Jump to content

intrebari ale unui viitor posesor de A6


hro
 Share

Postare recomandată

Salut,

Eu nu mai sunt adeptul masinilor noi.

La ultimele 3 am pierdut mult prea mult

Asa ca am incercat si varianta SH

Pot sa iti recomand totusi sa iei o masina din Germania si in principiu de la o reprezentanta (GEBRAUTWAGEN MIT GARANTIE)

Fii sigur ca nu e "matrasita" si kilometrii sunt chiar reali.In plus ai si garantie la ea.

Chiar daca dai cu 1,000-2,000 euro mai mult decit la un vanzator de auto SH de toate marcile posibile,e mult mai safe !

Cit despre motor,iti recomand totusi minim 2.7 si cel mai bine 3.0TDI

PS: rotile de 15" nu sunt recomandate Masina poate fi "incaltata" cu 16,17 sau chiar 18"

Succes in alegere!:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi spunea azi cineva ca 2.7 e mult mai recomandabil decat 3.0 pentru ca mananca mult mai putin, comparabil cu motorul 2.0, spre deosebire de 3.0.

ce parere aveti, e chiar o diferenta semnificativa ? eu nu ma leg in primul rand de consum pt ca circul putin, 12-15 000 pe an, dar I could use some advice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pareri referitoare la penultimul post ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde ce iti doresti. E clar ca 2.7 e putin mai sprinten decat 2.0 insa diferenta nu justifica economia de carburant allui 2.0 . Din punctul meu de vedere 2.7 e doar un compromis. La cati km faci tu ai putea sa iei si un benzinar si ai iesi ff bine. Daca iti place totusi sa simti o masina cu cuplu si sa traga ia 3.0 tdi pt ca inc azul asta 2.7 va consuma cam la fel insa nu te va multumi la fel.

Referitor la roti pot doar sa spun ca, datorita suspensiei s-line, dealerul din germania mi-a spus ca nu incap decat de la 17 in sus(nu sunt 100% de informatia asta insa sunt 99.9% sigur ca 15 nu intra datorita etrierelor imense).

Modificat de Baracuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de roti intrebam doar in ideea de a-mi pastra pe cele de la passat care au cauciucuri excelente

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci senzatiile de pe 2,7 sunt NET inferioare celor de pe 3.o?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e chiar asa de simplu..

2.7 vine cu 3 variante de transmisii:

1. manual - tractiune fata

2. automata - tractiune fata

3. automata - quattro

3.0 are doar 2:

1. manual - quattro

2. automat - quattro

Adica 3.0 nu e decat quattro, automat la un cuplu mare quattro te ajuta rau la demaraje si la acceleratii bruste

la viteze mai mici, mai ales pe suprafete umede..etc

Daca te uiti la specs pe audi.ro ai sa vezi si date despre demaraj..etc. Insa 2.7 este o generatie putin mai noua

cu injectoare cu 8 duze, fata de 7 cat sunt la 3.0 ( daca insa vorbesti de A6 facelift este aceeasi generatie de common-rail

asa ca e ok ).

Ce stiu clar este ca generatia asta mai vechie de 3.0 consuma semnificativ mai mult decat 2.7 si decat generatia noua de 3.0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

foarte adevarat ce ai zis inafara de ultima parte cu diferenta de la cer la pamant intre 131 si 155 cai ! ;) NU e deloc asa !

eu vorbeam de cel stock. ca tu il ai remapat si ti se pare cam aiurea ce spun asa e altceva. am sa incerc si eu o remapare sa-l duc la 190+ si facem apoi o comparatie. 1.9 tdi la 131 e deja aproape de potentialul max..pe cand 155 la 2.5, in afara de cel de 150, e cel mai slab..paote ajunge stock pana la 205.. incearca o comparaie intre 1.9 stock de 150 si cel 2.5 stock de 205. oare va fi vreo diferenta? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai am o intrebare, am vazut ca exista doua tipuri de climatronic, unele cu afisaj digital si altele cu 4 butonase rotunde.e vreo diferenta intre ele ? am vazut masini 2006 cu 4 rotite si masini 2005 cu afisaj digital.

Si inca o intrebare, exista mai multe tipuri de MMI ? am vazut ca unii zic grosse mmi si altii nu ?

multumesc pentru toate raspunsurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer, s-a mai spus si mai sus: Forumul este pentru a ajuta si a oferi raspunsuri insa cred ca mai intaia trebuie sa te documentezi si tu. Intrebarile tale gases raspuns una doua daca, cauti putin pe net. Acum ca sa revin la subiect:

1. clima e cu afisaj digital sau fara - cea cu afisaj digital e mai cool

2. navi exista si fara afisaj color ci rosu pe negru pe un ecran mai mic

Google it!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer, s-a mai spus si mai sus: Forumul este pentru a ajuta si a oferi raspunsuri insa cred ca mai intaia trebuie sa te documentezi si tu. Intrebarile tale gases raspuns una doua daca, cauti putin pe net. Acum ca sa revin la subiect:

1. clima e cu afisaj digital sau fara - cea cu afisaj digital e mai cool

2. navi exista si fara afisaj color ci rosu pe negru pe un ecran mai mic

Google it!

multumesc pentru raspuns.sa reformulez intrebarea e vreo deosebire tehnica intre cele doua tipuri de clima, lasand la o parte aspectul mai cool la cea cu afisaj digital ? ma gandesc la asa numitele climatronice semiautomate vazute de mine pe skoda unde tehnic, nu era acelasi lucru, in sensul ca cea fara afisaj digital, cea semiautomata, nu facea tot ce facea cea automata...crede-ma, am cautat inainte dar mi-am zis ca poate cineva care are masina in curte stie mai bine..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e chiar asa de simplu..

2.7 vine cu 3 variante de transmisii:

1. manual - tractiune fata

2. automata - tractiune fata

3. automata - quattro

3.0 are doar 2:

1. manual - quattro

2. automat - quattro

Adica 3.0 nu e decat quattro, automat la un cuplu mare quattro te ajuta rau la demaraje si la acceleratii bruste

la viteze mai mici, mai ales pe suprafete umede..etc

Daca te uiti la specs pe audi.ro ai sa vezi si date despre demaraj..etc. Insa 2.7 este o generatie putin mai noua

cu injectoare cu 8 duze, fata de 7 cat sunt la 3.0 ( daca insa vorbesti de A6 facelift este aceeasi generatie de common-rail

asa ca e ok ).

Ce stiu clar este ca generatia asta mai vechie de 3.0 consuma semnificativ mai mult decat 2.7 si decat generatia noua de 3.0

2,7 automat si tractiune fata este cu transmisie multitronic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal ca cea cu afisaj digital e ceva mai buna. Include sensor interior pentru reglarea temperaturii automat, un filtru de polen imbunatatit fata de versiunea standar dar si guri de aerisire laterale pe spate pentru pasageri si bineinteles cu control unit cu o versiune de soft ceva mai avansata. In afara de look sunt si alte diferente in concluzie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pentru raspuns.asta banuiam si de aia am intrebat.simplu si concis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca fost posesor de A6 iti recomand 3.0TDI Quattro Tiptronic...ce am avut eu.E o placere sa o conduci...silentioasa, putere destula, consum mic si serviceul nu te costa chiar asa mult (ulei, filtre, distributia e pe lant deci nu trebuie sa o schimbi...).Cat despre 2.0 de 140 cai daca e acelasi 2.0 de pe A4 de 140 de cai atunci e jalnic...nu are cuplu deloc, vorbesc pe A4 ca pe A6 nici nu vreau sa ma gandesc.Despre consum...poti sa mergi si cu 6.5% :icon_thumright:.Mie la 160km/h imi lua cam 9...prin oras ajungeam si spre 15, depinde cat de aglomerat e si asa mers normal pe afara 7-8.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

chestia cu consumul este chiar o veste buna, iata, un fost posesor care afirma asta...mie mi se spusese ca intre 2.7 si 3.0 e o diferenta uriasa la consum....nu ca asta m-ar fi speriat, eu fac maxim 15 000 km pe an...pacat ca nu reusesc sa imi vand passatul mai repede.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este diferenta de 1l/100km intre 3.0 de 240 cp si 3.0 de 233, iar 2.7 este si mai jos.. deci poti sa spui ca este diferenta uriasa.

( atentie ca doar pe facelift exista 3.0 de 240 care are injectoare cu duze cu 8 gauri, fata de 7 la modelul vechi )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

tariceanu mi-a intarziat daca nu cumva mi-a zadarnicit cumpararea unui a 6.am vandut passatul si ar fi trebuit sa am deja un a6 acum, chiar avusesem o oferta super 3.0 quattro cu de toate, inclusiv suspensie adaptativa,padele, piele bej,trapa,etc 25 000 cerea neamtul, dar sigur mai lasa, din 2005/10, cu 100 000 km .poate ca strangeam din ceva si mai imprumutam si acum deja as fi avut-o..

off topic,credeti ca va aproba comisia europeana chestia cu de trei ori femeie aaaa, pardon, taxa ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca era unul de vanzare la Publicitate. Ofertele din strainatate sunt bune dar e bine sa vezi live masina si sa o si verifici dupa seria de sasiu. De multe ori ai si surprize.

in mod evident l-a gresit, dar ce mai conteaza, acum cand tariceanu mi-a intarziat daca nu cumva mi-a zadarnicit cumpararea unui a 6.am vandut passatul si ar fi trebuit sa am deja un a6 acum, chiar avusesem o oferta super 3.0 quattro cu de toate, inclusiv suspensie adaptativa,padele, piele bej,trapa,etc 25 000 cerea neamtul, dar sigur mai lasa, din 2005/10, cu 100 000 km .poate ca strangeam din ceva si mai imprumutam si acum deja as fi avut-o..

off topic,credeti ca va aproba comisia europeana chestia cu de trei ori femeie aaaa, pardon, taxa ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca era unul de vanzare la Publicitate. Ofertele din strainatate sunt bune dar e bine sa vezi live masina si sa o si verifici dupa seria de sasiu. De multe ori ai si surprize.

Vreau sa stiu mai multe detalii despre un A6 TDI,140 CP,2000 cm cu orice fel de cutie de viteze.Credeti ca este o masina ok,este buna raportul motor-masina.Consumul la ele cu este? Stie cineva ce piese pica cel mai repede la ele? Sunt nou pe topic deci ma scuzati daca intrebarile mele sunt cumva puerile,dar nu stiu numic despre audi :).AAA,mODELUL ESTE DIN 2005-2007.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer nu vreau sa fiu rau dar scrie si tu ceva mai gramatical si mai inteligibil. Despre motorul de 2.0 Tdi de pe A6 s-a mai vorbit. Un A6 cu acest motor este echilibrat fara ff multe pretentii de performanta insa cu un consum decent si potrivit pt mersul in oras.

Modificat de Baracuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce e domnule cu semnatura aia?

e normal sa cresca taxa de prima inmatriculare pt mai ales pt acest context economic. romanii aduc in general toate gunoaiele in tara. vrei sa aduci gunoi, platesti.

totusi mi se pare absurd ca sa creasca ata de mult taxa de prima inmatriculare pt sh-urile euro 4. puteau sa o dubleze dar nu sa o tripleze.

Modificat de maryuskkk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce e domnule cu semnatura aia?

e normal sa cresca taxa de prima inmatriculare pt mai ales pt acest context economic. romanii aduc in general toate gunoaiele in tara. vrei sa aduci gunoi, platesti.

totusi mi se pare absurd ca sa creasca ata de mult taxa de prima inmatriculare pt sh-urile euro 4. puteau sa o dubleze dar nu sa o tripleze.

semnatura aia o am pentru ca in mod normal acum trebuia deja sa fiu posesorul unei masini de exceptie A6 , si iata, din cauza unor hmm , legiuitori, sunt in imposibilitatea de a o avea.Bine macar ca nu am apucat sa o cumpar, desi o gasisem si era de exceptie.

chestia cu rablele tot ei au votat-o in vara, favorizand prin perceperea de taxe modice masini vechi de 8-10 ani.

Dar de aici pana la a taxa cu 3000 de euro o masina NOUA din magazin, hai sa zicem cu motor D4D 2,2 , e cale lunga....

motivele sunt evidente, poate nu mai intai dacia, ci citroen.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta este. intr-un fel mi se pare normal sa incerce ca banii sa fie cheltuiti in romania si nu in afara. vrei sa cumperi de afara platesti taxe.

a mai fost o perioada cand america a trecut printr-o criza economica si presedintele a lansat un slogan: "buy american" slogan in care americanii erau sfatuiti sa cumpere doar produse made in sua pt a salva economia. americanii sunt patrioti si asa au facut. este f important ca banii sa nu plece din tara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

patriotismul nu se face cu forta pentru ca orice se face cu forta naste reactii adverse. De ce sa sustin eu industria auto locala? Cu ce ma incalzeste pe mine ca fac ei masini? Profitul nu cumva pleaca in franta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!