Jump to content

intrebari ale unui viitor posesor de A6


hro
 Share

Postare recomandată

Pentru 2.7 ai varianta manuala sau automata insa la quattro nu ai decat multitronic.

E valabil pt generatai pre-facelift ? Adica 2005 -2008 ?

As putea lua 2,7 quattro cu multitronic ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da la modelul pre-facelift ( cum am si eu ) 2.7 quattro vine cu multitronic.. este singura combinatie disponibila ( nu stiu daca cumva in trecut

au fost si alte variante, dar ce s-a vandut in 2007-2008 sigur doar asa exista )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o adaugare de facut la motorul de 2.7 tdi: cuplul este foarte foarte mare doar pentru tractiunea pe fata. Stiu proprietar de A5 care se cam vaita de consum de cauciucuri fata fara sa abuzeze de masina. Eu as combina acest motor oligatoriu cu o tractiune integrala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Leo, mersi mult de concluzie e una si buna. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
va anunt ca varianta multitronic 2.0 se gaseste foarte greu, e foarte scumpa,gen 27000 cu tva pt ca a inceput sa se fabrice in 2006/09 sau cam asa ceva...se gasesc masini cu 40 000 km sau chiar mai putin cu aceasta cutie, la pretul de mai sus, cu echipare slaba gen mmi basic, asa incat m-am orientat catre varianta 2.7 ce reprezinta un compromis bun.Tipul care imi cauta a primit aceasta ierarhie 1)2.7 2)2.0 3) 3.0 ca ordine a preferintelor.

va tin la curent.

oare 2.7 e tot motor common rail ca si 3.0 ? adica nu are curele de distributie (decat una si o rola, ceva )? asa se spune pe forumul audi.

va tin la curent

salut,

eu am un a6 2.0 de 140 din 2005 - am facut 60tkm cu el in 2 ani (cumparat iun 2007) din care aprox 50tkm pe autostrazi - drumuri lungi - si sunt incantat :P . consum decent (5.5 - 6 pe autostrada, 6.5 la 150 km/h media), extrem de fiabil, ma ajuta in depasiri, urca la 220km/h (am poza pt sceptici), tot confortul (navi, digital, etc). nu am intalnit probleme la el, e sprinten in demaraje, incepand cu viteza 2. consum in oras - 7.5 - 8% pe distante scurte. e adevarat ca acum imi doresc ceva mai puternic si automatic pt ca umblu foarte mult afara, dar sunt extrem de multumit de masina. ti-l recomand cu caldura.

oricum, al meu e de vanzare (sau schimb) cu ceva mai puternic (chiar A8) - aviz celor interesati.

succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate ma intereseaza doar tiptronic si cu multe gadgeturi....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu vreau sa par misterios, dar in cateva zile s-ar putea sa va prezint ceva.

oricum, mi-a venit mintea la cap sau mi-a disparut de tot, pentru ca vreau 3.0 cu padele!!

Modificat de hro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Singurul minus la motorul de 3 litrii este consumul mai mare decat la 2 sau 2.7.

La capitolul "senzatie" e cu muuuult peste 2 si 2.7. Unde mai pui ca vine si cu quattro in standard ...

Per total as zica: "Dai un ban, dar stai in fata!"

De fapt "fisa tehnica" vorbeste de la sine.

Acum nu zic ca-i musai sa fie 3.0 in sensul ca te-ai face de rusine cu celelalte motorizari, dar e o mare fiderenta de performanta intre ele.

In mare masura depinde de ce-ti doresti de la o masina referitor la performante dinamice.

Eu zic ca faci o alegere foarte buna, daca nu-ti pui probleme foarte mari de consum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3.0 tdi e ok ca motor insa eu quattro nu il vad ca cine stie ce avantaj, si sincer as fi preferat sa aiba tractiune pe o singura punte insa sa fie cu 200-300 de kile mai usoara :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti pot garanta ca fata de A6 C5 cu tractiune fata e "tatic" in curbe.

Sa mai zic de plecarea de pe loc pe zapda sau ud?

Oricum la puterea asta e chiar foarte necesar quattro. De aceea au si introdus-o in standard.

Asta nu inseamna ca avand quattro poti ignora cand e alunecos pe jos, dar se descurca mult mai bine avandu-l.

Modificat de AndyG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ma refeream strict la raportul cai/kg si la acceleratii. ORicum la cata barca e nu e meserie in curbe oricum :D dar cu quattro e mai decent. Plecarea de pe loc pe zapada ma afecteaza prea putin(5 zile pe an max) iar pe ud nu cred ca e o buba majora.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt de acord ca e cat o barca. Are aproape 5m.

Mi imi plac masinile spatioase dar si care sa aiba ceva sange-n vene.

Cum A6 le are pe amandoua, dar si faptul ca din punctul meu de vedere are un design reusit interior-exterior, am continuat de la C5 la C6(nu la Citroen ma refer :)).

A8 mi se pare cam mare. De fapt A6-le e foarte mare deja.

Apropo de kg de care vorbeai, este exact diferenta de la C5 la C6. In cazul meu, mai exact de 343 Kg suplinite de 74 de caluti.

Sunt de acord ca nu e sport in adevaratul sens al cuvantului, dar cu mult peste fata de o gramada de masini.

Cel cu motorul de 2l e doar o masina eleganta, si cum altii vor mai mult o i-au pe asta cu 3l.

Daca vrei mai mult: S6 .... RS6 :screwy: Deh ... bani sa ai!

PS: Cine are curaj isi poate pune si un cip la cel de 3. De fapt cred ca la asta ai sa ajungi Baracuda.

Modificat de AndyG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai deja am sondat piata pt cip insa am doua major issues: 1. tre sa inlocuiesc intinzatorul la distributie pt a scapa de tacanit la pornire si 2. sa vad ce impact are chipul asupra cutiei automate. Chip e de vis cred insa daca vreau ceva cu adevarat ok ma cam costa :screwy: circa 500 de euro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesant ... de fapt dezamagitor! Cred ca asta-i o problema frecventa la acest motor. Si eu am acelasi zgomot la pornire. N-as putea sa-l reproduc exact, dar mai degraba seamana cu cel produs de o bicicleta atunci cand dai la pedala invers. (la semi-cursiere de ex.). Dureaza o secunda aproximativ. Nu-mi pare a fi de la tacheti si mai degraba de la distributie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema e arhicunoscuta pentru modele 2005-2006 si se datoreaza unui intinzator/patina hidraulic ce nu isi ia ulei decat imediat dupa pornire. Problema pare sa nu fie una grava insa daca zgomotul se amplifica e recomandat sa se inlocuiasca acel intinzator. Din pacate el este in spatele motorului iar costul schimbarii lui e destul de mare: 2300 ron la Nurvil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intru si eu in hora cautatorilor de noul A6.

La fel ca si colegul HRO am trecut si eu prin mai multe faze ..legate de motor, ba 2.0 ba 3.0 ..ba quatrro ba fara !

Eu zic ca m-am oprit la un 2.0 ..dar FARA manual.

In concluzie, doresc la fel unul ff bine dotat ..si nu fac pretentie la motor. Adica daca e 2.0 e bine ..daca e 3.0 tot bine e :D

Intrebarea mea este ..la motorul de 2.0 TDI vine numai cu multitronic ..sau si cu tiptronic. Eu as prefera multitronic !

Aveti ceva date concerete ca acest motor sa nu fie destul de fialbil, caci am auzit tot felul de "povesti". Stiti cumva ce cod motor are motorul de 2.0 pus pe A6 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PRIETENI, s-a comis A6 2006 2.7 quattro,118 000 km,webasto, trapa,scaune electrice, coming home,climatronic plus, audi parking plus,roti pe 18, neagra,piele ,poze in curand.

audi 2.0 automat vine doar cu multitronic 7 trepte

nu le prea gasesti dotate, de-asta am renuntat.

va tin la curent

daca stiti cumva ce se face la 120 000 v-as fi recunoscator , din cate am auzit inafara de ulei si filtre ar fi o curelusa ceva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Felicitari domnule! Sa o stapanesti sanatos!

Poate te intereseaza informatii despre cureaua de distributie: link.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce inseamna audi parking plus ? - adica si senzori pe fata ?

Ecan mic in bord color are ?

Scaune full electric ?

Bose ?

Perdelute ?

Berlina sau avant ?

Detalii legate de achitizite ? Pret ... luata pe firma ..fara TVA ?

Astept chiar si PM daca se poate.

Mersi si felicitari !! S_o porti sanatos !

Si desigur te asteptam cu poze in aria "Masina mea" cat mai repde pt impresii !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parking plus adica senzori fata spate cu afisaj optic pe mmi, adica poza cu masina si cu obstacolele

da, are ecran color intre ceasuri, nu are perdelute si nici bose, scaune full electric, berlina, pret =passatul meu+un logan nou !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

legat de 2.0 TDI cu multitronic ..am dat o cautare pe mobile si am gasit vreo 7 buc, cu km pana in 125 mii si la bani pana in 20 mii EUR, dar intr-adevar ff prost doate. Singura solutie este sa mai cresc limita de pret de la 20 mii EUR !

Sa ne spui cum sta la consum acest motor de 2,7 TDI !

PS: Ce varianta de echipare la LOGAN ? Si cu cat ai data passatul ? ;)

Modificat de andrein
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am dat un logan, ci echivalentul unui logan mediu plus banii pe passatul meu anterior,asta fara tva

legat de 2.0 TDI cu multitronic ..am dat o cautare pe mobile si am gasit vreo 7 buc, cu km pana in 125 mii si la bani pana in 20 mii EUR, dar intr-adevar ff prost doate. Singura solutie este sa mai cresc limita de pret de la 20 mii EUR !

Sa ne spui cum sta la consum acest motor de 2,7 TDI !

PS: Ce varianta de echipare la LOGAN ? Si cu cat ai data passatul ? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ce interval se inlocuieste distributia pentru 2.0T, 177 cp, MY 2007? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am citit multe lucruri neconforme cu realitatea pe ultimile doua pagini.

in primul rand quattro nu este compatibil cu multitronic. nu stiu de ce dar asta este. quattro nu poate fi decat cu tiptronic si mai nou cu S-tronic.

deci orice quattro SH cumparat dar cu o cutie manuala este cu tiptronic.

baracuda spunea ca prefera masina fara quattro si sa aiba 200-300 kg in minus. O tractiune integrala quattro cantareste exact 100kg.

3.0tdi nu va fi niciodata fara quattro. de fapt nimeni nu este atat de prost sa puna un motor de 240cp si 500Nm cu tractiune fata pt ca s-ar pierde minim 25% din cuplu si din cp . aceasta putere este pusa fie pe tractiune integrala fie pe tractiune spate si cum audi nu produc masini cu yractiune spate, ramane doar tractiunea integrala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!