Jump to content

Porsche Bucuresti Nord


b27ctl
 Share

Postare recomandată

Ieri dimineata cand am pornit masina am primit pe bord un mesaj de genul "Front left parking light defective" si mi s-a aprins un beculet in bord. Am dat o fuga la PBN, unde un consilier de la service expres m-a sfatuit sa o bag direct inauntru, constatandu-se ca se arsese un bec de pozitie. Acesta a fost schimbat imediat, totul a decurs cursiv si rapid. Aici mi-au placut. Sa vedem cum o rezolv pana la urma cu suportul de ochelari.

Concluzia mea: doar la inlocuit becuri se pricep baietii de la poro. in rest tine doar de ... noroc. Dar chiar nu ia nimeni nicio masura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si acum sa inchei epopeea mea cu PBN (care, sincer, sper sa fie si ultima).

L-am sunat ieri pe consilierul de service si l-am intrebat daca as putea veni in dimineata aceasta ca sa montam odata si beleaua aia de rama de plastic. Imi zice ca pot sa vin, iar eu il rog sa ma programeze la ce ora o vrea el, numai ca atunci cand vin sa intru cat mai repede cu masina si sa terminam treaba intr-un timp cat mai scurt, ca si asa am pierdut prea multa vreme pentru un defect atat de minor. Ii zic ca, daca e nevoie, la 7:30 sunt in service cu masina. Imi zice ca nu e cazul, ca oricum, nu e nimeni la ora aia ... si ca sa vin la 8:30. In fine, cu speranta in suflet, la 8:20 eram in fata sa. La 8:35 i-am predat cu incredere cheile. Dupa care am asteptat ... si am asteptat ... si am asteptat. Dupa 1 ora si 40 de minute, cand eram pe punctul de a-mi cere cheile inapoi si a pleca, in sfarsit masina a fost luata. Cat credeti voi ca a durat toata reparatia? ... 10 minute :( :) . Deci pentru un jeg de plastic prins in cateva cleme, care se putea schimba in 10 minute in parcare eu mi-am pierdut numai astazi 2 ore, fara sa tin socoteala ca de 2 luni ma tot plimbam pe acolo, de incepusem sa ma si imprietenesc cu unul, cu altul. Mai era putin si ma faceau mascota PBN :P

De iesit a iesit bine lucrarea, totul e OK, dar nu as mai repeta experienta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta inseamna porsche romania. bataie de joc ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-i mai dati apa la moara lui Godo... :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai, daca asta e situatia ... si unul dintre motivele pentru care se comporta asa este si atitudinea clientilor, cate tac si inghit. Lipsa concurentei se simte acut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

as zice mai degraba ca lipsa bunului simt lipseste din bagajul genetic al romanilor care conduc si lucreaza la PBN.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate nu doar al celor de la PBN, este o trasatura caracteristica poporului nostru (cu exceptiile de rigoare, dar care, statistic vorbind, sunt nesemnificative).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost programat marti pentru un schimb de parbriz pe casco, dupa ce am citit pe aici am dat fuga la o colega dupa oja de unghii (tocmai ce am schimbat debitmetrul, sa nu raman fara)

sunt deja speriat numai cand ma gandesc cum o sa monteze acel parbriz...

va tin la curent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum nu fi asa speriat. Nu inseamna ca cei de la PBN lucreaza neaparat rau. Cum am zis, pana la urma lucrarea pe care mi-au facut-o mie a iesit bine, dar dupa mult timp pierdut si o gramada de nervi. Asa ca ia si tu un distonocalm inainte sa te ducei la ei :D si ... rabdare si tutun, daca fumezi. Daca nu ai mari sanse sa te apuci :( . Si eu am de schimbat un parbriz, chiar duminica am luat o piatra, dar ma voi duce la Buzau la ElcarGid. Am vorbit cu ei si deja au plasat comanda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vrut sa merg la A.G.E.R. cu parbrizul pe banii mei, l-am gasit fisurat de nebun in parcare, dar cum am avut drum la asigurare l-am bagat pe casco, ceea ce m-a facut sa ma razgandesc si sa-l fac la reprezentanta pt a pune parbriz original, chiar daca e acelasi (poate) cu cei de la ager, oricum sunt curios de montaj, am auzit unele probleme cu montajul parbrizelor, vom vedea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate nu doar al celor de la PBN, este o trasatura caracteristica poporului nostru (cu exceptiile de rigoare, dar care, statistic vorbind, sunt nesemnificative).

Din pacate, am ajuns la concluzia ca Porsche Bucuresti Nord (care mai nou se numeste Interauto Porsche) este un super service si cu super oameni amabili si calificati, comparativ cu serviceuri VW din Austria si Polonia (unde am avut nesansa sa ajung cu probleme cauzate de calitatea "ridicata" a masinii mele). Mai exact, in Austria am dat de nesimtire maxima in relatia cu clientul (poate si pt ca sunt roman si au simtit nevoia sa ma discrimineze un pic) iar in Polonia am dat peste amabilitate maxima si incompetenta crasa (aveam un injector ars iar ei mi-au diagnosticat ca ar fi computerul central ars si ca dureaza 3 saptamani reparatia - cel putin mi-au dat o masina gratis pt doua zile)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

silencer si eu mi-am schimbat un parbriz pe casco, facut la PBN. No prob.

Dar... F. funny e ca atunci cand am inspectat masina observ ca hopa... Pusesera stergatoarele invers. Le-am zis si no prob le-au schimbat dar ca sa vezi cu ce atentie au facut operatiunea ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut meciuri foarte tari si interesante cu PMB... dar constat ca in ultimul timp este evidenta o imbunatatire a calitatii serviceului si a relatiei cu clientii... din pacate sunt prea putini consilieri service pt numarul mare de clienti si pt procedurile pe care trebuie ei sa le urmeze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Putin consilieri service si unu cam adormit la reparatii tinichigerie ;) al carui scop e pauza de masa care se respecta cu strictete.

Modificat de Executron
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e adevarat. E un baiat acolo la tinichigerie, destul de nou, Sandu, parca. De fiecare data si-a dat silinta si a fost amabil. Am avut o mica problema si a reusit sa ma programeze exact in perioada in care nu aveam nevoie de masina, ceea ce mi s-a parut OK

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

si eu am schimbat parbrizul la PBN. Multumit de lucrare dar cu muzica mea s-au distrat si ei. Folosesc aparatul de obicei la un volum mic .L-am lasat special pe 6 si TV Kenwoodul. Cand am luat masina cu parbriz nou era pe radio si la 15 volumul. Deci cineva a facut discoteca :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

azi am scos masina de la porsche cu parbrizul schimbat, de fapt era gata de ieri

am ajuns la ora programata (programare pe site, m-au sunat in aceeasi zi) am asteptat 10 min si am fost preluat, inca 10 minute niste hartii, predat masina, la revedere, e gata a doua zi la pranz... ahhh sunteti pe casco... asteptam plata, i-am rugat sa ma sune cand trimit devizul ca sa-i bat la cap pe cei de la omniasig, am fost sunat, devizul trimis de dimineata, totul ok.... mai problema la omniasig, lipsesc pozele de la inceputul asigurarii casco, nu le-am primit, suna la vreo 5 numere care m-au trimis de la unul la altul.... pana la urma pozele cica sunt trimise... sun a doua zi... pozele nu mai sunt, calculatorul s-a stricat si pozele sunt pierdute, mai dureaza cateva zile pt hartii si alte cele, ma enervez plec la porsche cu banii in buzunar... astept 5 min, primesc acte chei, merg platesc inca 5 min... ma duc la masina, spalata, aranjata (era murdara rau cand am dus masina)... totul demential, aveam PDA, detector in ea, de toate, toate la locul lor, amabilitate, promtitudine, fara probleme...

NOTA 10+ PORSCHE... MAI VIN

in schimb omniasig.... amabili, ore intregi pierdute, zile intregi cu umblaturi... nervi de otel... din cele spuse de cel de la porsche, omniasig plateste destul de greu... recomandare de la ei - aliantz si generali... no comment

multa bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eh poate se mai schimba ceva la Porsche :P Eu niicodata nu mi-am luat-o spalata.

Cat despre decontare, cred ca cei la service-uri sunt antrenati sa zica "mai bine ne dati dvs banii si va luata banii dupa aia pentru c-o sa mult".

In orice caz eu intotdeaua achit banii pentru ca vreau masina pe loc si astept sa-mi dea banii asigurarea... Sincer vreau sa evit de sunt la asigurare de 10 ori sa insist sa dea acceptul. Prefer sa-mi iau banii dupa 1 luna, dar sa evit certuri si nervi... N-am avut niciodata probleme mari nici cu RCA nici cu Asirom. Asirom plateste dupa 1 luna, iar Unita mi-a platit dupa 2 luni. Asta e...

Modificat de Executron
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da par mai prietenosi domnii de la PBN. Dar de ce trebuie sa stea masina o zi la ei pentru schimbat parbrizul? La AGER m-au chemat in 4 ore de cand am lasat masina acolo. Si mi-au spus: nu parcati pe borduri sa fie masina inclinata si nu o spalati la jet doua zile. Atat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am fost si eu la PBN express service ca sa fac o calibrare ca sa mi se stinga martorul ESP. Mi s-a facut programare la ora 16:00 a doua zi. Am ajuns la 16:00. 15 minute a durat sa imi faca formele. Masina a fost preluata de un mecanic abia la 16:50... A mai vorbit el cu cineva pe acolo inca 5 minute, s-a mai plimbat, si la 17:00 a inceput operatiunea. A luat-o, a facut o tura si a venit la 17:15. Normal pentru calibrare - din cate am citit si aflat din alte surse. A adus masina si cheia, mi s-a dat factura si sanatate. Nu mi-au zis nimic... Am platit o diagnoza Vag-COm 38 lei, calibrarea 25 si ca mi-au pus plastic pe volan si pe scaun pentru 9 lei... folii de plastic pe care nici nu au avut bunu simt sa-l arunce la gunoi dupa..

Ca impresie pot sa zic ca individu "consilieru service" nu m-a impresionat in nici un fel, poate doar apatic si dezinteresat. Mecanicul la fel de apatic, dezinteresat si foarte reticent in a oferi vre-un sfat sau sugestie in afara de ce ai cerut...

Overall - BLEAH ... nu mai merg la ei decat daca sunt nevoit (cum a fost din pacate acum...). Am stat pentru o operatie de 15 minute, o ora jumate... Oricum, am stat cu ochii pe ei ca pe butelie :D. Muream daca le lasam masina acolo.

Modificat de stansatan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare la toata lumea!

Oameni buni, de ce ma aflu aici. Intamplator cautam pe internet-ul romanesc micile sau marile probleme avute de diferiti posesori de masini din grupul VW si includ aici cam tot ceea ce este comercializat de reteaua porsche. Eu personal sunt un mandru posesor de Audi A6 care stationeaza la service-ul PBN de fix UN AN SI DOUA ZILE!!!

Ce as dori sa fac, si sper ca sa am ajutorul dvs. si a adminilor? Destul de simplu. Doresc ajutorul dvs. a celor care pana acum aveti experiente neplacute cu acest service, doresc sa va aflu istoria pentru a putea construi un caz cat mai interesant de prezentat in massmedia sau chiar in tribunal.

Doresc sa aflu date concrete, nume de persoane si problemele exacte. Recunosc ca este un subiect cam dur dar sper sa am suportul dvs. Va pot promite ca datele nu vor fi facute publice decat cu aprobarea expresa si scrisa a dvs. si nu se va aduce niciodata in discutie cu pbn numele dvs. Pentru cei care nu doresc sa isi faca public numele pe forum dar care totusi cred ca ma pot ajuta in acest demers al meu, va astept cu mesaje pe privat.

Ce va pot garanta. Va pot garanta ca nu voi face publice datele dvs decat in cazul in care ma voi decide sa ies cu povestea in presa sau in cazul unui proces DAR doar dupa aprobarea scrisa a dvs. Va mai pot garanta ca in masura posibilitatilor voi contacta persoanal pe toti cei care vor avea o poveste pertinenta si sustinuta de acte concrete. Va pot garanta celor cu probleme concrete si sustinute de documente ca voi incerca sa aduc la cunostinta fabricii problemele dvs (in anul care s-a scurs de cand am masina in service am reusit sa deschid niste canale de discutii cu fabricantul Audi) SI voi incerca sa prezit cat mai pertinent problemele dvs. celor care au emis certificatul de calitate ISO 9001/2000 pentru service-ul PBN - deoarece eu consider ca acest service nu se ridica la standardele de calitate Audi si in nici un caz la ceea ce este specificat in standardul de calitate a serviciilor ISO 9001 (si pentru cerificarea ISO 9001 am reusit in anul scurs sa deschid un canal de discutii cu TUV SUD germania, cei care au certificat grupul porsche)

Va salut si va respect pe toti,

Ionut Badea

PS: pentru admini ... daca se accepta postul acesta raman recunoscator daca se poate pune un sticky pe el ca sa stea in capul listei sa fie vazut de cat mai multi useri. multumesc

Salutare,

Sunt de acord cu toate nemultumirile scrise de o mare parte a membrilor din acest forum.

Da-mi voie sa am un drept la replica vis-a-vis de firma (oamenii care lucreaza in servicii ) PORSCHE in general si de PBN ( Porsche Nord - acum parte a Porsche Interauto ), ca fost angajat ( 7 ani )

Problema nu e la oamenii din service sau la cei din conducere ci la pretentiile clientilor fata de o reprezentanta..., si am sa va explic.

Cu totii visam sa avem o masina care sa ne ajute in permanenta sa ne facem viata mai usoara insa ne lovim de multe alte probleme in momentul cand se intampla ceva ce ne da peste cap toate actiunile ce se pot rezolva numai prin intermediul acestei masini. Traficul, lumea proasta din jurul nostru, problemele de servici, de acasa, etc., sunt deja parte din mintea noastra si atunci cand mai intervine inca ceva pe langa, deja te gandesti la cat de simpla ar fi viata daca singura noastra problema ar fi numai masina !

Haideti sa ne gandim si la restul serviciilor ce ne inconjoara si sa va intrebati de care serviciu sunteti cel mai multumit. In ceea ce ma priveste sunt multumit 100% doar cand mi se depasesc asteptarile in sensul bun al rezolvarii lor.

Si ca sa revin la PBN, la oameni, servicii, asteptari, atitudine, business nu uitati ca totul se invarte in jurul banului.

Concluzia mea este ca pretentiile noastre ( ca si consumator de servicii ) au depasit cu mult puterea celor care le ofera si singurul vinovat este sistemul, chiar si cel privat.

Toate firmele mari ce vin in ROMANIA, cu toate studiile lor premergatoare infiintarii de reprezentante locale au impresia ca suntem o tara ce putem face servicii fara costuri prea mari...

ridica hala, dau concurs, angajeaza ...si gata

usor, usor, pentru ca nu exista probabil concurenta, incep sa faca ceva bani si sa investeasca in fidelizare angajat/client : niste cursuri, ceva deplasari moca, discounturi, 20% reducere la angajati, un team building, o prima,etc.

uita totusi, ce este cel mai esential - sa investeasca in scolarizari efective pe produs, serviciu, etc. - practic aceasta investitie este zero si se cere ca aceasta scolarizare sa se faca la locul de munca, in timp

- cum ar fi sa sa ne ducem la service si sa cerem ca la masina noastra sa lucreze numai oameni care au un atestat de pregatire la o reprezentanta de afara... ?

(ar fi imposibil)

ar spune unii ca exista acel ISO fara de care nu mai poti sa fi pe piata si care ti-ar da o impresie de siguranta - stiti ce costuri sunt si cat castiga companiile ce fac aceste proceduri ISO (nu cele care au ) - acum aici se baga multi bani, tot pentru imagine.

Spunea cineva de scarba de care s-a lovit intr-o reprezentanta din Austria, vis-a-vis de atitudine si servicii. Chiar daca au ani buni in spate in servicii, tot de om tine;

Cati n-am fost orbiti acum 1 an sau 2 de serviciile din concediile in Bulgaria, Turcia sau Grecia iar anul asta, dupa incheierea concediului in aceleasi locuri am revenit acasa cu un gust amar...

Nu ma refer aici la nesimtirea unor angajati - aici depinde de om si ar trebui taxat pe loc, dar cum !?

..., renunti la ei si cauti unde e mai bine si cand ai gasit faci tot posibilul sa pui conditii. Nu cred ca PORSCHE este fara concurenta, s-au dus anii aia, lucrez in servicii auto si se simte !

Cu respect,

Octavian Ionescu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As avea niste observatii:

1. Dac

Modificat de luc1an
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citesc si eu ca omu' cele spuse pe acest topic si ma intreb....daca cei de la PBN tin masina omului de 1 an acolo (puneti-va in situatia lui), chiar mai e nevoie sa discutam de asteptari din partea furnizorului de servicii?????? Nu inteleg cum se poate ca cineva sa le ia apararea celor de la PBN dupa asemenea incident!?!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ibadea - de ce iti tin masina de mai bine de un an in service? Nu vor sa o repare? Nu-mi vine sa cred ca de 1 an nu au fost in stare sa-ti repare masina! Sau poate nu sunt in stare sa o repare pentru ca a fost incendiata 90%! Mai bine ne-ai da si ceva detalii poate te putem ajuta sa te poti bucura de banii cheltuiti pe masina si sa nu trebuiasca sa umbli cu sarumana pt masina sau sa iti iei alta! Nu de alta dar aici pe forum sunt o gramada de baieti mai mult decat priceputi!

Modificat de Ettore
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Sunt de acord cu toate nemultumirile scrise de o mare parte a membrilor din acest forum.

Da-mi voie sa am un drept la replica vis-a-vis de firma (oamenii care lucreaza in servicii ) PORSCHE in general si de PBN ( Porsche Nord - acum parte a Porsche Interauto ), ca fost angajat ( 7 ani )

Problema nu e la oamenii din service sau la cei din conducere ci la pretentiile clientilor fata de o reprezentanta..., si am sa va explic.

Cu totii visam sa avem o masina care sa ne ajute in permanenta sa ne facem viata mai usoara insa ne lovim de multe alte probleme in momentul cand se intampla ceva ce ne da peste cap toate actiunile ce se pot rezolva numai prin intermediul acestei masini. Traficul, lumea proasta din jurul nostru, problemele de servici, de acasa, etc., sunt deja parte din mintea noastra si atunci cand mai intervine inca ceva pe langa, deja te gandesti la cat de simpla ar fi viata daca singura noastra problema ar fi numai masina !

Haideti sa ne gandim si la restul serviciilor ce ne inconjoara si sa va intrebati de care serviciu sunteti cel mai multumit. In ceea ce ma priveste sunt multumit 100% doar cand mi se depasesc asteptarile in sensul bun al rezolvarii lor.

Si ca sa revin la PBN, la oameni, servicii, asteptari, atitudine, business nu uitati ca totul se invarte in jurul banului.

Concluzia mea este ca pretentiile noastre ( ca si consumator de servicii ) au depasit cu mult puterea celor care le ofera si singurul vinovat este sistemul, chiar si cel privat.

Toate firmele mari ce vin in ROMANIA, cu toate studiile lor premergatoare infiintarii de reprezentante locale au impresia ca suntem o tara ce putem face servicii fara costuri prea mari...

ridica hala, dau concurs, angajeaza ...si gata

usor, usor, pentru ca nu exista probabil concurenta, incep sa faca ceva bani si sa investeasca in fidelizare angajat/client : niste cursuri, ceva deplasari moca, discounturi, 20% reducere la angajati, un team building, o prima,etc.

uita totusi, ce este cel mai esential - sa investeasca in scolarizari efective pe produs, serviciu, etc. - practic aceasta investitie este zero si se cere ca aceasta scolarizare sa se faca la locul de munca, in timp

- cum ar fi sa sa ne ducem la service si sa cerem ca la masina noastra sa lucreze numai oameni care au un atestat de pregatire la o reprezentanta de afara... ?

(ar fi imposibil)

ar spune unii ca exista acel ISO fara de care nu mai poti sa fi pe piata si care ti-ar da o impresie de siguranta - stiti ce costuri sunt si cat castiga companiile ce fac aceste proceduri ISO (nu cele care au ) - acum aici se baga multi bani, tot pentru imagine.

Spunea cineva de scarba de care s-a lovit intr-o reprezentanta din Austria, vis-a-vis de atitudine si servicii. Chiar daca au ani buni in spate in servicii, tot de om tine;

Cati n-am fost orbiti acum 1 an sau 2 de serviciile din concediile in Bulgaria, Turcia sau Grecia iar anul asta, dupa incheierea concediului in aceleasi locuri am revenit acasa cu un gust amar...

Nu ma refer aici la nesimtirea unor angajati - aici depinde de om si ar trebui taxat pe loc, dar cum !?

..., renunti la ei si cauti unde e mai bine si cand ai gasit faci tot posibilul sa pui conditii. Nu cred ca PORSCHE este fara concurenta, s-au dus anii aia, lucrez in servicii auto si se simte !

Cu respect,

Octavian Ionescu

Domnule Ionescu, omul sfinteste locul si managementul este de vina daca nu "educa" personalul. Bani multi pentru servicii performante si dat afara pe cei ce isi bat joc de clienti. Asa trebuie sa fie.

Intrebare: Cum scot angajatii Porsche piesele si uleiul de motor din service? E notoriu ca anumite service-uri de cartier se aprovizioneaza cu ulei original VW. La fel si BMW si Volvo (din butoaie mari). Toate la preturi mult mai mici.

Am vazut acum la Bavaria pe DN1 ca orice masina ce iese din service cu mecanicul la volan este controlata in interior si in portbagaj de catre un angajat al unei firme de securitate. Chestia asta cred ca mai scade din furturi, dar si ala e tot roman si probabil mai inchide ochii.....Totul tine de civilizatie....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!