Jump to content
Sign in to follow this  
hro

intrebari ale unui viitor posesor de A6

Recommended Posts

hro

sper in curand sa fiu posesorul unui A6 2.7 sau 3.0 TDI/

vreau sa va intreb

1.daca A6 cu motor 2.0 are motor de 140 sau de 170 de cai ?

2.Daca cel de 140 de cai e lenes rau, desi m-ar tenta, avand in vedere taxele mai mici

3.daca jantele de tabla se potrivesc de la passat la audi, deoarece am patru jante de tabla de la passat cu cauciucuri dunlop wintersport 3d putin folosite

Share this post


Link to post
Share on other sites
Thheo

vrei sa il iei de nou?

Share this post


Link to post
Share on other sites
hro

Nu, 2006 si in jur de 100-120 k km

Share this post


Link to post
Share on other sites
Thheo

1+2. 2.0 TDI este de 140CP si desi masina se misca decent, e de preferat sa ai ceva mai puternic pe o asa caroserie si la aceasta clasa

Share this post


Link to post
Share on other sites
hro

are cineva cu 140 de cai?

Share this post


Link to post
Share on other sites
andrein

stefison din Bacau are de 2.0 si se declara cat de cat multumit. Vorbeste cu el si o sa iti dea mai multe detalii.

Cam cati bani dai pe el ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
hro

Inca nu l-am gasit,dar ma documentez si eu inainte...pe urma dau comanda la un specialist.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Andrei_Tdi

Un coleg are un a6 2.0tdi din 2006. Am mers de cateva ori cu el si se comporta chiar bine. Trage suficient de bine, va fi cam la nivelul passatului care il ai acum, nu e zgomotos, a6-le are izolatie fonica f buna, si consuma putin. Daca nu esti un entuziast al cailor putere si nu te omori cu alergatul amsinii, 2.0tdi-ul e potrivit pt zi de zi. Desi, sincer, iti recomand un 3.0tdi. consuma cu 2 litri mai mult dar dif de 80 de cai putere si 180Nm cuplu se simte. Este total altceva. Masina este mare si reutza.. cu 2.0 are 1540 kg..0-100 o ia cam in 10.2 secunde. cu 3.0tdi quattro are 1800kg aproape... dar face suta in 8secunde :). Eu iti spun din prorpie experienta. In familie maia vem si un a6 2.5tdi din 2002 de 155 cai. un var are tot unul din 2002 dar cu motorizarea de 1.9tdi de 131 cai. diferenta este de la cer la pamant...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Thheo

3.0 quattro face suta in 6.9s .. poate confunzi cu 2.7 tdi..

Share this post


Link to post
Share on other sites
andrein
Un coleg are un a6 2.0tdi din 2006. Am mers de cateva ori cu el si se comporta chiar bine. Trage suficient de bine, va fi cam la nivelul passatului care il ai acum, nu e zgomotos, a6-le are izolatie fonica f buna, si consuma putin. Daca nu esti un entuziast al cailor putere si nu te omori cu alergatul amsinii, 2.0tdi-ul e potrivit pt zi de zi. Desi, sincer, iti recomand un 3.0tdi. consuma cu 2 litri mai mult dar dif de 80 de cai putere si 180Nm cuplu se simte. Este total altceva. Masina este mare si reutza.. cu 2.0 are 1540 kg..0-100 o ia cam in 10.2 secunde. cu 3.0tdi quattro are 1800kg aproape... dar face suta in 8secunde :D. Eu iti spun din prorpie experienta. In familie maia vem si un a6 2.5tdi din 2002 de 155 cai. un var are tot unul din 2002 dar cu motorizarea de 1.9tdi de 131 cai. diferenta este de la cer la pamant...

foarte adevarat ce ai zis inafara de ultima parte cu diferenta de la cer la pamant intre 131 si 155 cai ! ;) NU e deloc asa !

Share this post


Link to post
Share on other sites
hro

cat consuma 3.0 extraurban?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Thheo

La 140km/h in afara vreo 7.5

Share this post


Link to post
Share on other sites
hro

cu un litru mai mult decat passatul meu ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Thheo

Nu stiu cat consuma passatul tau.. daca tu zici ca atat.. te cred :)

Eu am luat valoarea din ce imi arata computerul de bord, fiind la 140km/h lasat pe cruise control.

Pe traseul Constanta-Bucuresti pana in fata casei mele, am avut o medie de 8.6, ( 2 ore intre localitati

si 1 ora prin localitati )

Share this post


Link to post
Share on other sites
hro

daca o alerg scot in 6,5

Share this post


Link to post
Share on other sites
hro

daca se poate cateva caracteristici ale sistemului MMI ,daca vede dvd,daca vede senzorii de parcare,daca poti asculta muzica/radio cat merge navi,daca vede mp3.

scuze daca intrebarile sunt na

Share this post


Link to post
Share on other sites
gicu

Se gaseste o multime de material de citit pe net. E mult mai simplu sa citesti de pe net descrierea si functiile sistemului MMI.

Mai exists si posibilitatea ca tu sa ajungi la o intalnire vwforum unde sa ai ocazia sa gasesti raspuns la intrebarile tare si eventual sa te urci intr-un A6.

Pentru DVD /TV sa plateste gras de tot ca dotare OEM. Mp3 vad doar cd-changerele de pe modelele din 2006/2007 incepand si asta in masura in care cel care a cumparat masina a optat pt asa ceva.(exista insa si alte solutii) Sistemul audio este bunisor, daca gasesti cu Bose e o idee mai bine da nu cu mult peste cel stock.

Poti asculta linistit muzica in timp ce merge navigatia.

Senzorii de parcare cu vizualizare in MMI sunt iarasi o optiune intalnita ceva mai rar. Dar se pot monta ulterior foarte usor. ;) :P

Baracuda si eu asa am procedat. Asta e frumos la A6-ele asta. Cu un pic de rabdare si un ajutor bun poate fi upgradat ulterior.

Aici vorbim doar de echipari OEM nu alte modificari.

daca se poate cateva caracteristici ale sistemului MMI ,daca vede dvd,daca vede senzorii de parcare,daca poti asculta muzica/radio cat merge navi,daca vede mp3.

scuze daca intrebarile sunt na

Edited by gicu

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lao

consum real la A6 quatro de 3.0tdi tiptronic: 15-16%in oras

8-9% in afara daca nu o alergi.

cine spune ca in bucuresti ii consuma mai putin, minte!

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
gicu

NU toata lumea sta in Drumul Taberei sau in centru. Vino intr-o dimineata , iti arat pe unde circul in Bucuresti si eu scot 10-11l/100 km. Depinde si de cat de traficata este zona.

consum real la A6 quatro de 3.0tdi tiptronic: 15-16%in oras

8-9% in afara daca nu o alergi.

cine spune ca in bucuresti ii consuma mai putin, minte!

Share this post


Link to post
Share on other sites
hro

rotile mele de iarna de tabla de la passat cu 195-65-15 se potrivesc, sau sunt prea mici ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
gicu

Nu merg.

rotile mele de iarna de tabla de la passat cu 195-65-15 se potrivesc, sau sunt prea mici ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
hro

avand in vedere ca targetul meu este an 2006 in jur de 100k km, stiti cumva daca distributia se schimba la 120 k km la audi? in cazul acesta ar fi mai bine sa o iau de la 120 k km in sus ca sa o iau cu ea gata schimbata ? sau la a6 nu se schimba distributia ? parca am citit eu ceva in acest sens

daca stiti, cam la ce pret se invarte o masina in parametrii doriti de mine, bine echipata?

MMI basic inseamna ceva mai nasol ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
V i c t o r

Depinde de unde cumperi masina. Pe la noi 17-20000 euro daca arata bine si este intretinuta. In Germania 14-19000 euro.

Sunt masini si masini, proprietari si proprietari. Poti avea norocul sa o gasesti si cu mai putini km, la un pret mai bun.

In locul tau as cauta la noi in tara, pe cineva care a cumparat-o de noua si care are caietul de intretinere la zi. Cele aduse din Germania sunt de regula deja jmecherite (inca de acolo) si culmea este ca li se "fabrica" si carti de service.

Eu sunt totusi adeptul masinii noi, chiar daca pierzi sume importante la revanzare. Macar esti sigur ca nu-ti pui viata in pericol.

Share this post


Link to post
Share on other sites
gicu

Daca iei 2.0 TDI vei regreta amarnic. Cam 2 luni iti dau pana cand o sa inceapa sa iti para rau de alegerea facuta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
hro

multumesc de sfat, desi nu sunt un vitezoman, cei 131 cp de la passat nu mi se par super vioi, bine, nici bleaga nu mi se pare.oricum, daca pui un motor de 140 de cai pe a6, sigur mi se va parea mai puturoasa decat a mea.chiar 20 de cai in plus conteaza, am condus un superb nou-nout cu motorul de 115 cai, deci sasiu aproximativ ca al meu, masina clonata dupa a mea si motor cu 16 cai mai putin.... se simte...

referitor la discutia despre masina noua, nu sunt de acord, nu as fi putut la banii pe care i-am cheltuit pe passatul meu sa am navi toata europa, cruise control, incalzire in scaune, 6 trepte, comenzi pe volan la o masina noua....sa nu uitam ca masina mea costase de noua 28 000 si eu am dat 60 % din pret dupa 2 ani....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri