masina poporului a mea, costa , pret de catalog, cam 175% din masina premium a ta. Acu', ca a ta a costat acum cativa ani 175% cat pretul de catalog al masinii mele, asta e altceva. Daca merge treaba, urmatoarea va fi E Klasse noua. Avangarde, automata.

Da' noi sa fim sanatosi, ca om vedea ce va fi.

Salutari!

PS: conced?

LE: cred ca ai inteles ca nu am avut nici o intentie de ofensa. Doar mi-am facut debutul pe acest forum. Dar trebuie sa ma mandresc/laud , caci este primul lucru de mare valoare pe care mi-l cumpar io, personal, si nu taticu'. Remember?

Modificat de MD683
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inainte da a-i propune lui MD683, care mi-e prieten, sa continuam discutia in pm, as vrea sa mai fac cateva precizari

1.departe de mine de a minimaliza intr-adevar marea realizare a lui de a lua un passat nou, dsg, common rail, highline, adica o alegere excelenta, pentru care il felicit

2. imi mentin parerea referitoare la diferentele de clasa intre cele doua branduri, mai ales ca sunt fost proprietar entuziast de passat, pe care l-am vandut la 5 ani cu un pret de 9500 euro, mai mic, iata, decat pretul unui peugeot 206 nou, skoda fabia noua, ca sa nu zic logan nou, insa, fie-mi iertata indrazneala, comparatia cu ele nu ar avea niciun rost, chiar daca sunt mai scumpe, deci pretul nu e totul, my dear friend.

3.diferentele la care ma refeream sunt, dupa parerea mea doar cele legate de finisaje, plasticul bordului, ergonomia comenzilor etc, ca dotari la highline sunt destule....daca vrei, poti extrapola si la mine incantarea ta de a trece la o etapa superioara....

in concluzie, totul a pornit de la ....padelele pe care nu le am hmmm, le pot pune cu 300 de euro, e cineva aici sau pe forumul audi care vinde volane, dar, sincer, nu cred ca le-as mai folosi acum, cand am vazut ce poate cutia....

si aici, ca sa dam cezarului ce e al lui, cutia DSG este o alegere extraordinara...

nu ma pot abtine sa nu remarc si faptul ca eklasse e sub a6 in materie de confort, cel putin pt locurile din spate, spun asta dupa vreo cateva mii de km parcurse in respectivul mertzan ....nu mi se pare peste A6, dar acum chiar ca deviez offtopic....

desi pare offtopic, postul acesta il incadrez ca pledoarie pentru A6-le pe care doar il visam cand am deschis acest topic

Modificat de hro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bah, or io sunt mai criptic, ori nu stiu io sa fac glume, ori altii nu intentioneaza sa le inteleaga :D

Normal ca exista diferente mari de clasa si ca mi-ar fi placut un A6. Dar nu mi-l permit. Dar, poate... Si atunci, nu sunt on topic aici, desi aceasta este prima fraza sub forma de intrebare? Adica, nu cumva primesc raspunsuri despre el (A6) prin replici la ceea ce am postat?

Deci, domnu', fara suparare, chiar sunt bine intentionat. Cu alte cuvinte, nu lipsa padelelor, care, intr-adevar s-ar putea monta, caracterizeaza masina de fata. Dar, pe romaneste, mai explicit, puteai, fara sa te superi, sa spui: "da, n-are padele, dar are: punctul 1:...., puntul 2:....., punctul 52374326543:..., etc". Si fara a compara orice masina VAG cu cele low-cost. Noi. Remember again? :))

Nu stiu cat ai studiat tu cutia DSG, poate stii mai multe despre ea decat mine, dar la drive test, am putut comuta pe manual, tot cu plus/minus din maneta de viteze. Nu stiu care e diferenta fata de tiptronic. Masina de drive test nu avea padele.

Iar daca as fi vrut sa stau in spate, m-as fi gandit la A8/S. Dar nu m-am ajuns, sau nu ma voi ajunge atat de tare vreodata. M-ar multumi ideea de a sta la volanul A6/E-ului meu. Chiar ma lasa rece pe unde-si baga picioarele pasagerii din spate.

Si, ca sa ne potolim,

Spargere in figuri

Modificat de MD683
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Cine zice ca nu exista masina cu 130.000 km in germania se inseala.

Eu mi-am luat A6 din 2005 cu 112.000 km. Pret ff rezonabil. Masina am luat-o de la o rep. audi din frankfurt. Masina a fost adusa la buy-back si schimbata cu un q7. Mi-a explicat ala ca la rep nu se pune capac mare la masinile buy-back deuarece ei is scot bani din masina noua. Ei fac un pret micut la proprietar, ca ei s-o vanda sigur.

Km se vad cel mai bine la volan, schimbator. LA mine am piele pe volan si schimbator si arata impecabil, deloc roasa. In tara am vazut bmw sau golfuri cu volanul parca era dat cu smirghel si schimbatorul parca ros de soareci si civa masinile aveau 60 si 80 mii de km....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

motoarele 2.0 tdi de pe a6 sunt la fel de pacatoase ca cele de pe passat b6?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

a propos de discutiile avute cu cateva posturi mai sus , va anunt ca mi-am pus si volan cu padele, asa cum mi-am dorit .Volanul este nou noutz si practic identic cu cel original, adica 3 spite, comenzi pe volan, doar ca are...PADELE ! asa ca m-am linistit si va recomand in continuare A6.Cred ca e mai mult de un an de cand am initiat acest topic, eram in febra cautarilor, si cred ca a raspuns multor intrebari.Din fericire pentru mine, sunt in continuare un cumparator multumit de A6.

si by the way, daca cineva este interesat de volanul original a carui singura vina este ca nu are padele,dar are 3 spitze si comenzi pe volan, sa ma contacteze.

post-3853-1263032286_thumb.jpg

post-3853-1263032302_thumb.jpg

post-3853-1263032325_thumb.jpg

Modificat de hro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

salut.

la ce sa ma uit cand cumpar un a6 de 1.8t din 2000?probleme specifice?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intrebare pentru meseriasii in motoare: la cati km se face al doilea schimb de distributie pt A6 2.0 TDI, 2005?

primul schimb l-am facut la 120tkm.

multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
intrebare pentru meseriasii in motoare: la cati km se face al doilea schimb de distributie pt A6 2.0 TDI, 2005?

primul schimb l-am facut la 120tkm.

multumesc!

Tu ai deja motor cu 16 valve si la tine cureaua se schimba doar la 120.000 km, dar daca vrei mai repede

nu-i nicio problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

Sunt interesat sa imi cumpar un Audi A6 , dar nu din romania , locuiesc in strainatate si momentan am un VW Tiguan (benzinar) nou nout din 2009 NOE.

Mi s-a pus pata pe Audi A6 si ma gandeam daca s-ar merita sa schimb categoria. Ma duk weekendul asta sa testez un A6 cel mai probabil pe motorina si daca nu va cer prea mult sa imi dati niste impresii, ideei, accesorii, cuti de viteza si motor.

Ma gandesc la un A6 din 2008-2009 cam 30.000 aici.

Nu conduc asa de mult , dar am avut VW pana acum si as vrea sa incerc ceva Audi.

Mersi pentru sfaturi.

Drago

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Rog colegii care lucreaza in service-uri auto VAG (cu exceptia celor din Constanta si Vaslui), sa ma ajute in aflarea istoricului masinii de mai jos WAUZZZ4F46N071016), nr inmatriculare VS 10 CMH. Pare dubios faptul ca fiind inmatriculata in Vaslui, este scoasa la vanzare in Constanta. Cine ma poate ajuta este rugat sa imi dea un mesaj la nr: 0722169440 in cursul zilei de maine, cand ma voi intalni cu reprezentantii firmei de intermediere auto (Casa Auto Constanta). Va rog mult, am nevoie de sprijin, si asta urgent. Multumesc mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

am citit topicul si a-ti cam degerat oarecum de la discutia lui A6 la o comparatie a acestuia cu passat...avand in vedere discutiile avute cu mecanicii de la cardinal + altii ce lucreaza sa serviceuri bune mi-au spus in felul urmator:

-passatul 2.0 tdi este cea mai proasta masina din gama vw pt ca vor pica, injectoarele, turbina, pompa de benzina, contactul + electronica masinii care te costa numai 1000 euro adusa din germania doar prin cardinal, si multe altele...am un vecin care are un asemenea passat,l-a lasat turbina in centrul orasului, la 2 sapt dupa i-a picat comp de bord....deci fratilor lasati discutiile cu passat k e o masina buna, a fost...aqm cu noul model numai este de prin 2005...daca alegi motorul de 1.9 tdi care esti cel mai bun motor facut de vw in istorie fiind cel mai fiabil si cel mai rezistent, o sa ai supriza ca masina nu trage in depasiri, deoarece nu are destula putere avand in vedere greutatea masinii.

-audi a6 2.0 dupa spusele unor mecanici si a unor posesori, pare a fi o masina mult mai legata decat passatul , chiar si la acelasi motor de 2.0 tdi 140 cai...este ceva mai rezistenta, etc...deci merita aceasta masina cumparata doar in cazul esti mai familist, traiesti decent, nu pui asa mare accent pe putere, viteze, si te multumesti cu o masina spatioasa, care sa te ajute cand ai nev....DAR daca iti poti permine 2l de motorina in plus la o alimentare este cel mai ok sa alegi varianta de 2.7, fiind ff ok si in afara si in oras, si aceasta masina cu siguranta o sa iti ofere tot ce ai dorit de la un audi...si asa cum sunt si unii dintre noi, niste impatimiti ai motoarelor mari, vitezei , etc, trebuie sa alegi un 3.0 tdi quattro

asa ca daca se poate numai induceti oamenii in eroare facand comparatie intre passatul b6 si audi a6 c6 pt ca nu exista termen de comparatie, asa cum un coleg a facut o observatie ca audi este clasa premium din cardinal, isi respecta blazonul...merita sa iti iei a6 indiferent de motor, dar passat diesel nu!!!

sper ca nu am fost dur cu unii posesori de passat, dar daca toti mai multi se vaita ca e o pr, inseamna ca exista acea pr, si e mai bine sa o evitam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut

Dupa cum am mai intrebat si acum cv ceva timp dar din pacate nu am primit nici un raspuns la intrebarea mea despre audi A6.

Ma gandeam sa cumpar un audi a6 la mana a doua din 2008 condus cam 20-40 mii km.

La ce are trebui sa fiu mai atent cand cumpar masina, sunt niste detalii la care ar trebui sa pun mai mult accent ? Ma refer la motor, starea caroseriei, daca a fost lovita sau nu ( cum as putea sa imi dau seama ? ) si poate si zona orasul din Romania de unde as cumpara masina. Am mai auzit de unele zone oameni se feresc sa cumpere masini..... in acelasi timp exista si dealeri de care uni oameni se feresc....

Multumesc frumos pentru sfaturi.

Drago

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

mai bine o luai cand locuiai in strainatate.din Romania ti-ai gasit tu sa iti cumperi masina ? in R masina la mana doua e mai ieftina cu 10-20 la suta si te tenteaza, dar e 90 la suta manarita, cel putin in vitan.intoarce-te in strainatate si ia-o de la un dealer audi din germania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut un calcul..... posesorii de 3.0 tdi vor plati ~2150 lei/an impozit.

posesorii de 2.0 tdi platesc 270lei/an

daca mai pui si diferenta de consum intre 2.0 si 3.0 +asigurarea ...... sincer incep sa atirne rau de tot aceste argumente in alegerea motorizarii masinii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rog posesorii de A6 (4F/C6) cu 2.0 TDI 140 CP sa posteze ce impresii au despre comportamentul masinii in versiunea asta de motorizare. Am vazut destul de putine remarci pe acest topic legat de acest aspect, iar multe din ele erau "presupuneri" venite de la colegi care au A6 cu motoare mai serioase (2.7 sau 3.0 TDI).

Legat de masa, am vazut aici respectiv aici ca A6 berlina cu aceasta motorizare are 1540 kg, iar un Passat cu aceleasi caracteristici are 1454 kg, deci A6-le e mai greu cu numai 85 kg (ca si cum ai avea in permanenta o persoana in plus in masina). Cel putin teoretic, ambele masini ar tb. sa traga aproape la fel.

In alta ordine de idei, 130k km pt. un A6 second luat din Ro (proprietar unic, leasing PoRo) sunt multi fata de un A6 cu 180k km luat din Germania?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-un tarziu am gasit topicul dedicat: Ce Parere Aveti De A6 2.0 Cu 140cp? Merita Cumparat?, A6 2.0 140cp

Exista pe forum vreun user care poate verifica istoricul unei masini VAG? Daca da, da-ti-mi si mie un PM, va rog.

merci

PS: sunt multi 130k km facuti integral in Ro?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce Parere Aveti De A6 2.0 Cu 140cp? Merita Cumparat?, A6 2.0 140cp

Exista pe forum vreun user care poate verifica istoricul unei masini VAG? Daca da, da-ti-mi si mie un PM, va rog.

PS: sunt multi 130k km facuti integral in Ro?

Chiar daca este relativ mult blamat motorul de 2.0 ltr, eu unul sant multumit de el. Am cumparat anul trecut de la Weltauto

unul care a circulat atat in tara cat si in strainatate, in total 102.000 km. Intr-un an n-am facut decat 20.000 km

si probleme deosebite nu am avut cu ea. Trecutul nu m-a interesat fiind cumparata cu garantie de 6 luni.

Mi-a picat motorasul incuietorii de la portbagaj si o bieleta antiruliu si

am schimbat placutele de frana pe fata.

In rest ... cele necesare intretinerii plus schimbul distributiei. Consumul il am intre 5.8-6.5 ltr/100km la drum

intins, in oras sigur este mai mult dar circul cu ea prea putin in oras ca sa ma mai intereseze.

La cati bani am fost dispus sa cheltui pe ea pot spune in ca sant f multumit de ea !!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sper in curand sa fiu posesorul unui A6 2.7 sau 3.0 TDI/

vreau sa va intreb

1.daca A6 cu motor 2.0 are motor de 140 sau de 170 de cai ?

2.Daca cel de 140 de cai e lenes rau, desi m-ar tenta, avand in vedere taxele mai mici

3.daca jantele de tabla se potrivesc de la passat la audi, deoarece am patru jante de tabla de la passat cu cauciucuri dunlop wintersport 3d putin folosite

1. Clar 170 de cai. De ce? Pai gandeste-te ca vrei sa faci o depasire, o sa fie mult mai sigura si mai rapida cu 170 de cai. Si dupa o vreme o sa te cam saturi de aia 140 si o sa vrei mai mult( tot timpul e la fel), deci 170 cp.

2. Te tenteaza dar stii tu cum e, cat dai atata face. ( fara ofensa pentru cei ce detin modelul respectiv, este doar o parere vis-a-vis de intrebarea omului) :study:

3. In principiu te uiti si tu cate prezoane ce dimensiuni, bla bla.

Nu uita, in cazul de fata 170 rulls.

Salut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!