Jump to content

2.0 TFSI/2.0 TDI - Brake upgrade


fuscobal
 Share

Postare recomandată

Pentru G6, 2.0 tdi, motor cbdc 110cp ce nu are portetrieri, ce se poate face la capitolul upgrade?

Mentionez ca am fuzeta cu prindere de 50mm la amortizor (am suspensie standard). Din ce am observat, etrierul se prinde direct pe fuzeta + ca mecanicul tot asa mi-a confirmat. Cumva gresesc?

As vrea macar un 312mm.

Modificat de Stefan.DFS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate monta fuzeta de 312mm dar asta implica si schimbarea amortizoarelor fata care au diametru 55mm.

Dupa ce ai facut modificarea asta nu mai exista limite in privinta franelor.

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Imi puteti spune va rog daca franele de TTRS intra pe orice janta R18?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Franele de TTRS au destule probleme de asta vezi peste tot la vanzare etrieri si discuri TTRS.

 Foloseste doar etrierii cu discuri 340-345mm TTS sau Cupra. Din cate am vazut este alegerea pe care o fac cei ce merg in pista , discuri mai usoare si pe ansamblu dispar problemele.

Nu cred ca intra pe orice janta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti sa detaliezi ce intelegi prin "destule probleme"

doresc sa achizitionez un astfel de sistem pentru masina din semnatura si nu vreau sa arunc banii pe geam

multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti raspund eu pentru ca le am pe masina... Primele doua revizii au avut mari probleme de centrare si echilibrare rezultand zgomote deranjante la franare. Ulterior, cu reviziile urmatoare, aceasta problema s-a remediat. De intrat, intra sub jante pe 18" care au ET-ul mai mic de 41. Al mele au ET41 si era la marele fix, drept urmare, le folosesc cu distantieri de 12mm (pe care oricum ii foloseam, dar e bine de stiut, mai ales ca pe Golf, jantele stock au ET51 !!).

Daca esti adeptul condusului sport pe strazi, mergi pe discurile originale de 370mm Brembo (care sunt cam scumpe, ce-i drept), dar daca doresti circuit, intr-adevar, cauta o alternative performanta, dar care sa-ti pastreze greutatea la minimum, precum spunea si colegul @racingparts.ro. Tine cont ca pentru orice alte discuri, iti trebuie adaptor! Un alt upgrade indicat si foarte bine-venit sunt furtunele de frana metalice. Nu costa o valoare, dar beneficiul adaugat este foarte mare, impreuna, bineinteles, cu un lichid racing Castrol SRF sau Motul RBF660.

P.S: Ai grija, in cazul in care cumperi un kit complet, sa fie de TT-RS si NU de RS3, cel din urma avand rulmentul diferit fata de platforma clasica de Golf/Passat... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O alta problema este masa rotationala, care este foarte mare in cazul discurilor 370mm, masa de care nimeni nu tine cont se pare. Idem discurile ML 350x32mm , foarte grele.

Pentru o masina de strada un setup de genul este total inutil deoarece discurile sunt foarte grele, si nici cele mai eficiente.

Sfatul meu este un kit brembo cu discuri directionale 330mm usoare la 10kg/bucata si bine ventilate fata de discurile cu pillars in interior,  sau 340mm /10kg bucata de pe TTS

Etrierii 4pot brembo sunt foarte usori, placutele se gasesc destul de ieftin.

Saptamana viitoare o sa va arat un prototip pe 330mm, astept sa soseasca discurile brembo din germania.

 

Cand incepi sa faci pista cu masina, ceea ce ma indoiesc, pui discuri mari si usoare care costa vreo 800€ setul.

Modificat de racingparts.ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua, apar si eu cu o intrebare: pentru un Golf 6, motorul de 2.0 - 81kw m-ar bate gandul sa fac un stage 2 care am inteles ar duce puterea la 170 cai.

Din experienta voastra, sistemul de franare stock face fata la puterea asta? Aici ma refer la un daily driven, fara track, fara gonit.

Mentionez ca as prefera sa pot pune jantele pe 15'' pentru iarna, macar inca un sezon sau doua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din punctul meu de vedere primul lucru pe care trebuie sa il faci inainte sa faci soft/turbina sau ce mai vrei tu e sa schimbi franele. Asta din experienta proprie. Acum, ca sistemul de 280mm ar face fata, ar face fata daca s-ar merge in acelasi ritm. Insa, vine si intrebarea mea, de ce sa ii faci stage x y z si sa mergi la fel? Sunt 2 chestii care se bat cap in cap si cu greu imi vine a crede ca vei merge exact la fel. 

Fiecare face ce/cum considera dar...60 de cai reprezinta o crestere substantiala daca raportezi la puterea initiala. :) Poti, cel putin, sa cumperi discuri + placute + lichid noi ca macar sa stii ca ai sistemul in stare perfecta. Dar la fel vei face si cu upgrade-ul de frana...deci oricum o dai intotdeauna e bine sa ai frane mai mari. Cat despre costuri, nu cred ca e panica mare cu trecerea de la 15 la 16 pentru setul de iarna, sa fim seriosi. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stage 2 era un vis frumos de-al meu si imi placea ca faceam si dpf off cu ocazia asta, dar da, clar este o idee buna un upgrade serios la frane.

La mine trecerea la cel putin 16 implica 2 seturi de anvelope si jantele aferente, la care se adauga si costurile franelor plus costul Stage 2 in sine, egal mai stam si adunam.

Oricum multumesc mult pentru feedback, experienta celor care au trecut prin situatii de genul este foarte bine venita.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

14 hours ago, racingparts.ro said:

O alta problema este masa rotationala, care este foarte mare in cazul discurilor 370mm, masa de care nimeni nu tine cont se pare. Idem discurile ML 350x32mm , foarte grele.

Pentru o masina de strada un setup de genul este total inutil deoarece discurile sunt foarte grele, si nici cele mai eficiente.

Sfatul meu este un kit brembo cu discuri directionale 330mm usoare la 10kg/bucata si bine ventilate fata de discurile cu pillars in interior,  sau 340mm /10kg bucata de pe TTS

Etrierii 4pot brembo sunt foarte usori, placutele se gasesc destul de ieftin.

Saptamana viitoare o sa va arat un prototip pe 330mm, astept sa soseasca discurile brembo din germania.

 

Cand incepi sa faci pista cu masina, ceea ce ma indoiesc, pui discuri mari si usoare care costa vreo 800€ setul.

Sunt total de accord cu tine cu 2 mentiuni strict personale:

1) Nu se preteaza neaparat discuri de 370mm numai pe circuit, ci mai mult, tine de stilul de mers si ce cauti de la masina. Personal, caut sa nu inrosesc discurile in zone unde imi permite atat masina, cat si franele sa merg precum imi doresc - lucru petrecut inclusiv cu discurile de 345mm, acum ceva ani, pe alta masina cu o putere putin mai mare (265hp), ce-i drept. Asta nemai vorbind de kitul stock de 312 mm care este de jucarie...

2) Iar, personal, prefer variantele bolt-on, fara prea multe adaptari in genul, suporti custom, discuri cu inele de centrare etc...

Oricum, fata de sistemul de S3/R20 care are undeva la 34-36 kg/roata, sistemul de TT-RS cu discurile de 370mm are undeva la 19 kg/roata, care oricum este o greutate mica, aproape la fel ca cel de 312mm (16-17 kg/roata).

Revin, nu contest ca varianta cu discuri de 330-340mm este mai usoara si, probabil, se preteaza mai bine celor care doresc un upgrade bun al sistemului de franare, dar mentinand o greutate redusa, DAR consider ca cantareste mult si scopul acestui upgrade... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Discurile 330mm sunt 10kg bucata, iar etrierii brembo 4pot 2kg max bucata, o sa cantaresc azi etrierii.

Nu sunt adaptari, este totul bolt on la perfectie, fara inele de centrare sau alte chestii.

Si kitul TTRS 370 foloseste aceeasi adaptori ptr a fixa etrierii pe hubs, deci nu e nici o diferenta in final.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai ca m-ai bagat in ceata... Cunostiintele mele imi spun ca pentru a pune discuri mai mici pe aceiasi etrieri, trebuie construiti suporti custom pentru etrieri :). Ori asta, ori vorbim de alti etrieri Brembo 4-pot :)).

La kitul de TT-RS, nu am folosit niciun adaptor, gaurile s-au centrat perfect si am folosit prinderea stock pe fuzeta. Cand faceam referire la inelele de centrare, ma refeream la discurile de ML care au alt diametru al gaurii central.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E vorba de alti etrieri brembo 4pot decat cei de pe RS3.

Etrierii de RS3 sau TTRS se prind pe fuzeta prin intermediul unor adaptori de aluminiu, singura diferenta e ca aia vin din fabrica turnati in aluminiu iar pe acestia ii fac eu la CNC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ah, am inteles. Vorbeam impreuna si ne intelegeam separat :)). Atunci, da, se explica ce spui tu... La ce pret se ridica un kit de care spui tu, complet?

Modificat de lambda_dryver
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut,

Am achizitionat un set de etrieri de audi S3 fata.

Ce discuri imi recomandati, de 345mm sa fie.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper ca le-ai platit putin. :) ai adaugat cateva kg la fiecare roata, iar cu discurile urmeaza sa mai pui inca 3kg /roata

E modificarea cea mai la'ndemana dar pe care n-as face-o pe masina mea.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut eram curios ce modificare ai facut la etrieri de alfa 159 sau ce adaptor ai cumparat pt montarea lor mersi mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, inca nu am facut suportii de etrier, mai dureaza cam 2 luni, pregatesc motorul in clipa asta.

Intre timp caut niste etrieri Maserati la un pret cat mai decent dar e foarte greu.f4300e9f7d2118f4cf4104bc38b0e5dd.jpg

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut. Am cumpărat kit-ul fata/spate de frane, complet, de pe un golf 7 gti, pentru a le pune pe golf 7 tdi 2.0 150 cp cu jante pe 17". Imi puteți spune dacă le pot schimba singur si ce ar trebui sa fac? Mulțumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In principiu le poti pune si singur daca te pricepi cat de cat. Nu e foarte complicat.

Ai diy pe youtube cu upgrade la frane.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Etrierii de touareg  (cei cu 4 pistonase) se pot folosi ca upgrade pentru golf 5. fuzetele sunt de passat b6 2.0 aluminiu! ms

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Din pacate nu le poti monta , cel mai la indemana upgrade sunt frane stock de r32, audi s3, le puteai monta daca aveai fuzetele de fier !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare! Trebuie sa schimb discurile si placutele fata spate la un Seat Leon FR 2.0 170 cp si as vrea sa pun ceva mai performant fata de cele stock+ lichid de frana si furtune. Pe ce variante sa merg ? Am gasit brembo si zimmermann mai accesibile la pret... Voi ce spuneti ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!