Jump to content

Baterie pt. Audi A6


silkworm
 Share

Recommended Posts

Din ce vad eu nu e vb de un calculator ci mai degraba de o unitate cu terminale. Ar fi chiar funny sa raman fara baterie in creierii muntilor si sa trebuiaca sa merg cu masina pana la un sevice audi sa o codez....

Link to comment
Share on other sites

Ba nu, are dreptate, este un "Steuerger

Link to comment
Share on other sites

Salut. Incearca sa pui bateria pe masina si apoi sa verifici incarcarea.

Link to comment
Share on other sites

Am pus deja noua baterie de ieri, si incarca.

Au verificat atat cei de la magazin, cat si eu. Cu multimetrul, la fel ca in procedura descrisa mai devreme.

Ai alta metoda de verificare?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
audi_a6_s-line

la masinile mai noi dupa `98 e bine sa ai baterie mare pt ca orice functie in plus (esp ,abs. etc.) sunt consumatori ...yo am pe masina baterie bosch si sunt f multumit de ea

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Buna,mai am o problema. Sper sa postez bine caci nu am mai vazut sectiune cu DESCARCAREA BATERIEI.

Problema.

Nu prea vrea sa mai porneasca la prima cheie...parca nu invarte electomotorul si parca caraie ceva pe acolo.

Nu am ochi magic la baterie.

Cum imi dau seama daca e de la baterie,daca trebuie incarcata?

P.s

1.Acum cateva luni mi-a fost dus electromotorul si a fost reparat in sensul ca a fost schimbat rotorul cu nou Bosh,periile,si alte cele,a mers fara probleme.

2 cand e dusa bateria nu trebuie sa imi apara avertizarea din meniu POWER MANAGEMENT stiu ca odata demult m-a avertizat ceva sa pornesc motorul in 3 minute ca altfel se descarca bateria .Cand e descarcata nu zice la fel?

3 merg mult cu incalzirea in scaune...aproape la maxim....lus am activate coming si leaving homme.Astea consuma bateria?

4 precizesc ca am lumini in bord. De obicei cand e gata bateria stiu ca face clik clik clik si salta acele din ceasuri.Cel putin la celelalte masini care le-am avut.

So? baterie sau electromotor?

Link to comment
Share on other sites

mergi la un electrician sa iti masoare tensiunea cu care incarca alternatorul dar si electrolitul din baterie

e posibil sa trebuiasca completata cu apa distilata. din cate mi-am dat seama e baterie mai veche daca nu are ochi magic.

Link to comment
Share on other sites

e o varta mare...cum pot sa vad macar apa daca are?..deschid unu din cele 6 gauri sau cateo- avea?

acum iarasi a pornit la prima cheie........a mers 2 minute l-am oprit si la a 2-a cheie aceeasi simptome.

parca se aude ceva la electromotor iun carait un fel de scurt parca suna si nu invarte numa intr-un tarziu dar in bord nu clikaie nimic.

Link to comment
Share on other sites

pai scuza-ma daca la un motor de 2.0 D tu faci verificari din astea o sa termini bateria. la pornire bateria disloca mult curent si este nevoie de mai mult timp pt a se reincarca la capacitatea ei.daca o pornesti din 2 in 2 minute nu faci decat sa o descarci... nu are timp pt reincarcare

Link to comment
Share on other sites

am inteles. Oricum sunt putin trist. In manual am vazut ca se aprinde bateria cu GALBEN daca e descarcata. Deci din moment ce nu s-a aprins poate e de la electromotor. Totusi acum cateva luni am schimbat mai toate ansamblele din electromotor cu unele bosh noi de 800 ron. Rotor si ce naiba mai era pe acolo.

Link to comment
Share on other sites

daca totusi vrei sa desfaci tu capacele sa pui apa distilata o sa observi ca in interior are un semn pana unde sa completezi cu apa.Daca nu te descurci, mergi la un electrician bun. El o sa iti masoare si densitatea electrolitului din baterie

bateria in bord se aprinde cand nu mai incarca alternatorul, nu cand ai bateria slabita.

Link to comment
Share on other sites

da....se aprinde cu ROSU cand e defect alternatorul sau cand nu incarca sau e vre-un defect pe instalatia electrica si cu GALBEN cand batyeria e pe duca....asa imi scrie mie in manual.

Link to comment
Share on other sites

incearca sa mergi cum ti-am spus la un electrician bun. si daca bateria e ok roaga-l sa se uite si la electromotor sau chiar la cablul de minus care pleaca din baterie si se prinde in celalalt capat de motor sau cutie. Manualul nu te ajuta sa repari masina ci doar te indruma.

Link to comment
Share on other sites

Din cite stiu eu despre acumulatoare pot sa spun asta;acumulator incarcat =2,4 V/element deci pt 6 elementi cit au acumulatoarele de 12 V valoarea tensiunii va fi U=6x2,4=14,4V

:acumulator la limita maxima de descarcare =1,9V/element deci 6x1,9=11,4V ;in concluzie ,in functie de valoarea tensiunii masurate la bornele acumulatorului se poate aprecia si gradul de incarcare, o valoare cuprinsa in general intre 12V si 14 V inseamna acumulator ancarcat.Aceasta valoare a tensiunii se poate masura simplu prin conectarea unui multimetru la bornele acumulatorului(bineinteles selectorul aparatului de masura pus pe masurare tensiune-V-) .Asta nu te ajuta la aprecierea starii 'de sanatate' a acumulatorului pentru ca iti arata cum este in momentul efectuarii masuratorii ,el.poate ca nu mai sta incarcat si asta se poate vedea daca deconectat de la orice consumator(scoase cablurile de la borne) isi pastreaza valoarea masurata si dupa trecerea unui anumit timp (in general cam 1ora nu mai putin).Daca acumulatorul se descarca singur tensiunea scade semnificativ (de ex. 1V) inseamna ca ac. nu mai este bun. Mai sint si alte metode care presupun o aparatura specifica si ceva mai multe cunostinte ,eu sper sa te ajute, nefiind necesar decit un simplu voltmetru...Mult noroc!

Link to comment
Share on other sites

Si eu am aceeasi problema la un Audi A6 3.0 Tdi din 2006...nu are nici o legatura cu bateria pentru ca eu am pus baterie noua si face la fel...cineva de la reprezentanta zicea ceva de un scurt pe instalatie...

Link to comment
Share on other sites

Am dus-o la electrician. era din electromotor care era varza tot. Erau uzate periile pana au frecat pe rotor si a distrus si rotorul.Facea scurt si nu mai mergea deloc. Am schimbat tot...rotor,bendix,perii....manopera 600 ron.

Interesat totusi....in urma cu 4 luni am facut exact aceeasi operatiune,aceleasi piese noi Bosh. Ma mir ca s-au dus asa repede si nu imi explic de ce. Electomotorul nu ramanea cuplat ca sa justific uzura.

Imi curgea motorina pe la pompa tandem si in electomotor era plin de motorina(bine ca nu m-am aprins) da tot nu justific uzzura din cauza motorinei!

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
tzapu_skoda_nr1

salutare

am si eu o problema cu audi a 6 2001 1.9 tdi cind il accelerez mai mult mi se aprinde martorul de la baterie in bord pentru o fractiune de secunda si dispare ma poate ajuta cineva

va multumesc

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Buna,am o problema ciudata la un audi a6 an 2007 motor diesel cutie automata.

problema:

Masina merge bine cat merge si uneori cand vreau s-o pornesc mi se aprinde ESP in bord si imi intra si cutia de viteze in avarie(adica mi se aprind toate treptele de viteza cu rosu)

In aceste momente masina nu vrea sa porneasca desi electromotorul invarte ,decat daca deconectez si reconectez o borna de la baterie pentru cateva secunde.

Precizez ca face asta in special cand bateria e slaba ......daca pun cabluri cu curent pe baterie problema dispare.

Ciudat totusi caci batera este NOUA si a fost imperecheata cu managementul bateriei la montare asa cum cere producatorul.

Link to comment
Share on other sites

Electromotorul tau fura curent sau bateria noua are un defect, altfel nu-mi exlpic cum de este slaba. Un tester ai pus pe masina? Dar incarcarea ai verificat-o?

Link to comment
Share on other sites

Nici eu nu imi explic de ce e bateria slaba avand in vedere ca are relativ cateva luni si in plus abia ce am luat-o de pe redresor.

A mers brici cateva zile si acum iar mi se aprinde ESP si ma blocheaza la pornire.

Daca reusesc totusi s-o pornesc si o tin turata cca 5 10 minute la urmatoarele porniri nu mai face figuri....insa in timp iarasi ajunge sa faca aceasta figura.

Cu electromotorul stiu ca am ceva problema - ceva carait de ceva vreme cateva fractiuni dupa pornire insa invarte.

Cum adica fura curent?....la pornire fura curent sau si dupa aceea?

Link to comment
Share on other sites

La pornire, adica sa "dea la masa", sa fie dusi carbunii si sa se fi dus rotorul, desi cam slabe sanse pentru ca trebuia sa iti invarta greu la fiecare pornire, chit ca aveai baterie noua si puternica. Vezi ca am patit o belea cu o baterie noua, care a avut ceva fisura in ea si nu mai tinea decat 8 volti dupa vreo 6-7 luni de zile. Fusese trantita, cred

Edited by Mishutz
Link to comment
Share on other sites

ma poti ajuta cu urmatoarele intrebari:

1 la bateria veche cand era slaba ma avertiza MMI sa pornesc motorul in 3 secunde sau ceva de geniu si daca era moarta era moarta si atat nu facea alte figuri.

de ce oare la bateria asta noua nu ma avertizeaza MMi si daca e sa moara imi face figura cu ESP si avarie cutie?

2 oare daca a fost imperecheata bateria - si daca am deconectat-o se pierde acea imperechere sau ramane setata?

3 care ar fi explicatia ca dupa reconectare borna nu mai face fitze?...chiar daca e slaba.

Link to comment
Share on other sites

incearca cu o baterie de la un prieten sa vezi daca face la fel !

Link to comment
Share on other sites

Bateria este OEM ?

Link to comment
Share on other sites

S-a facut codarea pentru recunoasterea noii baterii? Ce baterie este? Nu toate bateriile listate la noi pe piata sunt recunoscute de masina si se pot seta din vcds.

Link to comment
Share on other sites

  • cogdao changed the title to Baterie A6

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

   Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!